מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 37

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
Dina
Dina
02.04.2019
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 6 Pro

רכשתי טלפון סלולרי של שיואמי דרך האתר. למחרת התקשר אליי אבירם המהמממם!! שעם אנרגיות אדירות חזר איתי על ההזמנה. הסביר במפורט מה אומר כל דבר. הסביר שהנייד שקניתי הוא ללא מטען מקורי וביבוא מקביל ועלות השדרוג היא 50 ש"ח! בחנות אחרת הציעו שדרוג ב 180 ש"ח!! ההזמנה שלי יצאה מיד לדרך, אין ספק שאחזור לרכוש שם ואמליץ עליהם לכולם!! אבירם תודה!!

חוות הדעת עזרה לכם?
ענבל
ענבל
17.03.2019
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi note 5

ביצעתי 3 רכישות בחצי שנה האחרונה מחנות זו. חייבת לציין שהשרות היה אדיב ומקצועי היה קל להזמין, המכשירים מצויינים( 2 שיומי 5 ואחד שיומי מקס 3.) תוך יומיים הגיעו הטלפונים עם שליח עד הבית.המחיר הוגן והשרות מצויין חנות מומלצת.

חוות הדעת עזרה לכם?
זאפ
זאפ
07.03.2019
מוצר שנרכש: טלפון גלקסי S9

רק שבחים ! מחיר הוגן ושירות מעולה של ציפי ו ניק . המלצות מדויקות על מה שבאמת נדרש ללא ניסיון למכור מעבר.. הכל בחיוך ובאדיבות יוצאת דופן ( ציפי הקסומה ביוזמתה אף צ'פרה את הילד). נחזור רק לשם ! תודה טל

חוות הדעת עזרה לכם?
ניר
ניר
05.03.2019
מוצר שנרכש: Samsung s 9

אני לא נוהג לדרג שוקל כל מילה כשזה עלול לפגוע בפרנסה של משהו, אבל השרות היה כל כך מחפיר וכל כך מאכזב ולא התאפקתי. לא עונים לטלפון כשעונים, הם שמים על hold ואז ממתינים מלא זמן עד שמתיאשים. בזמן ההמתנה שומעים ברקע ריכולים ולא עומס. מנסים באגרסיביות לדחוף " ערכה מקורית" שזה טריק עלוב של כל החנויות. ולקינוח, בקשתי שיפרסו ל3 תשלומים ללא ריבית ובחיוב גיליתי שחיבו הכל במכה. חוויה ממש לא כיפית. לא מומלץ להגיע אליהם.

תגובת החנות

לקוח עשה שתי הזמנות באתר - בהפרש של שלוש דקות שתי הזמנות זהות . צלצל אחרי 5 דקות לחנות וביקש שיטפלו בהזמנה במיידי כי הוא רוצה לשלוח מישהו לקחת ... הסבירו לו שזמן טיפול בהזמנה ללא פרטי אשראי הוא 24 שעות , אמר שמעדיף לתת אשראי בטלפון , והמכשיר לחוץ לו להיום . ביקשו ממנו להמתין ( הוצאנו הקלטה , המתין דקה ועשרים שניות ) לקחו ממנו אשראי חייבו את ההזמנה ( למרות שזה יום ראשון והיו עשרות הזמנות מהסופשבוע , לא דיבר מילה על תשלומים רק שאל אם אפשר תשלומים ללא ריבית - הוסבר לו שתשלומים ללא ריבית הם על ערכה מקורית בלבד , שאל מה זה אומר - הסבירו לו בסבלנות ובאדיבות ואף הפנו אותו לאתר שם רשום בפירוש מה כוללת כל ערכה... בקיצור - כל מה שכתב פה מנוגד לגמרי להקלטה של השיחה אבל לצערנו - לקוחות יכולים לרשום מה שבא להם ואנחנו אלה שמוצאים את עצמנו מסבירים....

חוות הדעת עזרה לכם?
Doron
Doron
01.03.2019
מוצר שנרכש: Galaxy j8 64gb

קניתי j8 64gb משלוח מהיר, שירות נעים בטלפון בניגוד לאחרים שניתנו אותי ב "תעשה הזמנה באתר" במובילד לנד הייתה לי חווית קניה מעולה. אזמין שוב בהחלט אצלם. בנוסף נתנו לי מגן זכוכית מתנה למכשיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
25.02.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.02.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
ג'קי
ג'קי
21.02.2019
מוצר שנרכש: שיומי מי 8

הגעתי לחנות דרך המלצה של חבר. נקנה מכשיר במחיר אטרקטיבי מאוד (הכי זולים בזאפ) כולל מגן במתנה. מאוד מרוצה מהשירות. ניק ואיציק קיבלו אותי בחיוך, וענו לי על כל השאלות בסבלנות רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
shellimosik
shellimosik
19.02.2019
מוצר שנרכש: S9

פעם שלישית שאני מזמין מהחנות גם הפעם שירות מהיר מחירים הכי זולים בזאפ ומהיר עד הבית עם שליח!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
bozumi5
bozumi5
17.02.2019
מוצר שנרכש: J3

לפני כשבוע קניתי מכשיר מסוג סמסונג בחנות הזו בקניה מהירה וזריזה המוכר היה אדיב ונעים וגם המנהלת עזרה לי בבחירת המכשיר, נהנתי מאוד! כאשר הגעתי הביתה לא הסתדרתי להכניס את חשבון המייל שלי למכשיר ,חזרתי לחנות ועזרו לי בכל מה שהייתי צריך באמת שרות מצויין מעל המצופה כל הכבוד על הסבלנות זה לא מובן מאליו היום מכשיר עובד מצויין בהצלה ותודה!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Yossi
Yossi
15.02.2019
מוצר שנרכש: אייפון 7

לפני חודש קניתי אייפון אחד והיום שבתי לחנות לקנות אחד נוסף. גם הפעם שירות מקצועי מהיר ואמין למרות הלחץ של יום שישי בחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
adamandrey38
adamandrey38
14.02.2019
מוצר שנרכש: אייפון x 256

שכנים שלי האלופים , את כל הטלפונים אני קונה אצלם בחנות . שירות אליפות ומחירים מצויינים , תמיד עם חיוך. ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
Nir
Nir
14.02.2019
מוצר שנרכש: mi a2

קניתי בחנות הזו בעבר חווית הקניה היית זריזה ומהנה לכן חזרתי מאוד ממליץ וגם לא מזיק שהמחירים טובים

חוות הדעת עזרה לכם?
nick
nick
07.02.2019
מוצר שנרכש: Airpods

רכשתי אייר פודס לפני כחודשיים היית לי תקלה אז התקשרתי לחנות וקיבלתי מענה מצוין אני מאוד מרוצה מהרמה של השירות והנכונות לעזור באמת לא מובן מאליו מאוד מהר עזרו לי מול האחריות ותיקנו לי את התקלה

חוות הדעת עזרה לכם?
Yuval
Yuval
06.02.2019
מוצר שנרכש: אוזניות In-ear מקוריות של Apple

להזהר מהחנות הזו. קניתי אוזניות של אייפון ב-130 ש"ח. לפני כן היה לי דגם זהה במשך שנה והייתי מרוצה. האיכות של האוזניות הייתה גרועה באופן חשוד. לקחתי מחבר את האוזניות שלו שגם הן מדגם דומה וערכתי השוואה. היה הבדל של שמים וארץ בין שני האוזניות. בשלב הזה התחילה מסכת של פניות מהצד שלי לחנות - בפנייה הראשונה שלי הלכתי עם האוזניות שלי ושל החבר והשמעתי לאחד המוכרים את ההבדלים. הוא לא הודה שיש הבדל אבל הציע להשאיר את האוזניות ושיבדקו מול הספק. כעבור שבוע חזרתי, מתברר שאף אחד לא בדק שום דבר, הם בכלל שכחו מכל הסיפור. בשלב הזה בקשתי שיחליפו לי באוזניות חדשות. המוכר הסכים, ועל המקום בדקתי את האוזניות החדשות - וגם כאן האיכות הייתה גרועה מאוד. בקשתי זיכוי, אבל המוכרים טענו שהאוזניות מקוריות ושאין להם אפשרות לתת לי זיכוי. עזבתי מיואש את החנות. אחרי יום החלטתי לחזור לחנות ולבקש לדבר עם המנהלת. בבוקר העובד אמר לי שהמנהלת לא נמצאת ושאחזור יותר מאוחר. חזרתי בשעה 15:30 והמנהלת לא הסכימה לראות אותנו. המוכרים שוב הציעו לפתוח אוזניות חדשות. פתחנו אוזניות (פעם שלישית) - ושוב פשוט איכות איומה. הפעם נתנו שוב למוכר\טכנאי לשמוע והוא כבר לא יכלו לחלוק עלינו - האוזניות שמוכרים בחנות באיכות גרועה באופן חשוד. בסופו של דבר המוכרים הסכימו להחליף לי לדגם של סמסונג, שהוא פחות טוב, ולא נתנו לי זיכוי על ההפרש (טענו שזה אותו מחיר, אבל אני בספק). במקרים כאלו, שלקוח מגיע ויודע בידיוק מה הוא רוצה ומה הוא אמור לקבל, ובפועל הוא מקבל בלוף שאפילו המוכרים הודו שיש פער משמעותי באיכות, החנות צריכה לספוג את זה ולקחת אחריות ולתת זיכוי מלא בלי להתווכח. חוסר הנכונות של המנהלת לראות אותי, למרות שהגעתי לחנות 3 פעמים והדבר היה חשוב לי, ולמרות שהוכח שכל האוזניות מהדגם הזה שנמכרו בחנות הן מזויפות או שנפל פגם חמור בייצור שלהן, היא מקוממת. למנהלת צריך להיות אכפת שחנות ש"מוכרת 200 אוזניות כאלו בשבוע" (כדברי המוכר) - פשוט מוכרת 200 בלופים ללקוחות. החנות הזו איבדה אותי כלקוח. לא אחזור לשם יותר. קחו אחריות חברים.

תגובת החנות

.. שום דבר ממה שכתוב פה אינו נכון חוץ מזה שלמרות שלא נמצאה שום תקלה. אבל יש אנשים שלא משנה כמה יתאמצו בשבילם - עדיין יבחרו לספר מה שבא להם ואחר כך אנחנו צריכים לספוג , להתמודד ולהסביר. החליפו ללקוח פעמיים אוזניות למרות שאין תקלה, למרות שהאחריות היא של אפל - ביקש זיכוי לפי החוק לא ניתן להחזיר אוזניות ( בדיוק כמו תרופות ) הפנו אותו לאפל - לא רצה ללכת ... לשבת מאחורי המקלדת ולכתוב דברים רעים זה פשוט יותר קל... לא יאומן פשוט.

חוות הדעת עזרה לכם?
shaym4008
shaym4008
03.02.2019
מוצר שנרכש: שיואמי a2 64

חיפשתי לקנות a2 של שיואמי , נכנסתי לזאפ ומצאתי את מוביילנד הגעתי ביום שישי היה מפוצץ אנשים וקיבלתי שירות מצויין מאיציק הנחמד וגם ניק שעזר לי עם הסים. חנות מומלצת !!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
hanifr10
hanifr10
01.02.2019
מוצר שנרכש: שואב אבק אלחוטי דגם roidmi f8

שירות מהיר , מקצועי וטוב. רכשתי שואב אבק אלחוטי. למרות התור , הצוות היה יעיל ומהיר. משהגיע תורי תוך דקות , קיבלתי את השואב.

חוות הדעת עזרה לכם?
מור
מור
29.01.2019
מוצר שנרכש: אייפון 8 פלוס 64gp

חוויה נוראית קודם כול תסירו את התג של אמון הציבור רבותיי קניתי אייפון 8 פלוס 64gp ושילמתי תוספת על ערכה מקורית ובסוף כן קיבלתי אריזה מקורית אבל למזלם נפלו על הלקוח הלא נכון שגיליתי שהעטיפה החיצונית (הניילון) לא מקורי יש סימנים של אפל לחדשים ואני מ 2007 לקוח של אפל אז לא קשה לי לזהות זיוף ואחרי שפתחתי את הקופסה לאט לאט גיליתי שהמכשיר מחודש וזה אמור לעלות פחות באלף שקלים ממה ששילמתי יום למחרת אני מבקש הסבר אך לא קיבלתי תשובה הולמת ובאותו רגע לא רציתי למשוך עם העניין ונסעתי ישר לחנות שלהם בהרצליה וביטלתי את העסקה אחרי שבזבזתי שעתיים מזמן העבודה שלי ועוד שם התברר לי שכל המכשירים אצלם מחודשים במחיר של חדשים ולא דרשתי פיצוי כל שהוא פשוט ביקשתי שיציינו באתר שלהם וגם בזאפ על זה שהם מחודשים והמקרה לפני שבוע ועדיין לא ציינו ולא עודכן אנא לטיפולכם ומען הציבור הקניה ב 21/1/19

תגובת החנות

בקצרה - הוסבר ללקוח שיש ערכה מקורית וערכה לא מקורית וההבדל ביהם הוא 199 ש"ח , בחר ערכה מקורית - מכיון שמתגורר בכפר ליד קלנסוואה נשלח לו המכשיר בups כי דואר ישראל לא מגיע לשם... קיבל את המכשיר אחרי יומיים - הגיע לחנות אחרי 5 ימים והרים פה צעקות שאמרו לו שזה יבואן רשמי וזה לא יבואן רשמי - מכיון שהשתמש במכשיר - לא ניתן היה לבצע ביטול עיסקה ובכל זאת למרות הכל - באנו לקראתו ( למרות שהתנהג פה ממש בבריונות ) וזיכו אותו זיכוי מלא על המכשיר כולל עלות המשלוח ... גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום הסלולאר - לא נפסיק להתפלא איך אנשים יכולים לעוות את המציאות כשהם יושבים אחרי מקלדת בבית ולספר מה שבא להם ולהכפיש שם של עסק בגלל חוסר הבנה שלהם... מילא אם היה מספר מה באמת קרה - אבל להגיד שמכרנו לו מכשיר מחודש..? יש גבול!!!! .. אולי פעם הבאה אנשים ילמדו לספר את האמת... !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
idanka48
idanka48
29.01.2019
מוצר שנרכש: J7 pro

מכשיר שני שאני מזמין מוביילנד בחצי שנה האחרונה וחייב לציין את השירות המהיר והאדיב שלהם. התבלבלתי במכשיר הזמנתי 32 ג’יגה בטעות ואחרי שקיבלתי אותו צלצלתי לחנות ואמרתי שהתבלבלתי - ישר אמרו לי תבוא תחליף ותוסיף את ההפרש בלי בעיה ובלי חוק ביטול עסקה הגעתי אחרי 3 ימים לחנות והחלפתי את המכשיר והיו ממש נחמדים גם בטלפון וגם פרונטלי . ההמלצה שלי - מוביילנד הרצליה

חוות הדעת עזרה לכם?
miraaba4
miraaba4
28.01.2019
מוצר שנרכש: טאבלט t585

קניתי טאבלט מצויין וקיבלתי שירות מצויין מנועה מנהלת הרשת מרגע ההזמנה ועד שקיבלתי את המכשיר עם שליח עד הבית . עשיתי הזמנה בבוקר , דיברה איתי עוד באותו היום ותוך 3 ימים הגיע עם שליח עד הבית עם תאום מראש בדיוק כפי שהובטח. ממליצה על מוביילנד ועל נועה המקסימה !

חוות הדעת עזרה לכם?
suzidaya
suzidaya
28.01.2019
מוצר שנרכש: רדמי נוט 6 פרו 64

הבטחתי שאכתוב תגובה חיובית אם יגיע תוך יומיים לפני היומולדת של הילדה. אז אכן הגיע במהירות הבזק , תודה רבה למוביילנד על השירות הנפלא !

חוות הדעת עזרה לכם?
aharon
aharon
23.01.2019
מוצר שנרכש: samsung tab a 2016

קניתי מהם טאבלט של סמסונג. סכום החיוב באשראי היה נמוך מגובה סכום העסקה באינטרנט. התקשרתי לברר וענו לי ביושר והוגנות שבגלל שהרחבה שרכשתי אינה שווה את העלות, זוכתי. זו הוגנות!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri
Uri
22.01.2019
מוצר שנרכש: p20 lite HUAWEI

חווית קניה מזעזעת,למען ההגינות המוכרים בריצפת החנות עשו ככל יכולתם לתת שרות טוב אך לצערי סמכוויותהם מוגבלות.האחרון שטיפל בי בחור בשם איציק) רכשתי מכשיר :p20 lite HUAWEI . למחרת הקניה מנגנון סיבוב התמונה לא עבד. התקשרתי לחנות ,והמנהלת ( נועה) הפנתה אותי לגבעתיים ל"גייטסייל" מעבדות .אני גר בהרצליה...וכשרכשתי הוצע לי יבואן רשמי עם אחריות משופרת ומעבדות בפריסה ארצית תמורת כ 100שח.הפריסה הארצית עבורי מסתבר נסיעה לגבעתיים. הגעתי לגבעתיים ובדלפק הצהירו : יקח כמה ימים מכיוון שטלפון חדש איין חלקים ולכן כמה ימים....לא יכולתי להשאיר את הטלפון ( צריך אותו לעבודה ).חזרתי הביתה והתקשרתי למנהלת החנות שאמרה....לא היתה צריך להשאיר את המכשיר אלא רק להביא מכתב שאיין נזק ואצלנו בחנות נחליף לך. וכך היה נסיעה שניה לגבעתיים המתנה של שעה מכתב חזרתי לחנות והחליפו. חלפו יומים ואותה התקלה חזרה ! התמונה לא הופכת למאוזנת ! 10 !!1 שיחות טלפון למעבדות ועוד 10 לחנות 3-4 אימיילים . ואיין מענה ולא חוזרים אלי. נסעתי לגבעתיים פעם שלישית !! הפעם נאמר שצריך להשאיר את המכשיר - לא יכולתי וחזרתי הביתה . שוב נסיונות להשיג את המנהלת נעה ואת המעבדות , אך התעלמות !!! נסעתי פעם רביעית !!!!!!! למעבדות והתחננתי למכתב שהמכשיר ללא נזק....התקבלו תחינותי וברחמיהם הרבים של גיי סייל קיבלתי מכתב זה. חזרתי לחנות בהרצליה,נעה המנהלת מוכנה בטובה להחליף לי את המכשיר אך ללא אחריות על תקלה זו ! החלפתי ל שיואמי תמורת 130 ש" ח נוספים. היבואן התעלם ממני ,יבואן וואי ,מעבדות גייט סייל ומוביל לנד יודעים לקחת כסף יפה מאד אך שרות זה לא מעיניינם . בושה של שרות !!!!!

תגובת החנות

קודם כל - לקוח קנה מכשיר באחריות הוט מובייל - צלצל אחרי כמה ימים לחנות הסבירו לו שאין תקלה כזו ויכול להיות שזה משהו בהגדרות המצלמה ( טוען שהתמונה לא מלאה... לא מבינים עד עכשיו ) נסע לגט סל בתל אביב ( אין גט סל בגבעתיים ) שם בדקו את המכשיר ואמרו לו גם שהם לא מבינים מה התקלה - התעקש שיש תקלה אז הפנו אותו חזרה לחנות - אצלנו בחנות לפנים משורת הדין ורק בגלל שהבנו שלא נצא איתו ראש החליפו לו מכשיר חדש בניילונים במקום, אחרי שבוע וחצי צלצל שוב עם אותה תקלה הפנו אותו שוב לגט סל -- שוב אמרו לו בגט סל שהמכשיר תקין ואין שום תקלה כזו - שוב התעקש על החלפה - שוב שלחו אותו אלינו לחנות ופה החליט הלקוח שהוא מעדיף דגם אחר... קיבל שירות נפלא ולמרות שפעמיים לא נמצאה תקלה במכשיר הוחלפו לו שני מכשירים. אז מה הבעיה עכשיו ולמה חוות הדעת השלילית...? לקוח כזה רק מלמד אותנו שהיינו צריכים להתעקש איתו ולא להחליף לו ... בסוף גם החליפו לו שני מכשירים וגם רשם חוות דעת שלילית בלי קשר לעובדות ...

חוות הדעת עזרה לכם?
lnic878
lnic878
20.01.2019
מוצר שנרכש: pocophone

קניתי מכשיר לא פעם ראשונה מהחנות הזאת ,אחלה שירות בעולם !! שמח ומרוצה מאוד ממליץ בחום על החנות!

חוות הדעת עזרה לכם?
amir
amir
17.01.2019
מוצר שנרכש: טלפון שיאומי

עדיף להזמין מאלי אקספרס סין החבילה תגיע מהר יותר אני לא פעם ראשונה קונה באינטרנט ותמיד המענה היה טוב פרט להפעם ביום א בבקר הזמנתי טלפון שיאומי ומילאתי את כל הפרטים ביום שני בערב פנו אלי לגבי ההזמנה וסגרנו הכל ונאמר לי שביום ג החבילה תישלח כמובן שביום ג החבילה לא נשלחה וביום ד נשלח אימייל עם מס משלוח בדואר אך כמובן עדיין המכשיר לא עזב את החנות בקיצור אם יש לך חצי שנה זמן לקבל את הדואר תקנה מהם אני לא קונה יותר כלום מהם

תגובת החנות

כמה כואב שלמרות העבודה הקשה שלנו אנשים עדיין יכולים לכתוב מה שעולה על רוחם בלי קשר למה קרה בפועל ... לקוח עשה הזמנה ביום ראשון בתשע וחצי בערב, לא השאיר פרטי אשראי מלאים. דיברו איתו ביום שני בצהריים ( יש עדיפות תמיד לפרטי אשראי מלאים ומופיע בתקנון האתר שזמן טיפול בהזמנה הוא 24 שעות ) סיימו איתו את ההזמנה ואכן יצא למשלוח ביום שלישי בתשע וחצי בבוקר - אז גם נשלח אליו מס מעקב. הלקוח הזמין דואר רשום ובדואר ישראל קיימים שני סוגי עדכון - אחד כשהמכשיר הגיע לדואר ( מה שקיבל בשלישי בבוקר) והשני זה תוך 7 ימי עסקים כאשר המכשיר מגיע לסניף הדואר הקרוב לביתו של הלקוח . בדקנו את מס המעקב של הלקוח המכשיר הגיע אליו תוך 5 ימי עסקים . אבל הוא כבר רץ ביום שישי לכתוב תגובה שלילית בזאפ מבלי שעברו אפילו 3 ימי עסקים... שיימינג באינטרנט זו תופעה לא יפה . אנחנו יוצאים מגדרנו לתת ללקוחות שירות מצויין ולא לעכב שום הזמנה גם במחיר שאנחנו נשארים הרבה אחרי שעות העבודה הסטנדרטיות . בפעם הבאה- יותר קל להרים טלפון לחנות ולקבל הסבר על עדכוני המעקב של דואר ישראל .

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון