
התלבטתי איזה מדיח לקנות לפי המידע באתר. שוחחתי עם טל נציג המכירות שהיה אדיב, סבלני והסביר היטב את ההבדלים בין החברות והסוגים. הזמנתי ביום חמישי בצהריים. ביום ראשון אחר הצהריים המדיח כבר היה אצלי. ביום שלישי היה טכנאי שהתקין את המדיח. מרוצה מהשירות.

התלבטתי איזה מדיח לקנות לפי המידע באתר. שוחחתי עם טל נציג המכירות שהיה אדיב, סבלני והסביר היטב את ההבדלים בין החברות והסוגים. הזמנתי ביום חמישי בצהריים. ביום ראשון אחר הצהריים המדיח כבר היה אצלי. ביום שלישי היה טכנאי שהתקין את המדיח. מרוצה מהשירות.

רוצה לציין לשבח את חנות זו ואת שירות הלקוחות! רכשתי מכונת כביסה ומייבש תוצרת BOSCH. חוויית הקניה הייתה מעולה - מענה מהיר בוואצאפ ובטלפון לכל שאלה בנעימות וסבלנות. המוצרים הגיעו לאחר פחות משבוע (תל אביב). בהפעלות הראשונות של מייבש הכביסה ראיתי כי יש יש נזילת מים לרצפה, ולאחר בדיקה ראיתי כי יש שבר במכונה שממנו יוצאים המים. עוד באותו היום דיברתי עם שירות הלקוחות של החנות ושלחתי להם תמונות של התקלה בוואצאפ. החנות לקחה אחריות מלאה על התקלה ועוד באותו השבוע באה לקחת את המייבש התקול וסיפקה אחד חלופי (אותו דגם בדיוק רק תקין). חויית הקניה ושירות הלקוחות תבזמן התקלה הייתה יוצא דופן, ולחלוטין ממליץ על רכישה בחנות.

הגעתי פיזית לחנות והתייעצתי עם אחד מאנשי המכירות בנוגע למדיח כלים בין היתר. הדגם שהמליץ עליו לא היה בתצוגה והוא הבטיח כי יש בו מספר תכונות ספציפיות שהיו חשובות לי (מתקן סכום שניתן למקם בכל מקום במגש התחתון ומחזיקי צלחות מתקלפים) - שתי התכונות האלו לא בפועל לא קיימות במוצר ויכולתי לגלות זאת רק לאחר שהמדיח הותקן. בפנייתי לחנות הודה איש המכירות כי אכן הוא חשב שיש את התכונות האלה אבל מעבר לכך לא היו מוכנים לקחת אחריות / להציע פיצוי / להחליף למוצר חלופי שאכן יש בו את התכונות האלה. גם לאחר שיחה טלפונית בה הובטח לי כי יחזור אלי מנהל החנות עם פתרון - לא הגיעה השיחה המיוחלת ונותרתי עם טעם חמוץ מרכישה בסכום מאוד גדול של מספר מוצרי חשמל לבית. לסיכום - היו מאוד נחמדים במעמד הרכישה, הייתי צריך לבדוק איתם מספר פעמים את מועד ההתקנה אבל מהרגע שהיתה תקלה הם די התנערו.
שלום רב, ראשית אנחנו מתנצלים בפני הלקוח על אי שביעות רצונו מהשירות. במקרה הנ"ל אכן הפניה של הלקוח נפלה בין הכסאות אצלנו ואנחנו לוקחים את האחריות על כך, בנוסף כבר נוצר קשר עם הלקוח והוא קיבל מענה לשביעות רצונו+ פיצוי מאיתנו על המקרה. נלמד מזה להשתפר להבא כמובן. נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר לכלל לקוחותינו, בכבוד רב, צוות האתר

הגעתי לחנות הזו אחרי שביטלתי הזמנה בחנות אחרת שרק כעבור שבוע התקשרו להגיד שאין במלאי את המייבש שהזמנתי. התקשרתי לאלקטרוקליק וטל מהמכירות וידא מה יש במלאי ואף המליץ לי על דגם מדהים שלא חשבתי לקנות בגלל המחיר. קיבלתי הנחה משמעותית ודגם סופר מוצלח. מומלץ בחום.

קניה בוצעה דרך האתר תוך בחינת מגוון האפשרויות הן הביצועיות,המומלצת ומחיר . קבלת בונוסים בשיחה עם איש טכני וקבלת החלטה.

מענה מאוד מהיר ויעל בשירות לקוחות שלהם! שירות ההתקנות של המוצר איכזב אותי מאוד לאחר שלא הגיעו ביום שהיו אמורים להגיע והמכונה עומדת בסלון מיום שני ועד חמישי (בתקווה שהפעם יגיעו בזמן) אבל אני חושב שזה כבר לא באחריות אלקטרוקליק!

כל חוויית הקנייה היתה מושלמת כולל המוצר שהגיע. התקשרו אפילו לשאול אם הגיע. מאוד מומלץ.

רכשתי מייבש כביסה בוש דרך האתר. אספקה תוך 3 ימים. התקשרו לוודא למחרת שהכל תקין. אין תלונות על המייבש לבנתיים.

שרות מצוין, מדויקת מנומס. במדיח כלים שקנינו היה חסר ספר הוראות - שלחו בדואר מיד.

קניתי מכונת כביסה bosh טיפול עניני ומהיר לא כל יום פוגשים שרות כזה כל הכבוד ממליץ

רכשתי דרכם מכונת כביסה של בוש. לאחר שיחת טלפון איתם נתנו מחיר יותר טוב מהכי זול שאני מצאתי. גם לאחר הקנייה היו שרותיים ביותר, דאגו לאספקה מהירה ולחיבור מהיר של טכנאי.

קראתי חוות דעת של לקוחות אחרים והתרשמתי לטובה. לצערי, לא קיבלתי את השירות שקיבלו הלקוחות המרוצים. רבים כתבו שהחברה תאמה להם גם את ההובלה וגם את ההתקנה. הנחתי שגם אני אקבל שירות דומה ולא כך היה. הגיעה ההובלה ללא תיאום מתקין. שאלתי את המוביל שיצא מביתי אם הוא לא מתקין את התנור והוא אמר לי שלא. הוא אמר לי שאין שום בעיה ושאני יכול להתקין לבד. פתחתי את האריזה, מצאתי כ - 10 חוברות הדרכה למשתמש בשפות שונות, לצערי, לא היה מדריך בעברית ולא היה מדריך באנגלית, שאלו השפות היחידות שאני מכיר. הנחתי שהמוביל יודע על מה הוא מדבר והתקנתי לבד. בלילה חיפשתי User Manual באינטרנט וראיתי שאסור היה לי להתקין לבד, ראיתי שהתנור כבד ומבחינה בטיחותית רצוי ששני אנשים יציבו אותו בנישה שלו ועוד כהנה וכהנה. בקיצור, אכזבה. גם תיאום ההובלה לא היה משהו. התקשרו אלי, בררו מועד נוח, תאמנו, אך לא שלחו כל אסמכתא שהיא. היות ולא הגיעו בחלון הזמן שקבעו לי (הגיעו באיחור קל שזה באמת לא אסון גדול) ניסיתי להתקשר לחנות לטלפון ממנו התקשרו איתי יום קודם, אבל לצערי או שהיה תפוס, או שלא ענו. אני מקווה שאני יוצא דופן ושאחרים יקבלו שירות טוב יותר. אני כותב רק כדי שאנשים לא יקבלו שירות כמו שאני קיבלתי. אל תסמכו על חוות הדעת ותיקחו יוזמה לתאם טכנאי. זה עצוב שהמוכר לא עושה את זה, אבל זה עדיף על פני זה שייתפס לכם הגב.
לקוחות יקרים שלום רב, תחילה אנו מתנצלים בפני הלקוח שלא יצא מרוצה מההזמנה, ונלמד להשתפר מהמקרה הזה. בהתייחסות לדברי הלקוח נציין את הדברים הבאים: ברוב המקרים אנחנו עוזרים בתאום מלא של הובלה והתקנה- במוצרים שמחוייבים בהתקנה- במקרה שלו עזרנו בתאום הובלה מהירה (המוצר הגיע אליו תוך 4 ימי עסקים) אך תנור אפיה הינו מוצר שלא מצריך התקנה וזה גם מצוין באישור ההזמנה. לא ברור כל כך מה היה לא נוח בתאום ההובלה כפי שהלקוח מציין- תואם מולו למועד שנוח לו, אז מה לא נוח בדיוק? לגבי יצירת קשר איתנו במקרים כאלה זה אכן הדבר הטוב ביותר לעשות ויש לא מעט דרכים לעשות זאת בהם אנחנו עונים במהירות לכל פניה- כאשר מתקשרים ויש עומס יש לנו מענה אנושי חיצוני ואנחנו חוזרים לכל פניה בנוסף יש לנו ווטסאפ שזמין כמעט כל היממה! ( במיוחד בשעות הפעילות וההובלות) וגם כמובן דרך מיילים שאנחנו מקבלים ומגיבים להכל בדרך המהירה ביותר! דבר נוסף שלא מובן הוא שכאשר התקשרנו ללקוח לוודא שביעות רצון מההזמנה הלקוח אמר שהכל עבר בסדר, אם היה מעלה בפנינו את כל מה שהעלה פה בכתב היה מקבל מענה או פיצוי במידת הצורך כמו במקרים אחרים שדומים לזה.

שירות אדיב מאד קיבלתי ייעוץ טלפוני לבחירת הדגם המתאים עבורי, המכונה הגיע אלי למחרת וגם דאגו להקדים את מועד הגעת הטכנאי להפעלת המכונה.

המייבש הגיע עם פינה שקועה וכנראה זה לא במצב הראוי, והפרטים הטכניים גם לא היו כפירסום. אחרי כמה ימים, הם סירבו לקבל שום אחריות על זה, ואמרו שהם רק אחראיים אם זה לא עובד. וגם אמרו שאני אחראי בגלל שאני חתמתי על קבלת המשלוח אפילו שאי אפשר לראות את הבעיות לפני פתיחת האריזה! להיות פייר, הם הציעו לי פיצוים קטנים של מוצרים אחרים, אבל ממש לא שווה לי לקנות מהם
לקוחות יקרים שלום רב, קודם כל אנחנו מצטערים בפני הלקוח שיצא לא מרוצה מהרכישה אבל- הלקוח דאג לציין פה מספר דברים שלא משקפים את הסיפור באופן מלא, לקוח ביצע הזמנה למייבש דרך האתר לבד וקיבל את המוצר תוך 3 ימי עסקים, לאחר פתיחה ושימוש קיבלנו טלפון מהלקוח שהמוצר לא לשביעות רצונו כי חשב שהוא בעל נתונים אחרים (חשוב לציין שהוא לא התייעץ או שאל שאלות לפני הרכישה או לפני הפתיחה עם אף גורם מטעמנו) לצערנו לאחר פתיחת מוצר ושימוש היבואן לא מאשר החלפה, ואפשר להבין זאת. לאחר מספר ימים נוסף התקשר הלקוח וטען שיש פינה שקועה אותה לא ראה כשקיבל את המוצר, ושהוא לא רוצה את המוצר הזה וגם ששאלנו אם החלפה למוצר כזה חדש תתאים הוא אמר שלא ופשוט לא רוצה את המוצר אלא אך ורק החזר כספי מלא. נראה שהלקוח ביצע בחירה שגויה לגבי המוצר שבחר ומנסה להפיל את כל האשמה עלינו כחנות, ולקבל את כספו חזרה אחרי שימוש במוצר. בנוסף בסופו של דבר הוצע לו על ידינו לקבל מתנה בגובה עד כ30% מערך הקניה רק מרצון לעשות טוב בהרגשתו של הלקוח. אנחנו נותנים ונמשיך לתת את השירות הטוב ביותר עבור כלל לקוחותינו בברכה, צוות האתר

אלקטרו קליק מורכבת מצוות עובדים מקסימים שמתקשרים מיד לאחר ביצוע ההזמנה ומוודאים שהזמנת את המוצר המתאים עבורך. כמו כן, אלקטרו קליק שידרגו את המוצר שרכשתי למוצר מתקדם יותר ובעל ביצועים טובים יותר. המשלוח הגיע ממש מהר, בתקופת חגים והמתקין היה מקצועי ואמין. חווית הרכישה האישית שלי באלקטרו קליק לגמרי ראויה לציון שבח ובהחלט שמחה להמליץ לרוכשים נוספים להתנסות בשירות לקוח ברמה גבוהה מרגע ההזמנה באתר ועד קבלת המוצר בבית הלקוח.

בשבוע שעבר הזמנתי מכונת כביסה. השירות היה מדהים. קודם כל קיבלתי הנחה קטנה אפילו שלא ביקשתי. למחרת המכונה נחתה אצלי בבית וכפי שהתחייבו בפניי היום בבוקר (יום ראשון) הגיע טכנאי אדיב מאוד שחיבר והסביר לי על כל הפעולות. אני ממליץ בחום. חנות שירותית מאוד וכל תגובה חיובית שכתבו עליהם נכונה מאוד :) יישר כל שיש תודעת שירות גבוהה כל כך.

מקום ראשון בשירות! לאורך כל תהליך הקניה נהניתי משירות מהיר, מקצועי ואדיב. אפילו המוביל טרח להגיע אלי פעם נוספת כדי לפנות מכונת כביסה בגלל בעיה שהיתה אצלי והמכונה לא היתה מוכנה לפינוי ביום ההובלה. ישר כח!

מרוצה מקנייתי הראשונה בחנות זאת. המחיר של המקרר היה אחד הזולים ביותר בארץ עם אחריות של יבואן רשמי, המקרר הגיע תוך 5 ימי עסקים. גם השירות בטלפון היה אדיב.

שרות מהיר מנומס ומדויק. מאוד מרוצה וממליץ על החנות הזאת. במיוחד התרשמתי בהשוואה עם חברה אחרת איפה ניסיתי לקנות מוצר דומה. שימו לב לצבע ירוק בבחירת החנות!!

שירות מקצועי, מהיר, קישרו ותאמו לי את ההתקנה. כל הכבוד. המוצר הגיע מהר ובזמן. באו לקראתי במחיר.

התקשרו אליי אחרי כמה ימים לתאם הובלה. ההובלה ביקשו 120 ש״ח תוספת בגלל שהמקרר לא נכנס במעלית וצריך היה לפרק את הדלתות שלו. ההרכבה והובלה היו מאוד מהירים.

תהליך הקניה היה עינייני , עם תשובות רציניות לכל השאלות תוך מאמץ של החנות להבאת המוצר כמה שיותר מהר עקב דחיפותו .

חנות מצוינת! שירות מהיר ונח בווטסאפ. המליצו על מוצר מתאים לדרישות שלי, הסבירו לי מה נמצא במלאי והבטיחו אספקה למחרת. קיבלתי את המייבש בדיוק כמו שהובטח לי.

שרות ומשלוח מהיר ..קניתי באתר האינטרנט שהיה מאד ידידותי מאד מרוצה גם מהמוצר כמובן - מיקרוגל תוצרת סמסונג..

חברה מס 1 מעולם לא ראיתי אותם רכשתי את כל מוצרי האלקטרוניקה הכל נרכש בטלפון אצל אוהד אלוף עולם ממליץ בחום