הזמנה בוצעה בטלפון אחרי שקיבלתי הסבר מפורט על הכלוב אותו רציתי לקנות.
מסיבות אישיות לא יכולתי להיות בבית ביום קבלת המוצר, לכן ביקשתי שהשליח יגיע לעיר אחרת (אני תושבת נהריה, אבל את הכלוב קיבלתי בחיפה). לאחר שהסתבר לי שבזמן משוער של הגעת השליח כבר לא אהיה בכתובת שמסרתי, התקשרתי לחנות וביקשתי שיביאו את קנייתי לכתובת אחרת, וכך היה. את הכלוב נאלצתי לקבל במוסד אקדמי ולא בביתי. מה עוד - קיבלתי התרעה מהשליח שהוא בדרך אליי עם הכלוב, כך שלא נאלצתי לחכות בחוץ בגשם הפתאומי שביקר היום בחיפה.
היום בערב צפויה לי ולחתולה שלי נשיאה ארוכה למרכז הארץ, לכן קבלת כלוב הנשיאה בזמן היתה קריטית מאוד בשבילנו.
בסך הכל השירות מאופיין ביחס אישי, דייקנות והתחשבות.
כמובן שבנוסף לכל אלה, המחירים של "היפופוטם" מנצחים.