
שלום רב רכשתי מכשיר להכנת וופל בלגי מרוזנפלד למוחורת ההזמנה הודיעו לי שהמוצר נמצא בנקודת האיסוף שביקשתי. היחס היה אדיב. ממליצה בחום.

שלום רב רכשתי מכשיר להכנת וופל בלגי מרוזנפלד למוחורת ההזמנה הודיעו לי שהמוצר נמצא בנקודת האיסוף שביקשתי. היחס היה אדיב. ממליצה בחום.

מחיר ושרות משתלם. המוצרים מדהים.אני ממליצה בחום ליקנות ברוזנפלד.השירות עד הבית גם טוב ומיוחד.ממש מרוצה מאוד.

הזמנתי בלנדר מולינקס בבוקר, הביאו עד הבית עוד באותו הערב. שירות מעולה כל הכבוד להם.

אתר החנות היה נוח לשימוש וידידותי ביותר. המחירים היו הזולים ביותר בחיפוש אינטרנטי. מגוון המוצרים מרשים. תהליך ההזמנה נוח. קיבלתי את המוצרים עד הבית על ידי נציג החנות למחרת ההזמנה.

הזמנתי מתקן תלייה לטלוויזיה במחיר מצויין, השירות היה מעולה. המשלוח הגיע במהירות שיא. כל הכבוד!

שרות מהיר ויעיל. הזמנתי ראש מקלחת וסופק באופן מהיר ויעיל. הייתי גם צריך צינור ובשיחת טלפון סגרנו את זה וסופק עד הבית!. שרות יוצא דופן.

הזמנתי מתקן תלייה לטלוויזיה, יום למחרת קיבלתי עדכון שהמוצר מוכן ונשלח, המוצר הגיע יומיים לאחר מכן. שירות מהיר וטוב. אפילו התקשרו מספר ימים לאחר מכן לוודא שקיבלתי את החבילה ושהכל תקין

רכשתי מהם מאוורר דרך אתר האינטרנט, המחיר היה הזול ביותר, הגיע יחסית מהר, שירות מצויין

טלפונית, קניתי הבוקר פטישון מקיטה. את הקנייה ביצע מנהל החנות, בזריזות ביעילות ובנימוס. להפתעתי קיבלתי את הפטישון לפני כחצי שעה, כלומר 9 שעות אחרי הקנייה! את המזוודה הביא אלי ישר הביתה מנהל החנות בכבודו ובעצמו... קנייה נעימה כזאת לא היתה לי מעולם. מאיר

מומלץ בחום! אתר פשוט להזמנה, ותוך יום הגיע המוצר עד הבית (אפילו שלא היו צריכים...)

שירות לקוחות לעניין. בלי סיפורים ומריחות. אנשים שבאמת שואלים כדי לשפר ולתקן ולא כדי לרמות ולהתנצח עם הלקוח. תודה.

לא הכרתי את החנות לפי כן, אבל מרגע שנכנסתי התרשמתי לטובה. חנות ענקית יש בא את כל מה שרק תרצו לבית. בעיקר התרשמתי מהשירות. במחלקת החשמל הנציגים היו מקצועיים ביותר. בשלוש מילים, שווה שווה שווה!

חווית שירות מזעזעת. הזמנתי מספר מוצרים וציינתי כתובת משלוח שונה מכתובת החיוב. לאחר מספר ימים, שוחחתי עם נציגה אשר הבטיחה לי שהמשלוח יגיע בין הימים שני לשלישי. במהלך שיחה זו כתבתי שוב שאני מצפה למשלוח בכתובת המשלוח, ולא בכתובת החיוב. ביום שלישי בבוקר (ב-5 בבוקר, שעה די מוזרה) נשלחה לי הודעה כי המשלוח עתיד להגיע היום לכתובת החיוב, לא לכתובת המשלוח. במשך שעתיים ניסיתי להשיג נציג טלפוני - אין אף מענה. בסופו של דבר הנציגה חזרה אליי ואמרה שהמשלוח יגיע אלי ביום ראשון (אחרי משא ומתן - ביום שישי), והם לא מאחרים כי התחייבו ל״שבעה ימי עסקים״, זאת אף על פי שבשיחתי עם הנציגה מספר ימים קודם לכם הובטח לי שהמשלוח יגיע קודם. השיח הזה - היה עבורי בזבוז זמן לא מבוטל. הנציגה חזרה שוב ושוב על כך שהם בסדר והתחייבו לשבעה ימי עסקים, אף על פי שהסברתי לה שאין זה משנה משום שהבטיחו את המשלוח קודם. היא הייתה צריכה לחזור אליי ולברר בערך אלף פעמים, אני לא מבינה למה אני צריכה לשלם בשעות העבודה שלי. בסופו של דבר חזר אליי נציג בשם רון, שברוב חוצפתי שאל אותי ״למה את כועסת״ (אחרי בערך 200 שיחות עם נציגה טלפונית שלא עזרו במאום). ועוד הגדיל להגיד לי שאני לא מתנהגת יפה. ביטלתי את המשלוח ואת ההזמנה. אני לא חושבת שטעות של החברה (וטעות די אקוטית, לבלבל כתובת משלוח עם כתובת חיוב), צריכה להיות מתורגמת על הלקוח. הזמנתי את המוצרים מהחברה משום שהתחייבו למשלוח מהיר, וטעותם משליכה עליי. קיבלתי שירות לקוחות הזוי, ולא הוצע לי שום פיצוי על החוויה העקומה הזו.
שלום, אכן הייתה טעות שלנו ושלחנו את המשלוח לכתובת הלא נכונה. מתנצלים על התקלה. הצענו לשלוח את המוצר לכתובת הנכונה ואף לדאוג לכך שהמוצר יגיע בתוך 7 הימים מיום ההזמנה. לצערנו ביקשת שלא לקבל את המוצר ואכן ההזמנה בוטלה. למדנו מהמקרה ונדאג שתקלה כזאת לא תצא שוב מתחת ידנו. בכבוד רב צוות רוזנפלד

בדר"כ כשאני מזמין מאתרים אני מעיין בפידבקים. במקרה של החנות הזאת מה שמשך את עיני היא תגובה יוצאת דופן בארץ ללקוח שרשם דווקא פידבק שלילי... התגובה [פה למטה] הייתה: "זה באמת הזמן להודות לך על כך. מבטיחים ללמוד ולהתייעל." תגובה ממש לא אופיינית בדר"כ בארץ [לפחות ממה שאני רואה- התנצחויות וויכוחים מי צודק מצד המוכר] ראיתי את המוצר בזאפ, הוא היה הכי זול. היו לי שאלות ושאלתי דרך הודעות בפייסבוק, מייד ענו לי באדיבות ובמהירות. המוצר הגיע כעבור יום וחצי ואני מאוד מבסוט יישר כח. אמשיך לקנות מכם בעתיד, תודה רבה.

המחיר היה הזול ביותר, ההזמנה באתר קלה והמשלוח הגיע בזמן (היה חסר מוצר אחד במלאי ולמחרת התקשרו לעדכן מתי הוא יהיה). חנות מומלצת.

התעניינתי במאוורר מגדל על מנת לברר עליו הייתי צריך לטלפן כ5 פעמים אאין להם העברת שיחות ממחלקה למחלקה א, אחד לא ידע לתת תשובות לגבי המוצר אמנם רכשתי את המוצר tאת המוצר רכשתי ביום א וביום ד קיבלתי אותו
שלום, החנות שלנו עובדת כבר 60 שנה. החנות בגודל של 4,000 מ"ר. יש לנו במלאי למעלה מ 20,000 פריטים (מקטים) שונים ב- 22 מחלקות. אנחנו 70 עובדים שיודעים לתת שרות מעולה. ביום שהתקשרת הייתה תקלה במערכת הטלפונים שלנו, בזכותך גילנו את התקלה, וזה באמת הזמן להודות לך על כך. מבטיחים ללמוד ולהתייעל. צוות רוזנפלד

חנות מעולה, אני מאוד מרוצה מהמוצר, מהמחיר ומזמן ההספקה המהיר. כל מילה נוספת מיותרת :)

ביצעתי אצלם הזמנה באתר למאוורר , רציתי לשבח על הטיפול המהיר האנושי והלוואי ורק ילמדו מכם שאר המתחרים. הזמנתי מאוורר בסופ"ש עם איסוף "פיק-אפ", חזרו אליי למחרת לגבות תשלום, במעמד השיחה שאלתי האם יהיה ניתן לזרז את ההזמנה ונמסר לי כי ההזמנה תגיע בד"כ עד שבוע ימים (רוב הסיכויים שלפניי). תוך יום וחצי קיבלתי הודעת SMS ועדכון שהמוצר הגיע וניתן לאסוף אותו! פשוט מדהים , כמה נוח , כמה נגיש , כמה מחשבה על הלקוח! כל הכבוד על השירות והמחשבה על כך שניתן לאסוף מכל מקום בארץ - פשוט רעיון מבורך! מדהים מדהים מדהים!!!! תהיו בטוחים שאשוב לקנות אצלכם :-) תודה רבה,

הזמנתי מאוורר WIN ARE זה פעם שנייה שאני מזמינה מהם, ופעם שנייה שהם לא איכזבו בשירות המהיר /תודה רבה לכם מרוצה מהמוצר .

מאד מרוצה מהחברה. רוזנפלד סיפקו את המכשיר תוך פחות מ 12 שעות. שרות יעיל.נוחות שימוש באתר. כייף ממליצה מאד. מחיר מצויין

קניתי בלנדר דרך האינטרנט , דיברתי עם בחור בשם רון. הבן אדם ליווה אותי במשך כל הקנייה ואף ווידא שזה הגיע - דרך אגב זה הגיע תוך הפרש של יום. זכיתי לשירות אדיב ואף מעבר לציפיות שלי ולכן הרגשתי צורך לשתף זאת.

חווית קניה מדהימה. שירות מצויין, נדיב, אמין, אנושי. הזמנתי באינטרנט ומהלך הסופ"ש וכבר למחרת בערב קיבלתי את המוצר אצלי בבית. לסיכום, קיבלתי מחיר טוב ושירות מצוין. מושלם! תודה רבה.

קיבלתי מענה ושירות למופת בחנות וקיבלתי שירות ויחס הוגן ונתנו לי את מה שביקשתי במחיר הטוב ביותר אחזור לקנות שם שוב בעתיד