
קניתי בחנות לפטופ לגיימינג של חברת Asus, המחיר זול משמעותית מכל חנות אחרת, הייתי בטוח שיש פה איזה קאטש, אבל ברגע שהגעתי וראיתי את החנות, התרשמתי מאוד לטובה. רמת השירות מעולה, מחיר זול, ממליץ מאוד על החנות ואין ספק שאני אקנה שם שוב!

קניתי בחנות לפטופ לגיימינג של חברת Asus, המחיר זול משמעותית מכל חנות אחרת, הייתי בטוח שיש פה איזה קאטש, אבל ברגע שהגעתי וראיתי את החנות, התרשמתי מאוד לטובה. רמת השירות מעולה, מחיר זול, ממליץ מאוד על החנות ואין ספק שאני אקנה שם שוב!

הזמנתי מסך מחשב דרך האיטרנט בשעות הלילה. נתבקשתי להשאיר מספר טלפון וכך עשיתי. חזרו אלי בבוקר ובתוך דקה הושלם תהליך הקניה. המסך הגיע לביתי בדיוק בזמן שהובטח. לאחר כחודש נראה היה לי שקיימת בעיה במסך החזרתי אותו לאור פי סי שבדקו אותו במקום ובקשו להשאירו למספר ימים. יצאתי מחנות עם מסך חילופי. לאחר שזהו את תלונתי אור פי סי העביר את המסך ליבואן וזה מצא שהבעיה היתה בספק הכח ולא במסך. אור פי סי הישאירו את המסך אצלהם למספר ימים על מנת לודא שהתקלה אומנם תוקנה. לאחר מכן התקשרו אלי ומסרו ליידי את המסך המקורי שקניתי עם ספק כח חדש. מזה כשבועיים אני משתמש במסך ללא שום תקלה. אני רוצה לציין לטובה את הטיפול שקיבלתי מיונתן ושאר אנשי הצוות. ממליץ בחם לקנות בחנות זו אשר

השירות מעולה. נתנו את כל המידע. יצרו קשר ועדכנו בסטטוס ההזמנה. הסברתי שהעניין דחוף והם זירזו את המשלוח והמוצר הגיע יום לאחר מכן.

מהאינטרקציה הקצרה שלי עם החנות (אני זוקף את זה לחיוב שכן כל הטיפול היה מהיר מאוד) נוצר לי הרושם שמדובר בחנות רצינית שדוגלת בשירותיות ויושרה. מעבר למחיר התחרותי שהיא מציעה (הכי זול עבור המוצר שהזמנתי), חוויית השירות שלי הייתה חיובית מאוד ונעימה אחזור לקנות בחנות גם בעתיד!

כבר פעם שנייה שאני קונה מהחנות הזו והשירות תמיד ברמה הגבוהה ביותר! החבר'ה שם אמינים במיוחד ונותנים שירות ומחיר יוצאי דופן. אני מליץ מאוד בגלל המחיר והשירות!

בצעתי את הרכישה טלפונית - אני אוהב תמיד להתייעץ ולקבל את חוות הדעת של החנות - אין ספק שהם יודעים את העבודה ונותנים חוות דעת מקצועית ואמתית! חשוב להדגיש שהזמנת המחשב הייתה דחופה לי - צלצלתי והדגשתי זאת - קיבלתי את המחשב למשרד תוך פחות מ- 24 שעות!!! באמת מדהים! זה לא המחשב הראשון שהזמנתי דרכם- עושים עבודה מצויינת! אין ספק שאחור לקנות דרכם - ממליץ ממליץ!

החנות הקבועה שלי מאז שמצאתי אותם, משמשת אותי גם לצרכים פרטיים וגם לצרכי העסק, היתרון שלהם הוא לא רק במחיר (שהוא תחרותי ככל מידה) אלא בשירות ובמקצועיות. בעיקר מעריך את העובדה שההמלצות שלהם מגיעות ממקום מקצועי, לפי הצורך האמיתי שלי ולא ממקום מכירתי (כמו המתחרים שלהם בקרבת מקום אשר תמיד סתם מנסים לדחוף לך את המוצר הכי יקר)

אתר נוח וידידותי. מענה טלפוני זמין ואדיב. שירות לקוחות מעולה. הזמנתי ביום ששי, ביום שני הגיע לביתי. חנות מומלצת מאוד !! כלקוח מרוצה קניתי שוב בחנות זו (14/12/2015) - שוב אדיבים, שוב נוחות הזמנה ושוב הגיע במהירות. הפעם מחשב נייד ASUS.

שירות לקוחות יוצא מהכלל. המחשב נקנה במחיר עלות בשל טעות במחיר באתר. יונתן הבעלים היה כנה ובמקום לומר שאין במלאי אמר שהיה טעות ומכר במחיר עלות עקב כך. תודה רבה על הכנות !!

פניתי לחנות טלפונית, ויוני הוא שענה להזמנה. בתוך חצי שעה הגעתי לחנות וקיבלתי את מבוקשי במחיר הוגן, ובשירות לבבי ומצוין. אציין שלא היה ברשותי המידע המדויק באשר לסוג החיבור אותו אני מבקשת, וברוחב לב נתנו לי מספר חיבורים, כדי שאשתמש בבית בחיבור הדרוש, ואחזיר את השאר. שירות למופת!!!

הזמנתי נייד לאישתי. שירות של פיני היה מעולה. שדרג טיפה את המחשב. המחשב הגיע למחרת ולפני יום ההולדת. כל הכבוד!

שירות מעולה! מרוצה לשמיים! רציתי מחשב ולא היה במלאי, חרשו לי כל כדור הארץ עד שקיבלתי אותו באותו יום! ממליץ בחום על החנות הזאת ובמיוחד "יונתן" ! 100++

הגעתי אל אור פי סי במקרה דרך חיפוש בזאפ, זה היה לפני כמה חודשים מאז רכשתי אצלם 4 מחשבים לבית ולעסק. תמיד כיף להגיע ולקבל חיוך ושירות אדיב. יוני ופיני מקצועיים מאוד ונותנים שירות מעולה ואמין,הם קשובים, מקצועיים וזמינים תמיד וזה נבחן פעם אחר פעם. תודה על הכל ותמשיכו כך! א.ח

ביום ראשון התקשרתי טלפונית להזמין את מסך מחשב. נעניתי ע"י נציג החנות בשם פיני,השירות היה אדיב ענייני ומקצועי. המסך הגיע למחרת היום בדואר שליחים לחיפה. זו ההיכרות הראשונה שלי עם החנות וכנראה לא האחרונה.

הגעתי לחנות ברשי ר"ג כדי לרכוש מחשב מדגם hp. קיבל את פניי יונתן הבעלים בחיוך, הסביר שיש לו דגם אחר של אסוס במחיר אטרקטיבי שלא נופל מהתכונות של הhp שלא היה במלאי. אמנם עוד לא פתחתי את המוצר אבל קיבלתי תחושה שיש מי שנותן שירות ומסור מאוד לעבודה שלו ובעיקר ללקוחות שלו. ממליצה בחום להגיע ולהמליץ הלאה

משלוח מהיר מאוד (הזמנתי ביום שישי וקיבלתי ביום ראשון) ... יחס ושירות מעולה משני בחורים לפני ואחרי הקנייה !!! יונתן ופיני, תודה רבה על הכל !

השירות שקיבלתי היה מעל ומעבר עם הצעות נוספות אשר דומות לרכישה שביקשתי על מנת לוודא שאני יקבל בדיוק מה שאני רוצה. יחס אישי וחם. מהירות השירות היה מעולה. חנות מסודרת ומאורגנת שגם מספקת את כל המידע הנדרש.

עסק מעולה שרות מעולה אין הרבה עסקים כאלה בישראל אדיבות סבלנות הכל נעשה בטלפון ומעל לכל אמינים זו קניה שנייה בעסק זה בפעם הקודמת רכשתי מהם מחשב נייד באלפי שקלים ורמת העסק נשארה ברמה גבוהה עלו והצליחו.בר -כוכבא בנימינה

שירות מעולה! זריזים ומקצועיים מאוד! רק אמרתי להם מה אני רוצה בטלפון וכבר אחרי חצי שעה גג הם התקשרו להודיע לי שהם סיימו ואני יכול לבוא לקחת. מומלץ בחום!

שירות אדיב. מחירים מעולים. מהירות ביצוע גבוהה. מקצועיות. שירות מצויין גם לאחר רכישה. חווית קניה מעולה. תודה אחזור לקנות ממכם שוב

קניתי מחשב נייד לפני כשבועיים, השירות בעת הקנייה שניתן לי ע"י הבעלים של החנות היה סובלני מאוד ואישי. אך כקונה חשוב לי יותר השירות לאחר הקניה. ובאמת מס' ימים לאחר מכן חשבתי (וטעיתי) שהמחשב לא מצליח להפעיל תוכנת לעריכת וידאו שהוא היה אמור להריץ בקלות, אקצר את הסיפור אך בשביל להראות לי שזה לא אשמת המחשב הבעלים של החנות טען (ובצדק) שזה בעצם קשור להארד דיסק חיצוני שלי שהיה מאוד איטי ושיבש את רצף העבודה בעריכה. למרות שהוא לא היה חייב רק בשביל שאני אפסיק להתבאס על המחשב שלי, הוא העתיק את קבצי והידאו להארד דיסק אחר שהוא פתח רק בשביל זה והראה לי שהכל עובד מעולה. הייתי בחנות כ3ש' והסבלנות שלהם ראויה לציון! תענוג של אנשים ושל שירות. וגם של מחשב..

אור PC היו בערך החנות ה4 שבדקתי באזור המרכז ורק מהשיחה הראשונה שלי איתם ידעתי שמצאתי מה שחיפשתי. קודם כל, בשיחה, שירות הלקוחות היה מצוין, יחסי דיבור מעולים, חברה מצוינים שיודעים את העבודה ויודעים להתאים לך את מה שטוב בשבילך ולא סתם ינסו לדחוף לך את המוצר הכי יקר שלהם (כמו שקרה לי במקום אחר שניסיתי). האתר נעים ונוח מאוד למשתמש ! שווה להסתכל ! עשיתי איסוף עצמי ושילמתי במקום (המוצר הספציפי שלי במקרה אצלם גם היה הכי זול בשוק), חברה מעולים, באמת !

מקצועיים, יודעים את העבודה, נותנים שירות והכל באווירה טובה. קצת עמוסים וקצת קשה לתפוס אותם לפעמים, אך בסך הכל חוויית הקנייה הייתה מצויינת. בהחלט אחזור שנית!

חווית קניה מעולה, הייתי זקוק בדחיפות למחשב נייד ספציפי מהיום למחר, החבר'ה בחנות נרתמו לעזור לי וקבלתי אותו לשביעות רצוני למחרת בבוקר, עם מפרט מעולה ומחיר מעולה. תודה רבה.

את דעתי על החנות.בעל החנות בן אדם חביב ונחמד ותמיד עוזר לפתור בעיות שלא קשרות אליו.מקום אמין ואני ממליץ לכולם
לאחר שיחה עם הלקוח הסביר שתלונותיו אך ורק מול מעבדות Lenovo (שהוא נותן השרות למחשב) ולא כלפי השרות והיחס שקיבל בחברת אור פי.סי הלקוח התכוון לרשום תלונה זאת לחברת Lenovo ולא לאור פי.סי גם מציין אפילו בדבריו שהגיע למעבדות וראה שם עוד מחשבים כאלה. אם אתה לא מרוצה ממוצר בדר"כ באתר זאפ נהוג לרשום זאת בדף המוצר עצמו בזאפ ולא על החנות שבה נרכש, הלקוח השאיר מחשב לבדיקה במעבדות היבואן ולא היה מרוצה מהפתרון שקיבל שהוא תיקון המחשב ולא החלפתו, דבר שלא נהוג בשום מקום חודשיים מיום הקנייה אלא רק לתקנו כמו בכל המותגים Lenovo/Dell/Asus/HP ועוד. רצוי לציין שהלקוח פנה אלינו רק לאחר שפנה למעבדות Lenovo ולאחר שדיבר איתנו ניסינו לזרז מאוד את עניין קבלת המחשב בחזרה מתוקן מהחברה כמו כן ניסינו לעזור לו לקבל מחשב חדש במקום למרות כל מה שכתב כאן, חברת אור פי.סי דוגלת בשרות טוב ומהיר ראו חוות דעת אחרות, אך ישנם מקרים בהם לקוח לא מרוצה גם ככל שמנסים לעזור לו ולתת את הפתרון הטוב ביותר וחבל שכך.