
רציתי לקנות אייפון Xs max והתקשרתי בשעה 7 וחצי (החנות נסגרת ב8 ) והיתה לי נסיעה של חצי שעה , ענה לי נציג בשם אסף ואמר לי שאגיע בשמחה . כשהגעתי אסף עזר לי ברצון ובחיוך .החנות היתה פתוחה בגללי עד השעה רבע ל9 ובזמן הזה הגיעו לקוחות ואסף התפנה גם אליהם בנעימות .ממליצה בחום אם כבר לקנות טלפון ולהתחדש רק בסלפי גם מבחינת המחיר ובראשונה בגלל השירות האדיב !!























