
חיכינו בסבלנות עד שישרתו אותנו היה לחץ של יום הבחירות מאיר מכר לנו טלויזיה במחיר הנמוך שמצאנו גם קנינו מקרן קול

נהדרים פשוט וקל ! באתי לסחרוב 17 שלחו אותי למחסן ואספתי את המייבש לבטח אחזור

שירות מעל המצופה! ביום רביעי רכשתי מדיח כלים חדש, אחרי שהישן התקלקל. בקשתי שיספקו אותו בהקדם, נאמר לי שהסיבוב אספקה לישוב (מושב מרוחק יחסית) יהיה ביום שני הקרוב, והם ינסו להקדים. ביום חמישי (פחות מ-24 שעות) לאחר מכן המדיח הגיע אלי הביתה. ובעזרתו האדיבה של מאיר תואם לי מתקין לאותו היום, וביום חמישי אחרי הצהריים המגיח כבר הריץ את הסבב כלים הראשון שלו. לאורך כל התהליך הייתה תקשורת מצויינת ונכונות גדולה מצד הצוות לסייע ולעזור. השירות הפתיע אותי מאוד לטובה בשוק הישראלי.

התקשרתי לברר אודות המוצר ונענתי באדיבות ובפירוט. כשהגעתי לחנות המוצר המתין לי והאיש השרות פתח המוצר ובדק איתי את שלמותו ומסר לי פרטים מלאים כולל מפרטי עבודה לבעלי המקצוע. שרות יעיל ואדיב. כן ירבו.

יחס אישי מעולה, מחירים הטובים ביותר, תודה על אספקה זריזה ומהירה, תודה מאיר, שימעון ולאנטון נחזור לקנות בהחלט!

שרות מצויין קיבלתי עזרה מקצועית בבחירת דגם מתאים במחיר טוב. בוצע תאום אספקה מהיר בנוסף בוצע תאום עם טכנאי להתקנת המוצר מהירה וזה לא מובן מאליו. מאיר עושה עבודה טובה!

מושלמים, הזמנתי כיריים אינדוקציה, קיבלתי ייעוץ טלפוני, אבל עיקר העיקרים היה האספקה: הזמנתי ביום רביעי ולא חלמתי שזה יגיע פחות מ-24 שעות מרגע הקניה, קיבלתי הכוונה לשירות בצורה משולמת!

רכשתי מכונת כביסה של אלקטרלוקס. קיבלתי מאנטון שירות סבלני ומקצועי. ענה על כל השאלות. אנטון נתן את התחושה שאיכפת לו מהלקוח . תודה רבה

שירות טלפוני מצויין , מסבירים באדיבות על המוצר ואף מציעים אלטרנטיבות אחרות . אני ממליץ !

***שירות לקוחות מביש, זלזול בלקוחה וחוסר התייחסות רצינית לפניות ותלונות*** הזמנתי דרך החנות האינטרנטית מכונת כביסה לפני כ-3 חודשים. קבעתי משלוח שלא הגיע והייתי צריכה להתקשר ולנסות להשיג אותם כדי להבין מדוע המשלוח שלי לא הגיע, קבעו לי תאריך חדש לאחר השקעת מאמצים מצידי. המכונה הגיעה בשפה לא מוכרת ולא בעברית או אנגלית, כמובן שזה לא מצויין באתר שלהם ואף הנציג הטלפוני לא מסר לי מידע חשוב זה. המתקין של מכונת הכביסה אמר לי שאני צריכה להתקשר לחנות ולבקש שישלחו לי מדבקה בעברית עבור הדגם שלי. השארתי את פרטי באתר וחזרו אלי, ביקשו ממני את כל הפרטים כי לא הייתה להם גישה להזמנה שלי משום מה, אמרו שישלחו לי בדואר. לאחר מספר שבועות בהם חיכיתי למדבקה שתגיע בדואר התקשרתי שוב, ושוב לקחו ממני את הפרטים מההתחלה וטענו שהם יוציאו משלוח חדש. המשלוח הגיע עם מדבקה שגויה שלא תואמת למכונת הכביסה שהייתה בידי. שוב, יצרתי איתם קשר וביקשתי שישלחו את המדבקה הנכונה, המדבקה לא הגיעה עד היום. לפני שבועיים בערך שוב השארתי את פרטי, ושוב יצרו איתי קשר, שוב ביקשו את פרטי המלאים ואמרו לי שהפעם הם יוציאו את המשלוח עם שליח עד הבית . נציגה מהנהלת החשבונות של החברה (מישהי בשם עופרה) שאלה אותי עם מי דיברתי בפעמים הקודמות , וכאשר אמרתי לה שאינני זוכרת היא האשימה אותי בכך שזה לא בסדר מצידי ושזה חוסר אחריות לא לזכור עם מי דיברתי, ואני בתגובה שאלתי אותה האם הם מתעדים את השירות שהם נותנים ללקוחות שלהם וסוגרים מעגלים כפי שמצופה משירות לקוחות. כיום, עברו שבועיים והמשלוח טרם הגיע אלי. כמובן שלא יצרו איתי קשר מהחברה. כמובן שאני לעולם לא אזמין מהם יותר מכשירים חשמליים או אמליץ עליהם בשום מקום.

שרות מעולה קיבלתי הסבר מעמיק על המוצר ידעתי מה אני קונה באתי ממודיעין במיוחד לחנות מי שטיפל בי מאיר עשה עבודה טובה

רכשתי מדיח של סימנס. קיבלתי שירות מעולה ועזרה רבה מצד מאיר, שדאג לי מול חברת ההתקנה להתקנה מהירה. ממליצה בשמחה על השירות (במוצר עדין לא השתמשתי)

חנות אמינה וזולה. אציין לטובה את מאיר שנתן שירות מסור ואמין מעל ומעבר להתאים לי מוצר לצרכי...תודה מאיר, אתה איש יקר וטוב.

הגעתי בבוקר לפני הפתיחה קיבלו אותי בצורה יפה התעניינתי בטלויזיה מדגם קודם וקיבלתי המלצה לגבי מכשיר טוב יותר ומעודכן ויצאתי עם מסך

חיפשתי מקרר של שארפ והיו לי דרישות מאד מסוימות לגביו קיבלתי הסבר לגבי המקררים השונים ליווה אותי מאיר שהיה מאד נעים

נשברו לי כיריים בבית והייתי חיי. מהר כיריים מאותו דגם עקב חיתוך מאד ספציפי בשיש. מצאתי אצלם, קניתי וקיבלתי במקום תודה רבה למאיר לויאן היה מקצועי

הגעתי לחנות הודות להמלצה מחברים באתי במיוחד מירשולים בלי ציפיות ויצאתי בהרגשה טובה כי באמת נתנו לי פה הסבר למוצרים וקיבלתי מחיר מצויין יישר כוח

תמיד קונה פה ורוצה להגיד לכולם שכאן המחירים הטובים ביותר וזה וודאי אני בא משלם ולוקח פשוט תענוג

קניתי בחנות טלויזיה ושירת אותי מאיר היחס חם ואדיב , פעמים רבות קניתי גם אצל מני בחנות תמיד קיבלתי יחס חם ומחירים טובים אחריות לכל בעיה ק

חנות אמינה מאוד מוצר הגיע כמובטח אחרי יום. המוכר מאיר תאם התקנה עם טכנאי ותוך יממה המכונה עבדה בבית המלצה טובה על מוצר מעולה שרות מעולה.

לאחר התייעצות עם חברים בחרתי בחנות הזאת וכבר 4 שנים מאז כל המוצרי חשמל אצלי בבית מכאן . ממליץ בחום על המקום . שירות אמין והמחרים הכי זולים בארץ שמוליק משמר השבעה

קיבלתי שירות מעולה ממאיר. למחרת אנטון הנחמד והמקצועי התקין את הטלוויזיה. שירות מהיר ויעיל, אין מילים.

קיבלתי המלצנ לרכוש מדיח של בוש הסתכלתי בזאפ השוותי מחירים והמחיר היה הזול ביותר הגעתי למקום וקיבלתי את הסחורה

התענייינתי בתנור חיפשתי מוצר מאד ספציפי ואמרו לי שיש לראות הגעתי לחנות ומצאתי את מה שחיפשתי ואני מרוצה