הגעתי אל החנות דרך אתר זאפ ורכשתי מכונת כביסה ומייבש, שניהם של חברת Miele, בעלות כוללת של 49,000 ש"ח. זמן האספקה שהופיע באתר במועד ההזמנה - שבעה (7) ימים עסקים. שילמתי למעשה "מזומן" (דרך PayPal). כעבור מספר ימים יצר קשר נציג החברה שהציג עצמו כמנהל חנות ראשון-לציון ואחראי תחום אונליין. הנציג שאל לאן לספק את המוצרים הזמניים. התברר כי זמן האספקה בפועל של המוצרים שהוזמנו ושולמו כבר יכול להגיע לעד שלושה חודשים (למרות התחייבות באתר) וכי לטענתו לא ניתן לבטל את העסקה מכיוון שמדובר בהזמנה מיוחדת. הנציג התחייב כי לרוב תוך חודש המוצרים מגיעים. אכן, תוך יום או יומיים הגיעו לביתי מכונת כביסה ומייבש (חדשים אבל מתצוגה) של חברה אחרת ודגם שעולה עשירית ממה ששילמתי. מאותו הרגע הם נעלמו. אחרי חודשים וחצי יצרתי קשר עם הנציג. לפחות ניסיתי. הוא לא ענה לטלפונים שלי, אך חזר אלי במסרונים. הוא התחייב שהמוצרים כבר במכס ומשתחררים תוך שבוע. כעבור שבוע, משלא הגיעו המוצרים. שוב הוא התחמק משיחות ואז קיבלתי הודעה שאומרת: "הם אומרים שזמן האספקה הוא תשעים (90) ימי עסקים" - דהיינו ארבע וחצי חודשים או יותר. לא ידעתי מי הם אותם "הם" - שכן אני הזמנתי ממנו. מאז נעלמו עקבותיו. פניתי ל-PayPal. לשמחתי, זה אומנם לקח כחודש נוסף, אך האחרונים הצליחו להשיב כתשעים אחוז מהסכום ששילמתי. מיותר לציין כי יומיים אחרי שהכסף שם לחשבוני, יצר איתי קשר בעלי החברה וניסה ליישר הדורים. הוא כמובן הצדיק אותי והבטיח לפצות - השאיר לשיקול דעתי את ההחלטה לחזור לעסקה או לבטל. כאשר הודעתי לו על כך שאין בכוונתי לחזור לעסקה, נחשפו פניו האמיתיים. כמובן שאין בכוונתו לפצות אותי על חסרון הכיס שנוצר אצלי וכבר החל להשתמש במונחים של שלום ומלחמה (כמעיין איום מרומז). מציע לכל מי שקורא את זה - לא להתקרב לחנות.
תגובת החנות
שלום ללקוחות חשמל נטו
הלקוח עידו ביקש להזמין מכונת כביסה ומייבש ביבוא מחו"ל שזמן אספקתם 90 ימי עסקים . במסגרת העסקה הוצא לו מכונת כביסה ומייבש זמינים עד הגעת המוצרים המקוריים בהזמנה . עוד לפני שעידו חויב נאמר לו פעם נוספת שהמוצרים הם ביבוא מיוחד ויש זמן אספקה ארוך ורק לאחר שהוא יאשר את זה הוא יחויב .עידו אישר את העסקה דרך תשלום פיי פל וביקש לספק את המוצרים הזמניים שעדיין נמצאים בביתו.יש לציין שעידו היה בקשר תמידי עם חשמל נטו ועודכן בדבר ההזמנה מחול וצפי הגעתה.לאחר כ 3 חודשים עידו פתח מחלוקת בפיי פל בטענה שלא קיבל את המוצרים . מה שנכון כי זמן האספקה המקורי הינו 90 ימי עסקים . פיי פל החליט לזכות את הלקוח בהתאם לנהליו מה שגרם לעידו נזק כאשר לא התייעץ טרם פתיחת המחלוקת עם חשמל נטו וחויב בעמלות מיותרות הקשורות לנהלי פיי פל בלבד!!! . הוצא ללקוח ע"י המנכ"ל לקבל את המוצרים באותו שבוע כאשר נכנסו המוצרים מחו"ל וליישב המחלוקת מול פיי פל , אך המנכ"ל נתקל בסירוב עיקש מצד עידו וכי הינו רוצה לבטל את העסקה וביקש לזכותו ולפצותו על העמלות ששילם באופן פרטי לפיי פל . ע"פ הנהוג בחוק מוצר המוזמן בהזמנה מיוחדת ביבוא מחול לא ניתן לבטל דבר שהובא לידיעתו של עידו תרם העסקה.זאת ועוד הוא השאיר את המכונה והמייבש הזמניים בביתו וממשיך להשתמש עד היום ללא תשלום .