
קניתי מכשיר בהרצליה פיתוח בחנות מוביללנד אחלה שירות בן הותח תמיד מסדר לי את המכשירים והמכשירים טובים וכיף לקנות תודה!

קניתי מכשיר בהרצליה פיתוח בחנות מוביללנד אחלה שירות בן הותח תמיד מסדר לי את המכשירים והמכשירים טובים וכיף לקנות תודה!

ממליצה בחום השירות אישי ומיוחד המוכר ( אדם ) ידע מה אני צריכה ומה מתאים לי ואין מרוצה ממני

לא מגיע להם אפילו כוכב אחד שירות נוראי מנסה לבטבל הזמנה אין לי עוד דרך להתקשר עליהם מנתקים אותי חוסמים אותי עונה לי רק הפקס ואני מקווה מאוד שהם יסגרו השירות על הפנים באמת על הפנים
עצוב שלקוח שעשה הזמנה באתר והכניס פרטי אשראי חלקיים וניסו לתפוס אותו במשך 4 ימים ושלחו לו מספר מיילים - כותב שהוא מאחל לחנות שלנו להיסגר... איזה אינטרס יכול להיות לנו לא למכור לך אוזניות אלא אם כן היתה בעיה לחייב...? ההזמנה בוטלה אוטומטית תוך 4 ימים מכיון שלא ניתן היה לחייב ולא היה מענה וגם נשלח על כך מייל ללקוח . מוביילנד תמשיך לתת שירות מצוין ללקוחותיה בדיוק כפי שעושה בשבע שנים האחרונות אבל לא משנה כמה נשתדל - יש גם כאלה...

קיבלתי אחלה שירות מאדם. הסביר לי כל מה שצריך על העסקה ועזר לי להעביר את הנתונים מהטלפון הקודם. ממליצה בחום.

קיבלנו שירות מקצועי מעולה עם הרבה סבלנות מאדם. פעם שניה שאני קונה בחנות הזו ואני ממש מרוצה.

שירות מקצועי יאמין , ביצעתי מספר רכישות , ואמשיך לקנות אצלהם , זולים , מקצועיים ואמינים

רכשתי אייפון Xs, היתה חוויה נעימה ביותר, שחר היתה אדיבה ונחמדה, הסבירה הכל באריכות ובסבלנות. בינתיים הכל בסדר ואני מרוצה מאוד :) תודה! לירן.

ברצוני להגיד שהשירות היא מעולה למרות הלחץ שהיא נתנו שירות מהיר אדיב וסבלני אני מרוצה מאוד מאדם במיוחד המחירים שהם הכי טובים בארץ

פניתי לחנות דרך האתר של החברה חזרו אלי אחרי יומיים הציעו לי מכשיר יבואן רישמי במחיר מעולה רכשתי בטלפון. המכשיר חיכה לי כעבור שעתיים מוכן למסירה. העדפתי איסוף מהחנות.

שלום לכולם .ברצוני להמליץ על מוביילנד .חנות טובה מאוד .מחירים נוחים.אנשים מיוחדים עוזרים עם חיוך.איציק נתן לי שירות מעולה

שירות מעולה.תודה לזאפ על ההמלצה.ממליץ לכולם.איצק עזר לי בהכל.בטוח שאחזור לשם.כבר פעם שלישית שקניתי שם.

אתם מצויינים לקחתי מי מקס 3 4 חתיכות מי מקס 2 6 חתיכות 1 פלוס ואן לילדה אחלה חברה אווירה טובה תמיד חיוך למרות הלחץ ..תמשיכו ככה וגם בן תיקן לי מכשיר עשה עבודה מצויינת!

ממליץ בחום על קניה בחנות מוביילנד. הזמנתי משם מכשיר בפעם הראשונה והשירות היה מהיר וטוב.

חבר'ה מקצוענים, שירות אדיב וסובלני למרות שהיו הרבה לקוחות בחנות. מחיר ללא תחרות!! 2 סוגי מכשירים ערכה מקורית או ערכה יבוא מקביל ,המקורית עולה 80 ש"ח יותר מהמחיר המצויין.

ברצוני להודות לזאפ על ההמלצה על מוביילנד.חנות מעולה,אחלה מחירים,אנשים נחמדים מאוד והשירות שם מעולה.איציק תותח.

ממליצה בחום על חנות מובילנד. רכשתי אצלם כבר מספר פעמים טלפונים ניידים ואביזרים נלווים ומסרתי טלפונים לתיקון במעבדה שלהם ותמיד הייתי מרוצה. המחירים הם הטובים ביותר שמצאתי בשוק והשירות תמיד אדיב וסבלני. חנות מצויינת ואמינה!

פעם שלישית שחוזר למוביילנד .תמיד חוזר מרוצה.מפליא שהמכשירים מחזיקים מלא זמן.רק שאני קונה שם.מכשיר מחזיק לי 4 שנים.ממליץ.אחלה איציק

מחירים טובים מאוד, שירות מעולה, עזרו לי וענו לי על כל שאלה. במיוחד ניק שנתן לי את השירות בסבלנות רבה והסביר לי הכל.

לקוח מרוצה של מוביילנד קונה הכל מהם מטלפונים ועד אביזרים עכשיו קניתי אוזניות של מארלי אין תחרות למחיר ואין תחרות לשירות תודה ענקית אלופיםם

קניתי כמה מכשירים במוביילנד הרצליה.אנשים אמינים .מחירים נוחים.איציק מוכר שם נותן אחלה שירות.תודה רבה.ממליץ לכולם

ברצוני להמליץ לכם על חנות זו. מוביילנד באמת מקצועית. מחירים הוגנים והכי חשוב השירות שם מעולה. יחס אישי לכל לקוח. תודה איציק

פעם שניה שאני רוכש מכשיר אצלהם ולא סתם חזרתי ממליץ בחום ואמשיך להמליץ לכולם עליכם תמשיכו ככה!!

שירות מזעזע ממליצה להתרחק מקניה בחנות!!!! זלזול חמור בלקוח מתנהגים ללקוח כאילו עושים לו טובה שהוא קנה אצלם, לוקחים כסף ולא סופרים את הלקוחות. המוכר אפילו לא התנצל שהחבילה לא נשלחה בזמן אלא איים עלי בתביעה משפטית אם אבטל את ההזמנה מכיוון שביקשתי לבטל את העסקה כי החבילה לא הגיעה בזמן לו התחייבו. בנוסף, כשהחבילה כבר הגיעה נוכחתי לדעת ששלחו לי פלאפון שחור ולא כחול כמו שבחרתי בהזמנה. לקוחות- לפני שאתם קונים תקראו תגובות על החנות בגוגל, אני לא עשיתי את זה ועכשיו מצטערת מאוד.
לקוחה הזמינה מכשיר יום לפני כיפור ולא ציינה בכלל צבע בהזמנה. הוסבר לה שדואר רשום משמעותו 7 ימי עסקים כאשר חגים אינם ימי עסקים ולכן המשלוח עלול לקחת גם יותר משבועיים . אף הוצעה לה הנחה על משלוח עם שליח אך בחרה שלא .. המכשיר הגיע לסניף הדואר הקרוב לביתה תוך 6 ימי עסקים ולכן לא ברור מה היא רוצה לבטל אם המכשיר שכב שם 4 ימים עד שאספה אותו ומעבר לכך גם לא שילמה עבור משלוח ונשלח אליה צבע בסיס בדיוק לפי תקנון האתר כאשר לקוח לא בוחר צבע. אבל בכל זאת יש אנשים שחושבים שהצעקות והאיומים והלכלוכים במדיה הן הפתרון .... חבל. הוצע ללקוחה משלוח חינם להחלפת הצבע- את הקללות שהנציג ספג ממנה- לא ניתן לפרסם כאן .

מכשיר שני שאני כבר קונה מהחנות השירות מצוין והמחיר נהדר. תודה לבן התותח על השירות הנפלא!!!

שרות מספר 1, תמיד תראו את בן עם חיוך מאוזן לאוזן. מחירים ללא תחרות. המון סבלנות להסביר לילדים איך מתפעלים. ממליץ בחום