
הזמנתי galaxy s4 באינטרנט, ולאחר כמה דקות התקשר אלי גיל סיבוני שידע להכווין אותי בצורה נחמדה ומועילה לעסקה המושלמת מבחינתי, ממליץ בחום לקנות ב"סים פרי".

הזמנתי galaxy s4 באינטרנט, ולאחר כמה דקות התקשר אלי גיל סיבוני שידע להכווין אותי בצורה נחמדה ומועילה לעסקה המושלמת מבחינתי, ממליץ בחום לקנות ב"סים פרי".

ישר שהגעתי לחנות התייחסו אלי למרות שהיו לא קצת אנשים. היה יחס חם, הראו לי כל מה שביקשתי והסבירו כמו שצריך ואף התגמשו במחיר המכשיר וצ'יפרו במטען מקורי מהחברה (המקורי לא היה כלול). שמחה שבחרתי לרכוש בסים פרי תודה!

הגענו דרך שיחה טלפפונית שניהלנו עם גיל מהמכירות הגענו לחנות לרכוש מכשיר lg g4 השירות היחס שקיבלנו מגיל היה מקצועי ומשביע רצון זה דוגמא לאנשי מכירות הוגנים וכל הכבוד על הבחירה שלכם בגיל

לפני כשנה וחצי קניתי 2 טלפונים בחנות ורכשתי הרחבת אחריות ל-24 חודשים. המוכר דאז, אלכס שמו (מופיע לי על החשבונית), שכנע אותי לקנות אחריות מורחבת בטענה שהיא כוללת "הכל" - נזק פיזי, תקלות חומרה, תקלות תוכנה. הכל. ביקשתי איזשהו מסמך שמאשר את זה - אלכס אמר שהקבלה, בה מופיעה השורה "אחריות 24 חודשים" היא כל מה שאני צריך. כשהגעתי לחנות לתיקון תקלה שמסתבר כי היא תקלה מולדת במכשיר - כפתור ההדלקה נעשה תקול לאחר שימוש במכשיר לאורך זמן. שנה וחצי בערך, שימוש סביר. לא מדובר בנזק פיזי. המוכרים בחנות הסבירו לי ש"אלכס כבר לא עובד פה" ו"לא יודעים מה הוא אמר לך" ו"תיקון של זה עולה 180, נעשה לך ב-120 כי יש לך אחריות". אז האחריות לא כוללת תקלה שנגרמה משימוש סביר ולפי המוכרים בחנות היא תקלה נפוצה וידועה בטלפון הזה. ביקשתי לראות מסמך אחריות שמפרט שהתקלה הזו לא כלולה, כזה שבטח הוחתמתי עליו במעמד הקנייה ואני לא זוכר. אין. הראו לי מסמך אחריות עם תנאים שונים ממה שאני שילמתי עבורו - אחריות לשנה. כשהסברתי שלא על זה שילמתי, נאמר לי ש"זו האחריות שלנו". המוכר אמר לי שמבחינתו אני "שקרן" ואין לו איך לדעת שלא.
שלום המכשיר נקנה לפני 500 יום. לאחר בדיקת מעבדה נמצא כי צריך להחליף כפתור. החלפת כפתור היא כמובן בתשלום גם ביבוא רשמי וגם במקביל ולא ברור על מה הלקוח מתלונן. הלקוח איים שאם לא נעשה את התיקון בחינם אז הוא ירשום חוות דעת שלילית ואנו לא נכנע לסחטנות של לקוחות. וגם המכשיר הגיע עם נזק פיזי גלוי לעין.

התקשרתי בשישי בבוקר לבדוק אם יש את המוצר הנ"ל במלאי, אמרו לי שיש בשפע רק לבוא ולקחת. הגעתי מאשדוד עד לחנות (רמת גן) רק כדי שיגידו לי שאין במלאי בטענה שהיה רק אחד והוא נמכר מקודם ולא שילמתי דמי שמירה של 100 ש"ח (לא אמרו לי בכלל שקיים דבר כזה), סתם בזבזתי זמן,דלק ומאמצים לשווא... שירות על הפנים, להמנע מהחנות הזאת, יש יותר טובות.
לאחר בדיקה של הנושא 1.המכשיר היה במלאי ביום הפירסום 2.לא נאמר ללקוח שיש כמות גדולה > אנו גם ממליצים לשריין מכשיר באתר 3. לקוח הקדים וקנה את הדגם הנ"ל לסיכום סים פרי לא מעדיפה לקוח על פני לקוח ומי שקודם אנו מחויבים למכור לו אנו לא שומרים מכשירם אלה אם הוזמנו באתר. לאחר המכירה המוצר ירד מידי מפרסום באתר . במאמר מוסגר הינו שמחים למכור ללקוח ואף הצענו לו להזמין לו מכשיר ולשלוח לו ביום ראשון אך הוא סירב תודה וגמר חתימה טובה.

רכישת המכשיר היתה מהירה מאד אולם מאז החלו הבעיות כשיצאנו מהחנות הבחנו כי אין קליטת דור 4, בשיחה עם סלקום הובהר לנו כי במכשיר אין תמיכה לדור 4 (רשתות תקשורת סלולארית). חזרנו מייד לחנות ונאלצנו לחכות כשעה עד לקבלת שירות ואז הותקנה אפליקציה מטופשת שרק מראה כי קיים דור 4 באיזור אולם לא באמת מאפשרת קליטה בדור 4. למרות ששילמנו על עידכוני Fota (שילמנו על העידכון כ 169 ש"ח - יש מדבקה על הקופסה) לא קיבלנו כל עדכון. כאשר פנינו למעבדה אחרת כדי לטפל בנושא נאמר לנו כי לא ניתן לבצע עדכון וכי יש למחוק את הרום ע"מ שיהיה ניתן לעדכן את המכשיר. לא ברור מהיכן המכשיר הגיע ומה הוא באמת הואיל ומכשיר 9005 NOTE3 אמור להיות תומך דור 4 ולקבל עידכונים ללא עידכון \ קינפוג \ מחיקת רום וכו". ממליץ להזהר מרכישה בחנות (כאשר חזרנו לחנות עם הבעיה היה שם רוכש נוסף עם בעיה זהה, איש המכירות טוען כי הבעיה אצל החברה הסלולארית ולא כך הדבר.)
גלית שלום, הלקוח קנה את המכשיר בחודש מרץ ורכש דגם N9005 המכשיר תומך בדור 4 וזאת ניתן להוכיח. לצערנו הרב מכיוון שלקוחות לא יודעים לתפעל את המכשיר ומדווחים בצורה שגויה על תקלה שלא קיימת. המכשיר יוצר ע"י סמסונג ולא ע"י סים פרי ולפי התדרים המכשיר עובד דור 4.

שירות מקצועי אמין ובמחירים סבירים ההתקנה והבדיקה של התוכנה נעשיתה במקום קניתי גם עם מגן מסך ונרתיק דמוי עור ממליץ בחום לרכוש מהחנות SIMFREE ברמת גן זיסמן 3

המכשיר הגיע באריזה פתוחה (ללא מדבקת מקוריות של סמסונג). סתם מדבקת "תודה שקנית" על המדבקה המקורית. הנוקס היה מופעל 0x1. הרום לא מקורי. איזו וריאציה משונה של רום מקוסטם בשם avico. הובטחו עידכוני fota וגם שולם סכום נוסף בשביל זה. כמובן שברום כזה לא היו ולא יהיו עדכונים. חודש לאחר הרכישה החלו הבעיות. כלומר הם היו שם מלכתחילה אבל לא שמתי לב. קיימת בעיית הדהוד אצל הצד השני בשיחה. הבעיה ידועה ומוכרת בדגם זה וגם יש לה פיתרון מטעם סמסונג. כאשר שלחתי את המכשיר לתיקון נמסר לי שהוא הועבר למעבדה אחרת ושהם טוענים כי המכשיר נפתח במקום אחר וכי כל המכשיר מלא בקורוזיה. מיותר לציין כי המכשיר עם מגנים מיומו הראשון ולא ראה טיפת מים מעולם ובטח שלא נשלח למעבדה אחרת כי הוא בתקופת האחריות. ביקשתי לקבל את הממצאים באופן רישמי וכן את התמונות עם הקורוזיה שנטען שצולמו. כמובן שעד עתה לא קיבלתי דבר. כמו כן פירסמתי את החוייה בעמוד הפייסבוק של החנות, אבל הפוסט נמחק די מהר. בקיצור, לא ממליץ על החנות ולא על השירות הקלוקל.

התהליך היה מאוד פשוט. הזמנתי, קיבלתי. הטבלט עובד מצוין. עד כה לא היו תקלות כלל.

התקשרנו לחנות והיה מאוד נעים לדבר עם העובדים של החנות במיוחד עם לידיה היא הסבירה את כל מה ששאלנו הטלפון הגיע מאוד מהר ממש לפני הזמן היום בצהריים נסעתי עם אבא שלי לחנות סים פרי ברמת גן וקיבלתי כיסויי מתנה מלידיה ואבא שלי קנה מכשיר חדש לעצמו מאוד עזרו לנו מאוד שווה לכם לקנות בחנות במיוחד תודה רבא ללידיה שעזרה לנו !!!!!!!!!!!!!!

קיבלתי שירות מלידיה המקסימה שעזרה לנו מאוד ונתנה שירות מעולה! קנינו טלפון חדש גלקסי 6 אייג' קיבלנו הסבר מפורט לגביי המכשיר

קניתי שלושה מכשירים זהים אחד מהם הגיע עם פגם קטן ותוקן. עוד מילה טובה על מולי שתמיד ניסה לעזור באדיבות ותמיד עם חיוך

רכשתי מכשיר אייפון 6 לפני חודשיים, על פי המלצות של זאפ וחברים, תהליך הרכישה לווה על ידי מוכרן מקצועי שהסביר על המכשיר והאחריות, לאחר כחודש הופיעה תקלה במכשיר, המכשיר לא נטען. הגעתי לחנות ומסרתי את המכשיר לתיקון, נמסר לי מהחברה בחנות שיש צורך לשלוח את המכשיר למעבדה מורשת של אפל, עשיתי כך כעבור שבוע הגיעה המכשיר ולא תוקן בטענה שהיו חסרים חלקים במכשיר. הגעתי לחנות על מנת לברר את הנושא, החברה בחנות לקחו אחריות מלאה על תיקון והבטיחו לטפל בנושא על מול המעבדה של אפל. כל העת הייתי מעודכן בנעשה, כעבור שבוע התבקשתי להגיעה לחנות ולקבל אייפון חדש עקב זה שלא ניתן לתקן את הישן. יש לציין שכנראה החנות הייתה פתורה מלתקן את האייפון כי האחריות חלה על אפל, אציין את מולי ואליהו כאנשי שירות/מכירה מהשורה הראשונה! למרות שהיו לי ספקות לגבי התיקון של המכשיר החברה לא נוטשים לקוחות ומסיימים את הטיפול עד הסוף, שרות מעולה כמו באירופה. אקנה שוב בחנות זו. אלכס

היו אדיבים, נתנו מחיר הוגן ביחס לשוק. אני כותב את ההמלצה לאחר כחודש של שימוש במכשיר ואני מרוצה מאוד.

אני קונה הרבה אצלם שירות מעולה עזרו בכל מה שהיתה בעיה. מוכר בשם דוד היה שירותי מאוד אמליץ מאוד לכל חבריי.

ביצעתי שתי רכישות לאחר סקר שוק. המחירים היו הזולים ביותר. המוכרת יצרה קשר טלפוני על מנת לוודא שאני מקבלת את מלוא התמיכה וההסבר . ברצוני לציין במיוחד את האדיבות והמקצועיות והשרות האדיב.

הגעתי לחנות לקנות g2 החנות היתה מלאה בלקוחות עד אפס מקום. קיבלתי שירות אדיב ממולי הוא ענה בסבלנות על כל השאלות והיה מאוד מקצועי. אני בהחלט אמליץ על החנות הזאת מבחינתי יצאתם צדיקים!

אתר ידידותי,מחירים הוגנים ושירות מעולה!!! תודה ללידיה- היית מקסימה ושירותית! מומלץ מאוד!!! המכשיר הגיע במהירות ולא היו תקלות!

המוצר הגיע בזמן ואני מאד מרוצה .חבל שיחד עם הטבלאט לא באה גם העטיפה המגינה עליו . אםזו תהייה ההטבה ואקבל מגן מאד אודה לכם . תודה דרורה

ההזמנה הייתה מאוד מדויקת התרשמתי מכמה שהאתר קל למשתמש ונציגת השירות הלקוחות הייתה נחמדה עזרה לי להבין כל מה שאני צריך בנגוע לרכישת המוצר

הגעתי לתיקון טלפון נייד שרכשתי בחנות בעבר. הצוות היה כמו תמיד אדיב ויעיל, הטלפון הוכנס לתיקון במעבדה שבמקום ולאחר פחות משעה (במהלכה הספקתי לשתות קפה בסמוך ולענות למיילים) קיבלתי את המכשיר בחזרה כשהוא תקין. רכשתי מספר אביזרים נוספים והמחיר היה יותר מסביר. נאור הטכנאי היה סבלני, הסביר את מהות התקלה והתיקון וניכר שמדובר בטכנאי מקצועי ושירותי. על התיקון עצמו לא חויבתי. טוב לדעת שעדיין יש מקומות בהן לא רק הקנייה משתלמת אלא גם רמת השירות לטווח ארוך.

לאחר דין ודברים, בעלי החנות התעלו על עצמם, והחליפו את הטלפון הבעייתי בטלפון חדש. יצאו גדולים.
אבי שלום שמחנו לתת לך שירות ולהוציא אותך מרוצה!!! צוות סים פרי

קניתי במרום אייפון 6 לפני חצי שנה, לאחר ששברתי את המסך נכנסתי לתהחלפה, היליפו תוך רבע שעה ובמחיר מעולה! אחזור שוב לטיפול במכשירים במקום

רכשתי היום מכשיר lgחדש, קיבלתי בסניף ברמת גן שירות מקצועי, מהיר והמוכרת אדיבה ונחמדה. ועזרה לי בכל התלבטויות שהיו לי. בהחלט אחזור שנית.

קניתי אצל סים פרי. הייתי צריך לבוא ולתקן את הנייד. מיד קבלתי יחס אדיב ומאוד מקצועי מהמוכר בשם דוד מלא ברצון טוב לעזור. ממליץ בחום. אופיר