
בדרך כלל אני לא משאירה ביקורת, אבל הפעם הייתי חייבת. הגעתי לחנות בעקבות ההמלצות בזאפ (אני מתגוררת בירושלים ולא ברמת גן). ביצעתי הזמנה טלפונית של מחשב נייד, לאחר שיחה בה קיבלתי מענה לכל שאלותיי בסבלנות ואדיבות. המחשב הגיע לאחר יומיים כפי שהובטח. לצערי לאחר כיממה המחשב שבק חיים. בשיחה עם החנות (יונתן המקסים) נתקלתי בשירות מצויין והבנה מלאה למצבי, כולל בירורים ומענה לאחר שעות העבודה. הובטח לי מיידית כי יחליפו לי את המחשב (למרות שהאריזה המקורית נזרקה לפח). הגעתי לחנות עם המחשב התקול ואכן בוצעה החלפה כולל פיצוי על הטרחה מצידי. למרות שהמחשב החדש יגיע רק בשבוע הבא, אני חייבת לשבח את הצוות המקצועי והאדיב, כיף לקבל שירות כזה ואין ספק שעוד אשוב לשם :)























