
שרות מעולה על ידי שרון נראה איש מקצוע מעולה מהימן כן ירבו כמותו. חוית קניה בחנות מעולה כן ירבו כמותם.

שרות מעולה על ידי שרון נראה איש מקצוע מעולה מהימן כן ירבו כמותו. חוית קניה בחנות מעולה כן ירבו כמותם.

איש מכירות בשם "שרון" טיפל בי במיומנות ובחיוך רחב.ללא ספק אשמח לבקר בחנות זו שנית.החנות קטנה אך הכל זמין ומוצג כיאות.

יואב ושרון היו נפלאים. ראיתי בזאפ על המכונה, הגעתי אליהם, שירות אדיב מאוד ומסביר פנים, הסבר מקצועי ומפורט לאחר קניית המכשיר איך לתפעל אותו בצור טובה. ואפילו קבלתי מתנה בקנייה...

חברה מקצועיים.היו סבלניים כלפי למרות 20 דקות של שאלות והתלבטות(אני תימני). מחיר ללא מתחרים.אחריות מורחבת מקורית לשנתיים.מחייכים ונחמדים.אני אחזור לשם לקניות נוספות שאצטרך

רכשתי בשבוע שעבר בי.רובין מכונת גילוח בראון מודל 790. היחס שקיבלתי מיואב, איש המכירות היה יוצא מן הכלל. קיבלתי הסבר מפורט על המכשיר ועל הגילוח באופן כללי. יואב הקדיש לי את כל הזמן שבעולם. יצאתי מהחנות עם שתי חוויות: יחס מעולה ומוצר מדהים.

המוצר הגיע תוך 3 ימים , הוראות ההפעלה היו של מכונה אחרת , התקשרתי - ובאדיבות התנצלו והבטיחו לשלוח מיד החוברת המתאימה .

הגעתי לחנות לתיקון מכונת גילוח. את פניי קיבל בחור נמרץ ואדיב בשם שרון שלקח את המכונה לתיקון מיידי במעבדה שבחנות ובמקביל נתן לי לנסות את מכונת הדגל החדשה של פיליפס תוך כדי הסבר איך צריך להתגלח נכון. מאחר ועלות התיקון הייתה גבוהה יחסית לעלות המכונה הישנה, הוא הציע לי טרייד-אין תמורתה וכך עשיתי. נחמד לפגוש בימינו מקצוען שבקיא בנושא וגם יודע לתת שירות מהיר, סבלני ועניני.

הזמנתי את המכונה ביום שלישי 15.11.11, זמן אספקה היה עד 7 ימים. ביום חמישי ה-17.11.11 השליח כבר דפק לי בדלת :-) התקשרו אלי לברר פרטים (יואב), השרות היה אדיב מאוד. קבלתי רושם של אמינות גבוהה ושרות ברמה גבוהה מאוד ללקוח. ממליץ בחום רב!

לפני מספר שבועות רכשתי מכונת גילוח "פיליפס" חדשה rq1250 אצל רובין. המכונה טובה מאוד ,נוחה לתפעול ,מגיעה עם ערכה גדולה ומכובדת של ציוד הטענה, ניקוי,אחסנה וכו'.מעבר לכך השירות שקיבלתי בחנות (משני המוכרים יואב ושרון) היה אדיב ,מקצועי וסבלני. יואב לא חסך בהסברים והדגמות על המכונה וגם נתן טיפים רבים לגילוח נכון, ניכר כי באמת רוצה לעזור ללקוח ולא רק למכור ולהרויח. השירות המצויין בהחלט שידרג את חווית הקניה. כל הכבוד!

אחריי השוואות מחירים בארץ ובחו"ל הגעתי לרובין. שירות מדהים, מחירים שאי אפשר למצוא בשום מקום (ובדקתי הרבה...). יחס אדיב ויוצא מן הכלל של יואב, הסביר לי על המכונות השונות, עזר לי לקבל החלטה ולבחור את הדגם המתאים ביותר. ממליץ בחום גם מבחינת מחיר ויותר חשוב, מבחינת שרות!

ביצעתי הזמנה טלפונית ודיברתי עם בחור נחמד מאוד בשם יואב שנתן לי שירות מקצועי וחברי ברמה גבוהה מאוד כמו כן סייע לי בבחירת המוצר והייתי שבע רצון עד מאוד.תודה.בברכה הרצל מירושלים

אחרי בירור מקיף שעשיתי לגבי דגם המכונה שאותה אני רוצה לקנות פניתי להשוואת מחירים ,בסוף קניתי מרובין אחרי היכרות עם החנות בעבר והשארת רושם טוב של אמינות נוכחתי לדעת גם הפעם על האדיבות השירות והמיקצועיות של המקום,אחד בשם שרון עזר לי ביישרות בלי כל מיני קומבינציות איך להערים על הלקוח ממש פשוט,ישר ,ולעניין.ממליץ בחום!!!

אחרי השוות מחירים הגעתי לרובין שוחחתי בטלפון מס' פעמים עם נציג בשם יואב שהיה מאוד אדיב והקדיש לי זמן וענה לכל שאלותי באדיבות רבה. את המכשיר אספתי באופן עצמי מהחנות שגם בה הסביר לי יואב על המכשיר באופן שהפגין מקצעויות ואדיבות רבה.

קניתי מסיר שיער ביום שישי. המוכר (שרון) היה מאוד ידידותי ומהיר. הוא ענה לנו גם על שאלות שלא היו קשורות למוצר שקנינו.

אני קניתי בפעם ראשונה בחיי מכונת גילוח (עד עכשיו השתמשתי בסכין), והייתי זקוק להסברים והכוונות. ברובין קיבלתי את השירות הטוב ביותר (הייתי גם בסנסור ובמשביר ובמקומות נוספים). הם היו סבלנים ומפורטים. קיבלתי ערה בחנות עצמה מבחור בשם שרון שהיה מקצועי ואמין ומבחור נוסף עם שיער ארוך. אני ממליץ לכולם על רובין. יש להם גם את המבחר בגדול ביותר. יום טוב!!

אז ככה..... הגעתי לחנות של רובין לפני מספר ימים על מנת לרכוש מכונת גילוח וזאת לאחר שכבר בדקתי באינטרנט תגובות על מכונות והייתי בטוח בעצמי במה שאני רוצה. באתי בידיעה שאני אני רק בא משלם והולך עם הדגם hg8240. נכנסתי לחנות וקיבל אותי בחור בשם שרון. אמרתי לו שאני רוצה את המכונה 8240 והוא ישר אמר שחבל לי לקחת אותו וכדאי לי להשקיע עוד כמעט 500 שקל למכונה שתתאים לסוג הזיפים בפנים שלי. במקום לצאת משם עם מכונה יצאתי בלי כלום על מנת לחשוב על ההצעה שלו. בדקתי באינטרנט תגובות על המכונה שהוא המליץ וראיתי תגובות טובות עליו ושאפשר להשיג אותו דרך e-bay ביותר מ100 שקל פחות מאצל רובין. ובכל זאת בחרתי להגיע היום לרובין ולקנות את המכונה אצל שרון כי אצלי כנות זו ערך מספר אחד אצל בן אדם. במקום להרוויח עוד כמה גרושים שרון בחר להמליץ לי על מכונה אחרת ובסוף קניתי אצלו למרות המחיר הלא זול (ביחסית ל ebay) במדינה שלנו חסר אנשים כנים והרוב מנסים העיקר למכור מבלי לספק את רצון האמיתי של הלקוח. זה ראוי להערכה בחנות הזאת ולכן אני אמליץ לכל מכיריי לקנות משם ואני בעצמי בטוח שאחזור לשם לקנות מוצר אחר. כל הכבוד שרון. :) (אורי)

מה אומר ומה אדבר?!! ואכן אדבר ובגאווה לטובת הכלל ! כאדם שרגיש מאוד לשירות. כמעט ומועלם שלא חוויתי כזאת חויית קניה מושלמת .נכון הגעתי לת"א מירושלים ביום שישי סמוך לסגירת החנות ולהפתעתי היתקבלתי בכזאת אורך רוח מצד המוכר החיכן והאדיב שנתן את מלא זמנו להסבר על הדגמים ענה לכל השאלות במאור פנים.. לא רוצה להכביר עוד במילים אבל אם את\ה אנשים רגישים לשירות ונכיוותם בעבר מאותם אנשים שאין פיהם וליבם שווים הרי שעוד קיים מקום ששומר על כבודו ומילתו ואמינותו ניכרת היא בדיברו . כל שנותר לי לאחל זה שירבו כמותם בעולם השיווק והשירות

בחרתי ברובין כי ידעתי שהם מתעסקים עם מכונות גילוח בצורה מקצועית. התקשרתי כדי לקבל יעוץ ולברר האם המוצר שבו אני מעוניין במלאי, את היעוץ אכן קיבלתי ולשימחתי המוצר קיים אצלהם במלאי באופן שוטף (יתרון נוסף, די מבאס להמתין לדברים שיגיעו מהיבואן). הגעתי לחנות, פגשתי שם את שרון (שגם עזר לי טלפונית), איש חביב מאוד שמבין בתחום שלו. הוא נתן לי כמה עצות לגבי המכשיר ותוך דקות כבר היתי מחוץ לחנות שמח וטוב לב :) חווית קניה מעולה...וזה חשוב...!

רכשתי מכונת תספורת moser 1400+ בחנות רובין. עזר לי בחור בשם שרון בצורה אדיבה. קיבלתי הסבר על המכשיר והתרשמותי הכללית חיובית.

זאת לא פעם ראשונה שאני קונה מכונת גילוח . אהבתי שבניגוד למקומות קודמים שבו קניתי מכונה , יואב ושרון , המוכרנים שטיפלו בי, איפשרו לי לדגום את המכונה ונתנו לי הדרכה מקצועית לגבי איך להתגלח נכון, שלטעמי לא פחות חשוב מרמת הפונקציונליות של המכונה. הרגשתי שקיבלתי ערך מוסף לא פחות חשוב מהמכונה עצמה, בקניית מכונת גילוח

התקלקלה לי מכונת הגילוח הישנה, לכן נכנסתי כאן לזאפ כדי לחפש מכונה אחרת. במהלך החיפוש נתקלתי בחנות רובין, התחלתי לקרוא את חוויות השירות. אני מדפדף וקורא, מדפדף וקורא ... וכל החוויות שירות מצויינות..הסברים במקום שירות מקצועי וכו' אמרתי לעצמי כדאי ללכת לבדוק. הגעתי למקום, קיבל את פני בחור בשם יואב, אמרתי לו שאני מחפש מכונת גילוח לזקן שתקצץ קרוב מאוד לעור, הוא ישר המצליץ לי על מכונה של סנטריקס שהיא 0.48 והיא מקצצת הכי קרוב שאפשר. נתן לי לנסות בחנות את המכונה, לאחר התרשמות ראשונית, החלטתי לרכוש אותה במקום. יואב טרח והסביר לי כיצד לפרק, לנקות להטעין, נתן טיפים לשמירת חיי המכונה והבטריה והמליץ לקנות ספריי ניקוי (שאכן עושה עבודה מצויינת , ניסיתי אותו על מכונת הגילוח הישנה..ממש שיקוי נעורים). והמחיר המכונה + הספריי 400 ש"ח. שירות מצויין אדיב ומקצועי, שווה להגיע!

התקשרתי לחנות י. רובין, נאמר לי שקצת עמוס ושיחזרו אליי תוך כמה דק'. ואכן תוך כמה דק' חזר אליי יואב, לקח ממני את פרטי ההזמנה, חיזק את הבחירה שלי והסביר לי באדיבות ובסבלנות על ניקוי נכון של המכשיר. ההזמנה התבצעה ביום ראשון בבוקר, ולמרות ההתחייבות ל7 ימים המכונה היתה אצלי כבר ביום רביעי! ממליץ בחום!

רכשתי אצלם מכונת גילוח RQ1250 הייעוץ המקצועי שקיבלתי בחנות מיואב ושרון עזר לי לבחור את מכונת הגילוח המתאימה לי. השרות מעולה מקצועי ויעיל. יואב ושרון מוכרים מקצועיים נותנים יחס אדיב. הטיפים שנתנו לי לגבי ביצוע הגילוח מועילים באופן מקצועי תענוג לקנות אצל מוכרים כאלה כל הכבוד

הזמנתי את מכונת הגילוח דרך האתר ביום חמישי. ביום שני שלאחר מכן היא כבר הייתה בסניף הדואר ולי הייתה הודעה במייל עם מספר החבילה בדואר ישראל, כך שלמרות הבעיות עם הדואר יכלתי בלי בעיה לקבל את החבילה. המכשיר הגיע באריזה סגורה, בקופסה מרופדת היטב. יש לי רק מילים טובות לחנות.

היעוץ המקצועי שקיבלתי בחנות, משרון, היה מצויין ועזר לי מאוד בתהליך בחירת מכונת הגילוח. אני לקוח של י.רובין שנים רבות והשירות המקצועי הפעם היה מצויין כתמיד.