מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 34

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
Shay
Shay
25.12.2019
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S10 Plus

חנות מצויינת, אמינה , אחלה אנשים גם נחמדים ועוזרים מאוד עם כל תהליך הקנייה, גם נתנו מחיר מעולה וגם שירות מעולה, בהחלט אחזור ברכישת המוצר הבא.

חוות הדעת עזרה לכם?
Arkadi
Arkadi
25.12.2019
מוצר שנרכש: Samsung s10e

זה קניה שציין אצלכם פעם ראשונה הייתי ממש מרוצה וחיפשתי טלפון ישר התקשרתי להזמין דרכם באיסור אצלנו מחירים גבוהים לכן מאשקלון אני קונה רק בסט סיל

חוות הדעת עזרה לכם?
טלי
טלי
25.12.2019
מוצר שנרכש: גלקסי S8

רכשתי מכשיר גלקסי 8 בסוף חודש נובמבר. 1. לאחר שימוש במכשיר 24 שעות והתקנה של העידכונים הראשונים במכשיר - כרטיס הסים הושבת. חשבתי שהבעיה בסים. נסעתי במיוחד לחברת הסלולר להחליף סים - אך זה לא עזר. הייתי צריכה לחזור לחנות והוחלף לי מכשיר. 2. לאחר שבועיים - גילתי שהמכשיר לא מאושר בחנות הגוגל פליי ולכן - יש אפליקציות שלא ניתן להוריד במכשיר. ביקשו ממני לחזור לחנות ויחליפו לי את המכשיר. למה בתוך פחות מחודש אני צריכה להחליף 3 מכשירים??????????? ההתנהגות של המוכרים הייתה לא נעימה ונסעתי במיוחד מירושלים לסניף

תגובת החנות

בהתחלה חשבנו כי עיננו לא רואות טוב . אך לא.. הלקוחה אומרת פה כי היה לה פעמיים בעיה במכשיר ואכן אנו מצטערים אך לא אנו היצרנים של המכשירים . ידענו לתת את השירות בזמן תקלה והלקוחה קיבלה פעמיים מכשירים חדשים בלי טרטור לאחריות . מצער מאוד לראות כי יום לפני חוות הדעת ישבו אצלנו והודו לנו שאנו באים לקראתם (החלפנו להם את המכשיר השני בלי שבאו עם הקופסה של המכשיר ) ואף ביום חוות הדעת הבעל הגיע אלינו וגיבינו לו את הנתונים כגון אנשי קשר ותמונות . יום למחרת יושבים מאחורי המקלדת ומטנפים עלינו . תודעת שירות כזאת אין בשום מקום בארץ ואין לנו ספק שכולם שמים לב לזה בסיפור שסיפרת . פשוט בושה וחרפה שאנו מקבלים חוות דעת זו במקום להגיד לנו תודה . כפיות טובה .

חוות הדעת עזרה לכם?
ptryarar
ptryarar
25.12.2019
מוצר שנרכש: xiomi not 8

הגעתי לחנת לרחוש שיאומי נות 8 השירוט היה ממש טוב תודה לתמיר על העזרה אחלה חנות אני יחזור לשם!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אליהו
אליהו
25.12.2019
מוצר שנרכש: אייפון 11 סגול

אחרי חיפושים רבים לאייפון 11 בצבע סגול בכל בארץ ! הגעתי לחנות בסט סייל וקיבלתי מחיר הכי טוב ושירות שאין לי עליו מילים.. תודה רבה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
almoghagbi1234
almoghagbi1234
24.12.2019
מוצר שנרכש: Xiaomi mi 9t pro

ממליץ מעוד אנשים נחמדים מקצוענים עם שירות טוב וסבלני מחירים נוחים לכל קיס ממליץ מעוד

חוות הדעת עזרה לכם?
yaelfe17
yaelfe17
24.12.2019
מוצר שנרכש: samsong s8

אין דברים כאלה!!!! הגענו אליהם לפני חצי שנה , בגלל מחיר נמוך של מכשיר שרצינו וכבר בשלב הקניה התרשמנו מיחס אדיב, נעים וסבלני (עד כאן הגיוני...) . עכשיו היתה תקלה במכשיר , היה ברור לי שהם יבקשו שנגיע למעבדה, אבל ענה לנו בחור בשם מיכאל, ובמלוא הסבלנות עזר לנו להתגבר על התקלה מרחוק. פשוט אין דברים כאלה!

חוות הדעת עזרה לכם?
grishabodrov88
grishabodrov88
23.12.2019
מוצר שנרכש: טלפון SAMSUNG GALAXY A40

טוב זה היה קצר וקולע! התקשרתי לברר זמינות מלאי וצבע ומצאתי את עצמי אחרי 45 דק' עם הטלפון אצלי בידיים. קבלתי מתנות בהזמנה שלי ושליח עד העבודה בפחות משעה. מיותר לציין שזה היה מאוחר בלילה (21:00) לא ברור מאלוו. ( גר באשדוד והחנות בראשון לציון ) . מחיר מצויין , שירות ענייני וקולע . 10 \10

חוות הדעת עזרה לכם?
Ramont
Ramont
23.12.2019
מוצר שנרכש: שעון מייקל קורס

קניה שלישית שלי בחנות קניתי טלפון ואז קורקינט ועכשיו שעון לחברה חברה מקסימים שירות עם חיוך והכי חשוב מכל המחירים הכי טובים בארץ יש שם פשוט בכל מהכל בחנות

חוות הדעת עזרה לכם?
Ela
Ela
23.12.2019
מוצר שנרכש: xiaomi note 8

חווית קניה מצויינת גם מחיר טוב שרות מעל המצפה סיימון ממש עזר לי עם כל העברות נתונים בקיצור אחלה מקום תודה רבה בטוח נחזור שוב בקנייה הבאה שלנו אליכם תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
Eyal
Eyal
19.12.2019
מוצר שנרכש: אייפון

אני כותב את זה רק בגלל שתמיד היה מקסים ביותר שאפשר לשמח את הבן הקטן שלי ליום הולדת תמיר סידר לו באימון את האי קלטות דאג לילד להוריד משחקים בסבלנות וכל זאת בחיוך תודה שירות מדהים

חוות הדעת עזרה לכם?
מורשת
מורשת
09.12.2019
מוצר שנרכש: שיומי 8

אין אמת בפרסום שלהם, מפרסמים מחיר נמוך רק כדי למשוך קונים לחנות ואז לדחוף מוצר אחר יקר יותר, התקשרתי לוודא שיש במלאי, כשהגעתי למחרת לרכוש אמר לי הנציג הייבוא מקביל נגמר לכן תשלם יותר 200 ותקבל גם מגן מסך שעולה דולר.

תגובת החנות

כמה קל לכתוב שקרים מאחורי המקלדת . הלקוח לא ציין שהוא הגיע לרכוש שלושה מכשירים ולא אחד . ואכן המחיר הפרסומי באתר הוא על מכשיר אחד בלבד . כל אחד נוסף הוא ב100 שקלים יותר .לכן הלקוח קיבל הצעה שמידה והוא יקח שלושה מכשירים ויוסיף את ה200 שקלים שכתוב באתרנו שצריך להוסיפם ללא כל תמורה אלא כי זהו המחיר על שלושה . הוא יקבל גם ערכה מקורית לשלושת המכשירים במקום ל2 ! וגם יקבל במתנה מגן מסך זכוכית לכל מכשיר . חבל שיש אפשרות לכל לקוח שמשקר לכתוב ולגדף ללא סיבה . אנו נמשיך לתת את השירות והמחירים הטובים ביותר לכל קהל לקוחותינו .

חוות הדעת עזרה לכם?
Haim
Haim
09.12.2019
מוצר שנרכש: Xiomi redmi 8 64g

שירות אדיב ומקצועי. קבלתי המלצות טובות על מגנים. עשו לי מחיר מצויין על כלל החבילה.

חוות הדעת עזרה לכם?
רומן
רומן
04.12.2019
מוצר שנרכש: נוט8. פר

קניה מי יודע כמה מהחנות הראשון לציון תמיד נעים לעשות רכישה הכל עם חיוך המקצועי קצת המתנה אבל שווה ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
תום
תום
28.11.2019
מוצר שנרכש: iPhone XR

שירות מדהים ומקצועי, עזרו לי בסבלנות ומחירים הכי טובים בארץ!!! מי שרוצה לקנות טלפונים אך ורק אצלם

חוות הדעת עזרה לכם?
Slomi
Slomi
24.11.2019
מוצר שנרכש: נוט 8

חנות של אלופים קנינו שבוע שעבר מכשיר סלולרי היוםהבבוקר היינו צריכים עזרה בניגוד נתונים מיקי עזר לנו תוף דקות למרות שהיו אנשים בחנות נוט 8

חוות הדעת עזרה לכם?
Lihi
Lihi
17.11.2019
מוצר שנרכש: XIAOMI REDMI NOTE 8 PRO

ערכתי את חוות הדעת שכתבתי לזאפ במקור, שסיפרה את סיפור הרכישה כפי שקרה בצד שלי, כיוון שקיבלתי שיחה מלאה בקללות ואיומים מבסט סל. למי שמתלבט, יש לא מעט REVIEWS דומים גם בפייסבוק מהשנה האחרונה מאנשים שחוו חוויות דומות לשלי עם המוכרים בחנות. חווית קנייה מזעזעת.

תגובת החנות

שלום רב : לכל הגולשים של אתר זאפ תגובה לחוות דעת שמספרה 988065 לקוחה נפתה אלנו ב 13.11.19 בשעה 11:10 ( מתועד הכול בחשבונית ) ביצעה הזמנה לפי בקשת , לקוחה ביקשה שהיא בלי מכשיר טלפון ושנזרז את המשלוח , התחייבות שלנו עד 7 ימי עסקים, כמו כן ההזמנה שלה נארזה ויצא לדרך באותו יום ב 13.11.19 בשעה 13:43 ( מצורף אישור משלוח של חברת ציטה) , יום אחרי ב 14.11.19 בשעה 11:50 כבר המשלוח המתין לה בצפת במרכז מסירה הקרובה לביתה ,(והסניף שלנו ממוקם בראשון לציון) יש אישורים שנשלח לה גם הודעת SMS וגם מייל למעכב משלוח, לאחר שירות שכזה , לבוא אלנו בהשמצות ולכתוב עוד חוות דעת שלילית ? ועוד שאנחנו לא בסדר , זה פשוט חוצפה ולא מתקבל על הדעת , בסט סייל סלולר תמשיך לתת שירות ללא פשרות לכל העשרות אלפי לקוחות שבוחרים שוב ושוב לרכוש את המכשירי הסלולר שלהם אצלנו !

חוות הדעת עזרה לכם?
ירון
ירון
13.11.2019
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 8 64 GB

מחירים זולים מאד וגמישים.שירות אדיב,סבלני,שירותי ונעים. מצאתי אצלהם את המחיר הזול ביותר בארץ לגבי שיאומי

חוות הדעת עזרה לכם?
אנונימי
אנונימי
12.11.2019
מוצר שנרכש: שיומי A3

אני הזמנתי באתר טלפון סלולרי שיומי A3 לאחר יומיים שהנציג לא חוזר אלי התקשרתי אליהם ענו לי שאין להם במלאי ויקבלו את זה באותו יום בערב לאחר עוד יומיים שלא יצרו איתי קשר התקשרתי בשנית ענו לי היה לנו עיכובים והיום ניצור איתך קשר לאחר עוד יומיים שלא יצרו איתי קשר התקשרתי ואז אומר לי הנציג היה טעות במספר הטלפון שלי - דבר שלא כל כך הגיוני (יש את המייל שלי באתר) ויצרו איתך קשר עד סוף היום למחרת (אחרי שבוע מההזמנה) מתקשר הנציג ואומר לי יש לנו רק בצבע וורוד (כמובן שבאתר לא כתוב צבע או אפשרות לצבע - ובתמונה יש צבע שחור וכחול) כמובן שאמרתי לנציג לבטל את ההזמנה ושאני אכתוב תגובה בזאפ ואז הנציג מתחיל לאיים אלי שיתבעו אותי בבית משפט התנהלות שלא מכבדת בכלל

חוות הדעת עזרה לכם?
Shlomi
Shlomi
06.11.2019
מוצר שנרכש: אוזניות

שירות ברמה גבווההההה מאד נחמדים החליפו לי אוזניות בלי שום בעיה ובלי ויכוחים ממליץ מאד .ומחירים ממש זולים ומשתלמים.

חוות הדעת עזרה לכם?
ami
ami
01.11.2019
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי: Xiaomi mi 9T Pro

הזמנתי מהחנות Xiaomi mi 9T Pro דרך זאפ כי הם היו הזולים ביותר. כמובן שקיבלתי למחרת שיחת טלפון ונסיונות לשכנע אותי להוסיף כסף על קופסא סגורה, עם מטען מקורי והרחבת אחריות. לדברי המוכר (סיימון), אין להשוות את האחריות המורחבת לרגילה כי היא שנתיים במקום שנה, בפריסה ארצית, וע"י יבואן מורשה (שזה כנראה אומר שהם יבואנים לא מורשים). בסוף השתכנעתי והוספתי 150 ש"ח לעסקה. כשקבלתי את הטלפון ראיתי שהאחריות היא בעצם שנה על המוצר, ועוד שנה על מערכת ההפעלה. חוץ מזה שכתוב בקבלה שעל הבטריה יש רק חצי שנה אחריות. עובדות אלו לא נאמרו לי ע"י המוכר! רציתי שנתיים אחריות מלאה וקיבלתי שנה. לא מבין מה זה אחריות על מע. ההפעלה, אבל בטוח שאין לי צורך בזה, וחצי שנה על הבטריה זו שערוריה. כמו כן, בחשבונית מצוין בפירוש: האחריות לא מכסה שבר או כל נזק ואין שירות מכשיר חלופי. בקיצור, אל תתפתו להוסיף כסף על הרחבת אחריות. זה פשוט לא שווה כלום. חוץ מזה הם היו בסדר. הטלפון הגיע אחרי פחות מ24 שעות מסגירת העסקה, עד הבית, ללא תשלום על המשלוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
נועם
נועם
28.10.2019
מוצר שנרכש: ואן פלוס

חווית קניה היתה טובה ולאחר כחודש היה בעיה בכבל טעינה חזרנטמ לחנות שקיבלנו אחד חדש במקום נדיר במחוזותינו סיימון עזר לנו תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
afik
afik
08.10.2019
מוצר שנרכש: סמסונג A10

ביצעתי אתמול הזמנה דרך האתר לטלפון גלגסי A10 ובחרתי באתר תשלום טלפוני.דקה לאחר מכן קיבלתי מייל עם אישור ההזמנה והודעה כי יצרו עימי קשר בשעות הקרובות. היום יצרתי קשר עם החנות ולטענתם לא רואים את ההזמנה באתר....בינתיים מחיר הטלפון עלה והפתרון שלהם זה שאבצע הזמנה חדשה במחיר הגבוה יותר. שרות ברמה נמוכה וחוסר אמינות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tonii
Tonii
03.10.2019
מוצר שנרכש: איירפודס

קניתי בחנות הזאת כבר כמה פעמים הפתעה טובה זאת פעם הראשונה שלא היה תור שהגעתי לחנות יצאתי לאחר כשתי דק קניה זריזה תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Shlomi
Shlomi
02.10.2019
מוצר שנרכש: 6a

מומלץ בחום! הופתעתי מרמת האמינות והיחס הטוב מחיר טוב יחס טוב וכיף גדול! מומלץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון