
חנות מעולה 👍 אני קונה רק פה באה מרחוק במיוחד מחירים מעולים ושירות. מעולה 👍 ממליצה בחום

חנות מעולה 👍 אני קונה רק פה באה מרחוק במיוחד מחירים מעולים ושירות. מעולה 👍 ממליצה בחום

כל הזמן קונה אצל אבירם גם בן הטכנאי תותח תודה רבה על הכל אקנה גם את המכשיר הבא כמובן!

ברצוני להמליץ לכם על מוביילנד.חנות טלפונים הכי טובה בארץ.כבר קניה רביעית שלי שם ותמיד יוצא מבסוט .גם מהמחיר גם מהשירות.תודה איציק

חווית קנייה נוחה, אתר נוח, משלוח סופר מהיר! הוזמן בחמישי וכבר הגיע ביום ראשון עם UPS (מחיר משלוח זול משאר המתחרים) בהחלט אחזור לחנות בעתיד. הערה קטנה, הנציג בטלפון היה מאוד אגרסיבי בעניין מכירת גרסה רשמית של הפלאפון, קצת לא נעים

שירות מעולה. בן טיפל בנו בצורה מושלמת. מומלץ בחום.מחיר ושירות מעולים. גם המחיר היה זןל משמעותית

מחירים הכי נמוכים בשוק ויותר חשוב מהמחיר הוא היחס של צוות המקום , ממליצה בחום

אחלה חברה, אמינים, התקשרו לפני ה זמנה והסבירו לי למה כדאי לי לקחת דגם יותר טוב בשינוי כמעט אפסי של המחיר, משלוח עם מעקב הגיע בזמן ואנשים נחמדים בטלפון. מומלץ.

תודה על ההמלצה.זכיתי להכיר חנות מעולה בהרצליה.שווה כל דקה.איציק נתן לי שירמעל ומעבר.מומלץ מאוד ושווה.

ראיתי באתר של החנות שיש להם סמסונג j6. התקשרתי ביום רביעי ב 16:00 בערך, אמרו שיש כמה יחידות ושאזמין באתר לפני שייגמרו. הזמנתי - הליך פשוט וקצר. קיבלתי למייל אישור הזמנה וסיסמא לאזור האישי למעקב אחר החבילה. לאחר כשעה (!) ב 17:15 קיבלתי הודעה מ UPS שקיבלו את החבילה שלי . אציין כי באפשרות משלוח בחרתי דואר אקספרס ב 35 שח, ולא דרך UPS שהיה יקר יותר. למרות זאת, החנות שלחה לי דרך UPS. למחרת בבוקר, יום חמישי, קיבלתי סמס מ UPS שהחבילה תגיע היום בין 10:30 ל 13:30. בשעה 11:30 אני מקבל טלפון - השליח של UPS למטה. בראבו! לזה קוראים שירות! שאפו.

הגעתי לחנות ובן קיבל את פנינו בצורה אדיבה ונתן לנו שירות מצויין נהננו מאוד !!!

צוות מכירות מהמעלה הראשונה. הגעתי מכרכור עד לחנות בהרצליה כדי לרכוש מכשיר ויצאתי עם שניים!!! תודה מיוחדת לאבירם ואיציק על השירות והיחס. אין כמוכם בטוח שאחזור

חנות מעולה.אחלה שירות.כבר כמה פעמים קונה אצלם ולא מתאכזב.תודה איציק .עזר לי עם חיוך בהכל.ממליץ

רכישה שנייה שלי במובייל לנד,שירות ויחס מהמעלה הראשונה. גם כאשר יש בעיות נרתמים לעזור. ללא ספק חוזרת רק לפה, החנות לסלולרי! שיומי ראשון לבן 9!!!

החנות הכי מומלצת שיש לסלולר.כל המשפחה קונה שם ותמיד כולם מבסוטים.גם הקנייה האחרונה מוצלחת תודה איציק

היה מעולה גם התקשרו אלי אחרי הקניה להמליץ לי על דברים שפספסתי בהצעה באינטרנט אדיבים ונחמדים

יחס ושירות מספר אחת ממליצה מאוד אנשים מאוד נחמדים המחיר גם היה הכי זול מכול מקום אחר

אנשים נעימים שירות מעולה גם בן תיקן לי את הטלפון והיה מצוין תודה רבה לכולם תמשיכו ככה

הזמנתי שני מכשירים Galaxy a30 עם אחריות של יבואן רשמי ומסכי מגן זכוכית. הכול הגיע כמו שהובטח מאוד מהר. אחלה חברה.

שלום לכולם.ברצוני להמליץ על מוביילנד בתור חנות הטלפונים הטובה ואמינה ביותר.לאחר שנכוותי מכמה חנויות סלולר מוביילנד באמת נותן שירות מצויין.תודה לאיציק

מכשיר טוב עם מצלמה באיכות טובה מהירות גבוהה במחיר נמוך. הערכה כוללת אוזניות נורא טובות.

קניתי מכשיר לבן שלי לפני 3 חודשים חזרתי שוב לקנות מטען מהחנות והייתי חייבת לפרגן באמת נותנים שירות עם חיוך ושלא לדבר על המחיר שהוא פצצה.שולחת את את כולם באמת שמגיע פרגון

קיבלתי המלצות על החנות וקיבלתי שירות מבחור מקסים בשם איציק שהיה אדיב מאוד ונתן שירות מעולה 🖒

קניתי לבן שלי מכשיר ממוביילנד מאוד מרוצה בעתיד אחזור לקנות גם לעצמי אחלה אנשים אחלה מחירים

קניתי טלפון של שיומי דרך זאפ, השירות היה מהיר ואדיב, כבר פעם שניה שאני רוכש בחנות. מומלץ

הגעתי בעקבות מחיר בזאפ. בתור בעל עסק חייב לפרגן אחלה שירות אחלה מחיר כל הכבוד תמשיכו כך