
קניתי אוזניות אפל אייר פורס שנאבדו לי מחיר טוב לאחר יום מצאתתימ אותם וחזרתי לחנות המוצר היה האריזה מקורית לכן גם זיכו אותי מדהים שירות מעולה

קניתי אוזניות אפל אייר פורס שנאבדו לי מחיר טוב לאחר יום מצאתתימ אותם וחזרתי לחנות המוצר היה האריזה מקורית לכן גם זיכו אותי מדהים שירות מעולה

נאמר לי שהאייפון יבואן רשמי אבל שהגעתי הביתה הבנתי שזאת לא העטיפה המקורית (הייתה סגורה במדבקה ) (לא מוצר ראשון של אפל שקניתי ). בנוסף המכשיר לא פועל כמו אייפון חדש על המכשיר מאחורה אמור להיות כתוביות של אפל מה שלא קיים במכשיר שנקנה אצלם המטען נראה בערך כמו מטען מקורי אבל הוא לא כאשר פניתי לחנות יום אחרי הקניה נאמר לי שלא אליהם אני צריך לפנות אלה ליבואן

אתמול שוחחתי איתם עלות של הקורקינט הייתה 1388 אמרתי שאני אגיע היום שזה יום שישי ואז המכיר קפץ ל1550 שח לא להגיע ולא לקנות שם

שלום רב לכולם אני איש מבוגר ורדית בדרך כלל שהצעירין חסרי סבלנות מהחנות הזאת קיבלתי שירות ממש אדיב ומקצועי גם המכשיר כבר הגיע

איזה חנות גן בתקופה הלא קלה עושים הרגשה טובה קניה זריזה משלוח מהיר אליפות ערכה מקורית מחיר הכי זול

שירות מעולה, אף שלא קיבלתי הנחת סלב (וחבל). הטלפון סביר ץ,. אי אפשר לומר שלאנקיבלתי את כל המידע הרלוונטי וזו לא אשמת החנות שאני סלב קמצן.

חנות מדהימה שירות אנושי וחם והמחירים הכי זולים שמצאתי. כבר טלפון רביעי שאני קונה מהם. כל פעם המחיר הכי טוב שיש בשוק ושירות אליפות. בגלל שביקשנו גם מגן זכוכית הם דאגו להדביק אותו בחנות כדי שלא נסתבך בבית. הזמנתי בשעה 8:30 בבוקר באתר. ב13:00 הפלאפון כבר היה אצלי עם שליח.

קניה קלה זריזה גם השליח היה זריז הגיע תוך שעה וחצי גם זול המכשיר נראה מעולה למחיר שלו מושלם לילדים קטנים

שעה 09.50 תאריך 06/04/2020 השיחה מוקלטת עצה חינם לאתר בסט-סל בבקשה לשנות התנהגות .. קצת שקיפות לקהל הלקוחות: תעשו את הבדיקה בעצמכם, ותזמינו באתר מכשיר סלולרי יבואן מקביל ותגלו שאי אפשר!!! לא דרך האתר ולא דרך החנות!!! בעת הזנת הפרטים למכשיר סמסונג נוט 10 לייט, לא הצלחתי להזמין דרך האתר, פשוט מאוד לא נפתח הלינק לרשום את פרטי האשראי!! אולם, אם מוסיפים 299ש׳ח ליבואן רשמי ומגישים על הלינק ייפתח הדף ותוכלו להזין את פרטי האשראי !!!
שלום רב: זה פשוט חוצפה שאנחנו מקבלים חוות דעת כזאת ! במקרה אנו חנות ברוך השם שלאתרה שלנו נכנסות מידי יום עשרות הזמנות מכל סוג, ללא קשר ליבואן כלשהו ! הלקוח התקשר וטען שלא מצליח לעשות הזמנה ודיבר עם נציג שהיה במצע ביצוע הזמנה אחרת, אך הלקוח התעקש ודרש לעשות את ההזמנה מידית . כמובן שנענה בסירוב, מכיון שכל הנציגים היו תפוסים בהזמנות קודמות וטיפול של לקוחות, וממש לא מכובד לעזוב לקוח אחר בשביל לעשות הזמנה חדשה , אפילו שהוא לקוח ואנו מכבדים את כולם , אנו מאוד מצטערים אך כנראה הלקוח לא יודע להזמין ורצינו לעזור לו, אך הלקוח פשוט לא היה סבלני ודרש הזמנה מיד, וזה שהוא טוען שרק יבואן אחר היה אפשרי להזמין , זה פשוט הכפשה וחבל שהוא בוחר לעשות את זה דרך חוות דעת שלילית בשקרים הזויים על החנות שלנו, כי זה פשוט לא נכון , אנו נמשיך לתת שירות מסור לכל העשרות אלפי לקוחות שלנו, ולקבל מידי יום עשרות הזמנות באתרנו . :)

חייב לכתוב את. חוות דעת תבורך מיכאל היקר אני אבא לילד עם צרכים מיוחדים בהוסטל ואין לנו גישה אליו רק דרך סלולרי ודאגו לנו עם אמייל לסנכרן את הטלפון לפני שהילד קיבל לא מובן מאליו שירות נדיר צדיק אמיתי

קנינו טלפון כבר כמה פעמים הבן שלי לחייל ונשבר לו טלפון מיכאל דאג להביא לנו את הטלפון בערב אומנם מאוחר אך עדיין מרוצים כי בימים האלה לא מובן מאליו

יברך אותכם השם איזה תותחים התרופה כזאת לקבל מכשיר לילדה שימחתם אותה מאוד יפה מאוד אשריכם

חיפשתי טלפון סמסונג סול מצאתי חנות זה גם מחיר זול גן אנשים נחמדים הגיע תוך יום כל הכבוד האישה מרוצה מאוד

חיפשנו טלפון של שעוני המחר הכי טוב בקרבת האיזור שלנו דאגו לנו למשלוח מהיום למחר קיבלנו אותו עם שליח שהיה לו מלא שקיות של החברה כנראה שהם דאגו לאיזור אשקלון עם השליח גם בתקופה החוצה הזאת שירות מדהים

איזה מחר איזה שירות בימים כאלה חשבנו שכבר לא נקבל את המוצר במשלוח והם שיחקו אותה קיבלנו את הטלפון שהוזמנו כל הכבוד

מחיר מאוד זול ביחס למחירים שיש באיזור שלנו שווה מאמץ לנסווע עצת בשביל לחסוך כסף גם המוצר טוב

לאחר שהייתי בשתי חנויות שונות בסוף נפלתי על חנות אמינה מה שאמרו לי זה מה שהיה בפועל בתהליך קניה נייס

אחלה חנות מחירים טובים מכשיר טוב שווה כל שקל .רמון וסיימון עזרו לי והכי חשוב שהילדה מרוצה

שירות מעולה ומקצועי שניתן על ידי מיכאל. קניתי במקום גלקסי s10 ויצאתי מרוצה מאוד גם מהמחיר, וגם מחוויית הקנייה במקום! אחזור בוודאות לכאן בעתיד.

קיבלנו שירות ממיקי בפעם המי יודע כמה , מי שמגיע לכאן פשוט לא חוזר למקום אחר , תודה רבה

קניתי לפני השמונה חודש טלפון אייפון היה בעיה בסוללה וביקתי שיחליפו חשבתי שזה יהיה בתשלום בעל החנות התעקש שדרני ישלח את המכשיר לאחריות גם לסדר בלי כסף וגם שאריות תישמר אנשים טובים וישרים

בסד לאחר חיפוש קצר בסאם הגענו לחנות הזאת בראשון חוויית קניה נעימה לאחר צאת שבת המלכה הפתעתי את אשתי טהעיקר שהיא מרוצה

אחרי כמה קניות פעם ראשונה שאני רואה שאין תור בחנות המוצר היה באתר אותו מחיר בחנות קני

חייב לפרגן לפני כמה חודשים קניתי נאיד ואיתו ביחד מגן סיליקון למסך עם אחריות 6חודש אחרי כחודש היה לי קילוף ובאתי והחליפו לי היום הייתי בסביבה של החנות נכנסתי לחנות והחלותי שוב פשוט כיף שיש מקום שיש בו רמת צועדת שירות כזאת

גנבו לי טלפון ומכרים שלי אמרו לגשת לחנות בראשון ביקשתי טלפון נייד זול ב500שקל קניתי גם טלפון וגם אביזרים חיכיתי לבדוק וגם הטלפון במחיר זה עושה עבודה יפנ