
רכשתי מוצרי חשמל לבית חווית קניה מקצועית מחירים מעולים והשירות מעל ומעבר. הכל הגיע בהובלה התקינו וסידרו לשביעות רצוני. ממליץ בחום. בברכה אורן מפ"ת

רכשתי מוצרי חשמל לבית חווית קניה מקצועית מחירים מעולים והשירות מעל ומעבר. הכל הגיע בהובלה התקינו וסידרו לשביעות רצוני. ממליץ בחום. בברכה אורן מפ"ת

התקשרנו לחנות לוודא שהטלוויזיה במלאי, ענה לנו בחור חביב ושמו מאיר, הגענו למקום והטלוויזיה חיכתה לנו חוויה נוחה ונעימה מאד תודה רבה

קניתי מהם מקרר וטלויזיה, הצמידו אותי לבחור מדהים בשם אנטואן! קיבלתי שירות מדהים, אדם מאוד סבלני, חייכן ומקצועויות יוצאת דופן! סיפקו לי את במקרר יום למחרת, הצוות שהגיעו היו מאוד נחמדים ומקצועים. אנטואן התקין לי גם את הטלויזיה בבית ועל הדרך גיליתי עליו עוד הרבה קישורים נוספים ובהחלט ניצלתי לטובתי. שירות ומקצועיות ברמה גבוהה. טוב לדעת שיש עוד אנשים כאלה טובים בימינו.

לפני 3 חודשים רכשתי את התנור, אני מרוצה מאוד מהתנור מכל הבחינות, הייתי מרוצה מאוד מהשירות המהיר והיעיל והאמין שקבלתי מעובד בשם מאיר לויאן.

נכנסתי לחנות לברר לגבי מייבש כביסה קיבל אותנו בחיוך וביחס אישי בחור בשם מאיר .היחס והאמינות היו שווים הכל ולכן יצאתי גם עם מייבש וגם עם טלויזיה גדולה.אמין וישיר מומלץ מאוד..שירות מדהים ומחירים לכל כיס🥰

שרות טוב ואמין קנינו מדיח כלים של bosh. הגיעה יחסית מהר ללא בעיות. אחזור לקנות בסניף זה

שירות ויחס מעולה, אנטון מוכר מקצועי מספר 1... באמת שחווית קנייה זה כל כך חשוב במיוחד שאין הרבה שמזלזלים בזה. באמת שמומלץ אפשר להיות רגועים ולפנות לאנטון הוא פנוי, זמין עם המון ידע וניסיון, אדיב ומצחיק 😜 (נאמר מפי לקוחה שהיא גם בעלת מקצוע וניסיון קצת עם אנשים בתחום) תהנו !!!

חזרתי לחנות אחרי קניה גדולה לפני שנה מפני שהייתי מרוצה מהשרות ומהמחירים קנינו מייבש כביסה וקיבלנו אותו במקום תמיד כיף לקנות אצל מאיר ,מקצועי ואדיב

ביצעתי הזמנה ותוך 5 דק חייג אליי נציג מהחנות . שירות מעולה ויחס מדהים . כל הכבוד!!!

עזרה ותמיכה מצויינת עדכונים טובים מאוד מחירים מעולים אין עלייכם תודה על השרות שרות מצויין

החנות עצמה, ככל חנות באינטרנט הישראלי - בינונית. מה שממש שבר זה השרות וההובלה - מהגרועים בארץ(זה לא שהציפיות שלי היו גבוהות מדיי). אפס תקשורת לגבי תיאום הובלה. מתקשרים לתמיכה - מביאים לך טלפון של המוביל ולך תתעסק איתו בעצמך. המוביל מתקשר - אפשר לבוא היום?(כי אנשים לא עובדים) - ומתנהג כאילו הוא עושה לי טובה שהוא מוכן לתאם זמן. ממש ממש לא נעים. ממש ממש ממליץ לשלם עוד קצת כסף ולא לקבל חוויה מתסכלת מאד מאד.

שירות מעולה. בעיקר בזכות אנטון . איש שירות מעולה ואישי שעזרה לנו בהכל. ודאג שהכל יגיע מהר.

המדיח הגיע תוך 3 ימים בנוסף שירות מעולה וזמינות בכל עת לשאלות והמון המון סבלנות.

הזמנתי כירה זוגית של גז, הזמנתי ביום שישי שעתיים לפני כניסת השבת, המוצר הגיע ביום שלישי. ביקשתי שידרוג למוצר, המוצר שודרג ללא תוספת תשלום. שירות מושלם כן ירבו

אני רכשתי מסך Lg 75 של דרך הטלפון טיפל בהזמנה מאיר שאני רוצה לציין לשבח על המיומנות טביעות בבחירת המוצר שאני מחפש במהירות השירות כן ירבו אנשים כמוהו פשוט עשה את היום

עדיין לא קיבלתי את המוצר, אבל בטלפון קיבלתי ייעוץ מקצועי, אני בחרתי דגם מסויים, ומאיר ניסה להבין מה בדיוק אני צריך והדריך אותי בבחירת דגם אחר שיתאים יותר לצרכיי, כמו"כ הוא הבטיח לשלוח לי את זה במהירות, מההתרשמות שלי עם מאיר הוא מאוד מקצועי ואפשר לסמוך על מה שהוא אומר.

התלבטתי בין כמה דגמי מדיח כלים. דיברתי עם מאיר שידע לתת את המידע המדויק על ההבדלים ועל היתרונות. איש מקצוע נעים ואדיב, שגם דאג אישית שאקבל את המדיח במשלוח מהיר. מומלץ מאוד לדבר עם מאיר!

הזמנתי דרך האתר אתמול בערב והיום כבר הגיעו כיריים האינדוקציה שהזמנתי. כבר אתמול בערב התקשרו לוודא שאני יודעת שהכיריים דורשות איוורור במטבח עצמו. למזלי המטבח עדיין לא מוכן ויכולתי לעשות את השינוי הנדרש. השליח היה ממש נחמד ועבר איתי על ההזמנה שאראה שקיבלתי את הדגם שהזמנתי.

ביום רביעי בערב ביצעתי הזמנה באתר למדיח מתוצרת בוש, בחמישי בבוקר התקשר אלי מאיר מדיגיטל וטרם החיוב הסביר לי בסבלנות לגבי אופציות נוספות באותה רמת מחיר, ביקשתי זמן לבדוק את הדגמים ואף הצעתי שיחייב ומקסימום אוסיף אם יהיה שינוי במחיר, לא הסכים וביקש שאבדוק קודם, בחמישי התעוררו אצלי מספר שאלות בעניין הדגמים וביקשתי זמן נוסף לבצע בדיקות, בסופו של דבר בשישי בצהריים החלטתי לרכוש את המדיח של סימנס ורק אז מאיר חייב את כרטיס האשראי. כבר ביום ראשון בבוקר התקשר אלי השליח לתאם מסירה (לאותו היום)!!! לא מובן מאליו, עד כה שירות מעולה!

רכשתי בחנות כיריים, במילים מועטות השירות הייה לא משהו והמוכר לא כל כך התייחס אלי בחנות, ביצעתי את הרכישה רק כי כבר הייתי בחנות ולא רציתי לבזבז זמן על חיפוש והגעה לחנות אחרת. לאחר מכן נמעתי מכל רכישה בחנות זו, אך לצערי בחיפוש מוצר אחר (טלוויזיה) ראיתי שהמחיר בחנות בין הזולים והוחלט לקנות שם בכל זאת התקשרתי לחנות לוודע שהטלוויזיה ישנה במלאי, בחנות ונאמר לי שהיא אכן במלאי. אך לאחר כשעה וחצי של נסיעה בפקקים המוכר בחנות אומר "אופס אין לנו כזה" וניסו לדחוף לי משהו אחר.

שרות מצוין מהיר ומקצועי.לאחר קנייה בחנות של מספר מוצרים(כיריים ,מדיח ומקרר) יכול להגיד שממליץ בלב שלם

דיגיטל אלקטריק חברה מצויינת. שירות מעולה. תוך פחות מ 24 שעות קיבלתי את הכיריים כולל התקנה. הנציג היה זמין לשאלות ובקשות. שירות מצוין.

אמש הזמנו מדיח כלים דרך דיגיטל אלקטריק. היום על הבוקר התקשר אלי בחור בשם מאיר להגיד תודה על הקניה ולהסביר על השרות שלהם. העיר את תשומת לבנו למשהו שלא שמנו לב אליו ובכך סייע לנו לשפר את ההזמנה. לאחר מכן שלח לי במיידית את כל המידע גם לווטסאפ, והכל באדיבות ובנעימות. כיף לקבל שרות כזה. תודה לך מאיר.

הזמנתי מקרר Muller ליטר 90 , שירות מצויין! היו מאוד נחמדים ולא כאלה שהם עושים לך טובה לתת לך לקנות מהם! הגיע מאוד מהר, מומלץ!