מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 36

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
Michael
Michael
24.06.2019
מוצר שנרכש: Xiaomi Mi 8 128GB

רכשתי טלפון דרך האתר, לאחר 4 ימים התקשתי לברר - אמרו שמישהו צריך ליצור קשר להשלים את העסקה אף אחד לא התקשר, התקשרתי שוב פעמיים אחר כך וכל פעם הבטיחו שיתקשרוֿ עברו 7 ימים והם לא יצרו קשר, לבסוף התקשרתי לבטל וגם אז זכיתי ליחס לא נעים, למרות שביטלו מיד. סתם בזבזו לי 7 ימים והם לא נעימים וכנראה לא באמת רוצים למכור.

תגובת החנות

שלום רב לכל הגולשים ניסינו לייצור קשר כמה פעמים עם הלקוח לאחר של היה מענה נשלח אליו אמייל כשהלקוח התקשר מרכז ההזמנות לא עבד והוסבר לו שנשלים איתו את ההזמנה לאחר יום אך הוא בחר לבטל את ההזמנה לכן אנו לא מבינים איפה הבעיה . כמו כן כל הזמנה שנעשית באתר עובר וידוי מול הלקוחות לפני המשלוח בכדי למנוע טעויות אנו בבסט סייל נשמיך לתת את השירות הטוב ביותר שניתן לכלל לקוחותינו ולראיה שיש עשרות אלפי לקוחות מרוצים

חוות הדעת עזרה לכם?
Emanuel
Emanuel
23.06.2019
מוצר שנרכש: קורקינט

חיפשתי קורקינט של דיוני ומצאתי חנות שהיתה הכי זולה עשיתי הזמנה בטלפון הקורקינט הגיע אני מבסוט אחלה מוצר ישירות משלוחים טוב ומהיר

חוות הדעת עזרה לכם?
Oren
Oren
23.06.2019
מוצר שנרכש: אגמי 7

קניה שלישית בחנות הנ''ל חברה מקסימים תמיר ומיקי היו מקצועיים 20 דק של המתנה השתלמו כמובן שיצאתימין חיוך תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
אוהד
אוהד
17.06.2019
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

הזמנתי את הטלפון דרך האתר. לאחר שישה ימים, כשההזמנה לא יצאה אל הפועל. התקשרתי לבטל. לטענתם ניסו להתקשר ולא היה מענה. לא היתה שום שיחה שלא נענתה מהחברה.

חוות הדעת עזרה לכם?
dennis.n
dennis.n
07.06.2019
מוצר שנרכש: Iphone 7 32 gb

רכשתי טלפון ב2.6.2019 דרך אינטרנט , פלוס שיחה עם מיכאל. שילמתי בכרטיס אשרי עבור טלפון ותוספת תשלום 200 שח על מטען מקורי כפי שנאמר לי, בשיחה עם המוכר בשם מיכאל נאמר לי שהקופסה סגורה ולא נפתחה . קיבלתי תמוצר שהעטיפה שלו נדבקה בפעם השניה הטלפון עם שריטות כל האבזור בפנים משומש ומצ'וקמק ומלוכלך ללא מדבקות של אפאל וגם הסיכה שמוציא סים לא מקורית ומשומשת. ממתין לתשובה ממיכאל המוחר ביום שני הקרוב. מומלץ לא להזמין משלוח רק בדיקה של הטלפון במקום.

תגובת החנות

שלום רב לדניס ולכל הגולשים של זאפ את כל מה שדניס היקר מתאר פה לצערנו זה נכון , אנחנו מקבלים מיבואנים מכשירים סגורים והכן המכשיר של דניס גם היה סגור , ולא היה לנו שום אפשרות לבדוק מה קורה בתוך הקופסה סגורה ,( כי דניס הזמין במשלוח וקיבל תוך ימים ספורים הוא לא היה פיזית בחנות ) לאחר קבלת מוצר לקוח פנה אלנו לשירות והציג לפנינו את הבעיה מיד הואצה ללקוח או החלפה למכשיר חדש או החזר כספי, ולקוח בחר בהחלפת מכשיר זה היה בדיוק ערב חג, לאחר החגים ביום שני בבוקר דניס הגיעה לחנות לסניף ראשון , החזיר את המכשיר הפגום , וקיבל מכשיר חדש ויצא ממש מרוצה מהשירות שלנו , חבל רק עד שהיגיעה אלנו וקיבל את השירות וטוב , הוא לצערנו כבר הספיק לכתוב את החוות הדעת שלו בכל מקום שהוא רק יאכל , כי שוב אנו מציינים אנחנו מקבלים מכשירים סגורים מיבואנים , טעות יכול לקרות לא בכוונה והחברה גם ידעה לעמוד במלואה על הטעות , אבל לרוץ ולהשמיץ את בית העסק שעוד לא קיבל צ'אנס אפילו יום אחד נראה לנו לא לעניין, אבל זכותו של כל אדם להביע את דעתו ואיך שירגיש באותו רגע , אנחנו בבסט סייל נמשיך לתת את השירות הטוב לכל אלפי לקוחות שלנו ,

חוות הדעת עזרה לכם?
eli636682
eli636682
01.05.2019
מוצר שנרכש: Segway ninebot

אנשים מקצוענים ומחירים טובים .לא פעם ראשונה שאני קונה שם . מומלץ מכל הלב .

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון
אלון
17.04.2019
מוצר שנרכש: שיומי רד מי נוט7

רכשתי 2 שיומי רד מי נוט 7 מיכאל נתן לנו יחד אישי מקצועי ואדיב באופן נדיר מחיר הטלפון היה זול היה פשוט כיף גדול לקנות בחנות זו ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
17.04.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Shingo
Shingo
03.04.2019
מוצר שנרכש: samsung a7

שירות אדיב מקצועי וכן. המחיר הכי אטרקטיבי בשוק. אין ספק שאחזור לשם ובהחלט אמליץ לאחרים

חוות הדעת עזרה לכם?
guymil3
guymil3
02.04.2019
מוצר שנרכש: שיאומי A2 lite 64

הזמנתי מכשיר סלולארי דרך האתר שלהם, הזנתי את כל הפרטים כולל אשראי. אחרי מס' ימים קיבלתי מהם מייל שהם לא משיגים אותי בטלפון וביקשו ליצור קשר. נשמע קצת מוזר כי הפרטים מולאו אוטומטית אבל התקשרתי. שם ביקשו שוב את פרטי האשראי וממש לפני האישור, המחיר שרצו ממני קפץ מהמחיר שקניתי. המוכר בטלפון ניסה למכור לי סיפור שההזמנה נדחתה ושזה המחיר האמיתי ועוד אוסף מעשיות. התעקשתי לקנות במחיר המקורי והמוכר אמר לי להזמין מחדש ולהתקשר לעדכן מחיר. הזמנתי מחדש והתקשרתי לעדכן מחיר, שם המשיכו התירוצים של "אי אפשר לעדכן" ו "מי שמעדכן לא נמצא" ועוד המצאות. מייאש. לפי בדיקה בשאר הביקורות זו שיטה קבועה של החנות. מעניין איזה תירוץ ימציאו עכשיו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Alon
Alon
28.03.2019
מוצר שנרכש: S8

חנות מעולה שירות מצויין ממליץ בחום !!! מיכאל בנאדם מדהים. קניתי מכשיר סמסונג 8 בשירות מעולההה

חוות הדעת עזרה לכם?
Efrat
Efrat
13.03.2019
מוצר שנרכש: GALAXY J7 PRO

קנינו מכשיר מייזו NOTE M5 נשלח לתיקון והיה לא תקין מההתחלה דיברתי עם מיכאל (בעל החנות) - היה מאוד שירותי ומקסים והציע להחזיר את הכסף במלואו או מכשיר חדש. הגעתי אליו ובגלל השירות הטוב רכשנו מכשיר אחר חדש! אני מרוצה מהשירות!!! ובינתיים גם מהמכשיר GALAXY J7 pro כן ירבו חנויות ויחס כזה!

חוות הדעת עזרה לכם?
אומנות אחזקת האופנוע
אומנות אחזקת האופנוע
12.03.2019
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי שיאומי

שרות מעולה ומהיר מאוד, נתנו יעוץ מקצועי לגבי אביזרים נחוצים מחיר מצוין, עזרה מהירה בפתרון תקלת תפעול

חוות הדעת עזרה לכם?
arkadirsiher
arkadirsiher
26.02.2019
מוצר שנרכש: נוט 6 פרו

אני חיפשתי טלפון סלולרי מסוג שיוומי ויתרתי חנות בראשון מצאתי מחיר טוב שירות טוב וגם קיבלתי את המכשיר באותו יום עד לבית שירות מושלם

חוות הדעת עזרה לכם?
timorf
timorf
16.02.2019
מוצר שנרכש: Xiomi Redmi Note 6 Pro

חנות מקצועית עם מוכרים אדיבים ושירותיים מאוד,מחירים הוגנים, פעם שניה שאני רוכש שם סמארטפון ובהחלט אחזור שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shasha
Shasha
13.02.2019
מוצר שנרכש: redmi note 5

רכשתי XIAOMI REDMI NOTE 5 עם מגן מגן זכוכית ואני פשוט חייב לציין את השירות הנפלא של הצוות הזה ענו לי על כול שאלותיי וביצעו את עבודתם בצורה הכי מקצועית שנתקלתי אין ספק שאחזור אליהם בכול קנייה! ממליץ בחום לכול קונה!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולי
גולי
13.02.2019
מוצר שנרכש: סמסונס s8

גרוע להתרחק מטעים לקוחות,גורמים להם להגיע לחנות במצג שווא ואז יש מוצר אחר במחיר אחר

תגובת החנות

שלום לכל הגולשים הלקוח הגיע לחנות רצה לקנות מכשיר סלולרי מדגם סמסונג S8 בצבע מסויים לאחר שהסבירו לו שהצבע שהוא רוצה לא נמצא במלאי למרות שבתחילת היום היה הוא החל להשתולל ולגדף את העובדים הוסבר לו אם הוא מעוניין בצבע אחר של מכשיר אך הוא סירב והחל להתלהם . אנו בבסט סייל מוכרים עשרות מכשירים בכל יום ויום לכן אם הלקוח לא שילם או לא ביקש שנשמור לו צבע מסוים אנו מציעים את מה שיש באותו רגע במלאי והכי חשוב שהמוצר במלאי אנו נמשיך לתת שירות טוב כמו שאנו יודעים לכל לקוחותנו

חוות הדעת עזרה לכם?
Eli
Eli
12.02.2019
מוצר שנרכש: Mi max 3

צוות תותח !! מחירים מעולים !! מכשיר רביעי כבר רק משם ומרוצה עד הגג! פאפישווילי הגבר על.

חוות הדעת עזרה לכם?
Rami
Rami
05.02.2019
מוצר שנרכש: אס 8

קניתי טלפון קיבלתי שירות מעל ומעבר בחור בשם סיימון עזר לנו דראג לסדר נתונים עשה לנו אחריות שנתיים יצאנו ממש מרוצים נקנה שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
Sami
Sami
05.02.2019
מוצר שנרכש: 6 פרו

חיפסתי טלפון לאישה שלי מצאתי חנות זולה המחיר התאים השירות היה מהיר אביזרים איכותיים במחירחם טובים סהכ בסדר גמור

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכס
אלכס
31.01.2019
מוצר שנרכש: pocophone f1

כל קודם כל קניתי מהחנות 2 טלפונים ואני ממש מרוצה מהם , לפני כמה ימים נסעתי לקנות טלפון חדש . המוכר דחף לי בכוח מגן מסך ומגן לטלפון ומטען מקורי שמייקר העסקה ב200 שקל. ביקשתי בלי התוספות והבחור החוצפן הזה התחיל להתעצבן עליי שאני לא מסכים לתוספות ושאני לא מבין כלום בטלפונים. כשהוא ניסה לגהץ לי ואמר לי שיש סירוב לעסקה. יום למחרת התקשרתי לחברת אשראי לבדוק למה היה סירוב ואמרו לי כי בעסקה לא הקישו שלוש ספרות בגב הכרטיס. לאחר קריאת חוות דעת ראיתי שאני לא היחיד שזה קרה לו. חנות מזעזעת אני יותר לא חוזר לכאן!

תגובת החנות

שלום רב הלקוח רכש אצלנו יותר מפעם אחת וכל פעם היה מרוצה וגם חזר לקנות שוב שזה אומר משהו על השירות שלנו והלקוח מציין בעצמו כנראה שלהקוח חובב קניות ואם אין מסגרת או שיש סרוב ללקוח על זה אין לנו שליטה המערכת בחנות אצלנו היא אוטומטית (פס מנגנטי) לכן לא משתמשים בשלוש ספרות אחרונות לכן הטענה כאן לא ברורה כאשר ללקוח אין אישור עסקה הוא יכול לשלם באמצעים אחרים אנו בבסט סייל נמשיך לתת את השירות הכי טוב שאפשר לכל לקוחותינו

חוות הדעת עזרה לכם?
European Comfort
European Comfort
24.01.2019
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 6 Pro 64GB 4GB RAM

חנות לא אמינה הזמנו מכשיר טלפון פתאום אחרי יום קיבלנו הודעה שניסו לתפוס אותנו ושנחזור אליהם 3 פעמים השארנו להם הודעות ולא חוזרים כשתפסנו אותם בחור בשם סימון אמר שהוא לא יכול לתת את המכשיר כי קנינו שם בעבר שהתעקשנו שהוא מפרסם פרסום סרק וביקשנו לקבל את המכשיר הוא אמר שהוא מסרב להוציא חשבונית על שם עסק ולכן הוא מבטל את ההזמנה תתביישו לכם שככה אתם מתנהגים עם לקוחות

תגובת החנות

שלום רב. נציין שגם במקרה הזה הלקוח רכש אצלנו והיה מרוצה אבל לא רץ לכתוב חוות דעת חיובית. נעבור למקרה . אכן אצלנו בחנות ישנה תוספת תשלום על רכישת מכשיר נוסף ובמקרה של הלקוח הוא רכש לפני מעל חצי שנה כך שזה לא היה רלוונטי לגביו ולכן נציגנו חזר בו וכמובן שעמד במחיר שאנו מפרסמים . בעל הכרטיס לא היה האדם שכתב את חוות הדעת ולכן ביקשנו לדבר עם בעל הכרטיס ולהוציא חשבונית על שמו. דבר זה כתוב בתקנון שלנו אנו מוציאים חשבונית עסקה אך ורק על שם הרוכש (שמו הפרטי ולא חברה) וכמובן שאמרנו שאין בעיה להוציא חשבונית על השם הפרטי אך הלקוחות העדיפו שלא וזוהי בחירתם. אנו נהגנו כמו שאנו צריכים לנהוג . בסט סייל תמשיך לתת שירות מספר 1 לכל לקוחותיה ברחבי הארץ .

חוות הדעת עזרה לכם?
anastasfiod
anastasfiod
21.01.2019
מוצר שנרכש: וואן פלוס 6 256

אני חייבת לציין שבהגינות כזאת לא נתקלתי הרבה זמאן כניתי טלפון לבן שלי ולאחר כרבע שעה מהקניה בתי להחזר טותו לא פתחתי את האריזה ונתנו לי זיכוי מלא ללא כל בעיה . תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
boriamainav
boriamainav
21.01.2019
מוצר שנרכש: ג'י 6 סמסונג

זה חנוט שיש מחירים טוב אני קניתי טלפון סמסונג ב730 שקל בראשון. בן שלי בצבא בבאר שבע אוטו דבר הוא שילם 900 שקל אני ממליץ מיאוד על חנוט זה

חוות הדעת עזרה לכם?
larisaatrop
larisaatrop
21.01.2019
מוצר שנרכש: קדמי 6 64

נסעתי הזמנה של טלפון סלולרי בטלפון קיבלתי אחרי כמה ימים את הטלפון באשקלון על ידי שליח מטעם החנוט וביקשתי שיעזרו לי לסדר כמה דברים השליח לא ידע איך לעזור יצר קשר עם החנות והם היו ממש סבלניים ונחמדים ממש כל הכבוד

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון