
המוצר הגיע אם קצת פסטיק שבור (הוא עדיין עובד). הוא הגיע ללא חומר מבודד באריזה. החבילה הגיעה פתוחה., לא סגור עם נייר דבק.
שלום רב אנחנו חברה שמכבדת את הלקוחות שלנו . במידה לקוחה הייתה מעדכנת אותנו בודאי שהיינו מטפלים בנושא . על הצד הטוב ביותר אנחנו לא יכולים לדעת איך הגיע אלייך המוצר . אין חבילה שלא נארזת עוברת בדיקה לפני הוצאה לחברת המשלוחים .























