
מאוד מאוד מומלץ. הפעם, היתה לי בעייה עם משלוח. כתבתי לפרי דיו לבירור דרך וואטסאפ ומיד קיבלתי מענה דרך שיחה ומסתבר שלא קיבלתי שום דיווח מחברת המשלוחים שמסרו לנקודת האיסוף. אני בארץ כמה שנים והפכתי למין מקטר סידרתי על שירות הלקוחות בארצנו. ובחנות הזאת הפתיעו אותי לטובה. ואשריני שאכן יש פה חנויות שעובדיהן יודעים מה זה שירות לקוחות טוב (צריך פשוט הרבה סבלנות לאתר אותן). כל הכבוד, פרי דיו!























