
קניתי כיריים אינדוקציה של בוש. המשלוח הגיע אבל לא בזמן שקבענו כי שונה על ידי החנות כמה פעמים. את המתקין שהזמנתי דרך החנות וגםהוא הגיע לא בזמן המתוכנן, בפתאומיות. המתקין חתך לי כבל של כיריים חשמל של בעל הבית וחיבר אותם לבוש החדש שלי. עשה קצר בבית. וחצי מחשמל הבית לא עבד. לקח כסף והלך. אמר "תזמינו את חברת חשמל". הזמנו את חברת חשמל הם תיקנו מה שהיה אפשר וחשמל הבית לא חזר. בסוף אבא שלי החזיר את החשמל (כי הוא מהנדס חשמל ומבין בזה יותר מהמתקין שלנו כנראה). כשהתלוננתי לחנות על המתקין שלהם, הם לא רצו כל כך לשמוע ממני. 3 ימים היתי על הקו עם מתקין עד שהוא חזר אליי הביתה ותיקן את הכיריים של בעל הבית שחתך מהם כבל. חיבר את הכבל בצורה מכוערת מאוד כך שמפחיד להישתמש בהם ושם כבל אחר שניראה משומש לכיריים החדשים של בוש. זה היה סיוט גדול. בחיים לא אקנה יותר מהם כלום ומקווה לא לראות את המתקין שלהם יותר.






















