
קראתי תגובות כאן של אנשים מרוצים ביותר על י.רובין והחלטתי ללכת אליהם גם בגלל ההמלצות וגם בגלל המחירים הזולים. ולכן בפעם הראשונה נכנסתי לחנות י.רובין וממש נהנתי, קיבלתי שירות אדיב ומהיר משלושה אנשים מאוד נחמדים,סובלניים,מחייכים ורק רוצים לעזור... רכשתי את המכונה מסוג Professional Care 500 D16 Oral-B ואני ממש מרוצה...בטוח אחזור לשם....תודה לשרון ולצוות י.רובין...























