הגרסה הקצרה: אין שירות לקוחות, מי שמטפל בבעיות זה רק הבעלים שלוקח ימים לחזור אליך, ומתייחס אליך כמו אל מטרד ולא כלקוח ששילם אלפי שקלים וקיבל מוצר שבור לגמרי בתוך הקופסא. ממליץ לקנות במקום אחר.
הגרסה הארוכה: הזמנתי מהאתר מכשיר יקר בעלות של 2600 ש"ח. הגיע מכונה שבורה לגמרי אומנם בתוך קופסא מקורית אבל בלי ניילונים שבדרך כלל מוצרי חשמל מגיעים בהם, כנראה מכשיר שכבר נפתח שהוחזר מלקוח או משהו דומה. בטלפון אמרו שאשלח תמונות למייל ויחזרו אליי ישר. נכנסתי לאתר לבדוק מה האימייל וראיתי שהורידו את מחיר המכונה ב 500 שח, אמרתי לעצמי טוב לפחות משהו טוב יצא מזה, אני אחזיר את המכונה ואקנה אחת יותר טובה או את אותה מכונה ביותר זול. לאחר כמה פעמים שאני מתקשר והם מבטיחים שתוך שעה שעתיים חוזר אליי הבעלים שרק הוא מטפל בהחזרות. ביום שלישי הגעתי לחנות של אמיגו ברחובות, הבחור שם ממש נחמד, הוא הסכים להציק לו שיחזור אליי כבר. כעבור כמה שעות הבעלים אכן התקשר אליי וטען שלא מצא את התמונות במייל ולכן לא חזר אליי, כנראה שקר, כי הדבר ההגיוני לעשות במצב כזה הוא להתקשר ולבקש שאני אשלח שוב את התמונות. הסברתי לו שאני כבר במצב שאני רוצה להחזיר את המכונה כי אין לי רצון לרדוף אחריהם שיעשו לי טובה שחוזרים אליי אם יש שוב בעיה במכונה. הוא התעקש שאשלח לו תמונות אז הסכמתי, הפעם ביקשתי לשלוח לו לווטסאפ שלא יוכל לטעון שלא קיבל אותם. רשם לי שישלחו לי מכונה חדשה ביום חמישי, רשמתי לו שאני מוכן בתנאי שהשליח יחכה פה עד שאני מוודא שהמכונה עובדת (לא הולך לרדוף אחריהם שוב) ושיזכו אותי בהפרש מחיר או יתנו לי מכונה יותר טובה ואם לא מקובל עליו אז אני מעוניין לבטל את העסקה. על זה הוא ענה שאין אפשרות לבטל את העסקה, אני אקבל מכשיר זהה חדש. לאחר ההודעה הזו ביקשתי לבטל את העסקה בווטסאפ, באימייל ובמכתב רשום ובינתיים לא קיבלתי תשובה מהם, אז נראה שאני צריך עכשיו ללכת לבית משפט רק לקבל את המגיע לי על פי חוק. אם אתם כמוני רוצים פשוט לשלם ולקבל את מה שמגיע לכם כלקוחות מחנות עם תודעת שירות בסיסית אני מציע לכם לקנות בחנות אחרת.
תגובת החנות
הלקוח בחר להזמין מכונה במבצע עם 6 ק"ג קפה איטלקי משובח וקיבל אותה לשביעות רצונו. לאחר שקיבל אותה הבחין באתר שלנו שניתן לרכוש את המכונה ללא קפה ובמחיר יותר נמוך. משכך, התחרט על ההזמנה שביצע וביקש להחזיר את המכונה עם הקפה ולרכוש את אותה מכונה מחדש בלי הקפה.
הוצע ללקוח להחזיר את הקפה ולקבל זיכוי כספי שישווה לו את המחיר למה שביקש.
לצערנו הלקוח לא מוכן להחזיר את הקפה ורוצה זיכוי עבור המכונה.
חברת אמיגו משווקת קפה ומוצריו מעל 33 שנים. אנחנו החברה הותיקה בארץ שנותנת פתרונות לאוהבי הקפה וברשותה סניפים ברחבי הארץ. החברה מיבאת קפה, קפסולות ומכונות קפה מממספר רב של חברות איטלקיות, כמו כן לחברה בית קלייה ומעבדות שרות למכונות קפה.
אנו נמשיך לתת שרות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו הרבים גם בימים אלה.כולל שירות המשלוחים לבית הלקוח ללא תשלום.