מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 33

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
Michael
Michael
02.03.2020
מוצר שנרכש: אייפון11

אנחנו גרים באשקלון ובאישור שלנו מחירי סלולרי קצת גבוהים נסענו לראשון לקנות אייפון 1חסכנונ כ 400,שקל 2חויית שרות 3הינומ צריכה עזרה וקיבלנו שירות דרך הטלפון חזק ביותר לא מובן מאליו

חוות הדעת עזרה לכם?
barackgedalia
barackgedalia
02.03.2020
מוצר שנרכש: איירפודס

חיפשתי איירפודס מצאתי באינטרנט מחיר כמו באתר יבואן רשמי קניה מהירה שירות אדיב ומחיר מצויין

חוות הדעת עזרה לכם?
Alexander
Alexander
01.03.2020
מוצר שנרכש: שלומי 7a

כל הזמןן קניתי טלפונים יקרים ללא סיבה והמלצי לי חברים על החנות של בסט בייל בראשון ובאתי בלי לא לתקשר הסברים מה אני צריך

חוות הדעת עזרה לכם?
Irin
Irin
01.03.2020
מוצר שנרכש: נוט8

לפני כמה ימים חיפשתי טלפון ומצאתי את החנות האנשים נחמדים היום התקשרתי לבקש הסבר על מערכת הינו נחמדים תודהה

חוות הדעת עזרה לכם?
Moshe
Moshe
27.02.2020
מוצר שנרכש: Samsung note 9

חווית קניה מעולם אחר ממליץ לכולם חברה שיודעים את העבודה בלי לנסות לדחוף או לעלות מחיר שלא לצורך המחיר שמפורסם זה המחיר שאתה משלם בלי אותיות קטנות!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
בן ישראל
בן ישראל
26.02.2020
מוצר שנרכש: איפון

חיפשתי טלפון נייד ומצאתי חנות זה ים המלצות טובות גם מחברים הקניה היתה מהירה לטובה רק הובטח שליח יד 7:30 והוא הגיע בתשע בערב חוץ מזה הכל סבבה

חוות הדעת עזרה לכם?
Svetlana
Svetlana
26.02.2020
מוצר שנרכש: פוקופון

לאחר שנתיים עם ניסיון טוב לא חיפשתי חנות אחרת וכמובן כמו תמיד מיקי קיבל אותי עם חיוך קניה מהירה שירות אחלה

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
25.02.2020
מוצר שנרכש: Samsung s10

באתי לחנות והשוותי מחירים בכל מקום, אקו נתן לי מענה ושירות ברמה, בטוח אחזור תודנ

חוות הדעת עזרה לכם?
Shahar
Shahar
25.02.2020
מוצר שנרכש: סמסונג 9פלוס

חיפשנו טלפון סמסונג הגענו לחנות בסט בל בראשון עשינו הזמנה טלפונית והמוצר הגיע תוך יום אחד תודה לרצון על הזריזות

חוות הדעת עזרה לכם?
Avi
Avi
23.02.2020
מוצר שנרכש: נוטה 9

עשינו הזמנה של טלפון נייד למתנה נוט9, מבחינת החנות והזמנה הכל היה בסדר רק המשלוח הגיע והחנות לא נכונה והגענו לחנות ומשלוח לא היה שם רק מה יצרנו קשר עם החנות ותוך כדי ארבע שעות יתרו את המשלוח וסיפרו לנו את המוצר

חוות הדעת עזרה לכם?
מכללה
מכללה
20.02.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11

הפתעה והפעם זאת ממש לטובה קנינו טלפון מחנות בסט בייל בראשון אנחנו גוף ממסדי דרך העברה בנקאית לאחר הקרינה התחרטתי על הקניה ובגלל שהתשלום בוצע בהעברה דיינו מזומן קיבלנו את כל הסכום בחזרה ללא דמי ביטול נדיר בימינו

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
19.02.2020
מוצר שנרכש: שלומי 7

חיפשתי טלפון זול באתי לשתי חנויות ניסו לשדרג אותי ליבואן מורשה תוספת תשלום לאחר סיבוב בכמה מקומות הגעתי לראשון בסט סל והם מכרו את המכשיר במחיר שפורסם בלי אביזרים בלי שדרוגים כל הכבוד על היוקרה ואמינות

חוות הדעת עזרה לכם?
אריה
אריה
19.02.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11 256

מחיר אטרקטיבי ועל שירוט אין מה לדבר, תודה רבה לכם אני עד אעזטר לפה. תודה תמיר

חוות הדעת עזרה לכם?
אהוד
אהוד
17.02.2020
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי סמסונג נוט 10

לא מקצועיים אל תקנו שם בשום פנים ואופן! הזמנתי ביום שישי בערב דרך האתר את הנוט 10 של סמסונג ורק אחרי שאני התקשרתי במשך כל יום ראשון ושני כדי לבדוק למה הם לא מתקשרים אלי חזרה כדי לקחת פרטים להזמנה הנציג בחנות "מועיל בטובו" לספר לי שאזל המכשיר מהמלאי. כששאלתי מתי יגיעו עוד מכשירים הוא לא ידע מה לומר. למה לחכות 2 ימי עסקים רק כדי לאכזב את הלקוח בסופו של דבר. זה לא שלא הייתה להם ההזדמנות להגיד לי את זה כבר ביום ראשון כשהתקשרתי כמה פעמים. תפסיקו לעבוד אנשים תמימים!

תגובת החנות

שלום רב . החנות הייתה תחת לחץ ביומיים האלה ואנו מתנצלים שאזל המלאי של המכשיר . אך גם הוסבר ללקוח כשחייג בפעם הראשונה כי יש לחץ וכשיגיע תורו להזמנות יחייגו . הלקוח סירב להקשיב וחייג כל שתי דקות . אפילו כשהוסבר שאזל ואנו מתנצלים החל לריב איתנו . אנו לא מפרסמים סתם לעולם ומתנצלים שמקרה זה קרה .

חוות הדעת עזרה לכם?
אולג
אולג
16.02.2020
מוצר שנרכש: a70 Samsung

קנינו כבר כמה פעמים בחנות זה ואחרי כמה חודשי הבן שלי נמחק הכל מהטלפון כל מי ששנינו אליו ביקש 500,שקל על שחזור באנו לחנות ועשו לנו הכל ב150, שקל תותחים שירות מעולה עוד נחזור

חוות הדעת עזרה לכם?
אילן
אילן
16.02.2020
מוצר שנרכש: סמסונג 7

איזה שירות מדהים אחרי שנה ו 11 חודש בסמסונג של אישתי שבק חיים היה לנו אחריות ל שנתיים מעבדת שירות כנראה פשטה רגל לפנינו לחנות בחור בשם מיקי נתן לנו שירות מדהים הפנה אותנו לאשקלון לחנות אומנם לקח השבועיים וחצי אבל טלפון חזר תקין ללא עלות אין מילים

חוות הדעת עזרה לכם?
Neta
Neta
29.01.2020
מוצר שנרכש: SAMSUNG 10 PLUS 128 GB מורשה

חוויה מצויינת, פשוט מקצוענים! יחס אישי עם המון סבלנות ואדיבות, עזרו לי להגדיר את הכל ולהעביר את כל הנתונים מהמכשיר הישן לחדש.

חוות הדעת עזרה לכם?
danny
danny
26.01.2020
מוצר שנרכש: שיאומי 10

המחיר שמופיע באתר הוא לא המחיר של הטלפון, דרשו עוד 150 שח. כאשר הגעתי לחנות אמרו לי שהטלפון במחיר המופיע באתר הוא טלפון עם קופסה פתוחה ומטען לא מקורי ואין נקודות למסירה לתיקון בכל הארץ (אין במרכז). ואם אני רוצה יבואן רשמי צריך להוסיף כסף. קניתי כי הייתי צריך דחוף מה שבטוח לא אקנה יותר ולא אתקרב. לא ממליץ על החנות

תגובת החנות

שלום רב לכל הלקוחות . אכן המחיר שמופיע באתר אינו לערכה מקורית והמטען לא מקורי . הוצע ללקוח להוסיף 150 שקלים לערכה מקורית + שנתיים אחריות . הלקוח לא עשה לנו טובה שרכש הוא בחר לרכוש את הערכה המקורית ולא הוכרח . לגבי הנקודות שירות יש במרכז וזה כבר שקר של הלקוח . אם המחיר לא היה אטרקטיבי סביר להניח שהלקוח לא היה קונה . חוות דעת סתמית ומיותרת .

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
13.01.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
rsaragos
rsaragos
13.01.2020
מוצר שנרכש: אייפון איקס

מזמן לא נהניתי כך מיחס חם וסבלנות לכל השאלות שהיו לי.ממליץ בחום.באתי בגלל המחיר ואבוא שוב בטוח בזכות השירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
אביתר קובני
אביתר קובני
10.01.2020
מוצר שנרכש: Galaxy s9 plus

עוד לא נתקלתי בשירות כזה מעולה. המוכר בשם אקו קיבל אותי והציע לי שירות מעולה, אדיב, ובחיוך, והכל באמת על הצד הטוב ביותר. אין לי ספק שבקניה הבאה אחזור לשם בוודאות. ממליץ לכולם לקנות משם. בזאפ אפשר לדרג אתכם עד 5 כוכבים, אבל את האמת אתם 10.

חוות הדעת עזרה לכם?
david
david
02.01.2020
מוצר שנרכש: xiaomi note 4

שלום רב לגולשים אני רוצה לשתף אותכם בחוויה באמת שעוד לא נתקלתי בזה במדינתנו , רכשתי 2 מכשירים בשנת 2017 האחריות ניגמרה כבר מזמן , למכשיר אחד היתה בעיה ורציתי לקנות חדש , בחור בשם סיימון לקח את המכשיר התקול ואמר לי תחכה כמה דקות , באמת אחרי רבע שעה החזיר לי את המכשיר עובד ותקין , ולא חייב אותי שקל על העזרה , ואמר חבל להשקיע עוד על מכשיר חדש המכשיר תקין הכול בסדר , ובקצרה תודה רבה לכם חברים ובקנייה הבאה אני בטוח חוזר אליכם שוב תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
נדב
נדב
31.12.2019
מוצר שנרכש: s9 samsung

לפני כמה ימים עשינו רכישה של מכשיר הפתעה לאשתי ליום הולדת עד כאן הכל טוב שירות מעולה וממה אשתי לא אהבה את הצבע ופה הייתה הפתעה נעימה התקשרנו לחנות ושאלנו האם ניתן לעשות החלפה לצבע אחר שאלו אותנו אם לא השתמשנו במכשיר ניתן להחליף בלי שום קושי איזה כיף

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
29.12.2019
מוצר שנרכש: שיומי נוט 8

. תודה לצוות על השירות מהיר ואדיב עונים לטלפון במהירות ומסבירים בסבלנות על כל שאלה . ממליץ ב חום על החנות

חוות הדעת עזרה לכם?
גולן
גולן
27.12.2019
מוצר שנרכש: Iphon 11pro max

אחלה שירות, נדיבות, וסבלנות, אנשים אנושיים ונעימים. חויית קניה טובה.מיכאל, יעקב, ותמיר.אחלה צוות. גולן הפקות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון