
כל הכבוד לנציגכם מר עמוס שחם .ראוי לכל המחמאות , השירות באדיבות העזרה ההסברים ועוד ועוד היו מעל ומעבר מצידו. הבחור חבל"ז וכארז. אני מבקש שתמסרו לו אישית ממני .בזכותו אני הפכתי ללקוח קבוע מרוצה עד הגג.

כל הכבוד לנציגכם מר עמוס שחם .ראוי לכל המחמאות , השירות באדיבות העזרה ההסברים ועוד ועוד היו מעל ומעבר מצידו. הבחור חבל"ז וכארז. אני מבקש שתמסרו לו אישית ממני .בזכותו אני הפכתי ללקוח קבוע מרוצה עד הגג.

בחיפוש אחר tv חדשה למרפסת ראיתי פרסום שלכם באינטרנט,ראיתי tv בתקציב שלי אך כיוון שאני חשדן בחרתי להגיע לסניף הקרוב ביותר,מהחיוג הראשון הרגשתי שבחרתי נכון,אלמוג ענה לי במהירות ובסבלנות,והזמין אותי לסניף כדי לראות את המוצר. במקצועיות ואדיבות רבה ביקש ללמוד את אופי השימוש הצפוי שלי במכשיר והציע לי בעזרת הדגמה מכשיר התואם את דרישותיי אף שעלותו יקרה במאות שקלים. הנציג התאים לי מתקן תלייה וכיסוי מתאים. חווית שרות נהדרת במיוחד בדור האינטרנט החסר רגש וקשר אישי, שמח שהגעתי לסניף ובטוח שעוד אחזור בעתיד.

הגענו לחנות באמצעות זאפ, אבי המוכר בחנות שירת אותנו בצורה אדיבה ונעימה, עזר לנו להטעין את הטלויזה. מומלץ מכל הלב

שירות ויחס אדיב, מחיר הוגן, סבלנות ומענה לכל השאלות שהיו לנו,התקנה עוד באותו יום, חניה זמינה ונוחה

חוויית קניה מעולה, בא לקראתנו והיה קשוב לצרכים תוך סיוע לביצוע קניה מוצלחת. נשמח לחזור אליכם!

לפני שבועיים הזמנתי 4 מסכי טלוויזיה בחנות עולם הקולנוע - דגם LED 43 אינץ LG 43UP7550PVG בגלל החשש מחוסרים אכן טרחתי לוודא טלפונית וביצעתי מולם את ההזמנה וגם הדגשתי שהיא חשובה לי בזמן ההזמנה נציג המכירות אכן ניסה מאאאוד לשכנע אותי על דגם אחר, מחשיד קצת, אבל התעקשתי על הדגם הזה ואכן סגרנו הזמנה. תוך כמה ימים היה אמור להתקבל, ממתין בקוצר רוח, עברו שבועיים והתחלתי לרדוף אחריהם כשבסוף מתברר לי שהמוצר בכלל לא במלאי !! כבר התרגלנו לכך שמתקשרים יום אחרי ואומרים לא במלאי ומנסים לשכנע, אבל לייבש אותי שבועיים כשאני חייב בדחיפות את המסך, לא ייתכן. (יש תיעוד והקלטה של התהליך מול החנות) עכשיו ברוררר שתראו כאן למטה תגובה של עולם הקולנוע שיסבירו במתק שפתיים שחלילה, הם מנסים לתת שירות מצוין ומה אפשר לעשות שפשוט יש מחסור אצל הספק. אז למגיב מטעם עולם הקולנוע - מספר שאלות שכדאי שתתייחסו בתגובה: 1. אם אכן לא ידעתם שהמוצר חסר, למה הנציג כ"כ התאמץ למכור מוצר אחר ואף הסכים להנחה משמעותית ? 2. ידעתם שהמוצר לא קיים, למה לא להגיד מייד ולהשלות לקוח שממתין בדחיפות 3. למה כשלקוח מדגיש שהאספק המיידית חשובה לו, עדיין אתם מטעים אותו ? 4. גם לשיטתכם שהתברר שחסר, למה לא מודיעים מיידי אלא רק הרבה אחרי שהמוצר היה אמור להתקבל אני צריך להתקשר ולשמוע את זה ? 4. למה, גם כעבור כשבועיים כשהלקוח מתקשר, מנסים להתחמק ממנו ולוקח לו מעל שעה לקבל תשובה אמיתית, האם רציתם לסחוב אותי עוד שבועיים ? בהתבסס על הנ"ל, לקוח שאין לו בעיה להמתין כמה שבועות ואז לקבל תשובה שהמוצר לא קיים - אכן מומלץ בחום לקנות כאן. אם הזמן שלך והמוצר חשובים לך - לא מומלץ.
היי הלקוח הזמין בתאריך 15/08/2022 3 מסכים ולא 4 של דגם מסך LED 43 אינץ LG 43UP7550PVG עם איסוף עצמי מסניף בני ברק, לצערנו המלאי נגמר אצל הספק ח.י אלקטרוניקה ונשארו במלאי אצלנו רק 2 מסכים מהדגם הנל עקב כך הצענו ללקוח ללא עלות לקבל דגם 43UQ80006LD עם משלוח חינם עד הבית, הלקוח אישר זאת ואנו הוצאנו הזמנה ליבואן ח.י על דגם 43UQ80006LD אנו מצטערים על העיכוב באספקה , שרות עולם הקולנוע

שרות התקנות נוראי רשמתי בפרוש טלפון של בית חיכיתי עם דלת פתוחה ולא הגיעו טענו אחר כך שאין אף אחד בבית
ראשית נציין שהלקוח מתגורר בישור נעלה (כפי שיוסבר בהמשך שללא קליטה) , הזמין באתריך 23/08/2022 מסך "SONAB 70S3000 4K ULTRA HD SMART TV LED 70 הלקוח השאיר מספר נייד בעת ביצוע ההזמנה ללא מספר קווי, בעת שהגיע המתקין של המסך לבית הלקוח הלקוח לא היה זמין ולא ענה, המוביל צילם את הכניסה לבית הלקוח וניסה ליצור קשר מספר פעמים ללא מענה, עקב כך חזר המוביל למחסן עם המוצר, לאחר שחזר המוביל הלקוח יצר קשר וטען שאין אצלו כל הזמן קליטה בבית ולכן יכול להיות שלא היה זמין, צר לנו שהלקוח לא היה זמין אנו ננסה לתאם עם הלקוח מועד נוסף, שרות עולם הקולנוע

ממליץ מאוד מחירים משוגעים מתאימים לכל כיס נציג מכירות אדיב מאוד חנות מסודרת ונוחה המוצרים מוצגים ואתה יודע בידיוק מה אתה קונה בנוסף מבצעים בדיקה מול הלקוח לתקינות המוצר

אנשים נחמדים ומקצועיים ביותר! מחיר מעולה מלכתחילה ועדיין החבר׳ה פירגנו מיוזמתם בהנחה נוספת! כן ירבו עסקים כאלה

תום בחור נחמד סבלני ומסביר פנים , יודע לשכנע , איש מכירות , נשמע אמין ויצוגי.

השירות שקיבלתי היה מעולה עם הרבה סבלנות יחס מכבד ואווירה טובה בהחלט אחזור שוב !.

שרות מעולה! מחיר הכי טוב! אספקה מהירה 🥇 תודה רבה ובטוח שאחזור באתיד לקנות עד מוצרים🙏

צוות של מקצועניים שירות אישי ואמין חווית קניה נעימה מחירים מעולים ביחס לשוק תודה על הכל

שירות מדהים, הגעתי שמעצי את דעת המוכר וקניתי. מוכר הגון ידר ונלן אתהכל המידע לפני הקניה ממליץ בחום

שירות קל נעים ומהיר. מחיר טוב למוצר טוב. חנות נעימה ומזמינה. ההתנהלות מכבדת וטובה. מי שרוצה לקנות שיפנה לאשר ☺️.

קיבלנו שירות מדוראל המקסים הוא היה מקצועי , עינייני , והכי חשוב הרגשנו שהוא נותן לנו שאות מעל הלב . אמן ירבו אנשי מכירות כמוהו . ללא ספק שאם זה לא היה הוא יש מצב שלא היינו רוכשים את המוצר . הוא היה לבד בשעה לפני הסגירה נתן לנו להרגיש שהוא איתנו ב200% למרות שהיו כמה אנשים . דוראל אתה בנאדם ואיש מכירות מצויין תמשיך כך !!! אנחנו נמליץ אליך ועל הסניף שלך כמובן !!! תודה רבה .

שירות מעל המצופה עשר הלוואי כולם יהיו כך אלוף אני מאושרת קניה הכי טובה שלי

יחס מקצועי, שירות והיצע של כמה אפשרויות אוירה נעימה מוכרים נחמדים נחזור שוב ללא ספק

קנינו מלפני חודש 2 תנורים בסניף באשקלון. אחרי שבועיים הגיע רק תנור אחד שהיה לא תקין אמרו שיבואו עוד שבוע להחליף ולהביא את התנור השני וזה לא קרה עדיין. כשמתקשרים אומרים שזה בטיפול ובודקים.לא חזרו כמובן.. אנחנו מאוכזבים מאד מאד וכמובן שלא נחזור ולא נמליץ לאף אחד.חבל ממש!

צוות של אלופים בסניף נתיבות, דאגו לי למחיר מצויין ומה שיותר חשוב מבחינתי זה השירות המעולה, תודה רבה!!

מרכז השירות הטוב ביותר בצפון. עם השירות הכי מדהים בראשותו של עידן. פשוט חוויה לקנות. ממליץ לכל מכרי רק אצלו. לראיה תבדקו כמה מוצרים אני רוכש אצלו. אין מנומס ואדיב ממנו. פשוט חוויה להיכנס אליהם

הגעתי למקום עם אפס הבנה רציתי לקנות משהו אחד ויצאתי עם משהו אחר שמתאים בדיוק לצרכים של הילדה בחור בשם בן שהיה שם היה אדיב ומקצועי ביותר לא הכרתי את עולם הקולנוע עד אותו היום ובהחלט אחזור לשם והמליץ למקרים שלי המחיר היה הוגן והשירות מדהים מאחלת לכם הצלחה ופרנסה בשפע

מחירים טובים שירות פצצה הכל פיקס מומלץ מאוד בחור מבין עניין עזר לי לבחור טלויזיה מעולה

תודה רבה לג'קי על שירות מעולה, עם הרבה מקצועיות, סבלנות ואדיבות. נחזור בהמשך בהחלט!! תודה שוב!