
קניתי Note 10 Plus מיבואן רשמי בחנות. קיבלתי שירות אדיב וסבלני, מחיר זול באופן משמעותי ממליץ בחום לקנות שם

קניתי Note 10 Plus מיבואן רשמי בחנות. קיבלתי שירות אדיב וסבלני, מחיר זול באופן משמעותי ממליץ בחום לקנות שם

חווית קניה מצוינת. צוות אדיב ושירותי ומחירים תחרותיים. ממליץ בחום על ביקור ורכישה. Redmi note 7

הגעתי מהצפון, קניה ראשונה שלי בחנות, השירות היה מצויין, מחיר בסדר גמור, רוצה לציין במיוחד בחור בשם בן שנתן שירות מצויין.

השירות היה מצויין המחיר היה ממש זול לא קניה ראשונה שלי כאן אמשיך לחזור תודה לבן על הטיפול המסור

אני בעצמי בעל עסק של דואר ,לראשונה לקוח של מוביילנד הזמנתי משלוח וביקשתי מהנציג מכיוון שאני לא איש טכנולוגי שיסדר לי את כל ההגדרות באמת הכל טופל כמו שצריך קיבלתי הכל מוכן והמשלוח הגיע בזמן.לא מובן מאליו באמת שירות יוצא מהכלל סבלני ומקצועי,כל הכבוד מוביילנד תמשיכו ככה

קניתי שואב רובוטי רובורוק s5 של שיאומי, שרות יעיל ואדיב ובמחיר שיותר זול מאתרים בחול, ממליץ מאוד.

בן נתן לנו שירות מעולה. מחירים מצויינים והשירות טוב. יש חנייה בשפע יש מיזוג. יש למי לפנות.

ברגע שקיבלו את הכסף השירות נעלם , מבטיחים שיחזרו עם תשובות וזה לא קורה , עושו אצלי טעות במשלוח , המינימום שהייתי מצפה זה שיראו דאגה כלשהי שהיא תוקנה , והמוצר באמת הגיע אלי , והנה 19 יום לאחר הרכישה והמוצר עדיין לא אצלי . לטלפון לא עונים ולצור קשר בכלל אין משמעות.
לקוח בעייתי מהרגע הראשון. בהתחלה ביקש איסוף עצמי - אחרי יומיים צלצלו אליו כשראו שלא בא לקחת את המכשיר ואז ביקש שישלחו לו בדואר רשום הביתה. הוציאו לו למחרת בבוקר משלוח ללא עלות. יומיים אחרי שהחבילה נשלחה צלצל שוב לחנות וביקש לשנות את כתובת המשלוח לעבודה במקום לבית . הוסבר לו שהחבילה כבר יצאה לפני יומיים ועל מנת שניתן יהיה לשנות את יעד החבילה צריך לחכות שתגיע ליעדה. הוסבר לו שעליו להמתין בסבלנות את מס ימי העסקים עד שתגיע החבילה ליעדה ואז ניתן יהיה לנתבה ליעד האחר . אכן כך היה והלקוח כבר קיבל את החבילה. בחר בכל זאת לכתוב חוות דעת שלילית כמו גם למתחרים שלנו.

חווית שירות מבאסת. קניתי דרך האתר טלפון סמסונג a50 עם אחריות יבואן רשמי. אחרי חודש הפסיק לעבוד. עד כאן לא אשמת החנות. אבל בחנות לא הצליחו לתת לי תשובה מי נותן את האחריות. תוזזתי מחנויות של סמסונג לסלקום לדינמיקה תקשורת במשך כשבוע וחצי תוך טלפונים בלתי פוסקים לחנות עם הבטחות של "תיכף מבררים וחוזרים אליך". ספויילר, אף פעם לא חזרו. מבאס.
בין סלקום לדינימיקה היתה בדיוק דקהוחצי של בלבול - דאגנו שיחזרו ללקוח מסלקום ואכן הוחלף לו מכשיר חדש תוך 24 שעות באחריות יבואן רשמי.

קניתי את הטלפון A50 היום . שירות מעולה אדיב ,רק רוצים לפנק אותך שם... ממליצה בחום על החנות. מי שקונה רק שם!!!

חווית קניה חיובית ביותר אנשים מאוד נחמדים ושירותיים קיבלי את הסברים מלאים וברורים לכל שאלותי. וגם בנוסף גם הנחה קיבלתי.

אבירם והצוות תודה רבה רבה לכם אלופים!! חיפשתי קורקינט שיאומי במחיר הכי זול דרך זאפ והגעתי אליכם, תודה על שירות אדיב והסבר מפורט וסבלני על המוצר, ועל מחיר ללא תחרות!

בדקתי בזאפ לגבי מכשירים —עשיתי הזמנה טלפונית של גלקסי a10, צלצלתי לחנות לוודא שיש במלאי . הגעתי אחרי שעתיים והמכשיר חיכה לי כבר ארוז ומוכן. הזמנה פשוטה ויעילה ומחיר מצוין . יש שם טכנאי במקום והוא עשה לי העברת נתונים במהרה ויצאתי מרוצה מאוד. חווית שירות נהדרת , ממליצה על מוביילנד הרצליה .

שירות מצויין גם אחרי הקניה. בגלל זה חזרתי היום לקנות מכשיר נוסף לילדה. חיפשתי לפני כמה חודשים חנות קרובה לבית דרך זאפ ומצאתי את מוביילנד לידי בהרצליה. היום הגעתי שוב וגם הפעם השירות שלהם היה אדיב ומקצועי. נחמדים מאוד ומחירים אטרקטיבים.

הגעתי למוביל ד עקב המלצות ולא התאכזבתי.שירות מעולה,אוירה מעולה והמחיר הכי טוב שמצאתי,תודה איציק על הכל

שירות אדיב מהיר הייתה לי תקלה במכשיר הגעתי ועזרו לי יפה מאוד נהנתי מהקניה תודה לכם

שרות מספר 1 בארץ בכל שעה... צוות מקסים ויעיל בן הטכנאי עזר לי מאוד חמודים מאוד.

שירות מעולה. המלצות טובות.לקוחה חוזרת. ממליצה מאוד. סבלניים ויסודיים.חויית קנייה נעימה וטובה. מצויידים היטב ומחירים טובים.

שירות מעולה , המוכר שירותי מאוד וידע להתאים לי אח המכשיר שיתאים לצרכים שלי . תודה רבה

ביצעתי את ההזמנה מהאינטרנט ובנוסף התקשרתי לחנות. קיבלתי שירות מאוד אדיב, מקצועי, ועם כל זה שהיה נשמע שיש להם עומס הם השתדלו לענות לי על כל השאלות. קיבלתי את המוצרים ובאמת זו חנות שאני ממליץ עליה בחום ואני בטוח שאני ארכוש מהם גם בפעם הבאה. שאפו.

אני קונה במוביילנד כבר כמה שנים טובות. מוביילנד מצטיינים במחירים נוחים מאד, אך לא פחות חשוב - בשירות ללקוח. תמיד אדיבים, סבלניים, מקצועיים - יודעים להציע לך מה שאתה צריך ולא רק מה שאתה רוצה. אציין לטובה בעיקר את אבירם, שנותן לי שירות כבר תקופה ארוכה. ממליץ בחום!