
אני חייב לשתף בחווית שירות יוצאת דופן! לאחר קבלת המגהץ במשלוח שהגיע במהירות ובמחיר הטוב בארץ עבור המוצר גיליתי כי המגהץ היה עם אבנית, מסתבר שעל מנת לעמוד בתקנים בודקים את המגהץ בארץ והדבר משאיר לעיתים עקבות...פניתי לשירות הלקוחות וחזר אליי מייד מנהל בשם נועם שפנייתי הפריעה לו באופן אישי, הוא דאג לאיסוף המוצר והחלפתו בחדש במהירות והכל באדיבות ומאמץ יוצא דופן לסייע. אין לי ספק שזה ייחודי בנוף שלנו ואני ממליץ בחום לרכוש בחשמל נטו אם אתם רוצים שיהיה עם מי לדבר במידה ותצטרכו..תודה רבה!























