
שירות מדהים ואנשים קשובים, סיפרתי להם על הצרכים שלי והם התאימו לי את הפלאפון המושלם לצרכים האלה והמחיר ממש ממש נוח ועשיתי השוואות מחירים וחקרתי ! ממש תודה לסיימון ותמיר היקרים ולשאר הצוות המדהים !

שירות מדהים ואנשים קשובים, סיפרתי להם על הצרכים שלי והם התאימו לי את הפלאפון המושלם לצרכים האלה והמחיר ממש ממש נוח ועשיתי השוואות מחירים וחקרתי ! ממש תודה לסיימון ותמיר היקרים ולשאר הצוות המדהים !

פשוט חנות ממש לעניין לעשות בו רכישה השירות מהיר מענה טלפוני מהיר ביותר מקצועי גם שיש שאלה או צורך בעזרה לאחר הקניה מכשיר סלולרי עם האיזור במחיר הכי משתלם שיש

חיפשתי קורקינטים לעבודה שיהיה נוח וקל להתנייד ומצאתי חנות בראשון לציון במחיר טוב גם אביזרים וקסדא במחירים הוגנים חיכיתי לבדוק שהמוצר באמת טוב הוא נוסע ממש טוב ואני מרוצה תודה

חיפשתי מכשיר סלולרי מדגם פוקופוןמ באזור מגורים שלי אני גר באשקלון והמחיר הכי טוב שמצאתי הקרבתי היה הראשון כי המחירים אצלנו יותר יקרים משמעותית התקשרתי בדקתי שיש את המכשיר במלאי תוך כשעה הגעתי ויתרתי מרוצה מהמחיר מהשירות גם המכשיר מעולה למרות הזמן הקצר של שימוש כל הכבוד

חנות מגניבה עם אנרגיות טובות החברה נחמדים מקצוענים וגם המחירים טובים בסהכ יצאתי מרוצה מהתיקון שהיה מהיר של סמסונג חוויה חיובית

ראו הוזהרתם, הזמנתי טלפון של שיאומי, הגיע טלפון בצבע אחר מהצבע שהוזמן. התקשרתי לקבל תשובה מה עושים, נאמר לי שאם אני רוצה אני יכול לשלוח את הטלפון חזרה בדואר ישראל ושבכלל לא שמו לב שבחרתי בצבע מסוים, בקושי התנצלות קבלתי. יתרה מזאת, הנציג למעשה התנהג כאילו הוא בא לקראתי כשהוא מאפשר לי להחזיר את המוצר. לאחר שחיכיתי שעה בדואר ישראל על מנת לשלוח להם בחזרה את המוצר, נאמר לי שאקבל החזר גם על התשלום של המשלוח חזרה, עבר כבר חודש, עדיין לא קרה:)

חיפשנו טלפון לעובדת שלנו ובכל מקוןם שבאנו לחנות ביקשו מאיתנו מחיר של 900 שח בחנטת בראשון גם קיבלנו יחס טוב גם מחיר מעולה שילמנו 750 שקל ויצאנו מרוצים

שירות מעולה מחירים לכל כיס הסבר מפורט על המכשיר להפעלתו מומלץ מאוד איך שאומרים יחס חם ואוהב

דואגים, מקצועיים, אחראיים, אדיבים, פשוט תענוג! פניתי אליהם יום אחרי שרכשתי את המוצר, גילוי התעניינות אחריות וסייעו לי מיד.

חנות מאוד טובה ממליצה בחום מוכרים האמינים מחירין מומלצאים מאוד יחס הוגנ ופייר אבירה כיפית

שלום לכל הגולשים אני גרה באשדוד הזמנתי מכשיר סמסונג ובאותו יום השליח יביא לי את זה עד הבית , אני מאוד מרוצה מהשירות וגם מהמוצר שקניתי דרכם , המלצו לי עלההם , וגם אני ממליצה בחזרה עלההם בחום ,

לא להתקרב לחנות הזו. ניסיתי לקנות שם שואב אבק רובורוק שיאומי, הגעתי לחנות כדי לקנות והודעתי להם שאני לא מעוניין בהרחבת הביטוח שהם מציעים(תוספת של 130 ש''ח). ''לפתע פתאום כרטיס האשראי שלי עשה בעיות'' ועוד כרטיס אחר ''עשה בעיות'', מה שגרם לעיסקה לא להתבצע. נאמר לי לחזור מחר בבוקר(אולי זה יסתדר) ואכן חזרתי, ואז נאמר לי (כפי שציפיתי) שהשואב הזה אזל מהמלאי. בפעם הראשונה הגעתי בשעות המאוחרות אחה''צ ובפעם השנייה, בבוקר עם הפתיחה. מה שנתן לי להבין שהמשחק של הטירטור ע''י החנות נבעה מאי רצוני להרחיב את הביטוח, מה שייקר את המכשיר. בושה ובזיון. לא לקנות שם הוזהרתם.
שלום רב . כמה נוח לכתוב מה שרוצים מאחורי המקלדת . מדובר בלקוח שכבר רכש את אותו שואב ממש לפני זמן קצר וגם אז לא "שידרג" את האחריות (לא ביטוח) . אכן הייתה לו בעיה בכרטיס וגם אמרנו ללקוח להעלות את חברת האשראי שלו על הקו ושיבדוק איתם את הבעיה כי אצלנו לא הייתה שום בעיה . ואכן המוצר גם אזל מהמלאי ביום למחרת אם או בלי האחריות וגם ירד מהאתר מכיוון שלא היה ! חבל שהלקוח לא דרג לרוץ למקלדת ולכתוב חוות דעת חיובית כאשר רכש פה ויצא מרוצה . אנו נמשיך לתת שירות ברמה הגבוה ביותר לכל קהל לקוחותינו.

קיבלתי המלצה על חנוט זה ויצא מוצלח כי נתנו שירות טוב עזרו בפתיחת הגדרות להעברת אנשים מהטלפון ישן

השרות שלהם לא טוב הזמנתי טלפון סלולרי מסוג xiumoi radmi 6A מפנים אותך לשרות הזמנות שכנראה לא קיים לא חוזרים לטלפונים בקיצור חוויה לא נעימה.
שלום רב . אנו מתנצלים על החוויה שיצאה על קניית המכשיר שלבסוף לא יצאה לפועל. צוות הנהלת בסט סייל סלולר ישמח שתנסה לרכוש שוב בחנותנו ונדאג לתת את השירות הטוב ביותר .

בדרך כלל אני רוכש מכשירים מהחנות הזאת, חיפשתי שעון יד של מייקל קורס ולפתע מצאתי אותם ! אמנם לא במקום הראשון אבל כשמכירים את החנות ואת השירות המיקום כבר לא משנה! (30 שח הבדל מהמקום ה1)

קניתי טלפון סלולרי מחיר אחד החי זול שמצתי באיזור שירוט ויחס טובים אקו וסיימון עזרו לי מאוד תודה

השוטי מחיר וראיץי אוץם זולים יחסית לכל השאר אז באתי ואכו קיבלתי כמו שהיה בתר

קניטי טלפון סלולרי בחינם ואחרי זמן מה ניהלה בעיה הוא לא נדלק חזרתי לחנות לבחור בשם מיקי עזר לי לסדר את. המחזיק יצאתי מרוצה לבטוח שיחזור שוב מחירים טובים טרנדים נחמדים

חיפשתי טלפון בבוקר אני גר באיזור הדרום והמקום הכי זול מצאתי בראשון רציתי לקנות רק טלפון בלי כל מיני תוספות למינהם ושהתקשרתי חלקם אמרו שאין להם מוצר במלאי ואם אני רוצה יש רק עם מטען מקורי בתוספת של מאה שקל אך כאן הופתעתי לטובה באתי שילמתי ויתרתי לדרכי אפילו שחזרתי אליהם בטלפון לגבי תפעול ענו לי מאוד מהר ובסבלנות

בסדר פשוט לא להאמין שחברת סלולר מעדכנת גרסא בשביל להרוס טלפון בכוונה אך הבחורים הצדיקים לא חיפשו רק לקחת כסף אלא עשו לנו פעולה פשוט ועזרו לי לסדר את הכל תותחים תודה בכיף

חזרתי לחנות אחרי כשנה עם בעיהשל סוללה החברה עזרו לי לסדר את העדכון לא ניסו למכור לי מכשיר חדש בין מאוד נחמדים הבעיה נפתרה לבעיות רצוני תודה

שלום לכל הגולשים זה קנייה הפעם הרביעית שאני רוכש בבסט סייל בראשון מכשירי סלולר שלי , צוות פשוט מדהים במיוחד סיימון שעזר לי בהכול היה סובלנו לשאלות הנודניקיות שלי ופשוט כיף של מקום ואנשים מדהימים שפו גדול לכם חברים ותודה רבה אחזור שם שוב בטוח בקנייה הבאה שלי

שלום חזרתי לחנוט בראשון לציון לגבי הסוללה שההיתה מתרוקנת יעזרו לי לסדר את המכשיר התייחסו ואדיבות של העובדים בחנות היתה טובה כל זה לאחר שנה לא מובן מאליו

היום 22/11/2018 נגשתי לחנות בראשון לציון ורציתי לרכוש שיאומי מה שהיה באתר ללא שום שידורגים ואז התחילו סיפורים שהוא רוצה ת.ז בשביל לקבל אשראי ולא רשיון פעם ראשונה שאני שומע שרשיון לא מספיק וזה לא נגמר שבא להעביר את האשראי משום מה לא הצליחו להעביר את שתי כרטיסי האשראי בחיים לא קרה לי שהאשראי לא עובר יש לי מסגרת של 30 אלף הצעתי לרכוש דרך האתר מהפלאפון וגם אז טען המוכר שזה רק במשלוח הסברתי שכבר הגעתי מרחוק ולא היה מוכן לסיכום מאוכזב משירות מיחס בקיצר עם היה גם כוכב זה יותר מדי לחנות הזאת
שלום רב . הלקוח אכן הגיע לחנות . בראש ובראשונה מה זה קשור שידרוגים או לא לתעודה מזהה ? לקוח רוכש מוצר עם כרטיס אשראי הוא מחוייב להציג תעודה מזהה. (הלקוח הביא רישיון וקיבלנו את זה אז נשמח שלא יהיו שקרים ) . דבר שני ללקוח אכן הכרטיס לא עבר כתוצאה מסירוב בכרטיס ונאמר ללקוח שאם יש לו אופציה לשלם במזומן הוא יכול בשמחה לקחת את המוצר מכיוון שלחשבון הבנק שלו ולמסגרת הכרטיס איננו יכולים להכנס . והדבר האחרון הוא לגבי הזמנה באתר . כאשר עושים איסוף עצמי משלמים בחנות בלבד אלו הן שני מערכות שונות וזה דבר שנאמר לכל לקוח אשר בוחר באיסוף עצמי ונאמר ללקוח שאם מעוניין במשלוח זה ישלח לו בשמחה ובאהבה . לבסט סייל יש תשובות ישירות ולא מתחמקות לכל תלונה אשר תגיע ואנו נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר בארץ !!

שירות מאל ומעאבר בתי אם המלצות טובות ולא התאכזבתי תודה רבה על השירות הטוב ולנציג תמיר