מפרסם ב-zap מאז 2012

‎Sim Free‎ ‏(SimFreePhone) - עמוד 37

טלפונים סלולרים מעבדת תיקונים (רמת גן)

4.53 / 5 ממוצע מבוסס על 40 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 1367 חוות דעת גולשים על Sim Free
tami
tami
20.11.2015
מוצר שנרכש: lg g4 g4

הגעתי לחנות דרך האינטרנט, הזמנתי טלפון lg חדש עם אחריות יבואן מורחבת. המכשיר היה מוכן באותו היום,דוד נותן שירות אדיב ויחס אישי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Nirit
Nirit
20.11.2015
מוצר שנרכש: g4 g4

שירות מעולה,מחירים זולים,ממולץ לכל אחד להגיע ולרכוש קיבלתי שירות מעולה מאליהו כולל הסבר והדרכה על המכשיר. אני בהחלט אמליץ לכל מי שאני מכירה!

חוות הדעת עזרה לכם?
יואל
יואל
19.11.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

קנייה מהירה וטובה. המוכר היה סימפטי. הציג בפניי מספר אפשרויות. כנראה שהצליח לשכנע אותי בחלופה המועדפת עליו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Studento
Studento
18.11.2015
מוצר שנרכש: מכשיר סלולרי Galaxy S5

זאת כבר הרכישה הרביעית שלי בחנות. בכל המקרים קיבלתי שירות אדיב ומקצוע עם הסברים מפורטים ובסבלנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Miri
Miri
16.11.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי איפון 6

הגעתי לסים פרי אחרי שראיתי הרבה ביקורות טובות על החנות. קבלתי שירות מצויין למרות העומס שהיה בחנות. נתנו לי הסבר על המכשיר בהחלט מומלץ להגיע !!!!!!!!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
יאיר
יאיר
12.11.2015
מוצר שנרכש: פלאפון s3 מיני

חוויית קנייה פשוטה. פחות יקרה. כשהתקשרתי לקבל את מס' ההזמנה בשביל הדואר קיבלתי מענה מהיר. יפה מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
08.11.2015
מוצר שנרכש: פלפון סולרי GALAXY S3 MINI 18190

התקשרתי ליקנות הטלפון -ואני מרוצה מאוד מאשרות ויחס טוב. הזמנה מהירה וגם שרות טכני ברור וטוב

חוות הדעת עזרה לכם?
shlomi
shlomi
05.11.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy S4

שירות מהיר, יעיל ואדיב של צוות החנות. ענו והסבירו כל דבר שרציתי לדעת לגבי המכשיר, אחריות וכו'. המכשיר הגיע תוך פחות משבוע מרגע ההזמנה וכמובן הדבר שהכי חשוב, המחיר היה הכי זול שמצאתי בארץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
compilots
compilots
05.11.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree

קיבלתי את האייפון 6s תוך שבוע בדואר רשום ובמחיר מצויין!! הזמנתי בנוסף מטען מקורי של אפל אך בשוגג נשלח מטען תואם בלבד. בשירות הלקוחות קיבלתי התייחסות מיידית, התנצלו עם הטעות והבטיחו לשלוח לי מטען מקורי של אפל מייד. ממליץ בחום!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Shlomi
Shlomi
03.11.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי nexus 4

התקשרתי לביצוע הזמנה, הסבירו לי על הטלפון בסבלנות, המשלוח יצא באותו יום יום מהחנות, שירות מצויין!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Dmitriy
Dmitriy
03.11.2015
מוצר שנרכש: LG G4 G4

אני מרוצה מאוד מהשרות באתר , עונים מהר להודעות שלי בלי לחכות הרבה זמן לתשובה .נהנתי לגלוש באתר מקווה שימשיך לבנות מאתר ולקבל יחס טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
דלית
דלית
28.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

ראשית, בשלב הרכישה - עשיתי הזמנה דרך האינטרנט ונאמר לי שייצרו איתי קשר. אחרי שלא יצרו איתי קשר כיומיים, יצרתי אני קשר עם החנות אבל בכל פעם שהתקשרתי נאמר לי שהמוכר אוכל או שהוא נח וכד'. הוא לא חזר אלי ורק כאשר התקשרתי כעבור יומיים וביקשתי לבטל את ההזמנה הוא ענה לי. למרות חששותיי ביצעתי את העיסקה. לא עבר כחודש ימים והטלפון התחיל להיות תקול כל הזמן בצורה שכמעט ולא אפשרה לי להשתמש בו. ניגשתי למוכר ואמרתי לו שמאחר שהטלפון ממש חדש אני מבקשת שיחליף לי אותו. הלא קניתי מוצר חדש במיטב כספי ואין שום סיבה שאחרי חודש הוא יעשה כל כך הרבה בעיות. הוא הסביר לי שאני מגזימה ואמר שהוא יוכל לשלוח אותו רק לתיקון. למרות שזה ממש לא נראה לי וחשבתי שהוא קודם כל צריך לתת לי טלפון חדש תקין ואח"כ לעשות עם הטלפון שלי מה שהוא רוצה הסכמתי גם לזה אבל ביקשתי לקבל טלפון חלופי של LG או לפחות אנדרואיד כדי שאדע לעבוד איתו ולא אצטרך להתרגל לטלפון אחר. חשוב גם להבין שאני עצמאית וחלק ניכר מעבודתי נעשה בטלפון כך שאני זקוקה למידע שיש על המכשיר שלי. בכל מקרה בשלב הזה המוכר אמר לי: לא הגזמת, נכון? את גם רוצה להחליף את המכשיר וגם רוצה טלפון כמו שלך. וואללה יופי! בשלב הזה זה הספיק לי. לקחתי את המכשיר ואולי אשלם עליו במקום אחר עבור תיקון ראוי אבל לחנות הזו בטוח לא אחזור ואני ממליצה שאף אחד אחר לא יקנה שם. השירות הוא פשוט ביזיון ובמחשבה שנייה אני גם די בטוחה שהוא מחר לי טלפון משומש ולא חדש!!!! פראייר מי שקונה בחנות של סים פרי בשלום זוסמן 3 באיזור הבורסה של רמת גן.

תגובת החנות

טענות הלקוחה נבדקו אל מול הנציג. העובדות מתארת דבר שונה לחלוטין נקצר: הלקוחה מתארת את הרכישה לפני חודש אך בפועל זה נקנה לפני 4 חודשים הגיע לקבלת שירות וסירבה להשאיר את המכשיר לבדיקה. אנו בסים פרי נותנים שירות מכל הלב ומאמינים שלתת שירות זה לא רק סיסמה! אנו גם לוקחים אחריות מלאה על נזקים שנובעים מתקלה בייצור! סים פרי נותנת שירות לאלפי לקוחות מרוצים כל חודש אך לצערנו הרב לקוחות מנצלים את הבמה הזו להטעות את הצרכנים ולנסות לסחוט הטבות כאלה ואחרות. חוק המספרים אומר: רוב האנשים שמקבלים שירות טוב מאוד לא טורחים לכתוב חוות דעת חיובית להבדיל לקוח שמקבל שירות לא טוב רץ לרשום חוות דעת שלילית. לפי הנתון הזה אפשר ללמוד שלסים פרי יש עשרות אלפי לקוחות מרוצים ועל כך אנו רוצים להודות ולומר תודה על הפרגון.

חוות הדעת עזרה לכם?
יבגני
יבגני
27.10.2015
מוצר שנרכש: phone g3 32 gb

הגעתי אתמול לחנות על מנת לרכוש את הטלפון השירות הייה זריז למרות התור בחנות המוכרים בחנות היו אמנים מקצועים וכנים

חוות הדעת עזרה לכם?
Anastasia-Avigail
Anastasia-Avigail
26.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G4 Beat

התקשרתי לחנות בשעות הבוקר לשאול לגבי המלאי . המוצר אכן היה בחנות . הגעתי בשעות הערב לאסוף אותו ולקבל שירות הולם ומענה לשאלותיי-עקב החלפת סוג מכשיר וחברה . חיכיתי בסביבות ה-20 דקות עד שקיבלתי את המענה ,לקוחות רבים עברו לפני וקיבלו שירות נהדר. לטענתם היה עומס מדי כדי לתת לי מענה מקצועי לשאלותי והנציג החדש לא היה בעל ידע מספק עבור שאלותיי. (למרות שהיה נציג פנוי שלא טרח לבוא לקראתי) אחרי המתנה (מוגזמת מאוד),קיבלתי את המענה הראוי,עם ניסיון מאוד זול לרצות אותי -בלקרוא לי "מאמי" "ומותק" ושמות חיבה נוספים -מה שלדעתי לא בא בחשבון ונותן הרגשה של שוק. בסו העסקה החליטו "לפנק אותי" בכיסויי (כאילו במחיר מיוחד) - שכביכול הותאם למכשיר שלי , כלל לא התאים לו , לכן אני נאלצת שוב לבוא לחנות להחליפו. בגדול החבר'ה -ניסו אך לא הצליחו , לא נשאר לי טעם כל כך טוב מהמקום .

חוות הדעת עזרה לכם?
uri
uri
23.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי מיני 4

זמן קצר לאחר כתיבת חוות הדעת המקורית, ועוד בטרם נשלחה חוות הדעת לחנות, חזר אלי אליהו, ומכאן ואילך השתנתה לחלוטין חוויית השירות שלי מחנות זו, ותוך זמן קצר אכן נמצא פתרון הוגן ומשביע רצון לתקלה שהיתה. חשוב לציין שזו הפעם השניה שאני רוכש בחנות זו, ובפעם הראשונה לא נתקלתי בבעיה כלשהי (עובדה - חזרתי לשם פעם נוספת). בקיצור, אני מאמין שהיה מדובר בתקלה חד פעמית שטופלה ותוקנה, ובהחלט אשקול רכישות נוספות בחנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Amir
Amir
23.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy s4

לפני מס' חודשים רכשנו טלפון Samsung S4 בחנות SIM FREE. חוויית הקניה היתה נעימה, ואף שכנעו אותנו לקנות דגם מתקדם של S4 תמורת תוספת תשלום. כאן נגמרה מבחינתנו החוויה הנעימה. ביום הקניה החלה בעיה עם כפתור התפריט שבתחתית המסך (הוא לא תמיד הגיב). בפנייה לחנות נמסר לנו שיש למסור את הטלפון לתיקון, וכך עשינו. הטלפון היה שבועיים (!) בתיקון, וחזר, וגם הבעיה חזרה לאחר מס' ימים, ובשיחה עם החנות נאמר לנו שאצלם הכל היה בסדר. ואז הופיעה בעיה חדשה: הטלפון "איבד" את ה-SIM מדי פעם. פניות חוזרות ונשנות לחנות להחליף לנו את הטלפון נענו בשלילה. לאחר מס' חודשים נכנענו ומסרנו שוב את הטלפון לתיקון בחנות. שוב – שבועיים ללא הטלפון. שוב חזר הטלפון, ושוב חזרו הבעיות – שתיהן! בחנות לא נענו לתחינותינו. בסופו של דבר מסרנו את הטלפון למעבדה אחרת בקרבת מקום מגורינו, והם – תמורת 100 ש"ח - פתרו את הבעיות! נהנינו מהטלפון כ-3 חודשים נוספים, ואז בוקר אחד הטלפון שבק חיים. לא נדלק. מסרנו אותו שוב ל-SIM FREE. לאחר בדיקה נאמר לנו שלא ניתן לתקן אותו, והאחריות אינה מכסה את התקלה הזו. כך, מס' חודשים לאחר שרכשנו אותו, עדיין בתקופת האחריות, נותרנו ללא טלפון, ללא היענות מהחנות לקחת אחריות ולהחליף אותו. זאת למרות ההצהרות שלהם כאן ב-ZAP במענים לתלונות שהם לוקחים אחריות מלאה. אנו נותרנו גם עם תחושה מאד לא נעימה שעשינו עסקה גרועה עם חנות שלעולם לא נחזור אליה ולא נמליץ עליה. לסיכום: אנא הזהרו וחשבו היטב היטב לפני שאתם רוכשים כל מוצר שהוא ב-SIM FREE. הם מכרו לנו מוצר פגום, לא טיפלו בתקלות שלו, ולא לקחו אחריות עליו. בקיצור: חוויה צרכנית גרועה מאד.

תגובת החנות

גולשים יקרים שלום! הלקוח לא תמיד נותן את כל הפרטים אך בין השורות מסתתר האמת. המכשיר בן 11 חודשים!!! הלקוח מציין שהמכשיר טופל במעבדה אחרת והוחלף מסך (מה הקשר בחוית קניה שהוא קיבל לפני 11 חודשים) לא ברור איך הוא יכול להאשים אותנו בשירות לא טוב לאחר שהמכשיר נחבל בצורה ברוטלית, נשבר לו המסך ואף הוחלף לו מסך במקום אחר במעבדה פרטית ולא אצלנו. חומר למחשבה: אנו בסים פרי נותנים שירות מכל הלב ומאמינים שלתת שירות זה לא רק סיסמה! אנו גם לוקחים אחריות מלאה על נזקים שנובעים מתקלה בייצור! סים פרי נותנת שירות לאלפי לקוחות מרוצים כל חודש אך לצערנו הרב לקוחות מנצלים את הבמה הזו להטעות את הצרכנים ולנסות לסחוט הטבות כאלה ואחרות. חוק המספרים אומר: רוב האנשים שמקבלים שירות טוב מאוד לא טורחים לכתוב חוות דעת חיובית להבדיל לקוח שמקבל שירות לא טוב רץ לרשום חוות דעת שלילית. לפי הנתון הזה אפשר ללמוד שלסים פרי יש עשרות אלפי לקוחות מרוצים ועל כך אנו רוצים להודות ולומר תודה על הפרגון.

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא
גיא
21.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי אייפון 5

קנינו אייפון 5 - מחיר מצויין .המכשיר נשבר והיה צריך תיקון .כנראה שהיתה בעיה במכשיר , ואז להפתעתנו הטובה , כל הצוות בחנות ניסה לעזור עד כמה שאפשר , פשוט לא להאמין כמה שהאנשים האלה ניסו לסייע , למרות שקצת שיגענו אותם :) בסופו של דבר - למרות שהם לא היו חייבים - החליפו לנו את המכשיר ביוזמתם ! לא להאמין שעדיין יש שירות ויחס כזה . תודה רבה , אותנו קניתם :)

חוות הדעת עזרה לכם?
שמעון ת.
שמעון ת.
20.10.2015
מוצר שנרכש: סוללה לגלאקסי 4 Galaxy 4

בסך הכל ביקרתי 4 פעמים בחנות בזאת לפי המלצה מחברים לעבודה של אשתי. 3 פעמים הייתי לצורך תיקון iphone 5s של בתי. קיבלתי שירות מצוין ואדיב. ופעם אחת לרכישת סוללה מקורית לגלאקסי 4 של חמותי. בכל המקרים השירות היה יוצא מן הכלל. המחירים תחרותיים. והמעבדה עומדת בזמנים. באחד המקרים נאמר לי שצריך להחליף לוח לאייפון 5s של הבת שלי. שניזוק. סיפור של 500 ש"ח לפחות. המכשיר נפל וניזוק. לאחר שהסכמתי לתיקון ב-500 ש"ח, התקשר איליה איליה הטכנאי ואמר שהוא מצא את הבעיה האמיתית, אחרי בדיקה יסודית, ווזה נגמר בהחלפת מסך - ובעלות הרבה יותר נמוכה . מבחינתי הם יצאו פה צדיקים. אני מרוצה מאד מהשירות, מהאמינות של העובדים ושל מנהל החנות שמוליק, ומהדיוק של העבודה. שמעון.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dovi
Dovi
18.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 6 64GB Sim Free

ביררתי אם המוצר נמצא במלאי. התשובה היתה חיובית ואחרי כשעה הגעתי לחנות ורכשתי. דוד המוכר היה אדיב וענה על כל שאלותי וגם פינק בכיסוי סיליקון בחינם... כשהגעתי הביתה גיליתי שהמטען אינו מקורי. הגעתי לחנות והמטען הוחלף מייד וללא ויכוח במטען מקורי אמריקאי כשהובטח לי שאם ארצה בשבוע הבא אוכל לקבל מטען מקרי אירופאי...

חוות הדעת עזרה לכם?
גילי
גילי
15.10.2015
מוצר שנרכש: אוזניות מתאימות לאייפון 5

ההזמנה הגיעה תוך 5 ימים עם שליח עד הבית, הקבלה נשלחה מיד עם תום ההזמנה במייל. בגדול מאד נוח. המוצר עצמו (אזוניות) נראה אחלה, מתפקד בינתיים טוב אם כי הסאונד לא מדהים. סה״כ קנייה זולה וטובה!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלישיב
אלישיב
13.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

לפני שנסעתי לסים פרי לקנות lg g3 פניתי אליהם בוואטסאפ לברר פרטים על המכשיר והמענה היה מהיר ומפורט וגם שהגעתי לחנות קיבל אותי בחור נחמד בשם גיל שהסביר לי על המכשיר ונתן שירות מעולה! התרשמתי לטובה!

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסף
יוסף
11.10.2015
מוצר שנרכש: טאבלט Galaxy Tab S 8.4 T700

המוצר התקבל איחור של חודש בגלל עבודה לקויה של הדואר. המוצר נשלח מהחנות מיד. ברצוני לשבח את גיל שגם סייע לי ברכישה וגם לאחר שהמוצר התקבל. יישר כוח

חוות הדעת עזרה לכם?
שגב
שגב
08.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy Note 4 SM-N910F

התקשרתי לחנות, ענה לי בחור שירותי ואדיב בשם מולי. חפרתי לו ממש, והוא ענה בסבלנות ובמקצועיות. שהגעתי לחנות - כל מה שסיפר במילים, קיים במעשים.

חוות הדעת עזרה לכם?
לימור
לימור
08.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy s4 mini

ההזמנה הגיעה מהר מאוד, אבל מן ההתחלה היו בעיות עם הטלפון - פתאום נתקע ונכבה ונדלק בעצמו אחרי שתי שניות. התשובה היחידה שלהם לעניין תגיעי אלינו לחנות (מרחק שעתיים נסיעה). בסוף הגעתי, למרות שלא התרשמתי שיש להם מושג מה לעשות עם הבעיה, סתם יורים באוויר. עשו עדכון גרסה - הבעיה רק החמירה - תדירות התקיעות ועכשיו כבר לא נכבה ונדלק מיד בעצמו, צריך ללחוץ ארוכות עד שנכבה... בעלי התקשר אליהם שוב, אמרו שזה בעיה של בטריה, וישלחו לנו בטריה חלופית. רק בבקשה תשלח במייל את הכתובת. למייל כמובן שלא הגיבו ובטריה לא הגיעה - עברו כבר שבועיים... (כבר ציינתי שמשלוח ההזמנה הראשונית היה מהיר מאוד???)

תגובת החנות

לימור שלום! נשמח לעמוד לרשותך ולתקן את הרושם שנוצר. מצטערים ונשמח לעזור 03-6030160

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
25.09.2015
מוצר שנרכש: galaxy note 3 9005

ביצעתי הזמנה לטלפון נוט 3 דרך האתר. חזר אלי נציג בשם גיל סיבון. יש לציין לחיוב את האדיבות של גיל. הוא היה קשוב לצרכי המיוחדים, והגדיל ראש בניסיון לעזור עד כמה שניתן בנושא בחירת הטלפון המתאים ביותר. לבסוף ובכל זאת הוחלט ללכת על הנוט 3. אך כזה שירות ויחס חם הרבה זמן לא נתקלתי מאיש מחירות. בהחלט אשוב לרכוש בעתיד דרך סים פרי, ומבחינתי כל עוד זה אפשרי לקבל שירות מגי. בהחלט אעדיף זאת! יש לציין שהמוצר נשלח אלי רק אתמול ועכשיו תקופת חגים, לכן אינני יכול להתייחס למהירות המשלוח כי אין אפשרות לקבוע זאת בשלב זה. אחזור לעדכן בנושא במידת הצורך. כמו כן, אינני יכול להתייחס אל טיב המוצר. מקווה מאוד מאוד שלא אתאכזב מהטלפון עצמו. כאמור אחזור לעדכן במידה ויהיו תקלות. אם נשפוט לפי רמת השירות, המוצר צריך להיות מצוין!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון