
לא ממליץ לקנות בוואלה הם עובדים בשיטת מצליח. שירות לקוחות שלהם עלהפנים. קניתי אופניים כושר ב1699 ש''ח ושלחו לי זה שעולה 999 ש''ח. לו רוצים להחליף רק מעבירים מזה לזה . לא נותנים תשובות ברורות ומיסתקלים עלכה מגובע אייני'ם. מאוד חבל שקניתי מוולה.
שלום רב, הבנו כי שוחחה איתך מנהלת השירות וטופלת לשביעות רצונך . אנו כאן לשרותך .






















