
חיפשתי רבות מצלמה שבאחריות הדר. לאחר חיפוש דיברתי עם סומי בפוטו נגבה. הוא המליץ לי להגיע ולהתרשם. והסוף ידוע...השירות היה טוב מאוד...גם כן היחס...בנושא המקצועיות אני נותן כמעט טוב מאוד וזאת מהסיבה שהם לא "הכי" שלטו במוצר ובאפשריות שבו ככה שלא קיבלתי הדרכה ממצאה. סה"כ ייתכן מאוד שאחזור בעתיד!



















