
מבחר עשיר מחירים מעולים שירות אדיב ומקצועי חויית קניה אמיתית כבר רכישה שלישית דרכם וכל פעם אותו שירות

מבחר עשיר מחירים מעולים שירות אדיב ומקצועי חויית קניה אמיתית כבר רכישה שלישית דרכם וכל פעם אותו שירות

סאמח קיבל אותנו בחיוך , נתן שירות מקצועי ומקיף ועזר לנו לבחור במוצר איכותי ובמחיר משתלם

קיבלתי שירות מעולה. הטלוויזיה פצצה, עזרו לי לבחור את הטלוויזיה המתאימה ובדקו את הטלוויזיה כמו שצריך לפני

שרות מעולה מכל הלב ,הסבר מפורט על דגמים שונים, יחס אישי, מחירים טובים, סניף אילת הצורף 1

עולם הקולנוע באילת זה העולם שלי וממליצה גם שיהיה העולם שלכם אין על האיכות והשירות ובעיקר הסובלנות לקוח לעולם לא יוצא מרוצה יוצא רק עם חיוך תודה לרוני וכל הצוות אין עליכם.

ממליץ מאוד על הסניף, מוכר אדיב ואמין, לא מחפש לדחוף מוצרים ושמח להסביר יתרונות וחסרונות של כל דבר.

שירות מעולה עזרה מקצועי הסבר מאוד מנומס ומובן קיבלנו שירות מאוד נעים והכרחי עבור המשפחה שלנו

יחס ושרות אדיב ומעולה מחירים טובים מאוד ביחס לאחרים מקצועיות ומקצוענות בתחום ואוירה נעימה ומזמינה

פעם ראשונה שלי בעולם הקולנוע. נכנסתי להתעניין בטלוויזיה וקיבל אותי תמיר חודוסוב. בחור שיודע מה הוא אומר. הציע לי בדיוק את הטלוויזיה שאני צריך וכיוון אותי לצאת מהחנות עם הטלוויזיה המתאימה לי במחיר הנמוך ביותר.. היה תענוג. מציע לכולם לבקר בעולם הקולנוע באשקלון. עוד אחזור ובעיקר בגלל תמיר

שירות מדהים ! יחס אישי ! נהדר. נכנסנו בשביל לקנות מוצר אחד וקנינו שניים :)

שירות לקוחות מזעזע, לא נותנים מענה כמו שצריך - קבעתי אספקה של מוצרי חשמל באופן מרוכז וכל המוצרים מגיעים בימים אחרים שגם את התאריכים והשעות הם ״לא יכולים להתחייב״, פשוט על הפנים ולא שווה את המחירים הזולים יחסית. עוד יותר גרועה העובדה שהזמנו את כל המוצרים חודשיים לפני מועד האספקה והתקשרנו מיוזמתנו כל הזמן כדי לתזמן את האספקות - כי הרגשנו שאם לא אנחנו אף אחד שם לא ירים טלפון. חוץ מנציגה אחת שעשתה רושם של מאמץ וניסיון לעזור, כל הנציגות דיברו איתנו כאילו יש לנו כבוד לקנות מעולם הקולנוע ואני צריך לתת להם שירות 😂
הלקוח הזמין בתאריך 14/01/2023 מספר מוצרים בסניף בילו, בזמן ההזמנה לא הובטח ללקוח יום אספקה או אספקה מרוכזת וזאת מכייון שאל ניתן להתחייב על כך כיוון שכל המוצרים יוצאים ממחסנים לוגיסטים שונים, צר לנו על תחושת הלקוח אך יחד עם זאת בוצע ניסיון לספק את רוב המורצים במרוכז מדובר על הזמנה של 6 פריטים שונים שיוצאים ממחסנים נפרדים ומספקים שונים , שרות עולם הקונלוע

שרות אדיב, מחירים נוחים ושווים לכול כיס, כול הכבוד לאבי תמשיך ככה ונבוא לקנות גם מסך טלוויזיה

ביקשנו את הכיריים במבצע שעולה. 349 שח שפורסם בעיתון lx 640 קיבלנו ב380 שח אך זה. מרגיש מרומה . וזה לא בסדר
היי הלקוח רכש כיירים מסימו , המוצר מפורסם ב 599.00 והלקוח רכש בהנחה ב 380 ש"ח, כך שלא ברורה פניית הלקוח, שרות עולם הקולנוע

רוצה להגיד שרות רעה כזאת עוד לא קבלתי. מאכזבים!לא מקצוענים!פשוט לא טובים! שרות לקוחות מזעזע !שרות רע ממש!! לא ממליצה ואני לא אקנה מהרשת הזאת אפילו לא עיפרון!! מאוכזבת ממש!! **קניתי מחשב וביטלתי את עסקה וכבר 4 חודשים לוקחים ממני כסף סתם 4 חודשים אני רודפת אחרי זיכוי!! ופשוט משקרים לי וכל פעם אומרים שידברו איתי!!!חוצפה!! וכל זה אני בחופש לידה !!!ממש עצוב !!!

הייתי בעולם הקולנוע סניף אילת עם הבן שלי,באנו לקנות פלאפון לילד בן 13 מיד ניגש אלינו סוכן המכירות ושאל אותנו מה צרכים של הילד,הרגשתי שאני מקבל מענה בדיוק לתקציב שלי ולצרכים שלו הייתה חווית קניה מעולה

המוכר היה חמוד, נתן שירוץ עם המון סבלנות. הגעתי לרכוש טלוויזיה ויצאתי עם מוצר שמתאים לי מבחינת הצורך והמחיר.

תודה לאביב על שירות אדיב ומקצועי! תמיד כיף לחזור ולרכוש בסניף נתיבות. אמשיך להמליץ למקורביי לרכוש בסניף נתיבות!!

יחס חם והוגן נכנסתי 10 דקות רכשתי טלויזיה מחיר הוגן אפילו. זול העמיס לי נתן חשבונית ונסעתי

שרות מקצועי מהיר ומחיר הוגן, קיבלו אותנו בדבר פנים טוב. רצון לעזור ולתת את המוצר הטוב והמתאים.

אילן בחור מקסים, רק בזכותו קניתי את הטלויזיה הזו. בחור שירותי ונתן את הפרטים הנדרשים ומעבר.

קצר. לענין. שרות מעולה. הסבר פשוט ואמין וכנה. איש מכירות מנומס. אקלים מכירה נעים.תודה רבה

הזמנתי מאוורר של מידאה עם שלט, שלחו מחברה אחרת המילטון ללא שלט. לא הסכימו לספק לי את זה שהוזמן בטענה שאזל מהמלאי. בבדיקה באתר מסתבר שהמוצר קיים רק שהעלו מחיר שלהם.
הלקוח רכש במחיר של 149 ש"ח מאוורר תלייה MIDEA FW40-6H בתאריך 26/01/2023 המוצר מסופק ישירות מהיבואן הרישמי המילטון, בתאריך 12/02/2023 פנה אלינו הלקוח שהמוצר שהתקבל שונה ממה שהוזמן לאחר בדיקה מול היבואן התברר שבטעות נשלח לו דגם שגוי של חברת המילטון וכי המוצר שהזמין נגמר במלאי הספק, לאחר שעודכנו שהמוצר אינו במלאי המוצר הורד מהאוויר, הוצא ללקוח להישאר עם המוצר שהתקבל ולהזדכות על סך של 50 ש"ח, הלקוח סירב לכך עקב כך ההזמנה נאספה וזוכתה במלואה לבקשת הלקוח , שרות עולם הקולנוע

שירות מעולה מומלץ בחום נכנסנו וישר נתן לנו שירות מכל הלב ושירות הכי טוב שיש ! מומלץ!

שירות מעולה . יחס מצויין עם הרבה הסברים וסבלנות . כיף לקנות במקום כזה. תודה לגלעד בן הרוש.

בתאריך 5/2 הזמנתי טלוויזיה מסוג LG 43UP7550 ,לפני ההזמנה התקשרתי למוקד לוודא שהדגם קיים במלאי (דגם 2021), כמובן ששיקרו ואמרו שכל מה שמופיע שבאתר קיים במלאי. לאחר שהזמנתי, חיכיתי 3 ימים ורק לאחר מכן התקשר נציג מכירות כדי למכור לי דגם "משודרג", סירבתי ושאלתי האם הדגם שהזמנתי קיים בחנות בת"א משם הייתי אמור לאסוף אותו, הנציג אמר שהוא צריך להגיע לשם בהובלה מהמחסנים וזה ייקח עוד מספר ימים. כחצי שעה לאחר השיחה קיבלתי SMS שניתן להגיע לחנות לאסוף את ההזמנה. כמובן שחשדתי ויצרתי קשר עם מוקד השירות ושם אמרו לי שהדגם כנראה היה בחנות ובסך הכל שוחרר (עוד שקר). הגעתי לחנות, הנציג פתח את הטלויזיה כדי לראות שהכל תקין, מיד הבחנתי שמדובר בדגם אחר. הנציג נראה מופתע משינוי ההזמנה במערכת, אני הצגתי לו את ההזמנה המקורית והוא אמר לי "הרווחת דגם משודרג", בדקתי את מחירו דרך זאפ וראיתי פער של 10-20 ₪ בין הדגמים, אמרתי לו שאני בסך הכל רוצה לקבל את הדגם שהזמנתי ולאחר שהחזיקו אותי כחצי שעה בחנות וניסו "לעזור" וכמובן לשכנע אותי לקחת את הדגם השני, אמרו לי שאין להם מה לעשות ושאלך הביתה ואצור קשר עם המוקד. למחרת כשיצרתי קשר והסברתי את הבעיה, הנציגה אמרה שתבדוק ושתחזור אלי בשעה 15:00 (שעת סגירת המוקד), התקשרתי לאחר שעתיים והיא אמרה שבדקה והוצע לי דגם משודרג ואני לא רציתי. הם לא חשבו שמגיע לי פיצוי על השקרים ועל הטרטור בנסיעה לחנות. היא אמרה שתבדוק אם הדגם שהזמנתי קיים ותחזור אלי בשעה 15:00, היא לא חזרה אלי. ביום א' 12/5 דיברתי עם נציגה נוספת שאמרה לי שלא ניתן לקבל את הדגם שהזמנתי כי הגיע אליהם "מלאי פגום" שלא ניתן להשתמש בו (כמובן שלא האמנתי לסיפור). לגבי פיצוי, אמרה שיחזרו אלי, לפחות הם הכניסו בקשה לזיכוי, לאחר שכבר חויבתי עבור מוצר שהם לא יכלו לספק. עברו 3 ימים ועדין ניתן לראות את המוצר הזה מופיע באתר של החנות!! כנראה שהם יציעו לכל הרוכשים מוצר אחר ובמידה שלא ירצו הם פשוט יחליפו את ההזמנה בלי להודיע ללקוחות. את הפיצוי של אני כנראה אקבל דרך בית משפט לתביעות קטנות, ממליץ להיזהר מאוד מהזמנה דרך הרשת הזאת.