
אנחנו גרים באשקלון ובאישור שלנו מחירי סלולרי קצת גבוהים נסענו לראשון לקנות אייפון 1חסכנונ כ 400,שקל 2חויית שרות 3הינומ צריכה עזרה וקיבלנו שירות דרך הטלפון חזק ביותר לא מובן מאליו

אנחנו גרים באשקלון ובאישור שלנו מחירי סלולרי קצת גבוהים נסענו לראשון לקנות אייפון 1חסכנונ כ 400,שקל 2חויית שרות 3הינומ צריכה עזרה וקיבלנו שירות דרך הטלפון חזק ביותר לא מובן מאליו

חיפשתי איירפודס מצאתי באינטרנט מחיר כמו באתר יבואן רשמי קניה מהירה שירות אדיב ומחיר מצויין

כל הזמןן קניתי טלפונים יקרים ללא סיבה והמלצי לי חברים על החנות של בסט בייל בראשון ובאתי בלי לא לתקשר הסברים מה אני צריך

לפני כמה ימים חיפשתי טלפון ומצאתי את החנות האנשים נחמדים היום התקשרתי לבקש הסבר על מערכת הינו נחמדים תודהה

חווית קניה מעולם אחר ממליץ לכולם חברה שיודעים את העבודה בלי לנסות לדחוף או לעלות מחיר שלא לצורך המחיר שמפורסם זה המחיר שאתה משלם בלי אותיות קטנות!!!

חיפשתי טלפון נייד ומצאתי חנות זה ים המלצות טובות גם מחברים הקניה היתה מהירה לטובה רק הובטח שליח יד 7:30 והוא הגיע בתשע בערב חוץ מזה הכל סבבה

לאחר שנתיים עם ניסיון טוב לא חיפשתי חנות אחרת וכמובן כמו תמיד מיקי קיבל אותי עם חיוך קניה מהירה שירות אחלה

באתי לחנות והשוותי מחירים בכל מקום, אקו נתן לי מענה ושירות ברמה, בטוח אחזור תודנ

חיפשנו טלפון סמסונג הגענו לחנות בסט בל בראשון עשינו הזמנה טלפונית והמוצר הגיע תוך יום אחד תודה לרצון על הזריזות

עשינו הזמנה של טלפון נייד למתנה נוט9, מבחינת החנות והזמנה הכל היה בסדר רק המשלוח הגיע והחנות לא נכונה והגענו לחנות ומשלוח לא היה שם רק מה יצרנו קשר עם החנות ותוך כדי ארבע שעות יתרו את המשלוח וסיפרו לנו את המוצר

הפתעה והפעם זאת ממש לטובה קנינו טלפון מחנות בסט בייל בראשון אנחנו גוף ממסדי דרך העברה בנקאית לאחר הקרינה התחרטתי על הקניה ובגלל שהתשלום בוצע בהעברה דיינו מזומן קיבלנו את כל הסכום בחזרה ללא דמי ביטול נדיר בימינו

חיפשתי טלפון זול באתי לשתי חנויות ניסו לשדרג אותי ליבואן מורשה תוספת תשלום לאחר סיבוב בכמה מקומות הגעתי לראשון בסט סל והם מכרו את המכשיר במחיר שפורסם בלי אביזרים בלי שדרוגים כל הכבוד על היוקרה ואמינות

מחיר אטרקטיבי ועל שירוט אין מה לדבר, תודה רבה לכם אני עד אעזטר לפה. תודה תמיר

לא מקצועיים אל תקנו שם בשום פנים ואופן! הזמנתי ביום שישי בערב דרך האתר את הנוט 10 של סמסונג ורק אחרי שאני התקשרתי במשך כל יום ראשון ושני כדי לבדוק למה הם לא מתקשרים אלי חזרה כדי לקחת פרטים להזמנה הנציג בחנות "מועיל בטובו" לספר לי שאזל המכשיר מהמלאי. כששאלתי מתי יגיעו עוד מכשירים הוא לא ידע מה לומר. למה לחכות 2 ימי עסקים רק כדי לאכזב את הלקוח בסופו של דבר. זה לא שלא הייתה להם ההזדמנות להגיד לי את זה כבר ביום ראשון כשהתקשרתי כמה פעמים. תפסיקו לעבוד אנשים תמימים!
שלום רב . החנות הייתה תחת לחץ ביומיים האלה ואנו מתנצלים שאזל המלאי של המכשיר . אך גם הוסבר ללקוח כשחייג בפעם הראשונה כי יש לחץ וכשיגיע תורו להזמנות יחייגו . הלקוח סירב להקשיב וחייג כל שתי דקות . אפילו כשהוסבר שאזל ואנו מתנצלים החל לריב איתנו . אנו לא מפרסמים סתם לעולם ומתנצלים שמקרה זה קרה .

קנינו כבר כמה פעמים בחנות זה ואחרי כמה חודשי הבן שלי נמחק הכל מהטלפון כל מי ששנינו אליו ביקש 500,שקל על שחזור באנו לחנות ועשו לנו הכל ב150, שקל תותחים שירות מעולה עוד נחזור

איזה שירות מדהים אחרי שנה ו 11 חודש בסמסונג של אישתי שבק חיים היה לנו אחריות ל שנתיים מעבדת שירות כנראה פשטה רגל לפנינו לחנות בחור בשם מיקי נתן לנו שירות מדהים הפנה אותנו לאשקלון לחנות אומנם לקח השבועיים וחצי אבל טלפון חזר תקין ללא עלות אין מילים

חוויה מצויינת, פשוט מקצוענים! יחס אישי עם המון סבלנות ואדיבות, עזרו לי להגדיר את הכל ולהעביר את כל הנתונים מהמכשיר הישן לחדש.

המחיר שמופיע באתר הוא לא המחיר של הטלפון, דרשו עוד 150 שח. כאשר הגעתי לחנות אמרו לי שהטלפון במחיר המופיע באתר הוא טלפון עם קופסה פתוחה ומטען לא מקורי ואין נקודות למסירה לתיקון בכל הארץ (אין במרכז). ואם אני רוצה יבואן רשמי צריך להוסיף כסף. קניתי כי הייתי צריך דחוף מה שבטוח לא אקנה יותר ולא אתקרב. לא ממליץ על החנות
שלום רב לכל הלקוחות . אכן המחיר שמופיע באתר אינו לערכה מקורית והמטען לא מקורי . הוצע ללקוח להוסיף 150 שקלים לערכה מקורית + שנתיים אחריות . הלקוח לא עשה לנו טובה שרכש הוא בחר לרכוש את הערכה המקורית ולא הוכרח . לגבי הנקודות שירות יש במרכז וזה כבר שקר של הלקוח . אם המחיר לא היה אטרקטיבי סביר להניח שהלקוח לא היה קונה . חוות דעת סתמית ומיותרת .

מזמן לא נהניתי כך מיחס חם וסבלנות לכל השאלות שהיו לי.ממליץ בחום.באתי בגלל המחיר ואבוא שוב בטוח בזכות השירות.

עוד לא נתקלתי בשירות כזה מעולה. המוכר בשם אקו קיבל אותי והציע לי שירות מעולה, אדיב, ובחיוך, והכל באמת על הצד הטוב ביותר. אין לי ספק שבקניה הבאה אחזור לשם בוודאות. ממליץ לכולם לקנות משם. בזאפ אפשר לדרג אתכם עד 5 כוכבים, אבל את האמת אתם 10.

שלום רב לגולשים אני רוצה לשתף אותכם בחוויה באמת שעוד לא נתקלתי בזה במדינתנו , רכשתי 2 מכשירים בשנת 2017 האחריות ניגמרה כבר מזמן , למכשיר אחד היתה בעיה ורציתי לקנות חדש , בחור בשם סיימון לקח את המכשיר התקול ואמר לי תחכה כמה דקות , באמת אחרי רבע שעה החזיר לי את המכשיר עובד ותקין , ולא חייב אותי שקל על העזרה , ואמר חבל להשקיע עוד על מכשיר חדש המכשיר תקין הכול בסדר , ובקצרה תודה רבה לכם חברים ובקנייה הבאה אני בטוח חוזר אליכם שוב תודה רבה

לפני כמה ימים עשינו רכישה של מכשיר הפתעה לאשתי ליום הולדת עד כאן הכל טוב שירות מעולה וממה אשתי לא אהבה את הצבע ופה הייתה הפתעה נעימה התקשרנו לחנות ושאלנו האם ניתן לעשות החלפה לצבע אחר שאלו אותנו אם לא השתמשנו במכשיר ניתן להחליף בלי שום קושי איזה כיף

. תודה לצוות על השירות מהיר ואדיב עונים לטלפון במהירות ומסבירים בסבלנות על כל שאלה . ממליץ ב חום על החנות

אחלה שירות, נדיבות, וסבלנות, אנשים אנושיים ונעימים. חויית קניה טובה.מיכאל, יעקב, ותמיר.אחלה צוות. גולן הפקות.