
וואוו צוות מדהים אדיב ושרותי והכי חשוב שלומי מקצוען ואין ספק שאמליץ עליהם בחום ואהבה.

וואוו צוות מדהים אדיב ושרותי והכי חשוב שלומי מקצוען ואין ספק שאמליץ עליהם בחום ואהבה.

נעים ומקצועי, קנייה פשוטה וקלה, בנועם, באדיבות והמחיר מצויין.. חנות קטנה אך מטריפה ושווה....מומלץ בחום..

ממליץ בחום , שירות מעולה !! חווית קניה כיפית אנשים טובים מסבירים הכל במקצועיות ובאהבה

לא מספקים מוצרים לפי מה שהזמנו באתר ומתנערים מאחריות, שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת, ממש אכזבה..

קניתי בחנות הזאת אצל המוכר יוסי אמרוסי וקיבלתי שירות מעולה ותוך כמה דקות יצאתי עם מבוקשי. בחור מקצוען וחכם

קניתי מגוון רחב של מוצרים .מקרר .טלוויזיה.כיריים.תנור.מיקרוגל.מקפיא. שרות.אדיבות.מחיר.מקצוענות.אספקה .ייעוץ .יחס הוגן מעולים.ויוצאים מהכלל .פשוט חוות קניה מושלמת.אלופים אבי המוכר אדם מיוחד ומופלא !! ממליץ בחום .וזו גם הזדמנות לומר לעולם הקולנוע תודה.... פשוט לא מובן מאליו.

ביקשתי לקנות שואב אבק של דייסון ,V12 את הדגם המתקדם של Slim Total Clean . מסניף אשדוד המוכר אמר לי שיש לו את השואב הספציפי במחסן, ולאחר התשלום, הוא יביא לי את המוצר. לאחר שגבו לי את התשלום באשראי וקיבלתי את האריזה, התברר שהם הביאו לי דגם מתקדם פחות של Detect Slim והם מכרו לי אותו במחיר של 2490, מחיר יקר יותר ב190 שקלים ממה שהם עצמם פרסמו, על אותו מוצר בדיוק. כלומר לא מספיק שהוא מכר לי את הדגם הזול יותר שלא רציתי, הוא גם גבה עליו 190 שקלים יותר. המוכר סירב לבטל את העסקה אך הסכים להחזיר לי את 190 שקלים , וטען שאקבל את התשלום תוך 14 ימי עסקים. קניתי את המוצר ב12.10.22 מאז חלפו כמעט 4 חודשים, נעשו יותר מעשרה טלפונים, כאשר כל פעם מבטיחים להחזיר לי את התשלום ללא מענה. מציע לבדוק טוב לפני שקונים שם. רועי

הגעתי לחנות לקנות טלוויזיה חכמה בגודל 50-55 אינץ' ורגל מרכזית, באתי עם דרישות מסויימות ומחיר מסויים, וכל הזמן בחנות ניסו למכור לי טלוויזיות יקרות יותר, גדולות יותר ורק כשבאתי לצאת מהחנות אמרו שיש להם בדיוק מה שהייתי צריך. הבעיות המשיכו כשחיברתי את המכשיר, הייתי צריך להחליף 3 כבלי HDMI ולנסות אותם בכל אחד מהחיבורים בטלוויזיה עד שאחד מהם עבד (שלושתם עבדו במסך הקודם שלי). אחרי זה גיליתי שהמחשב לא מצליח לזהות את הטלוויזיה כדי לעשות הקרנת מסך. למרות שהחנות עובדת גם בשישי וגם אחרי שעה ארבע, שירות תיקונים ניתן רק בשעות שאנשים נורמטיבים עובדים, וצריך לקחת יום חופש כדי לתקן טלוויזיה שהגיע תקולה - החנות לא מציע שום עזרה חוץ מלהתקשר גם לשירות תיקונים ממליץ להימנע מהמקום
הלקוח טופז רכש בסניף מסך סמסונג בגודל 50" בתאריך 13/01/2023, כפי שהלקוח מציין הוסבר לו טרם הרכישה שישנם מספר דגמים ויבואנים בין היתר פררלי ורישמי למסכים, הלקוח בחר לרכוש מסך מיבוא פרללי וזאת בעקבות שרצה את המחיר הזול ביותר, למוצר יש יבואן ונותן אחריות בשם בטי, לאחר מספר ימים פנה הלקוח שהפונקציות של המסך אינם מתאימות לו הוסבר לו שמדובר ביבוא פרללי ואף צויין שהוצע לו מספר דגמים יותר מתקדמים שהוא בחר לא לרכוש, הלקוח הופנה לנותן שירות שיאשר שישנה תקלה והחלפה למסך, מאז אין לנו כל פנייה של הלקוח, שרות עולם הקולנוע

מקום מעולה זול חבל על הזמן מומלץ להגיע להתרשם ולקנות. פשוט רכישה לא ראשונה ואני מקווה גם לא אחרונה נהנה לקנות פה

אכזבה גדולה ועמוקה מהיחס והשירות רכשתי טלוויזיה. הגעתי הביתה וחיברתי אותה לזרוע קיימת , התקנתי ואז ראיתי פסים על המסך. ארזתי את הטלוויזיה, החנות היתה סגורה כבר, הגעתי למחרת ונדהמתי מהיחס והאטימות , חשתי כמאשימים אותי ששברתי את המסך ומגלגלים אותי לשירות מבלי להקשיב ולנסות לסייע למי ששילם מיטב כספו וקיבל טלוויזיה פגומה מהחנות וכעת המוכר ללא בושה מגלגל הכל אליי. עצוב מאוד לקבל יחס משפיל , מעליב ומבזה אטימות הזועקת לשמים, מנגד כשרצה למכור לי ולקבל תשלום היחס היה לבבי

מכרו לי טלוויזיה עם מעמד לא תקין( הרגלית רופפת) אמנם עשו בדיקה בחנות למסך עצמו אבל זה לא נבדק. ביקשתי חשבונית נייר, לא קיבלתי. ולא עזרו לי לסחוב מסך 55 לרכב, כאילו ברגע שהתשלום בוצע, לא אכפת יותר.
היי הלקוח קיבל מסך עם רגלים תואמות כפי שמיובא על ידי היבואן הרישמי מיניליין, הוסבר ללקוח שככל הנראה ביצע התקנה לא נכונה ויכול להגיע לחנות ויוסבר לו איך להתקין או לחלופין לשלוח מתקין בעלות הלקוח סירב, בחנות נמסרה ללקוח חשבונית נייר , עקב מקרים של שבר במסך בעת הובלה אין המוכרים ראשים להוביל את המסך מחוץ לחנות , צר לנו שזאת חווית הלקוח אך עשינו את מירב המאמצים שיצא בתחושה נעימה מהרכישה, שרות עולם הקולנוע

הנציג ג'ורג' גורדון שירת אותנו היטב. אדיב מאוד, מקצועי ומהיר. אנו נשוב לרכוש שוב במידת הצורך. תודה

שירות מעולה ונדיב, יחס אדיב ומחירים משתלמים, תודה רבה לכם על העזרה והשירות. ממליצה עליכם מאוד.

שלומי מוכר מקצוען ! שירות מקצועי ואדיב המליץ על טלויזיה ואני מאד מרוצה מהקניה … אמליץ בחום

שרות אדיב ומקצועי.. גם שרכשתי מוצר ממותג אחר שלא עבד בצורה תקינה ולא עמד בקנה מידה לציפיותי.היו קשובים ומסבירי פנים והחליפו את המוצר במקום למותג אחר לבקשתי. ממליץ בחום.

הזמנתי מהאתר טאבלט - בתום חלון האספקה המשוערת התקשרו לומר שאין במלאי ואפשר לרכוש חלופה יקרה יותר. לא יודע למה נדרשים כמעט שבועיים לגלות שאין מכשיר במלאי. בנוסף - * לא קיבלתי העתק מסודר של ההזמנה למייל - רק אישור על עצם קיומה של הזמנה * לא היתה אפשרות לעקוב אחר ההזמנה באתר של החנות המקוונת - קישור שנשלח היה בעייתי לתפעול וכאשר הגעתי לדף ההזמנות, ההזמנה לא הופיעה. יכול לקרות שאין מוצר במלאי - אבל ההתנהלות סביב הנושא לא אפשרה מעקב מקוון ונענתה באיחור רב. לא השירות שמצפים לו בשנת 2023...

מומלץ ביותר אחלה שירות בן אדם מקסים כייף להיכנס לחנות כל פעם שנכנסים מקבלים שירות מעולה

שלום רב,קיבלנו בסניף באילת שירות אדיב סובלני ומקצועי מג'קי בונומו . כן ירבו עובדים כמוהו!!! בברכה מרסל אהרון

שני המוכרים בסניף יגאל-אלון בת״א מאוד מקצועיים , סבלניים ואדיבים. מסך ה-tv שרכשתי , הוצע לי בהתאם לנתונים הטכנים ,הכספיים והצרכים שהצגתי למוכרים.

אחלה צוות .יחס מצויין .גם אחרי הקניה התקשרתי אליו .וקבלתי יחס מעולה .עם הרבה סבלנות תודה ואני מגיע מראש העין

חווית קנייה מרגשת, מוכרים אדיבים. סבלנות וסובלנות הם דגל בחנות. תשמרו על ההון האנושי. בהצלחה בקנייה הבאה אצלכם.

בחור ממש נחמד עוזר עונה על שאלות חווית קניה ממש בטוח שנחזור לקנות בסניף זה

נחמדים מאוד ועוזרים מאוד מחירים נוחים גישה מהירה אפילו העמיסו לי לרכב את התנור תודה

מחירים מצוינים. שירות לא פחות ממעולה. עומר עזר לי. בחור מקסים במיוחד. בהחלט אחזור אליכם!

אדיבות ומקצועיות ראויה לשבח. אמרתי למוכר את מבוקשי ומיד הציע לי אפשרויות. בגלל מקצועיותו ואדיבותו רכשתי מיד את המוצר.