מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 35

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
aptapt
aptapt
11.09.2019
מוצר שנרכש: Samsung Note 10 Plus

קניתי Note 10 Plus מיבואן רשמי בחנות. קיבלתי שירות אדיב וסבלני, מחיר זול באופן משמעותי ממליץ בחום לקנות שם

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.09.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
eyal77
eyal77
05.09.2019
מוצר שנרכש: Note 7

חווית קניה מצוינת. צוות אדיב ושירותי ומחירים תחרותיים. ממליץ בחום על ביקור ורכישה. Redmi note 7

חוות הדעת עזרה לכם?
גילי
גילי
05.09.2019
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi 7 32GB

הגעתי מהצפון, קניה ראשונה שלי בחנות, השירות היה מצויין, מחיר בסדר גמור, רוצה לציין במיוחד בחור בשם בן שנתן שירות מצויין.

חוות הדעת עזרה לכם?
kobisas
kobisas
03.09.2019
מוצר שנרכש: רדמי 7

השירות היה מצויין המחיר היה ממש זול לא קניה ראשונה שלי כאן אמשיך לחזור תודה לבן על הטיפול המסור

חוות הדעת עזרה לכם?
dovfishhof
dovfishhof
29.08.2019
מוצר שנרכש: Galaxy a50

אני בעצמי בעל עסק של דואר ,לראשונה לקוח של מוביילנד הזמנתי משלוח וביקשתי מהנציג מכיוון שאני לא איש טכנולוגי שיסדר לי את כל ההגדרות באמת הכל טופל כמו שצריך קיבלתי הכל מוכן והמשלוח הגיע בזמן.לא מובן מאליו באמת שירות יוצא מהכלל סבלני ומקצועי,כל הכבוד מוביילנד תמשיכו ככה

חוות הדעת עזרה לכם?
kobi
kobi
23.08.2019
מוצר שנרכש: רובורוק s5 של שיאומי

קניתי שואב רובוטי רובורוק s5 של שיאומי, שרות יעיל ואדיב ובמחיר שיותר זול מאתרים בחול, ממליץ מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
vsvisotski
vsvisotski
22.08.2019
מוצר שנרכש: קורקינט

בן נתן לנו שירות מעולה. מחירים מצויינים והשירות טוב. יש חנייה בשפע יש מיזוג. יש למי לפנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Omri
Omri
21.08.2019
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 7

ברגע שקיבלו את הכסף השירות נעלם , מבטיחים שיחזרו עם תשובות וזה לא קורה , עושו אצלי טעות במשלוח , המינימום שהייתי מצפה זה שיראו דאגה כלשהי שהיא תוקנה , והמוצר באמת הגיע אלי , והנה 19 יום לאחר הרכישה והמוצר עדיין לא אצלי . לטלפון לא עונים ולצור קשר בכלל אין משמעות.

תגובת החנות

לקוח בעייתי מהרגע הראשון. בהתחלה ביקש איסוף עצמי - אחרי יומיים צלצלו אליו כשראו שלא בא לקחת את המכשיר ואז ביקש שישלחו לו בדואר רשום הביתה. הוציאו לו למחרת בבוקר משלוח ללא עלות. יומיים אחרי שהחבילה נשלחה צלצל שוב לחנות וביקש לשנות את כתובת המשלוח לעבודה במקום לבית . הוסבר לו שהחבילה כבר יצאה לפני יומיים ועל מנת שניתן יהיה לשנות את יעד החבילה צריך לחכות שתגיע ליעדה. הוסבר לו שעליו להמתין בסבלנות את מס ימי העסקים עד שתגיע החבילה ליעדה ואז ניתן יהיה לנתבה ליעד האחר . אכן כך היה והלקוח כבר קיבל את החבילה. בחר בכל זאת לכתוב חוות דעת שלילית כמו גם למתחרים שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yiftach
Yiftach
19.08.2019
מוצר שנרכש: Samsung a50

חווית שירות מבאסת. קניתי דרך האתר טלפון סמסונג a50 עם אחריות יבואן רשמי. אחרי חודש הפסיק לעבוד. עד כאן לא אשמת החנות. אבל בחנות לא הצליחו לתת לי תשובה מי נותן את האחריות. תוזזתי מחנויות של סמסונג לסלקום לדינמיקה תקשורת במשך כשבוע וחצי תוך טלפונים בלתי פוסקים לחנות עם הבטחות של "תיכף מבררים וחוזרים אליך". ספויילר, אף פעם לא חזרו. מבאס.

תגובת החנות

בין סלקום לדינימיקה היתה בדיוק דקהוחצי של בלבול - דאגנו שיחזרו ללקוח מסלקום ואכן הוחלף לו מכשיר חדש תוך 24 שעות באחריות יבואן רשמי.

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי אליאסיאן
עדי אליאסיאן
18.08.2019
מוצר שנרכש: A50

קניתי את הטלפון A50 היום . שירות מעולה אדיב ,רק רוצים לפנק אותך שם... ממליצה בחום על החנות. מי שקונה רק שם!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
13.08.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Alex
Alex
13.08.2019
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi 7 32GB

חווית קניה חיובית ביותר אנשים מאוד נחמדים ושירותיים קיבלי את הסברים מלאים וברורים לכל שאלותי. וגם בנוסף גם הנחה קיבלתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
12.08.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
domhur
domhur
11.08.2019
מוצר שנרכש: קורקינט חשמלי Xiaomi Mi

אבירם והצוות תודה רבה רבה לכם אלופים!! חיפשתי קורקינט שיאומי במחיר הכי זול דרך זאפ והגעתי אליכם, תודה על שירות אדיב והסבר מפורט וסבלני על המוצר, ועל מחיר ללא תחרות!

חוות הדעת עזרה לכם?
irena
irena
10.08.2019
מוצר שנרכש: samsung a10

בדקתי בזאפ לגבי מכשירים —עשיתי הזמנה טלפונית של גלקסי a10, צלצלתי לחנות לוודא שיש במלאי . הגעתי אחרי שעתיים והמכשיר חיכה לי כבר ארוז ומוכן. הזמנה פשוטה ויעילה ומחיר מצוין . יש שם טכנאי במקום והוא עשה לי העברת נתונים במהרה ויצאתי מרוצה מאוד. חווית שירות נהדרת , ממליצה על מוביילנד הרצליה .

חוות הדעת עזרה לכם?
nechemya2007
nechemya2007
07.08.2019
מוצר שנרכש: גלקסי a80

שירות מצויין גם אחרי הקניה. בגלל זה חזרתי היום לקנות מכשיר נוסף לילדה. חיפשתי לפני כמה חודשים חנות קרובה לבית דרך זאפ ומצאתי את מוביילנד לידי בהרצליה. היום הגעתי שוב וגם הפעם השירות שלהם היה אדיב ומקצועי. נחמדים מאוד ומחירים אטרקטיבים.

חוות הדעת עזרה לכם?
rpybynymyn44
rpybynymyn44
06.08.2019
מוצר שנרכש: Note 7

הגעתי למוביל ד עקב המלצות ולא התאכזבתי.שירות מעולה,אוירה מעולה והמחיר הכי טוב שמצאתי,תודה איציק על הכל

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
04.08.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
miryamvol2019
miryamvol2019
04.08.2019
מוצר שנרכש: One plus 6

שירות אדיב מהיר הייתה לי תקלה במכשיר הגעתי ועזרו לי יפה מאוד נהנתי מהקניה תודה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
talijosephon27
talijosephon27
01.08.2019
מוצר שנרכש: galaxy

שרות מספר 1 בארץ בכל שעה... צוות מקסים ויעיל בן הטכנאי עזר לי מאוד חמודים מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
yael.tsarfati
yael.tsarfati
23.07.2019
מוצר שנרכש: Galaxy A70

שירות מעולה. המלצות טובות.לקוחה חוזרת. ממליצה מאוד. סבלניים ויסודיים.חויית קנייה נעימה וטובה. מצויידים היטב ומחירים טובים.

חוות הדעת עזרה לכם?
shanilaniado
shanilaniado
22.07.2019
מוצר שנרכש: נוט 7

שירות מעולה , המוכר שירותי מאוד וידע להתאים לי אח המכשיר שיתאים לצרכים שלי . תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
Shafik
Shafik
18.07.2019
מוצר שנרכש: Galaxy A70 Xiaomi Roborock 50 Vaccum

ביצעתי את ההזמנה מהאינטרנט ובנוסף התקשרתי לחנות. קיבלתי שירות מאוד אדיב, מקצועי, ועם כל זה שהיה נשמע שיש להם עומס הם השתדלו לענות לי על כל השאלות. קיבלתי את המוצרים ובאמת זו חנות שאני ממליץ עליה בחום ואני בטוח שאני ארכוש מהם גם בפעם הבאה. שאפו.

חוות הדעת עזרה לכם?
ששי
ששי
18.07.2019
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי סמסונג A30

אני קונה במוביילנד כבר כמה שנים טובות. מוביילנד מצטיינים במחירים נוחים מאד, אך לא פחות חשוב - בשירות ללקוח. תמיד אדיבים, סבלניים, מקצועיים - יודעים להציע לך מה שאתה צריך ולא רק מה שאתה רוצה. אציין לטובה בעיקר את אבירם, שנותן לי שירות כבר תקופה ארוכה. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון