
הזמנתי מכונת גילוח במחיר דיי סביר. ההזמנה הגיעה בזמן דרך דואר ישראל. ההזמנה הגיעה ארוזה הייטב. חשבונית מסודרת. הייתי חוזר וקונה שוב בחנות זו. בברכה.

הזמנתי מכונת גילוח במחיר דיי סביר. ההזמנה הגיעה בזמן דרך דואר ישראל. ההזמנה הגיעה ארוזה הייטב. חשבונית מסודרת. הייתי חוזר וקונה שוב בחנות זו. בברכה.

הגעתי לחנות במטרה לרכוש מכונת גילוח, בחור בשם יואב קיבל את פני עם חיוך. אמרתי לו שאני רוצה משהו איכותי ויקר. הוא ישר ענה שימכור לי מכשיר שמתאים לי ולא את הכי יקר .. המליץ לי על המכשיר.. שאלתי אותו אולי לקנות דגם אחד יותר יקר. הוא ענה שחבל על הכסף שלי ושהמכשיר הנ"ל מצויין. במשך 10 דקות הסביר לי איך להשתמש, איך לנקות אותו (הוא ממש פירק דגם דומה כדי להמחיש לי) איך להתגלח בצורה אופטימלית והכל עם חיוך ורצון כנה לעזור. בחור מקסים וחנות איכותית עם מבחר מכונות גילוח ענק. ממליץ בחום להגיע לשם. ברגע שהבן שלי יתחיל להתגלח אחזור לשם לרכוש עוד מכשיר גם עבורו :)

הגעתי כדי לא לקנות מכונה של פיליפס, בגלל מכונה ישנה שהיתה ברשותי. יצאתי מהחנות עם מכונה של פיליפס, לאחר ניסוי כלים רטוב וערבויות מתאימות. מומלץ מאד להגיע אישית לחנות ולקבל יעוץ מאחד המומחים במקום. חווייה נעימה מאד ומעשירה מאד.

חווית קנייה מהמעלה הראשונה! שירות מצוין ונדיר בארצנו (לצערי כמובן). יואב היה מקצוען אמיתי, המליץ, הדריך נתן טיפים מעולים באופן מצויין ומקצועי. שירות מעולה ושווה כל שקל! מומלץ בחום...

שירות מעולה, מקצועי ויעיל החנות מתמחה בכל הנושא של גילוח, הסרת שיער וטיפוח יואב המוכר מקצועי, ונותן יחס אדיב המחרים בחנות זולים ביחס לשוק. שווה להגיע !

ברצוני להודות ליואב מחנות רובין על השירות האדיב והמקצועי שנתן לי. מכונת הגילוח הגיע אליי לאחר 4 ימים בלבד ממועד ההזמנה ואני מרוצה מאוד מהמוצר ומהשירות שקיבלתי. ישר כוח והמשיכו כך !

למרות שאני גר בשרון הגעתי בעצמי לחנות בת"א ובדיעבד הסתבר שהיה שווה לעשות את כול הדרך. בחנות פגשתי את שרון שממנו קיבלתי שרות 10 !!! אדיב ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר שעזר לי גם לבחור מכונת גילוח שתתאים לי וגם ל"הציל" ע"י החלפת ראש מכונת גילוח שכבר היתה לי.כבר לאחר השימוש הראשון הסתבר שבאמת הייעוץ של שרון היה 10 !!! +

רכשתי אצלם את ה- 1591 של MOSER ואחרי ניסיון ראשון לא ממש הייתי מרוצה. פניתי אליהם והם (בחור בשם שרון) היו מאוד קואופרטיביים ואדיבים. הוא הציע לי להחליף את המכונה לאחת המומלצות שלהם לא לפני שהוא התעקש שאני אנסה אותה קודם אצלם בחנות (מכונה שלהם). באתי, ניסיתי ובהחלט הייתי מרוצה. שרון זיכה אותי במרבית הסכום ששילמתי וביצעתי את ההחלפה. בקיצור מקום מאוד מקצועי, שירותי, עם הרבה יחס אישי והכי חשוב, יצאתי עם מכונה שמתאימה לי... מומלץ !!

הזמנתי רשת למכונת הגילוח המוכר בטלפון היה עדיב ונחמד מאוד תוך יומיים מביצוע ההזמנה קבלתי את המוצר ארוז ברמה גבוה כל הכבוד

אני תמיד שמח לחזור ולקנות בחנות. השרות מקצועי ותמיד היחס אדיב . המכונה מעולה , המנוע חזק, הסכין עובדת בצורה חלקה והבורר גובה נוח ועושה את התספורת להרבה יותר קלה. תודה רבה

עובדי החנות (הפעם טיפל בי יואב) תמיד מקסימים ואדיבים, תמיד מוכנים לעזור ולייעץ, תמיד המחירים הוגנים ומהנמוכים בשוק. הח'ברה מבינים בנושא בוודאות (כל החנות היא סביב מכונות גילוח ואביזרים ולכן ברור שמבינים בנושא זה ולא כמו רשת חשמל שאמורה להבין בהכל ויכולה פחות להתמקצע דווקא במכונות גילוח).

חוויית קניה מעולה. השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. מאד מקצועיים ואדיבים. טרם ההגעה לחנות, טלפנתי לברר כמה פרטים והמוכר שענה לי, הסביר הכל בפרטי פרטים, היה סבלני ומאד שירותי. בהחלט אמליץ על החנות לכל מכריי.

קניתי את המכשיר במקום אחר והוא הפסיק לעבוד, בראון הפנו אותי לי.רובין, שמשמשים כתחנת התיקונים והחלפים שלהם. בחנות טיפל בי יואב, שהיה מקסים וטיפל בבעיה תוך יום (על אף שאמר שזה ייקח יומיים). בנוסף, הוא הסביר לי כיצד לתחזק ולהאריך את חיי המכשיר. השירות היה לבבי, אמין ומקצועי ביותר, ובנוסף- מחירים הוגנים! בפעם הבאה שאלך לקנות מכשיר גילוח/מסיר שיער/פן או כל מכשיר אחר לשיער, אלך לשם, זה בטוח.

הגעתי לבחור בשם שרון.הוא הציע לי מספר מכונות, הראה ידע ומקצועיות.הוא היה אדיב ושירותי. השירות היה מהיר, ללא עיכובים, עם חיוך. בנוסף ,התרשמתי ממגוון מוצרים נוסף שיש לחנות להציע. אף אחד לא ניסה לדחוף לי מוצרים נוספים. מומלץ בחום! ציקי

פשוט לא יאומן שאפשר לקבל יחס כל כך טוב ומקצועי. קיבלתי הנחה כיוון שהמתנתי, טיפול למכונה אחרת שהבאתי עימי. פשוט חוויה.

הזמנתי המוצר בשבת. נתתי פרטי כרטיס אשראי ביום ראשון. המוצר כבר הגיע ביום שלישי בבוקר. כמו כן יואב ענה באדיבות לשאלותי בקשר למוצר. חנות מומלצת - כדאי

הגעתי לחנות עם מכונות גילוח ישנות שהיה צורך להחליף בהם סכינים ולנקותם .טיפל בי בחנות בחור בשם שרון . שרון ניקה את מכונות הגילוח הישנות שלי בצורה הכי מקצועית שניתן ,שם כפפות לבנות על הידיים ופשוט עשה עבודה מכל הלב מעל ומעבר והחזיר לי את המכונות הישנות שממש יצאו תחת ידיו כחדשות . בנוסף ביקשתי משרון שימליץ לי לרכוש מכונת גילוח מתקדמת עבורי . על מנת להתאים את מכונת הגילוח לעור שלי ניתן לי בחנות ע"י שרון להשתמש בכמה סוגים של מכונות גילוח כולל הסברים לגבי סוגי המכונות והשונות ביניהן, עד אשר מצא לי שרון את המכונה המתאימה ביותר לעור שלי פיליפס RQ 1260 . כמו כן קניתי שם אפטר שייב WILLIAMS שאחריי הגילוח גורם לי לתחושה נעימה ביותר בפנים . קיבלתי משרון שרות והסבריים במשך שעתיים רצופות ובסבלנות רבה. חוויית קניה ושרות ברמה גבוהה!!!

חנות קטנה וחמימה, אכן זה מרכז למכונות גילוח. זו לא סתם קניית מוצר אלא קניה מלווה בהסבר, בהדגמה, בנכונות לענות על שאלות ולתת טיפים גם בנוגע לשימוש במכונה וגם לפעולת הגילוח שאינה ברורה מאליה. כשמה כן היא : אומנות הטיפוח והגילוח.

אני מכיר את החנות במשך 20 שנה אבי(ז"ל) היה קונה בחנות ואת המכונת הגילוח שלי הראשונה בגיל 21 רכשתי שם. מאז אני רוכש או מתקן את המכונת גילוח שלי לפני 5 ימים התקלקלה לי המכונת הגילוח חשבתי בהתחלה לתקן אותה הגעתי לחנות וקיבל אותי בחנות בחור בשם שרון .שרון אמר לי שניתן לתקן את המכונה אבל אני חשבתי שאולי כדי להשתדרג במכונה חדשה אחרי 8 שנים עם אותה מכונה. שרון המליץ לי על דגם RQ1255CC מכונה חדשה שרון אפשר לי גם להתנסות בחנות עם המכונה החדש .אחרי ששרון לימד אותי להתגלח וראיתי את התוצאה המעולה של המכונה החלטתי לרכוש את המכונה.נכון המחיר לא זול אבל שווה כל שקל מכונה מעולה עם תוצאות מדהימות במיוחד בצואר בסוף התוצאה הכל חלק ולא מפספס שום שערה.בנוסף אני משתמש במכונה גם לראש מדהימה יוצא חלק בכל הראש. ברצוני להודות לשרון על היעוץ בבחירה בכונה חדשה שרון המון המון תודה ושתמשיך כך לתת שרות ללקוחות.

ברצוני לשבח את החנות ואת איש המכירות בחנות בחור בשם יואב שעזר לי מאוד בבחירת מכונת תספורת אחרי התלבטות קשה בין מספר דגמים של מכונות. יואב היה קשוב לצרכים שלי ודאג שאקנה את המכונה שתתאים לי ביותר והקדיש לי מזמנו רבות. המקצועיות של האיש בתחום היא פשוט מדהימה ולכן חשוב לי להגיד לאלו שמתלבטים או לא יודעים בדיוק איזה מוצר יתאים לצרכים שלהם פשוט לגשת לחנות ולקבל ייעוץ הכי מקצועי שיש. אני ללא ספק אמשיך לרכוש מהחנות הזאת מוצרים בעתיד ואף ממליץ ואמליץ לכל מי שאני מכיר לקנות מהחנות הזאת.

שרות לקוחות יוצא מן הכלל, מקצועיות ממעלה ראשונה. המקום מס' 1 בשביל לרכוש ולטפל במכונות גילוח !!! נסו ותהנו ...אין דברים כאלו

ברצוני להמליץ על החנות רובין השבוע מכונת הגילוח שברשותי הגיע לקיצה והתחלתי לחפש מכונה חדשה באתר זאפ בעקבות ההמלצות החמות והמחיר הזול בחרתי את החנות רובין בת"א לאחר התייעצות טלופנית והסבר הגעה למקום הגעתי לחנות עם מכונתי הישנה בחנות אשר ממקומת בלב התחנה המרכזית נמצאת חנות קנטנה עם מעבדת תיקונים וחלפים ,בכניסה קיבל אותי בחור בשם שרון אשר נתן לי הסבר מפורט מאוד על מההבדל בין סוגי המכונות ולאחר הססנות הציע לי לנסות מכונת הדגמה לאחר ניקוי וחיטוי ולבסוף גם התנסתי בקרם לאחר גילוח,בנוסף יש לציין שדגם 1250 נמכר ללא מכונת שטיפה ודגם 1250ccכולל את המכונת השטיפה לסיכום מכונה מעולה ושרות שכבר לא קיים בחניות של היום

הגעתי לחנות בעקבות ההמלצות בזאפ, ואכן ההמלצות לא אכזבו. בטלפון ענה לי שרון שגם קיבל את פניי בחנות. שרון הסביר לי על המוצר, יתרונותיו וחסרונותיו, וכשהבין מהן דרישותיי התאים לי את המכונה שבדיוק רציתי- למרות שאני יודע שיש יקרות יותר. באדיבות ומקצועיות הוסברו לי הוראות התפעול, ממה יש להיזהר ולהישמר, עשה ואל תעשה עם המכונה- בקיצור- חווית קניה כמו של פעם, ורק מהבחינות הטובות!!! במקביל ביררתי על רכישה של מכונת גילוח חדשה, אך כשהסברתי מהי המכונה הקיימת לי- קיבלתי עצה מקצועית ובעליל לא מכירתית- תישאר עם שלך, מקסימום תחליף סכינים /ראש. בשורה התחתונה- חנות כמו שהיו חנויות של בעלי המקצוע לפני פרוץ הקניונים ורשתות הענק- נראית משפחתית, מתאימים לך את המוצר לו אתה זקוק, ומלווים אותך עד שאתה מבין כל פרט ופרט.

קשה לתאר במילים את חווית השירות והקנייה שקיבלתי מחנות זו! תחילה הייתה בבעלותי מכונת מוזר דגם 1871 שפשוט הפסיקה לעבוד ועשתה בעיות עם הסוללה. לאחר יצירת קשר עם כמה חנויות של תיקונים, בהם כל חנות הודיעה מראש על כל מיני סכומים של תיקונים (מבלי לראות את המכשיר), וזמני המתנה של למעלה מ3-4 ימים, הגעתי לבסוף לחנות רובין שם קיבלתי שירות ללא הצהרות מיותרות חוץ מהבטחת שירות תיקון זריז תוך מקסימום יום-יומיים עם יצירת קשר במידה והסכום עולה על 100. הגעתי לחנות והסברתי את הבעיה, והשארתי את המכונה במקום. למחרת יצרו איתי קשר והסבירו לי שתיקון המכונה יכול להגיע לסכומים גבוהים יחסית ואולי כדאי שאשקול לרכוש מכונה חדשה. לשמחתי אודיעו לי שבכל מקרה לא יחייבו אותי על בדיקת המכשיר אלא רק אם אבצע את התיקון הדרוש. לבסוף הגעתי לרובין, שם קיבלתי מענה מהיר מבחור בשם שרון, שתחקר אותי תחילה וניסה להבין טוב טוב את כל הצרכים שלי ממכונת תספורת ולאחר שהבין מה אני צריך, הציע ותיאר לי בפרוטרוט ובסבלנות כמה מכונות ובדיוק את כל מה שאני צריך לדעת עליהן - בין אם זה אורכי חיים של סוללות, זמני הטענה, אורכי סכינים, משקל מכונה, ייעוד המכונה, וכו' - כל האלמנטים שצריך לקחת בחשבון ברכישת מכונת תספורת. אהיה חייב לציין שמקצועיות בשירות ברמה כזאת לא הכרתי לפני. - כל מוצר שהוצע לי לאחר בדיקה באינטרנט נמצא כמוצר מצויין עם ביקורות מצוינות ובמחיר אטרקטיבי. לבסוף רכשתי מכשיר יותר זול מהקודם שהיה לי, מכשיר פיליפס. לאחר כמה ימים החלטתי שלבסוף אעדיף להישאר עם מכונה שאני מכיר שהיא מוזר - ומבלי להסס שרון ואיציק קיבלו אותי והציעו לי החזר מלא על המכונה - ושוב מענה מקצועי עם הצעה של שתי מכונות של מוזר שלדעתם מתאימות לי. רכשתי שוב מכונה, אך _שוב_ למחרת התחרטתי!! ושוב רובין קיבלו אותי בזרועות פתוחות והציעו לי זיכוי, תוך כדי הקשבה מלאה להיסוסים שלי. לבסוף החלפתי למכשיר ה MOSER 1854 שהתאים בדיוק למה שאני צריך ועד כה אני מרוצה. בקיצור, לאחר כמה ביקורים חוזרים בחנות, והמון שעות שהוקדשו לי ע"י החברה האלה במהלך המסע הלא החלטי שלי, המעט שמגיע להם הוא המלצה. ממליץ בחום בכל תחום של תיקונים ורכישת מכונות תספורת - רק אצלם! שאפו לשירות ולמקצועיות. איתי

לאחר ששירתה אותי בנאמנות, שבקה חיים הפיליפס HQ9100 ומבטה הכחלחל-זרחני נעצם לבלי שוב. רחש המנוע השקט (אך היעיל) לא נשמע עוד במקלחת וכל מה שעשיתי על מנת להחיותה, כולל קריאת חוברת ההפעלה שהעלתה אבק - לא הועיל. בצר לי, שמתי פעמי לחנות י. רובין שבלטה בדירוגיה הטובים באתרים השונים. בניתי על כך שמאחר והם מתמחים במכונות קיצוץ שיער למיניהן, תהיה להם גם מעבדה משוכללת ואוכל (אולי) להחזיר את ה HQ9100 שלי לכשכש בקוצץ הפאות שלה. הגעתי לחנות בתחנה המרכזית הישנה (אין שום בעיות חניה) ואת פני, תרתי משמע, קיבל המוכר החביב - שרון. ביקשתי הצעת מחיר לתיקון זו ששבקה והוא הסביר מה הבעיה שלה, מה צריך לעשות וכמה זה יעלה. "במחיר כזה," אמרתי, כבר כדאי לקנות חדשה ולא נותר לו אלא להסכים, ולשלוף באלגנטיות את המכונה שלדעתו תתאים לי ביותר - HQ1250CC, שמגיעה קומפלט גם עם מתקן שטיפה משוכלל ורב פעלים. "זה מה שאתה צריך." הוא פסק, וכשדכן מיומן, מנה את יתרונותיה הבולטים של המכונה: המנועים השקטים (אסף אמדורסקי, מאחוריך!), הסכינים החדים כתער, רשת האיסוף המתוחכמת שמרימה ותופסת כל שערה ושערה, הניקוי הנוח והקל, הטעינה המהירה והאחיזה הנוחה. מאחר ומחירה גבוה מעלות תיקון ההיא שהחזירה את נשמתה לבורא הגילוח החלק, הקשיתי ושאלתי שאלות שונות ומשונות (בקיצור, נודניק) אך שרון, בסבלנות מופתית ובמקצועיות שמזמן לא נראתה בארצנו, השיב והסביר ולבסוף פסק: "אתה יודע מה? תעזוב את החארטה, בוא פשוט תנסה ותראה." הוא חיטא וניקה את מכונת ההדגמה באופן יסודי ביותר, העמיד אותי מול המראה והראה לי כיצד "נכון" להעביר את המכונה על הפנים. עשיתי כדבריו ולאחר פחות מ 10 שניות, התאהבתי. שרון הקליד את פרטי והנפיק לי חשבונית, שילמתי ורגע לפני שנפרדנו, שרון הזכיר, שאם יצאתי מרוצה (כן!), שאעביר את המסר לבני ישראל השוכנים בציון ואגיב בזאפ. "אעשה זאת" אמרתי "מיד אחרי שאנסה את הבייבי הזו בנינוחות מקלחת ביתי ונראה את הביצועים שלה 'על רטוב' " אכן, עברו מספר ימים של שימוש במכונה החדשה ומה אגיד ומה אדבר: מ-ו-ש-ל-מ-ת. בזמן גילוח קצר עד כדי שלוש דקות נעימות, התוצאה המתקבלת מעולה, ראש המכונה מגיע לכל פינה ומשאיר פנים חלקות, רגועות ובעיקר לא אדומות. גם על יבש, המכונה כיפית ונעימה ועושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר. תודה לך מכונה ישנה, על השנים הרבות ביחד, נוחי בשלום על משכבך. תודה לפיליפס על מוצר נהדר תודה לשרון על שירות יוצא מן הכלל. ================================ נ.ב. כישראלי מן השורה (שלא אוהב לצאת פרייאר), לא הייתי יכול להתאפק ומיד בהגיעי הביתה, בדקתי את "מחיר השוק" של המכונה החדשה אל מול מה ששילמתי ואני שמח לבשר שגם בקטגוריית המחיר, שרון שיחק אותה. במילים אחרות: לא יצאתי פרייאר בכלל.