
היה עיכוב קל באספקה ובנוסף לא הגיע באופן המובטח עם שליח סהכ בסדר ולא מעבר לכך

רכשנו ממזמן מכשיר LG Nexus בגלל שהמחיר היה זול והציון בזאפ טוב. עברנו מסכת ייסורים , היו המון תקלות במכשיר השירות היה נוראי וגרם מפח נפש , דרשו תשלום על תקלות שלאחר שהמכשיר נלקח גילנו שלא תוקנו. ניתקו לנו שוב ושוב את הטלפון בפנים. השיא הגיע לכך שגילנו במעבדה אחרת שעל החלפת סוללה ששילמנו ממיטב כספנו שמו לנו סוללה שפג תוקפה!! חסכתי בפירוט על שירות המזלזל ומעליב בהם ממציאים כל מני תירוצים כדוגמא - "אנחנו לא יודעים איפה המכשיר שלך כי הטכנאי שמטפל אצל הרופא עכשיו אז הוא לא עונה" וזאת אחרי שנאמר לנו שהמכשיר מוכן ובאנו במיוחד. מאז כף רגלי לא דרכה ולא תדרך בחנות הזו . עברנו לחנות אחרת תודה לאל!!

מתחת לכל ביקורת!!!! התקשרתי לחנות על דגם xaiomi pro 3, נאמר לי מחיר שנכתב בזאפ, ובאתר האינטרנט שלהם, שהינו 1083 שח, יחד עם אחריות של שנה מהיבואן, הודעתי לו שאגיע לחנות לרכוש את המכשיר. הגעתי לחנות במיוחד מראשון לציון בפקקים איומים וחניתי בחניון בתשלום מכיוון שאין שום חניה באיזור הבורסה רמת גן. הגעתי לחנות ולהפתעתי הרבה המחיר זינק ב300 שקל כי "השעה 19 בערב וזה מייבואן אחר " כך נאמר לי מהמוכר. ניסיתי להבין את ההסבר אבל המוכר התעסק ברוח הקרב שהייתי נמצאת בה, ההסבר שהוא סיפק שזה ייבוא מקביל ואין אחריות על המוצר! רק שבועיים! ואם ארצה אחריות של שנה אוסיף עוד 300 שח ולטענתו כל החנויות אומרות שהמחיר כזה אבל בעצם המטענים לא מקוריים והאריזה מגיעה פתוחה לכן המחיר הנמוך! (למזלי בדקתי חוות דעת ונתקלתי בכמה מקרים דומים וידעתי שמדובר בניסיון לעקוץ) שאלתי אם הייתי מגיעה לפני השעה ה19 המחיר היה שונה?? נאמר לי שכן! את הפלאפון השארתי שם ויצאתי מהחנות בהרגשה שניסו לרמות אותי אני מקווה מאוד שהמון אנשים יקראו את התלונה הזו ויסיקו את המסקנות לשם לא אחזור .

סלולרי LG G2 יד שניה. הגיע מקולקל [לא התחבר לרשת סלולרית]. הגעתי לחנות והחלפתי. הטלפון השני לא היה בעברית. התקשרתי ואמרו להגיע שוב לחנות אבל היה אפשר פשוט לשנות את השפה בהגדרות! לא אמרו לי אפילו. עוד יום עבודה מבוזבז

הגעתי מרחוק לחנות זו על מנת לתקן את הפלאפון עקב הביקורות החיוביות באתר. איך שהגעתי הבנתי איך הביקורות כ"כ חיוביות. הם הציעו לאדם 20 שח לקנייה חוזרת אם ירשום תגובה חיובית. זה כבר הדליק אצלי נורה אדומה. ביקשתי והדגשתי שאני רוצה רק מסך מקורי והבטיחו לי מסך מקורי(השיחה מוקלטת). עבר שבוע והמסך התקלקל. הלכתי למעבדה שיגידו לי מה הבעיה ואמרו שהמסך לא מקורי ואף מחודש. חזרתי לחנות ואמרו לי שאין מה לעשות ואין אחריות כי הלכתי למעבדה אחרת. לסיכום שומר נפשו וכספו יירחק מחנות זו.

קטסטרופה! להתרחק כמו מאש!! עשו הכל כדי לבטל לנו את האחריות על תקלה שמקורה בטלפון עצמו!!! תיקנו את המסך של הטלפון במקום אחר במקום בחנות שלהם, כי הם דרשו פי 2 יותר כסף על התיקון, ואף על פי כן התחמקו מאחריות על תקלת bootloop ידועה של LG!! שומר נפשו ירחק! אל תתקרבו לחבר'ה האלה!!!
לקוחות יקרים שלום! חשוב מאוד שתשימו לב לחוות דעת זו שבעצם משקפת את המצב היום ברוב החנויות בישראל. לקוחות מתלוננים ונותנים דירוג נמוך לחנות, אך שמסתכלים בפניה מגלים שהלקוח רושם שהוא שבר את המכשיר ואף נשבר לו המסך והוא הלך לתקן בחנות אחרת, פתחו לו את המכשיר החליפו לו מסך וכעבור כמה חודשים הוא הגיע לתקן משהו אחר במכשיר ומתפלא מדוע לא קיבל אחריות. אתם תשפטו אם מקרה כזה נראה לכם נורמלי או לא ומדוע בכלל אנשים כאלה מקבלים במה בפלטפורמה מכובדת זו כדי לפגוע בשמה הטוב של החנות. לגבי מחיר המסך ניתן לבדוק שאנו מהזולים בארץ בתיקון מסך. סים פרי תמשיך לתת את השירות הכי טוב בארץ!!! תודה לכל לקוחותנו הנאמנים

אני רציתי לקנות טלפון של סמסונג, מצאתי את החנות דרך zap. התקשרתי לוודא כי דגם נמצא במלאי. בשיחה נאמר לי שיש כל הצבעים, שאלתי האם המחיר הוא מה שראיתי ב-zap וקיבלתי תשובה שכן. הגעתי לחנות 5 דקות לאחר השיחה. מצאתי את המוכר ששוחחתי איתו. הוא היה עסוק עם לקוח אחר וביקש לחכות. לאחר המתנה של רבע שעה התברר שמחיר הטלפון פתאום קפץ ב-350 ש"ח בגלל אחריות לשנתיים במקום שנה כפי שמופיע ב-zap. אני הזכרתי לו שהתקשרתי והוא הבטיח לי מחיר נמוך אז הוא אמר לי שמלאי במחיר נמוך אזל. נו באמת: לפני 5 דקות היו מכשירם בכל הצבאים ותוך 5 דקות כבר אזלו. היחס הזה פשוט מרגיז ומתסכל! למה לשקר בעיניים?
מרינה שלום סים פרי מהנותנות השירות מהגבוהות ביותר בתחום הסלולר!!! לצערינו הרב שהגעת המוצר אצל במלאי המון לקוחות מתקשרים כדי לבוא ולרכוש מכשיר אך לא מגיעים בסוף סים פרי לא שומרת מכשירים אלא רק אם הם שולמו מראש דרך האתר זה המדיניות של החנות ואפילו הוצע לך שליח עד הבית ללא עלות אך את איימת שאם לא קבלי יבואן רשמי ללא תוספת תרשמי עלינו ביקורת שלילית חבל שאנשים מנצלים במה זו בצורה חריגה כדי לסחוט טובות הנאה. אנו לא נכנע לסחטנות וממליצים ללקוחות לעשות הזמנה מראש באתר המלאי הוא דבר דינמי שאין לנו שליטה עליו

אל תגיעו לשם. רציתי לקנות משם מכשיר נייד בכוונה התקשרתי חצי שעה לפני וכשבחורה בנחמדות אמרv לי כי יש את המכשיר אותו אני רוצה נסעתי לשם. היו בערך 5 אנשים לפניי ואני רואה שלכל אחד אומרים כי המכשיר של היבוא במקביל אין אותו פתאום במלאי ולוקחים את הקונה הצידה ומציעים את היקר יותר של היבואן הרשמי כאן התחלתי לחשוש ומסתבר שבצדק מכיוון שלי אמרו את אותו הדבר אמרתי לא .תודה ויצאתי משם. השיטה כנראה למכור את המכשיר של היבואן הרשמי ולא את המכשיר הזול יותר
סים פרי פועלת בשיטה של כל הקודם זוכה. במחירים הכי טובים בארץ ובשירות הכי טוב בארץ לפעמים נוצר סיטואציה שנגמר דגם במלאי ואין לנו שליטה על כך סים פרי לא מעדיפה לקוח על פני לקוח. כל הקודם זוכה!!! יש אפשרות לעשות הזמנות באתר ונשמח לתת שירות יום נעים

היו לי בעיות עם המכשיר והתקשרו אלי מהחנות כדי לברר מה הבעיה והבטיחו לי שידאגו אישית לטיפול.

שירות נוראי!!! גם לא קיבלתי את המוצר וגם חייבו אותי ועדיין לא זיכו אותי!!! רכשתי את המוצר ושדרגתי את שירות הדואר כך שהנייד ישלח אליי תוך 24 שעות, כעבור יומיים אני מגלה שהחבילה כלל לא נשלחה למרות שהנציג אמר לי שהיא כן!!! ולמה היא לא נשלחה? כי לא שדרגתי את הביטוח לשנתיים אז פתאום אין להם במלאי. לא אקנה מכם יותר לעולם. ועוד כשהתלוננתי המנהל שלכם צחק עליי ואמר לי: אין בעיה אל תקני מאיתנו ו תבטלי.
אורטל שלום אנו מתנצלים על חויית הרכישה ואנו גם מוכנים לפצות אותך על עוגמת הנפש כמו כן גם כספך הוחזר במלואו כאשר קיבלנו את המכשיר בדואר. תודה וסליחה נשמח לשרת אותך בעתיד

מפתיחים משלוח תוך 7 ימים ביום ה-8 התקשרתי וקיבלתי יחס מאוד לא יפה. המגן מסך היה עם בועות לא היה דף הוראות שימוש בתוך החבילה.
דויד שלום סים פרי חרטה על דגלה שירות ומצוינות לאחר ההזמנה פחות מ24 שעות החבילה יצאה אל הלקוח ניתן לראות זאת במספר המעקב אין לנו שליטה על דואר ישראל לפעמים זה מתעקב מעל הזמן המוערך ממליצים ללקוחות לבדוק אלטרנטיבות שונות לשינוע אנו נמשיך לתת את השירות וצומת הלב לכל פניה תודה על התמיכה יום מקסים

שמחתי להכיא את מולי ונאור. מצאתי צוות מקצועי, אדיב עם תודעת שירות גבוהה . נתראה בקניות הבאות!

רכשתי מהחנות LLG4 כעבור כמה חודשים המכשיר הפסיק לפעול , בחנות טוענים שאין לי אחריות כי רכשתי מיבוא מקביל למרות כשרכשתי את המכשיר המוכרים לא ציינו את העובדה הזאת , הם טענו שההבדל היחידי בין יבוא רשתי למקביל זה העדכוני גרסה. מעבר לזה שלא לקחו אחריות שילמתי על התיקון 600 ש"ח לאחר שדרשו 1200 ש"ח , הגעתי הביתה והמכשיר שוב לא עובד. תחשבו לפני שאתם קונים שם !!!!
הלקוחה קנתה את המכשיר מעל שנה ביבוא מקביל מועד האחריות פג, האחריות של יבואן רשמי ניתן לשבועיים ואנו ממליצים ללקוחות לרכוש יבואן רשמי במחיר הכי הזול בארץ רק בסים פרי! המשך יום נעים

היום קניתי את המכשיר גלקסי 7 אדג. קניתי את המכשיר במחיר מצויין, והיחס בחנות היה מקצועי מאוד. היו הרבה הרבה אנשים בחנות וראיתי שישנו מאמץ שכל לקוח יצא מרוצה. אני בהחלט ממליץ על חנות זו וארכוש שם מוצרים נוספים בעתיד.

שירות סבבה ונכונות לעזור חווית קנייה נהדרת מוכרים אדיבים ומאירי פנים תודה רבה מאוד בהצלחה לכם

הזמנתי כיסוי כפול איכותי מגן זכוכית Meizu M2 Note 16GB. המכשיר הגיע בצבע שונה מהמובטח מגן מסך הגיע שרוט כיסוי כפול לא הגיע כלל, במקומו הגיע מגן סיליקון במידה לא נכונה בניסיון לברר מדוע הגיעו מוצרים לא מתאימים הבטיח הספק החלפה תוך 7 ימי עבודה. לאחר שבועיים לא הגיע כלום. ממליץ להימנע מהזמנה בחנות זאת.

שרות מצוין הסברים בהירים, מהיר ויעיל. חווית קניה חיובית וטובה. מקום נגיש, אספתי מהחנות ברמת גן

רכשתי טאבלט גלקסי במחיר משתלם מאד. מולי וצוות החנות בעלי תודעת שירות גבוהה. נחמדים וסבלניים. למרות עומס של קונים בחנות. במידה ויהיו לי רכישות נוספות הייתי חוזר אליהם בלי להתלבט..

אני לקוחה של סים פרי מזה 3 שנים והשרות בחנות יוצא מן הכלל הגעתי לחנות לתקן את המכשיר נאור תיקן לי את המכשיר תוך 20דק ואפילו הכין לי אספרסו.

אחלה קנייה. פשוט וקל. מכשיר מקורי ללא בעיות. שירות לקוחות מצוין. אפשרות לטרייד אין הוגן

התקשרתי ומסרו לי שיש להם יחידה אחרונה במלאי ציינתי כי אני מגיע תוך 5 דקות והצעתי לשלם באשראי כדי להבטיח את הקנייה הם סירבו לאשראי אך הבטיחו שישמרו את הטלפון שהגעתי. הם טענו שמכרו אותו למרות הבטחתם ואמרו כי הם מקבלים כל קנייה. נאלצתי לרכוש מכשיר בחראיות יבואן בשלוש מאות שקלים יותר בגלל לחץ של ביתי יחס מזעזע ושרות גרוע ממליץ לא להתקרב בגלל זה

צוות טוב אכפתי ודואג קניתי OnePluse 2 מרוצה כנראה שאחזור שוב ממליץ בחום מחירים ממש זולים