
חנות מעולה עם אחלה מחירים. לפני ההזמנה התייעצתי עם התמיכה, עזרו לי עם כל השאלות, הזמנתי את המוצר, הגיע אחרי יומיים עם שליח. אחלה שירות!

חנות מעולה עם אחלה מחירים. לפני ההזמנה התייעצתי עם התמיכה, עזרו לי עם כל השאלות, הזמנתי את המוצר, הגיע אחרי יומיים עם שליח. אחלה שירות!

חיפשתי מכשיר איכותי במחיר טוב. וראיתי המון המלצות על החנות. התקשרתי אליהם לוודא כמה פרטים, ועל הדרך ביקשתי שיזרזו את המשלוח מול חברת המשלוחים. הם היו אדיבים ונחמדים. ואכן בתוl פחות מיומיים המכשיר היה אצלי ביד [הגם שאני גר אי שם בצפון]. נהניתי מקנייה נוחה ופשוטה בלי רעש וצלצולים.

נדב מסניף הבורסה ברמת גן היה מאוד אדיב ומקצועי כשרכשתי את המכשיר והסביר בסבלנות רבה מה לעשות כדי להעביר את כל הגיבויים מהמכשיר הישן לחדש.

היינו עם חברה באילת בסוף ספטמבר. קנינו טלפון בישבילה ולבן שלה. דיברנו עם עובד דן. קיבלנו מימנו שירות מצויין. הוא היה סבלני ומקצועי. תודה

קנינו היום במובייל בערב.אלכס שירת אותנו באדיבות ובסבלנות רבה...תודה שזכינו למוכר כזה. היה סבלני וענה על כל השאלות ותקשר איתנו מצוין..מאה אחוז ביחסי אנוש

מאוד מעריך את אוהד המלך שעזר לי לקנות את הטלפון, היה שירות אדיב וסבלני כלפי. ברור שאבוא לקנות רק שם שוב.

עזר לי אוהד למצוא הפלפון הכי טוב, בדיוק מה שרציתי לקנות.. פילפון עם סוללה מצויינת

אוהד הגבר רצח גבר רצח הוא אלוף חולה עליו הוא אלוף וגם גבר וגם גבר והוא מוכר אש יש לו אחלה תסופרת במוסף

רכשתי טלפון סמסונג בגו מובייל סניף קניון רננים. אלדד היה מאוד סבלני ואדיב, הסביר ופירט על כל שאלה ודבר, התייחס רק אליי בזמן המכירה ולא התעסק במקביל עם לקוחות אחרים וטלפונים והיה ממוקד ומרוכז בי כלקוחה ובמכירה. קיבלתי הצעה טובה ועסקה טובה. עוד בשיחת הטלפון לפני שהגעתי לסניף בכדי לברר אודות המכשיר הרלוונטי, אלדד היה מאוד שירותי וסייע רבות. ממליצה על רשת גו מובייל, לא הרכישה הראשונה שלי ברשת (הן בסניף אילת והן ברעננה) ותמיד יצאתי עם חיוך ומרוצה. שירות מעל הכול ובעיקר, גם ביום שאחרי. תודה לאלדד!

אדיב מקצועי שירותי חיוך על הפנים הכי חשוב. הסבר חיוני על המוצר, והרגשה טובה. בקיצור הרגשת קניה מאוד חיובית.

אוהד היה מוכר מקצועי וסבלני בזכותו ובעזרתו קניתי iPhone 14 מאוד מרוצה מהשירות, תודה רבה

שי נתן לנו שירות מדהים בסניף. היה קשוב, עזר ובזכותו יצאנו עם עוד מכשיר מוצרים נלווים.

מנחם מסניף ירושלים היה אדיב ומקצועי, החליף לי ביעילות ובמהירות מגן מסך, אחלה של שירות

תודה רבה העוזרת הייתה יותר מנפלאה ומהירה מאוד. אני מקווה לקנות ממך בכל פעם.תודה רבה

אלכס עזר לנו בכל שאלה שהייתה לנו בסבלנות ובמקצועיות. חווית קנייה מושלמת ומחיר מצויין למכשיר

היתה לי חווית קנייה מעולה. שרות אדיב, מוצרים מעולים, עזרו לי גם מעבר לרכישה עצמה ללמוד יותר על המוצר

הגעתי לסניף אילת של GO MOBILE, בבוקר מוקדם, קיבל אותי בחור שבם שי, טיפל בי במסירות, והסביר לי וענה על כל שאלה

שירות זוועה. הזמנתי פלאפון למעלה משבוע מראש. קיבלתי אישור הזמנה וחיוב אשראי. הזמנתי תור לאיסוף ביום ושעה מוגדרים. הגעתי, נאלצתי לחכות 60 אנשים בתור שהיו לפניי ולבסוף קיבלתי את הבשורה כי "אין במלאי". מה זה "אין במלאי" הזמנתי מראש והגעתי במיוחג לסניף שלכם במהלך היום האחרון של החופשה. בגללכם הפסדתי אץ ההזדמנות לרכוש פלאפון באילת. למה להזמין מראש אם מגיעים ואין במלאי? למה לא מעדכנים את הלקוחות? למה מזמינים תור ונאלצים להמתין כמו כולם? לא אחזור לקנות מכם זה בטוח. פשוט בושה
שי שלום, מתנצלים על אי ההבנה שקרתה עם הזמנתך בעת הגעתך לסניף. לאחר בירור ההזמנה נמסרה ללקוח והמקרה טופל לשביעות רצונו. בברכה, צוות GoMobile

הגעתי לרכישת טלפון חדש בחורה בשם מיכל עזרה לאשתי לי ההסבר השירות והסבלנות היו באמת מעולים! יצאנו מרוצים מאוד!

אלכס נתן שירות מקצועי, חיובי, אדיב ונעים. המליץ על מכשירים שונים, חבילות ואפשרויות שונות לרכישה.

אחלה שירות מגן מסך הותקן בצורה איכותית וכמו שצריך בפעמים אחרות שהייתי שם עשו זאת פחות טוב

אלכס שירותי, מקצועי ומקסים. היה סבלני ונחמד מאוד. זמן המתנה קצר ושירות מעולה. ממליצה בחום.

רשת חנויות סלולר מומלצת שגם עושה ייבוא לדגמים שלא נפוצים בארץ (פיקסל 9 במקרה שלי)

רכשתי סמסונג s24 ultra משחר בגו מובייל ראשון לציון. שחר מאוד עזר לי בבחירת הטלפון ומגן המסך, ענה על כל שאלה והיה מאוד שירותי ונחמד.