
שלום קניתי מדיח כלים של בוש דרך החנות הזאת .המכשיר הותקן באופן חובבני ומהיר - כאשר הצליחו לשכנע אותי לקנות ביטוח ב600 שח על המדיח. לאחר שראיתי שהביטוח הוא לא של היבואן הרשמי , רציתי לבטל את העיסקה אך חיובו אותי בסכום של 180 שח על הביטול בגלל מתנה שנתנו(מגן חשמל במחיר של 50 שח). לסיכום - החנות הזאת עובדת עם חברה שנקראת ADS (מוזס אחזקה) והם מתקינים את המוצרים של בוש .... לא ממליץ לקנות אצלם בגלל האחריות וההתקנה הרשלנית ומניפולטיבית. בברכה גיא חסון
היבואן הרשמי והיבואן המקביל בארץ נעזרים בקבלני משנה מטעמם למתן שרות ללקוחות. טכאני שמגיע הביתה מציע בין השאר את האופציה להרחבת אחריות, אפשר לקבל את ההצעה או לדחותה. הלקוח בחר לקבל את ההצעה ולרכוש הרחבת אחריות על דעת עצמו מבלי להתייעץ איתנו, אחרי כמה ימים החליט שהוא לא מעוניין ובכל זאת השיבו לו את כספו חזרה אנו ממליצים תמיד ליצור קשר עם החנות בכל מקרה שקורה עם קבלני משנה ותמיד נעמוד לצד על הלקוח ונגבה אותו בכל שלבי העסקה.






















