מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 35

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
Ofer
Ofer
25.09.2019
מוצר שנרכש: אירפוודס

קניה זריזה ביותר בדקתי בזרם מחיר של אוזניות אייפון בדקתי שיש במלאי תוך שלוש דקות רכשתי ויתרתי מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסף
יוסף
23.09.2019
מוצר שנרכש: mi 9t

אחלה חנות שבעולם באתי מרחוק והם חיכו לי כי התעכבתי בדרך נתנו שרות של החיים מחירים בריצפה הכול עים חיוך הסבירו על כול דבר ובסוף המנהל החזיר אותי לבית במרצדס שלו היה פשוט כיף ליקנות

חוות הדעת עזרה לכם?
trinzo
trinzo
20.09.2019
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy A10 SM-A105F 32GB

ביצעתי הזמנה באתר לסמסונג A10 שחור והתקשרתי לוודא שקיים במלאי, אמרו שיש ואין בעיה, הגעתי למקום וכמובן שניסו לשכנע אותי להחליף ליבוא רשמי (בתוספת תשלום כמובן) ולשכנע אותי שאחרת השרות הוא גרוע למוצר , כשסירבתי לשדרוג , פתאום נזכרו שיש להם את המוצר מהיבואן הלא רשמי במחיר הזול רק בצבע ורוד , הבנתי שעם המוצר שהזמנתי לא אצא מכאן ועזבתי לאחר בזבוז של זמן ומאמץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
18.09.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
sarit22b
sarit22b
18.09.2019
מוצר שנרכש: 2 טלפונים סלולריים מדגם שיואמי רדמי נוט 7 64GB

לאחר סקר שוק נרחב הגעתי לחנות לרכוש עבור 2 טלפונים סלולריים xiaomi redmi note 7 64GBx . ישבתי עם מיכאל המוכר שהיה מאוד שירותי ואדיב, חייכן ומקצוען. הבחור פשוט מולטי שיודע לתת שירות ומכל הלב ובו זמנית לענות לכל שאלה שנשאל בטלפון. רכשנו את המכשירים בגלל המחיר הזול והמשתלם. זו לא פעם ראשונה שאני רוכשת מכשיר טלפון בחנות הזו ובהחלט מרוצה ומאוד ממליצה!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Shalom
Shalom
09.09.2019
מוצר שנרכש: redmi 7a

‎שלום חברים אני גר באשדוד היתי צריך 2 מכשירי סלולר לילדים שלי , ראיתי בזאפ את הסט סייל ענתה לי בחורה נחמדה בשם מריאן , אמרתי לה תקציב שיש לי 2 מכשירים ישר בחרה לי מה שמתאים לתקציב שלי , הבנתי שהם נמצאים בראשון זה היה בסביבות שעה אחד שעשיתי את הזמנה , ובשעה שש בערב המכשירים היו כבר אצלי , שירות ויחס פשוט אין לי איך לתאר את החווית הקנייה הטובה שהיה לי בחיים , שוב תודה רבה למריאן על השירות Vip

חוות הדעת עזרה לכם?
Avi
Avi
09.09.2019
מוצר שנרכש: xiaomi radmi 6a

לא אמינים בעליל מקפיצים מחיר בושה וחרפה של התנהגות ביקשתי לשלם את המחיר המופיע באתר לא הסכימו.

תגובת החנות

שלום רב . הלקוח קנה במחיר הפרסומי לפני מספר ימים . בהפרש של ארבעה ימים הוסבר ללקוח כי המחיר מוגבל ליחידה פר בית אב ! ואפשר לרכוש מכשיר אחד במחיר הזה . הלקוח החל להשתולל למרות שהפרט הזה כתוב בכל פינה אצלנו בחנות ואף באתר ! שיהיה בהצלחה למי שבוחר ללכת בדרך זו של גידופים ללא סיבה .

חוות הדעת עזרה לכם?
Amit
Amit
03.09.2019
מוצר שנרכש: טלפון שיומי רדמי 7

צוות מדהים יחס מעולה ומחירים מנצחים תמיד חוזר אליהם אחלה מיכאל שבעולם כבר פעם רביעית ולא מחליף אותם

חוות הדעת עזרה לכם?
Avi
Avi
01.09.2019
מוצר שנרכש: נוט 8

הייתי צריך טלפון דחוף אישתי ילדה ונהרס לנו טלפון קניתי פעם לפני שנה וקצת אצלהם התקשרתי ביקשתי משלוח מהיר והם דאגו לספק לאישתי את הטלפון החדש באותו היום היו תותחים לפני שנה וגם היום תודה לסיימון

חוות הדעת עזרה לכם?
chagit17
chagit17
28.08.2019
מוצר שנרכש: גלאקסי s9

מריאן הייתה סופר שירותית כבר מהרגע הראשון בשיחת הטלפון, התלבטתי מאד מה לקנות בסוף רכשתי גלאקסי s9 עם תוספת של אחריות יצרן ומגן סליקון ובכל הזמן הזה מריאן העבירה לי את כל הנתונים על אף שזה לקח זמן, והכל בכדי שאצא עם מכשיר מוכן. פשוט שירות מדהים!

חוות הדעת עזרה לכם?
beni
beni
21.08.2019
מוצר שנרכש: a80

קניתי דרכם שני ניידים; אייפון 8 פלוס וגלקסי a80. בפעם הראשונה לקח זמן עד שהגיע והגיע ללא כל מה שהוזמן, כעבור 48 שעות היו כל החוסרים אצלינו. לאחר השירות הזה קניתי דרכם a80 ותוך פחות מ24 שעות הגיע; כולל ייעוץ של סיימון תוך כדי שאני בפלאפון מה כדאי לי ומה לא. כולל הסבר על האחריות. אז למה רק 4 כוכבים? כי בקניה דרך האתר הרבה פעמים נקנים דברים שלא צריך או סותר . אבל שוב, זה אחריות שלנו להבין. אז תודה לכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Lidor
Lidor
20.08.2019
מוצר שנרכש: סמסונג 8

קנינו לפני השלושה חודשים טלפון אנחנו גרים בצפון וקיבלמו אותו הכל היה בסדר רק כעבור כמה חודשים צצה בעיה במכשיר היינו היום במרכז נכנסנו לחנות וסיימון פתר לנו את התקלה הטכנית תוך דקות ספורות ממש ובלי חיוב

חוות הדעת עזרה לכם?
avigailbt7
avigailbt7
16.08.2019
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Samsung galaxy s9 sm-960F 64GB סמסונג

לפני קנית הסלולר התקשרתי לחנות על מנת לוודא שאכן יש להם את המוצר שאותו אני רוצה לרכוש ובצבע שאותו אני רוצה. אמרו לי שיש, ובנוסף שאלתי על האחריות של המוצר הסבירו לי במינימום פרטים על המוצר ועל האחריות. ואכן הגעתי לחנות שהיא במרחק 50 דקות נסיעה. ועוד 20 דקות של חיפוש חניה באזור. הסברתי שאני זאת שדיברה איתם קודם לכן אמרו שהם זוכרים את השיחה. ביקשתי את הפריט המקביל והוסיפו לי שהאחריות היא במקום מאוד מרוחק אך ורק בחיפה (אם הייתי יודעת לפני כן לא הייתי מגיעה מלכתחילה מה שלא אמרו קודם לכן. ביקשתי את המוצר בשחור אמרו שאין להם ויש רק בוורד ואם אני רוצה יש בשחור ביבואן מורשה בתוספת 150 שח.. הסכמתי למרות שכך לא דובר קודם לכן בפאלפון. הגברת הלכה להביא לי את הפאלפונים חזרה עם פאלפונים בצבע כחול ואמרה שזה תוספת 200. אמרתי לה שביקשתי שחור וקודם לכן היא אמרה שזה תוספת 150. ואז המוכר שליד הרים את הקול בעצבים ואמר זה 200! וזה מה יש! בעצבים ועלבון אמרתי שאני לא מוכנה לרכוש מהם פאלפון! פוגע משפיל ומעצבן. לא ממליצה להתעסק עם החנות הזאת שחווית האי קניה גרמה לעוגמת נפש מרובה ולבזבוז זמן יקר.

תגובת החנות

שלום רב . פשוט חוצפה ! הלקוחה דיברה איתנו בשיחה לפני שהגיעה והוסבר לה כבר בשיחה את כל הפרטים מא' עד ת' . ואכן התוספת שנאמרה ללקוחה בשיחה היא 200 שקלים ויש לנו הקלטה על כך ! הלקוחה רצתה לרכוש שני מכשירים וגם על כך נאמר לה בשיחה שאי אפשר לרכוש 2 מכשירים במחיר המפורסם ושהגיעה לחנות אמרה שלא אמרו לה זאת ואנחנו הוכחנו לה שכן אמרו ואי אפשר לשקר אותנו כי אנחנו הולכים אך ורק לפי האמת גם אם אנחנו טועים . הנציגה בחנות אכן אמרה שתוספת אחריות היא 150 שח ולאחר מכן נאמר לנציגה החדשה כי במכשיר הזה זה 200 שח ונאמר גם בשיחה ללקוחה זאת והיא ידעה . לגבי הצבעים לא דובר כי הלקוחה לא שאלה בשיחה שום דבר על צבע . מצער מאוד שקיימים גם לקוחות שמגדפים בלי סיבה גם כשאנחנו פעלנו ב100 האחוזים . אנו נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר כמו תמיד .

חוות הדעת עזרה לכם?
thomasev
thomasev
15.08.2019
מוצר שנרכש: ONE PLUS 6T 256/8

לאחר שנאבד לי הטלפון , נאלצתי לקנות טלפון חדש לצערי , חיפשתי בכל הרשת אחר טלפון טוב עם מחיר מעולה ונתקלתי באתר הזה , כמובן הלכתי לשם , מצאתי את ה ONEPLUS 6T 256 ג'יגה במחיר טוב . החנות מאד מסודרת ונעים להכנס שם ואיש המכירות עזר לי ואפילו כשחשבתי לרכוש כרטיס זכרון הוא מיד ציין בפניי שב OP 6T אין אפשרות להרחיב עם כרטיס זכרון ולכן זה לא היה לי רלוונטי וכך נחסך ממני לקנות גם כ.זכרון! נורא שמחתי לקבל שירות ולרכוש מוצר בחנות הזו בטוח שאחזור!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Litan
Litan
13.08.2019
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy s8

הזמנתי גלקסי s8, אחרי שכבר נתתי פרטי אשראי הם מתקשרים בשביל לבצע את כל ההזמנה מחדש (וכמובן שעל הדרך לנסות לדחוף עוד דברים שלא צריך). לקראת סוף ההזמנה המוכר נזכר להגיד שיש לו במלאי רק צבע ורוד (באתר מפורסם שחור). לאחר מכן אומר שיחזור אלי יותר מאוחר, ומאז אי אפשר לדבר איתם. יום וחצי מנסה לדבר איתם, מבטיחים שיחזרו אלי וכלום.

חוות הדעת עזרה לכם?
ירון
ירון
12.08.2019
מוצר שנרכש: קורקינט סאגווי הר

חנות מדהימה קניתי כבר כמה פעמים כולל2 קורקינטים פעם אחרונה המשלוחנ היה מהיר המוצר טוב אחד מהם לא רציתי והחזרתי לחנות ומיד זיכו אותי עליו כי המוצר היה באריזה אני צריך נייד ואני במקרה אצל חברים מחר אבקר שם כי גם המחיר מעולה וגם השירות עד עכשיו משביע רצון

חוות הדעת עזרה לכם?
xigalx1
xigalx1
09.08.2019
מוצר שנרכש: GOOGLE PIXEL 2 128GB

רציתי לציין על חווית קניה (והחזר) ממש מצוינת שהייתה לי,קניתי מכשיר (פיקסל 2) הגעתי הביתה בדקתי היה תקין אבל לא התאים לי,יום למחרת על הבוקר חזרתי לחנות לבקש החזר ולהחזיר את המכשיר וישר טיפלו בי,ישר החזירו לי הכל נעשה במקום בעזרה אמיתית וכנה המוכר מיכאל פשוט היה כנה אמיתי וישר,אומנם המכשיר לא היה לטעמי אבל השירות והחנות כן!

חוות הדעת עזרה לכם?
Peter
Peter
07.08.2019
מוצר שנרכש: נוט 2 ראשון

אין על. חנות הזות האחריות לטלפון עמד להגמר ולמרות זאת מיכאל דאג לדבר עם האחריות וסידר לי את התקלה במצלמה זה לקח קצת זמן אבל אני מרוצה עד השמיים מהיחס ישירות

חוות הדעת עזרה לכם?
מירה
מירה
06.08.2019
מוצר שנרכש: טלפון איפון

בסד כמעט שנה עברה מאז רכישת הטלפון ויש בעיה לפטפון טכני התקשרנו לחנות והפנומאותנו למיקי שרדך השפופרת הצליח לעזור לנו לפתור הבעיה שהיה במכשיר ישר כוח

חוות הדעת עזרה לכם?
Gidi
Gidi
05.08.2019
מוצר שנרכש: 2 אייפון 7

שירות מעולה והוגן. רכשתי 2 איפונים שהיה להם בעיות במיקרופונים - החליפו ללא שאלות וללא עלות נוספות כולל שליחות עד הבית. מיקי המוכר היה מקצועי, אדיב, נחמד הוגן. שירות בליגה אחרת. ממליץ בחום! גם אם הייתה להפ פאשלה במוצר- תיקנו זאת ברוחב לב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shay
Shay
30.07.2019
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi 4A

להתרחק כמו מאש!!! מכשיר במסגרת אחריות מורחבת בתשלום. מתנערים מאחריות ושולחים אותך לתקן במקום אחר כי אין להם חלקי חילוף ומעבדה. תעשו לעצמכם טובה, אל תתפתו למחירים הזולים ולנציגים הנחמדים בשעת הקניה, תוסיפו כמה שקלים ותקנו במקום אחר שיהיה אמין.

תגובת החנות

שלום רב . המכשיר של הלקוח היקר נפתח במעבדה חיצונית אשר לא קשורה לאחריות . ברגע שמכשיר נפתח במעבדה חיצונית האחריות לא נותנת שירות על המכשיר וזה מה שקרה במקרה זה . ניסינו לעזור ללקוח ככל שיכולנו בעצמנו למרות שהאחריות היא חיצונית אך הלקוח בחר לקלל אותנו בחנות ולכתוב ביקורת רעה . מבחינתנו נתנו את השירות הטוב ביותר שהלקוח יכל לקבל וכך נמשיך לעשות לכל קהל לקוחותינו הגדול בעזרת ה' .

חוות הדעת עזרה לכם?
נדב
נדב
29.07.2019
מוצר שנרכש: POCOPHONE F1 64GB

רכשתי פוקופון בתוספת כיסוי סיליקון סיליקון אותו הם מתמחרים ב 60 ש"ח. בפועל מדובר בכיסוי המקורי הפשוט שאיתו מגיע הטלפון במילא. חבל שהם מנסים "לגרד" עוד כמה שקלים מהלקוחות... חוצמזה הטלפון הגיע תקין, בזמן, ולכן באמת חבל שהם נופלים בדברים הקטנים הללו. לא אמין.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
25.07.2019
מוצר שנרכש: xiaomi redmi 7 64G

פשוט נורא! הזמנתי אצלם Xiaomi Redmi 7 64GB. התקשרתי אליהם לוודא לפני הקנייה שיש להם את המכשיר בצבע כחול. אמרו לי שיש להם כמה מכשירים בצבע כחול. מייד הזמנתי אצלם באינטרנט וקיבלתי הודעה שאקבל מייל על ההזמנה וגם בשיחה בטלפון איתם אמרו שיחזרו אליי לסגור את ההזמנה. לא שלחו לי מייל ולא התקשרו אליי. לאחר יומיים התקשרתי לשאול מה עם ההזמנה שלי ואז אמרו שאין להם את המכשיר בצבע כחול וגם העלו את המחיר של המכשיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
23.07.2019
מוצר שנרכש: Redmi note 7

שירות מעולה,מיקי סובלני ואדיב מאד מחירים נוחים, החברה בחנות משדרים אמינות גבוהה ואיכפתיות אין סופית חשוב להם מאד שהלקוח יצא מרוצה מהעסקה

חוות הדעת עזרה לכם?
יורי
יורי
26.06.2019
מוצר שנרכש: aple

שופ חיפשתי לקנות טלפון התקשרתי לחנות לברר שיש מוצר זה במקום אני גר באיזור הדרום אמרו לבוא לחנות ושיש מוצר במלאי הגעתי קניתי מחר טוב שירות טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון