
אני פעם ראשונה שמקבל שרות כזה מכל הלב .. מעולם הקולנוע .בחור בשם לידור עזר לי ואף אמר שהוא יגיע הביתה לעזור לי מכל הלב תודה רבה לידור אתה ענק שילמדו ממך כל החברות .. אני ממליץ לכולם

אני פעם ראשונה שמקבל שרות כזה מכל הלב .. מעולם הקולנוע .בחור בשם לידור עזר לי ואף אמר שהוא יגיע הביתה לעזור לי מכל הלב תודה רבה לידור אתה ענק שילמדו ממך כל החברות .. אני ממליץ לכולם

לא קיבלתי הזמנה ולא עודכנתי על מצבה. זמן אספקה: עד7ימי עסקים הזמנתי ב-1 בנובמבר ב-9 לנובמבר יצרתי קשר עם שרות לקוחות. שאלו אותי אם יצרו איתי קשר במהלך כל הימים - התשובה היא שלא, ובקשו להתקשר למחרת אם לא אקבל את ההזמנה במהלך היום. ב-10 לנובמבר התקשרתי לשירות הלקוחות לעדכן אותם שלא קיבלתי הזמנה ונאמר לי שמוצר לא היה זמין ושהו כבר הועבר לשליח וייסופק בשבוע הבא. ב-15 לחודש עוד לא קיבלתי את ההזמנה והתקשרתי לבטל אותה. עכשיו אני בהמתנה לביטול, תקוע עם ההזמנה במשך שבועיים.
הלקוח הזמין ב1.11 מכונת אספרסו Inissia C40 Nespresso בתאריך 10.11 הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה עקב כך ההזמנה בוטלה בזיכוי מלא, שרות עולם הקולנוע

באנו לחנות, קיבלו אותנו בסבר פנים יפות, התעניינו בנה שאנו מחפשים,מבלי ללחוץ. ידעו לתת לנו מענה ולענות על שאלות, השוו להצעת מחיר זולה יותר שמצאנו במקום אחר, ובעיקר הייתה תחושה שיש עם מי לדבר.

באתי ראיתי אהבתי וקניתי אחלה שרות ממש כיפי והמחירים נוחים לכל כיס עלו והצליחו :-)

בדקתי באתר ודברתי עם סניף כפר סבא לבדיקה שיש במלאי את המסך שחיפשתי. הגעתי במיוחד לחנות ולצערי לא היה את המוצר. ונאלצתי לשלם עוד 100 שח עבור אותו מכשיר טלויזיה. בטענה שזה יבואן אחר. חובבני ושרלטני. סתם הוציאו ממני עוד 100 שח.
ראשית כל אנחנו רוצים לציין שאין לנו תיעוד של שיחה מהלקוח לפי המספר המופיע בחשבונית, את המוצרים באתר ניתן להזמין עם איסוף ישירות מהסניף ולכן במידה והיה מעוניין לבצע רכישה ולאסוף מסניף היה ניתן לבצע זאת ישירות מהאתר ואנו יוצרים קשר כאשר המוצר מגיע לסניף, לאחר בדיקה מול מנהל הסניף הלקוח הגיע בטנעה כי ראה באתר דגם מסויים של מסך סמסונג, הוסבר ללקוח שהמוצר כרגע לא במלאי וניתן לבצע לו הזמנה לסניף או לביתו , בנוסף הוצע ללקוח דגם אחר ! של מסך סמסונג כאשר במחיר של 1599 כאשר הוא מפורסם ב 1899 https://www.cwc.co.il/product/%D7%9E%D7%A1%D7%9A-led-50-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A5-%D7%A1%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%A0%D7%92-ue50au7172 וזאת על מנת שיצא מרוצה, הלקוח החליט לרכוש את המוצר , מקווים שהלקוח נהנה מרכישתו , שרות עולם הקולנוע

שירות אדיב ומקצועי איכותי עם אווירה טובה אנשים נחמדים שיודעים על מה הם מדברים ומה הם עושים מרוצה 100 אחוז תודה רבה אלמוג חנוני מלך

שירות אדיב ומיקצועי יודע להסביר על המוצר לא מחפש למכור בכול מחיר . קשוב לקונה .

מהיר, ענייני, מנהל מו"מ מקצועי, נעול מטרה ומשיג אותה בסופו של יום. שוכנעתי ובוצעה העסקה. תודה

המקום נגיש עם המון חניה קיבלתי שירות מהיר אמין ומקצועי בהחלט מומלץ להגיע למקום להתרשם

שירות אדיב מאוד מוצרים זולים גם אם לא היה מכשיר בחנות תוך שלושה ימים התקשרו שנבוא לקחת אני וילדיי מאוד נהנים מהמוצר

חוויית קניה נהדרת שרות מעולה הובלה באותו יום רכשתי טלוויזיה ונינגה גריל אומנם לא קיבלתי מתנה אבל המחירים נוחים והכי זולים שראיתי

תודה לרוני על שירות נעים ואדיב. החנות מזמינה ונעימה והמחירים פגז! תודה רבה ממליצה בחום להגיע

שרות מדהים מחיר מנצח תמיד כייף לחזור לחנות יפה ומסודר ,כמובן שאחזור שוב בעת הצורך

חנות הבית שלי מזה שנים. האחים תמסות ידידותיים, אדיבים, נעימים וממש חברים. המחירים נוחים ביותר. אני לקוח שבוי.

שירות מהיר אמין אדיב ומקצועי הנותן פיתרון לכל בקשה של נותן השירות תום איסקוב אשמח להמליץ לאחרים 😀

שרות מעל המצופה קנייה מהנה מהראל לוי המוכר . הראה לי את המוצר פתח אותו והכל תקין

יחס אישי אדיב סבלני ללקוח.מקום יפה תצוגה של כל מה שהלקוח מחפש פשוט נעים לקנות

חוויית שירות מזעזעת. הזמנתי טלוויזיה 55 אינץ' של LG עם משלוח, והיא טרם הגיעה. פניתי כבר פעמיים לשירות הלקוחות והם נפנפו אותי באמתלה שזה אצל חברת השליחויות.
הלקוח הזמין בתאריך 05/10/2022 מסך LED 55 אינץ LG 55UP7550PVG הלקוח לא הזמין את המוצר עם משלוח עד הבית כפי שמציין אלא איסוף עצמי מסניף פתח תקווה המוצר הגיע לסניף והמתין ללקוח שבוע לאחר שהלקוח לא בא לאסוף את המוצר המוצר נשלח חזרה למחסן המרכזי, בתאריך 01/11/2022 פנה אלינו הלקוח שלא קיבל את המוצר, לאחר בדיקה התברר שהמוצר הוחזר למחסן עקב אי איסוף ע"י הלקוח, הצענו ללקוח הובלה ללא עלות על מנת שיצא מרוצה , הלקוח הסכים לכך ועקב כך המוצר סופק ללקוח בתאריך 07/11/2022 בהובלה לביתו ללא כל עלות וזאת שוב לאחר שהוא לא אסף את המוצר מסניף צר לנו שהלקוח בוחר להראות תמונה חלקית מהמצב, שרות עולם הקולנוע

מומלץ. השרות הייה טוב מאד. המוצר נבדק בחנות על ידי המוכר לפני מסירה. הטלויזיה שקניתי עובדת היטב.

המוכר ממש מראה נכונות לעזור, אפילו עזרו לי להרים את התנור לאוטו. המחירים ממש סבבה

עשיתי הזמנה בתאריך 21 לספטמבר. היום כבר 25 לאוקטובר ועדיין לא קיבלתי שום דבר .אלף פעמים דיברתי עם שירות לקוחות, אף פעם הם לא חזרו אליי , רק אומרים שאנחנו נבדוק ונחזור. שירות זוועה. בחיים לא אקנה כלום בחברה הזאת
הלקוחה הזמינה מכונת כביסה מידאה בתאריך 21.9.2022 העברנו רכש ליבואן המילטון על מנת שיספק את המכונה לבית הלקוחה, הלקוחה פנתה אלינו שלא קיבלה את המכונה וביקשה לבטל, לאחר בדיקה מול היבואן הסתבר עקב תקלה אצלו ההזמנה לא נקלטה , חזרנו במיידי ללקוחה והצענו פיצוי של הובלה חינם הלקוחה עמדה על רצונה לבטל, ההזמנה בוטלה לבקשת הלקוחה, שרות עולם הקולנוע

קניתי כורסת מסג מעולם הקולנוע בראשון לציון בחור בשם לידור עוקשי עשה לי את ההזמנה והיה אדיב ומסביר ..ותוך שעה מרגע ההזמנה קיבלתי את הכורסה.. אין לי ספק שאקנה ממנו שוב..

עזרו עם הרבה סבלנות. הקשיבו לצרכים ולבעיות וכן הסבירו על ההבדלים וכן עזרו בהסבר על מוצרים נוספים

יגאל היה מאוד אדיב ומקצועי ועשה מאמץ לעזור לי וגם הצליח למצוא את מה שחיפשתי

רכשתי מקפיא ברשת עולם הקולנוע סניף ביילו ב- 11.9.22 הבטיחו לספק תוך 7 ימים - היום 17.10.22 - המוצר עדיין לא התקבל - - אין מענה לטלפונים - - -- לא מתקשרים ליידע מה קורה עם המוצר-- והחוצפה הכי גדולה שהחיוב עבור המוצר התבצע !!!!!
הלקוח הזמין מקפיא בסניף בילו , הלקוח גר בעין תמר , כמופיע באתר זמן האספקה הינו עד 21 ימי עסקים הספק ניסה לתאם מספר פעמים עם הלקוחה אספקה אך כלא היה כל מענה מטעם הלקוח, עקב פניית הלקוח ההזמנה הועברה לביטול בכפוף לתקנון, עולם הקולנוע