
קניתי מכשיר סלולרי NOTE 5 במחיר מעולה, המוכר היה נחמד מאוד, הסביר לי על המכשיר והעביר לי את כל אנשי הקשר .

קניתי מכשיר סלולרי NOTE 5 במחיר מעולה, המוכר היה נחמד מאוד, הסביר לי על המכשיר והעביר לי את כל אנשי הקשר .

עשיתי השוואת מחירים והגעתי לסים פרי דוד המוכר עזר לי בקניה קניתי שלושה מכשירים מרוצים מאוד שירות טוב מאוד.!

ברגע שהתקשרתי תמיד היו אדיבים והסבירו לי על כל השאלות בסבלנות ואפילו חזרו אליי מספר פעמים - ממש מרוצה

הצליחו לשכנע אתנו לקנות ב 300₪ יותר יקר בשביל אחריות יבואן רשמי אצל cdata שכולל איסוף חינם לתיקון הסוללה נגמרת מהר מידי ( בהשוואה למס פלא זהים) ששלחנו לבדיקה ותיקון נאמר לנו שהפלא בכלל של פרטנר חזרתי לחנות דם נאמר לי - לך לפרטנר מה אתה רוצה? טלפון בן שבועיים ( שבוע בכלל היה במעבדה) להתרחק מהחנות!

שרות אדיב ויעיל משלוח מהיר ומחיר מצוין מכשיר טוב עם אחריות יצרן לשנתיים עם תוספות במחירים זולים בקיצור קנייה טובה

לשביעות רצוני. בעיות שהיו במכשיר טופלו על ידי המוכר . המכשיר הוחלף למכשיר חדש מדגם זהה.

בשעת הזנת פרטי כרטיס האשראי, לא ברור אם האתר מאובטח או לא (אין סימן של מנעול בדפדפן). בשעת הקנייה, האתר לא מציין שאני צריך להיות זמין בטלפון בכדי לסיים את העיסקה. כשהתקשרתי לחנות ביום שישי, השארתי טלפון ואמרו שיחזרו אלי באותו יום, אבל לא חזרו אלי. אולם, כשהתקשרתי במהלך השבוע, דוד טיפל בי במקצועיות והוציא את ההזמנה לשביעות רצוני.

המוכר אליהו היה אדיב, נתן לי את מלוא תשומת הלב וענה לי על כל השאלות.

"שירות לקוחות גרוע ביותר" קניתי מכשיר 1500 שקל עלה לי אחרי שבוע לא מקבל ולא מוציא שיחות הלכתי לחנות לא התייחסו אלי בכלל ונאמר לי שמכיון שלא שדרגתי בעוד כסף עלהמכשיר אין מה לעשות בושה להתרחק מהחנות הזאת כבר פעם שניה שנפלתי שם עם מכשירים שקניתי
לקוח יקר! לצערנו הרב אתה מכפיש את שמינו והרי מדובר בתקלה של חברת פלאפון שכל המדינה מדברת עליה! לא מדובר בתקלה של הטלפון המכשיר נבדק והוא תקין לחלוטין! אנחנו מאחלים לך כל טוב

דוד ומולי הם אלו שתמיד עושים לנו את ההזמנות נותנים לנו יחס טוב ונעים . ועומדים בזמנים אנחנו עושים הזמנה ותוך שעה זה אצלנו במשרד תמיד כיף לרכוש בסיים פרי תודה לכם תמשיכו כך.!!!!

פגש אותי בחנות טכנאי בשם נאור, ענה על כל שאלותי בסבלנות רבה ובמיקצועיות , מהר מאד השתכנעתי שמדובר גם באמינות בשירות וזה חשוב לי מאד ברכישת המכשיר. רכשתי לבן שלי מכשיר חדש מודל LG3 כולל ביטוח ואחריות נוספת. העיסקה היתה קלה ומהירה. תודה לנאור על השירות המעולה. ממליץ לחברי ולמכרי על החנות .

רכשתי בחנות אייפון 6s המוכרים היו פשוט סובלנים ואדיבים והסבירו לי כל דבר עד הפרטים הכי קטנים שיש,הם העבירו לי את כל הזכרונות והתמונות ללא עלות וזה עוד היה ביום שישי והיו ממש נחמדים.. הגעתי אליהם דרך זה שהמחיר על האייפון היה הנמוך ביותר וקיבלתי גם תעודת אחריות מהיבואן.. אני רכשתי אייפון בצבע ורוד(חשוב לי לציין שלא לקחו לי תוספת על הצבע,כמו רוב השרלטנים). בקיצור יש להם ממני עשר על שירות ועשר על מחיר,אני בהחלט שמחה שעשיתי בדק בית לפני :)

לברוח כמו מאש מחנות זו. שיטת מצליח. הזמנתי מכשיר סלולרי מגן מסך נרתיק וביקשתי להוסיף אחריות לשנה נוספת. היבואן המקביל נותן רק שנה 1.באחריות כתוב החלפת חלקים, בחלקים לא מקוריים. האחריות לשנה נוספת עולה 200 שח על חלקים לא מקוריים?? הגעתי לקחת את המוצר מהחנות ביום שישי בבוקר לא היתה באריזה מגן מסך שנגבה תשלום עבורו וגם מטען לא היה. הערתי על כך למולי (בעל העסק). 1 העובדים ניסה למצא ולא היה את המוצר ולכן ביקש ממולי לחפש. מולי חיפש וניסה להדביק מסך שלא מתאים... גדול...וגם קטן. התנגדתי בכל תוקף וביקשתי לקבל זיכוי על מגן המסך שחוייב יקר יותר מכל חנות 60 שח'. ביקשתי מטען לבסוף ניתן מטען לא מקורי וגם......של מוצר אחר ולא LG. כשהלכתי הביתה וקראתי את כל דפי האחריות שצורפו החלטתי מיד לבטל את העיסקה ובמיוחד גם ראיתי שהמטען אחרי הכול לא מתאים למכשיר. עוברים אצלם המון תלאות. עדיף לקנות במקום שלא מנסים לתחמן אותך ולשלם עוד 100 עד 150 שח' ואתה יודע שאתה שקט מכל הבחינות. ביום ראשון בבוקר מוקדם חזרתי שוב לחנות שרפתי זמן, כסף לחניה אבל ביקשתי לבטל את העיסקה . לידיעתכם הם בעצמם כותבים את הביקורות על עצמם כאן באתר. היזהרו פן תיפגעו מהם. אפילו לא שווה לקנות שם בחצי מחיר.

הגעתי אני ואישתי בשעה של הסגירה ואני יודע מה זה להגיע בשעה מאוחרת. והנציג ששמו דוד היה סבלני ונתן לנו שירות אדיב ומציון לא נתן לנו להרגיש שהשעה מאוחרת. יצאנו בהרגשה שיש על מי לסמוך.!! רצינו להודות לך אני ואישתי על הכל.!!

תתרחקו מהחנות הזו כמו מאש! דיברתי איתם בטלפון ושאלתי לגבי מכשיר nexus 5x האם זמין במלאי בצבע שחור, 32 ג'יגה, כמו כן, האם המחיר כפי שנקוב בזאפ - נאמר לי שכן. נסעתי עד אליהם מצפון הארץ, כשהגעתי הבחור אמר לי שיש 2 אפשרויות, או 1748₪ או 2048₪ שאלתי מה ההבדל...נאמר לי שביקר יותר מגיע עם מטען מקורי ואחריןת מוגדלת,והזול מגיע עם אחריות לשנה(או בלי אחריות, לא זוכר) וללא מטען!!! כשאמרתי לו שאני מעוניין בזול יותר ללא מטען(לא חוקי למכור ללא מטען), הוא טען שהוא צריך לחפש אם יש לו במלאי. אחרי 2 דק' חזר מהמחסן ואמר שיש לו שחור אחרון רק ב2048₪... הישראלי התחנן במלוא תפארתו. אל תחשבו אפילו לקנות מהם, הם מופיעים בראש הרשימה בזאפ בגלל המחיר השקרי שהם מפרסמים.
חוות דעת זו הינה חוות דעת שלא מתארת אפילו במעט את מה שקרה בפועל. לצערנו הרב כל מי שרוצה יכול לרשום חוות דעת שלילית ולהמציא סיפור. חשוב שתדעו שהלקוח הגיע עם אופניים לחנות והוא ממש לא גר בצפון אלה בת"א. לכל המעוניין כל הפרטים נמצאים בידנו ונשמח להעביר אותם. אנו נשמח להעניק חוות שירות מהגבוהה בארץ.

הגענו מרחוק אני ובעלי כדי לרכוש מכשיר הנציג בשם דוד שקיבל אותנו בברכה נתן לנו שירות טוב ומקצועי הסביר לנו על המכשיר ועזר לי להעביר אנשי קשר ותמונות בסוף גם בעלי רכש מכשיר ויצאנו שנינו עם הרגשה טובה. מהצפון הגענו ואנחנו לא מתחרטים לרגע שהגענו עד לרמת גן תודה רבה לכם.אלופים.!!! ניפגש בקנייה הבאה.!!!!!!!

הגענו אני ואשתי לסניף ברמת גן לקנות מכשיר לבן שלי קיבל את פנינו דוד.!! עזר לנו בתהליך הקניה והציע לנו את החבילה הכי טובה בשבילנו . הרגשה טובה יצאנו מחנות סים פריי לא ניסה "לדחוף" לנו פשוט שמע את רצוני הרגשה של בית. וברור שנחזור לחנות זו ואמליץ לכל חבריי.!!

אחרי מס חודשים הטלפון הפסיק לעבוד והיה עושה לופים , פניתי לחנות כשהטלפון עדין באחריות החברה טענה כי רכיב בחומרה נפגע , הטלפון במצב חדש חיצונית , היה בתוך מגן OTTERBOX לצערי החברה לא לקחה אחריות על הטלפון ולא מימשה את האחריות למוצר , כל נסיונותי לקבל דווח מעבדה עלו בתוהו ולא זכו לקשב לסיכום לא ממליץ לקנות , לא עומדים מאחורי המוצר שמוכרים
דרור שלום עצם העובדה שיש לך מגן לא מקנה לך אחריות על שברים אין מציאות שאתה תפיל את המכשיר ותשבור אותו ותבוא לבקש אחריות ואם לא תקבל טיפול בחינם (מה שהזוי לבקש) אז אתה תנצל את הבמה הזאת כדי לפרסם שקבלת שירות לא טוב. חבל שבזמן שרכשת את המכשיר וקבלת שירות מעולה לא הקדשת 5 דק מזמנך כדי לרשם את חווית הקניה שלך. אנו נשמח לעזור לך לתקן את המכשיר ולתת לך את השירות הטוב בארץ. אנא פנה אלינו נשמח לעזור

צלצלתי לסים פרי כדי לרכוש 2 מכשירים עשיתי השוואת מחירים אחרי שחיפשתי אצל כמה חניות וכולם אמרו שאזל. הנציג בשם דוד היה סבלני איתי ועשה לי את כל תהליך הרכישה רציתי שזה יגיע לי באותו יום וזה הגיע אלי. אני ממש מעריכה את המאמץ שהוא עשה לי השעה היית מאוחרת ובכל זאת עשה הכל מהכל. ממליצה מאוד ותודה על הכל.!!

צלצלתי ובקשתי לדעת באם יש מכשיר NOT 5 לבן. הובהר לי שכן ונסעתי מבייתי בשרון..משהגעתי הבנתי ששיקרו לי ואין מכשיר כזה. מנהל החנות אמר לי לזרום. עם מה שיש כלומר צבע אחר ובמחיר גבוה יותר. המושג פיצוי בגין נסיעה לחינם לא מוכר להם. מעבר לכך במוקם אין חניה ויש לחפש מגרש חניה סמוך בתשלום מציע לכם לחפש חנות אחרת
אילנה שלום! אנו מתנצלים ומוכנים לפצות אותך על עוגמת הנפש שנגרם לך. אנא תצרי קשר עם החנות

קניתי אייפון 6s בנפח 128ג'יגה, יש בחנות אופציה ליבוא מקביל ויבואן רשמי, זה נחמד שיש אפשרות לבחור והמחיר הוגן, עזר לי בחור נהדר בשם נאור שגם דאג להתקשר בהמשך היום ולראות שהכל עובד תקין ושאני מרוצה :)

לא להתקרב!!! אם בריאותכם חשובה לכם אל תעשו את הטעות שאני עשיתי! בזמן קניית המכשיר הם נחמדים מאוד ומסבירי פנים אבל אם תצטרכו (ותצטרכו...) להגיע לתיקון ימצאו שם את כל התירוצים בעולם להסביר לכם מדוע אתם אשמים בתקלה ומדוע התקלה לא במסגרת האחריות וכו. לפני כשלושה חודשים נדרשתי להחליף מסך לאחר שהמסך הקודם הפסיק לתפקד פתאום (הטאץ' בחצי מסך הפסיק לפעול). שילמתי 400 ש"ח על החלפת. המסך ומיגנתי אותו במגן מסך קשיח ויקר בהמלצת המוכר בחנות. היום 3 חודשים לאחר החלפת המסך שוב תקלה במסך חצי מסך מושחר וחצי מטושטש בלי שהמכשיר קיבל מכה לא נפל לא נשבר ולא כלום פשוט מוצר גרוע או משומש. הגעתי היום לחנות והבחור אומר לי בלי למצמץ ש"אין אחריות על המסך"...אתם מאמינים? גרוע כנראה
אלי שלום אנחנו שמחים לשמוע שאנחנו נחמדים ברכישה אך חבל מאוד שלא נתת חוות דעת חיובית על חווית הרכישה. אלי לשם כך נועדה הבמה הזאת! אתה בחרת לתת חוות דעת לאחר מספר חודשים שלא קשורה לחוויית הרכישה אלא קשורה לכך ששברת את המכשיר וציפית לתקן אותו ללא עלות. המשך יום נעים

הייתי צריך להקשיב לביקורות הרעות הזמנתי דרך האינטרנט עם משלוח אקספרס של דואר ישראל (עד יום אחרי) בתוספת 70 שקל התקשרתי לודא שההזמנה התקבלה ושיגיע יום אחרי בלילה נזכרתי שאין לי טלפון תקין ושלחתי להם פניה באתר לשינוי הכתובת משלוח ב11 התקשרתי מטלפון אחר לודא שהתקבל השינוי אמרו לי שכבר שלחו את זה בדואר אבל לא קיבלתי שום מספר מעקב או משהו אמרתי לעצמי שאתקשר לדואר, אז התקשרתי שוב לקבל מספר מעקב פתאום הטלפון שלי היה עם 3 אחרים אצל השליח שלהם ולא של הדואר, וכנראה שזה המון כי הוא לא יספיק להגיע כמובן שהאשימו אותי שאני לא עונה בטלפון, אמרתי להם שהטלפון שבור ובגלל זה אני צריך טלפון וששלחתי פניה באתר, אמרו לי שהאיש של האתר לא נמצא היום (???) ושאלו לאן אני רוצה שיגיע, אמרתי כיכר הבימה בזמן שאני בטלפון הנציג חזר שוב ושוב על כיכר המדינה בזמן שאני צועק לו הבימה (הבית שלי שאליו נשלח המכשיר נמצא במרחק 4 קילומטרים) וביקש שאחזור אליו חמש דקות אחרי זה כשחזרתי עליו אמר לי שהשליח יוכל להגיע רק בערב או מחר אמרתי בפירוש ששילמתי עוד 70 שקל כדי לקבל את הטלפון היום ושאלתי באיזה שעה בערב שאלו אותי איך יצרתי קשר ואמרו שיחזרו אליי למייל (סוף סוף) כשהתקשרתי שוב אחרי כמה שעות שלא קיבלתי שום מייל אמרו לי שהשליח כבר היה אצלי, ואז שוב אמרו לי שמתקשרים אליי ושוב ביקשתי ליצור קשר במייל אח"כ שינו ואמרו שהשליח יגיע בערב או מחר, ביקשתי שרק יודיעו לי מתי שאדע מתי להיות בבית אמרו לי שלא יודעים ושראו את המייל שלי ויודיעו לי במייל מיותר לציין שלא קיבלתי שום מייל או עדכון לגבי מתי השליח אמור להגיע למרות שהוספתי 70 ש"ח למשלוח אקספרס בבוקר למחרת קיבלתי מייל להתקשר אליהם דחוף, שוב אמרתי שאין לי טלפון בפעם המיליון ואז אני מקבל מייל "קיבלת את המכשיר?" מכיוון ששיניתי את כתובת המשלוח לעבודה ולא אמרו לי או תיאמו איתי כלום לא ידעתי בכלל שהוא הגיע לעבודה והייתי צריך לברר את זה (אני עובד חצי משרה) בקיצור שירות לא טוב, ולמען השם תלמדו לעבוד עם מיילים
לקוח נכבד שלום פינתך נבדקה אל מול הגורמים הרלוונטיים ונמצא שהנציג פעל ללא דופי ונתן שירות יעיל ומהיר חברת השליחויות היינה חברה חיצונית ומשלוח נשלח אליך פעמיים המחויבות שלך הייתה לתת כתובת תיקנת ולהיות זמין לשליח חבל שאתה חובר במקום לבדוק את ההתנהלות שלך אתה מכפיש גם את חברת השליחויות וגם את שירות הלקוחות שלנו אנו גם ניסינו לאתר אותך במייל ללא הצלחה סים פרי תמשיך לתת את השירות הטוב ביותר בארץ נשמח לעמוד לרשותכם

אחלה טלפון, מאוד נהנה ממנו בינתיים, יש לו ווצאפ, אחלה חיי סוללה, קיצור טלפון פשוט מאוד עם ווצאפ

החנות נמצאת במקום מרכזי בבורסה ברמת גן בצמוד לתחנת הרכבת. חנות מסודרת ומאורגנת. צוות החנות היה אדיב, סבלני ועזר לי לבחור את המכשיר שהתאים לתכונות שחיפשתי ולמסגרת התקציב שהגדרתי. למחרת עזר לי גם להתקין ולבדוק שהמכשיר תקין. יצאתי מרוצה מאד!