
שירות לקוחות יוצאת מן הכלל. תשובות מהירות, דגש אל החוויה של הלקוח. מוצאים פתרונות, שלוקחים אחריות. ממליצה

שירות לקוחות יוצאת מן הכלל. תשובות מהירות, דגש אל החוויה של הלקוח. מוצאים פתרונות, שלוקחים אחריות. ממליצה

מענה טלפוני מהיר ואדיב תוך בירור מה בדיוק אני מחפש המכשיר שרכשתי עונה לצרכי משלוח המוצר הגיע מהר

קיבלתי שירות נהדר מיונתן. ליווה אותי לאורך הקנייה בסבלנות ובנחמדות. דאג שהמוצר יגיע אליי בצורה המהירה ביותר, ועמד במילתו. היה תענוג לקנות אצלם.

קניתי מקרר. במחיר טוב והשירות היה מעולה. הגעה של המקרר לביתי היה תוך כמה ימים. פשוט שירות טוב. אני ממליץ לרכוש אצלהם פשוט תענוג לקנות מחברה כזאת. ממליץ בחום

הגעתי לחברה דרך הפייסבוק. בדקתי בדרכים שלי את אמינות החברה, את כדאיות המחיר והזמנתי.משלוח עד הבית חינם. קיבלתי יותר מהר ממה שהובטח, ממה שציפיתי. השליח לקח את המכונה הישנה שלי, כפי שקיים בחוק. אחרי מספר ימים אף התקשרו איתי לוודה שקיבלתי והכל בסדר. אכן חברה אמינה ושרותית. בהחלט ממליצה!

ממש עזר לי להחליט איזו מכונת כביסה לקנות אז המשלוח וההתקנה היו ממש מהירים והם התקשרו לבדוק שהכל בסדר אני ממליצה

שירות טוב בודקים גם כשלא הכל מסתדר קיבלתי מוצר לא טוב באריזה לא טוב כנראה בגלל המשלוחים והם החליפו לי יום אחרי לחדש עם שליח עד הבית בצורה הכי טוב שיש

לאחר בדיקה יסודית ופניה לכמה אתרים לגבי מכונת כביסה אלקטרוקליק הפתיעו אותי ממש לטובה במחיר הזול ביותר ובשירות מצוין כן ירבו עסקים כאלו ! יהודה מיקנעם.

ממליצה בחום לרכוש מאלקטרו קליק, הייתה לי חווית שירות טובה מולם שהרבה זמן לא קיבלתי. בהתחלה ביקשתי לרכוש מדיח שלא היה להם במלאי, יצרו איתי קשר תוך זמן קצר, שלחו לי חלופות בווצאפ כולל ביקורות מאמזון על המוצרים. כל עדכון שהיה התקשרו לעדכן, סיפקו את המדיח מהר וגם התקשרו לוודא שהמדיח הגיע והכל בסדר.

בחיפוש אחר מכונה כביסה חדשה היו לנו 3 פרמטרים, כיוון פתיחת דלת לימין, לקנות, ושהמכונה תגיע הכי מהר אלינו הביתה. דרך זאפ מצאנו 2 פרמטרים נוספים, מחיר והמלצה. נסענו לראות, קנינו, תוך יום המכונה הגיעה ולמחרת הותקנה.. האמת בזמן בזמן כתיבת שורות אלו היא גם עובדת ... והנה פרמטר נוסף - שקטה !!! המלצה חמה לחווית קניות ממוקדת ומהירה. טל ואוהד אתם מקסימים . תודה

פשוט מצוינים. אוהד מנהל המכירות (התותח) של החנות דיבר איתי וייעץ לי בצורה מקצועית על הדגמים השונים - הוא היה מאוד סבלני למרות שזה היה ביום מאוד עמוס לקוחות. השירות היה מצוין וכך גם המחיר והלוואי וזאת תהיה תודעת השירות בשאר החנויות בארץ. אני מאוד מרוצה מהקנייה ומאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי (אמרנו כבר שאוהד תותח?) - מסתבר שהרבה מאוד אנשים חושבים כמוני. חשוב לי לציין, שלאחר כמה חודשים נתקעה לי איזה גרב בפילטר - גם כאן החנות עזרה לנו בטיפול במסגרת האחריות - היה מעל המצופה. תודה רבה לכם אלקטרו-קליק ותודה רבה אוהד

מאוד מקצועיים, בעלי הבנה עמוקה במוצרי חשמל שהם מוכרים. מאד אדיבים ועזרו לי לבחור את רוב מוצרי החשמל בבית.

שרות טוב ומהימן אדיב בזמן. הנציג בשם טל , איש מבין עניין סייעה לנו בקבלת ההחלטה

רכשתי מקרר הייסנס לאחר התלבטות ארוכה בין המותגים השונים. טל מאלקטרוקליק , בסבלנות והקשבה התאים לנו את המקרר לפי צרכינו, בלי לפגוע באיכות המוצר. זוהי רכישה שניה שלנו מאלקטרוקליק ותמיד שומרים על מקצועיות, אמינות ואיכות מוצרים גבוהה במחירים נמוכים ביחס לשוק. מאד מאד מומלצים!!!

הזמנתי מהפ מוצר מייבש אחרי ששלי התקלקל לפני כמה חודשים ביקשתי שיגיע מהר לבית שלי, אני גר בירושלים הגיע אחיר יומיים אישור לי לחבר ישר לחשמל ולהתחיל לעבוד זה היה חשוב מאוד לאשה שלי המייבש גם מצוין ואני ממליץ עליו גם הוא של בוש

מאוד לא מרוצה ממכונת הכביסה והשירות שקיבלתי. הזמנתי מכונת כביסה אחרי הרבה בדיקות והמלצות באינטרנט. אחרי ההזמנה נאמר לי ע"י נציג שאין אותה במלאי, והציע לי דגם אחר, חדש יותר, משנת 2021. מאחר והייתי זקוקה למכונת חדשה באופן דחוף, הלכתי עם ההמלצה. המכונה סובלת מבאגים ממש מעצבנים - מים שנשארים בגומי האיטום וצריך לנגב אותם, מים שנשארים במגירת החומרים שצריך לרוקן כל פעם. והיא בכלל לא שקטה כמו שמתואר. אלו דברים שבדרך כלל רואים בתגובות על המוצר. אבל בגלל שהמכונה חדשה, מ-2021, אז לא היו עליה כמעט תגובות. וככה נפלתי עם מכונה שהכי ניסיתי להימנע מבאגים מעצבנים כמו אלו. מסקנה - אל תסמכו על נציגים. תסמכו רק על המלצות שאתם קוראים בכל מיני אתרים כמו זאפ וכו'. אולי שווה גם לבדוק המלצות מחו"ל. לנציגי שירות יש מלא סיבות לדחוף מכונות מסוימות. ואל תקנו משהו חדש שאין עליו עדיין המלצות. עדיף משהו משנה שעברה עם המלצות.
לקוחות יקרים שלום רב, נתחיל בזאת שאנחנו מצטערים על האכזבה של הלקוחה ונדאג לדבר איתך ולעזור במה שניתן כמובן על מנת לשפר את הרגשתה. חבל לנו מאוד שהלקוחה בחרה להציג את האכזבה שלה מהמכונה דווקא כאן ולא ניסתה אפילו פעם אחת לפנות אלינו ולראות שאנחנו במקרים האלה עוזרים בכל דרך אפשרית, כולל החלפת מוצר במקרה הצורך. כפי שציינה הלקוחה היא הזמינה מכונת כביסה של בוש מדגם ישן יחסית, הוצע לה דגם חדש יותר מאותה סדרה (ככה שכל התקלות שהיא מספרת כאן יכולות לקרות בכל מכונה כזו או אחרת) וכל מה שהיא רשמה כאן לגבי גרביים או דלת המכונה נכון גם לגבי המכונה שהיא בחרה מלכתחילה. לסיכום הדבר החשוב לנו ביותר בחברה הוא שירות לקוחות ולקוחות מרוצים ואם הלקוחה הייתה פונה אלינו על ההתחלה כנראה שהבעיה הייתה נפתרת לה מזמן, כעת אנחנו נפנה אליה במטרה לראות איך ניתן לעזור בנושא. ממליצים לכל לקוח שנתקל בתקלה כזו או אחרת בכל הזמנה של מוצר דרכנו להיות איתנו בקשר באחת ממגוון האופציות: ווטסאפ/טלפון/מייל ואנחנו נדאג שכל לקוח יצא מרוצה ככל הניתן. נמשיך לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר בתחום, בברכה, צוות האתר

התענינו לרכוש מיבש כביסה איכותי.לאחר שבדקנו בכל חנויות האלקטרוניה באזור מגורינו חיפה פנינו לאינטרנט. שם פגשנו את א ל ק ט רו ק ל י ק. במהלך הרכישה הבננו שפנינו לחברה רצינית שבראש מעיניה ה ל ק ו ח. מאותו רגע מהלך הקניה התנהל בצורה מהירה,וביחס אדיב מאד. בקיצור תוך 5 ימים מיום הקניה המיבש היה מונח במקומו. המוביל עצמו דאג לפרק את הקרטונים,והפעיל את המדיח לבדוק שהכל תקין. חווית קניה מעולם אחר.

הזמנתי מקרר בחנות. חייבת לציין שתוך מספר שניות קיבלתי מענה לטלפון, קיבלתי יעוץ מאוד מקצועי ואובייקטיבי. התקשרו אלי אחרי הרכישה כדי לוודא שהכל בסדר, שזה דבר מאוד נעים. בטוח ארכוש דרך החנוןת עוד מוצרים

שירות ברמה חסרת תקדים. באמת. חיפשנו מדיח והתלבטנו בין הרבה דגמים. ביקשנו שירות בוואטסאפ וקיבלנו מענה אדיב ומפורט. תשובות מפורטות ובעיקר סבלניות על מגוון דגמים, יתרונות, חסרונות. במשך כמה ימים. אנחנו כתבנו כשהיה לנו זמן ומדי פעם שלחנו אפשרויות, ולנו ענו תוך זמן קצר בכל פעם. באמת שלא יכולנו לבקש מענה סבלני יותר (אני הייתי מוצא את עצמנו מעצבנים מאוד). לאחר שהחלטנו על דגם (תמיד לכו על גרמני) קיבלנו עוד הנחה קטנטונת בשביל ההרגשה הטובה והמחיר היה למעשה הטוב ביותר שהיה זמין, כולל מול רשת מפורסמת שיש לנו בה הנחת עובד. אבל הרושם האמיתי הגיע בשלב האספקה. ראשית, הם נוהגים לתאם טכנאי התקנה כבר לאחר תיאום ההובלה ולא רק לאחר ההובלה בפועל (מה שלעיתים מאוד מעצבן וגורר את זמן האספקה וההתקנה לזמן רב). קנינו את המוצר באמצעות הוואטסאפ ביום שישי בצהריים וביום ראשון התקשרו לתאם למחרת. כלומר קיבלנו את המוצר תוך 34 שעות, מתוכן ערב שבת ושבת(!). ביום ראשון התקשרנו לתאם התקנה מול היבואן, ולא הייתה התקנה פנויה עד לסוף השבוע. לא עזרו התחנונים. פנינו חזרה לאלקטרוקליק ולמרות שאת החלק שלהם היא ביצעו מהר, הם פנו בשמנו ליבואן ותוך מספר דקות תיאמו התקנה לאותו יום של ההובלה, לשעות שונות. כך, תוך פחות משלושה ימים היה לנו מדיח עובד בבית. המחירים של החנות היו הטובים ביותר, ועדיין בשמחה היינו משלמים קצת יותר בשביל כזו אדיבות ובעיקר התחושה שגם אחרי הקניה מאוד מאוד חשוב להם שהלקוח יהיה מרוצה.

ההזמנה בוצעה דרך האתר אחרי שעברתי על מספר דגמים. אחרי המכירה הציעו לשדרג לשדגם חדש יותר במבצע. הכל הגיע מהר ובזמן.

שרות מצוין. תשובה לכל השאלות. תגובה מהירה לכל בקשה. בקיצור, שרות לקוחות מעולה. מאוד ממליץ.

הזמנתי מייבש כביסה, וטל ייעץ לי על מכונה יותר חדישה גם מבוש בהנחה משמעותית, שכמובן לקחתי. ממליץ בחום על החנות ועל טל המוכר

קיבלתי שרות מעולה!!! גם מאיש מכירות וגם שאנשי שרות לאחר הקניה!!! מאוד קל ונוח לקנות מאלקטרו קליק!!! מומלץ ביותר!!!!!

מאוד מרוצה, קיבלתי מייבש בצרפתית, שלחו בדואר את ההוראות פלוס מדבקות. עם המכונת כביסה קיבלתי הוראות בעברית. התקשרו ןהמליצו על ספק אחר כי האחריות טובה יותר. סך הכול שירות טוב מאוד. ממליץ.

יצרתי קשר על מנת לקבל ייעוץ עבור רכישת מכונת כביסה חדשה, נציג החנות (אני חושבת ששמו טל) נתן לי את כל המידע הדרוש אחרי שבדק איתי מה בדיוק מתאים לי בוף בחרתי במכונה של מילה שמיוצרת בגרמניה והיא מצוינת הרבה יותר טובה מהמכונה הקודמת שהייתה לי (אלקטרולוקס) השירות של החברה היה ממש טוב, הובלה מהירה ותאום התקנה ממש יום לאחר מכן, הם תיאמו עבורי הכל ממש שירות VIP שלחתי כבר כמה חברות שהזמינו גם כן והן מרוצות מאוד