
שירות מעולה עם הרבה סבלנות והרבה עזרה שחר המוכרת עזרה לי עם הסיסמאות וההעברות אפילו שהיו עמוסים מאוד ראתה שהתקשתי והקדישה לי יחס מיוחד רק שאצא מסודר ומרוצה, הגעתי דרך המלצה של החתן שלי שהוא לקוח קבוע ואני גם כבר פעם שלישית תודה רבה לצוות מובילנד

שירות מעולה עם הרבה סבלנות והרבה עזרה שחר המוכרת עזרה לי עם הסיסמאות וההעברות אפילו שהיו עמוסים מאוד ראתה שהתקשתי והקדישה לי יחס מיוחד רק שאצא מסודר ומרוצה, הגעתי דרך המלצה של החתן שלי שהוא לקוח קבוע ואני גם כבר פעם שלישית תודה רבה לצוות מובילנד

חווית קמיה מהטובות יותר שהיו לי,איציק עזר לי עם חיוך,מחירים נוחים לכל כיס,הכימחשוב עוזרים בהכל.שירות מעולה .כל הכבוד

חיפשתי מכשיר נייד ליומולדת של בתי. באמצע הקורונה, היחידים שנתנו מענה וענו וגם סיפקו הם MOBILE LAND בהרצליה. זה לא המכשיר הראשון שרכשתי אצלם, והשרות היה מצויין. גם כשהיה חסר מה שחיפשתי במלאי, אדם, איש המכירות, חזר אלי לטלפון ועידכן אותי, וכמובן סגר איתי את העיסקה. שרות טוב ונעים. תודה

לא עונים בטלפון, גבו 30 שקל ריבית על תשלומים (כמו שביקשתי) ובפועל גבו הכל בפעם אחת(ויצרו לי בעיה באשראי כמובן) כל הניסיונות להשיג אותם כולל מילים לא עבדו
לקוח עשה הזמנה בערב יום הזכרון - בטעות חייבו אותו בתשלום אחד , מיד ביום העסקים הבא תוקנה הטעות ואף נשלחה אליו במייל חשבוניית מתוקנת . יש לציין כי עד לרגע זה לא חויב עדין הלקוח ( תאריך חיוב 10 לחודש )והטעות תוקנה במיידי ובכל זאת בחר לא להוריד את חוות הדעת השלילית ...

קבלנו שירות מעולה מאדם הנחמד שירות אדיב מקצועי ומהיר המיוחד המחירים הזולים במדינה. שווה במיוחד

קודם כל תודה לזאפ על ההמלצה על החנות מוביילנד. הגעתי לחנות מקצועית מאוד,עם מחירים נוחים,צוות מוכרים עם אחלה שירות,רצון לעזור אווירה טובה.איציק נתן לי שירות מעל המצופה.ממליץ לכולם

שירות מעולה קיבלתי טלפון חדש בניילון עם אחריות מקורית של APPLE בדקתי גם ב IMEI משלוח באותו יום 70 ש"ח שירות מצויין במיוחד מהנציגה נועה

עשיתי הבוקר (חוה"מ פסח) הזמנה באתר של מובייל לנד לפלאפון שיאומי לבן שלי. תוך זמן קצר מסיום ההזמנה חזר אלי טלפונית בחור בשם אדם, ובמקצועיות רבה עבר איתי על ההזמנה ווידא מולי את הפרטים החשובים (העדפתי לקחת את הערכה המקורית). כשהגענו אחר הצהריים לאסוף את המכשיר מהחנות, אדם היה חביב ושירותי מאוד. הוא עזר להשמיש את הפלאפון החדש וענה בסבלנות רבה על כל השאלות ששאלנו, גם לאחר שהמכירה הסתיימה. תמיד נעים לפגוש שירות טוב ומקצועי, שעומד מאחורי רכישה אינטרנטית אנונימית.. ממליצה.

הזמנתי טלפונית את הגלקסי 20. חזר אלי בחור נחמד מאוד בשם אדם. אדם ליווה אותי במשך כל הקניה ומצאנו ביחד פתרונות יצירתיים לתקופת הקורונה המורכבת. ממליץ בחום לקנות מMobile Land!

אחלה שירות!!!! במיוחד בחור מקסים בשם אדם, סובלני, מסביר, רכשתי כולל אביזרים כיסוי וכ"ו שירות מעל למצופה!!!

ממש הפתעה לטובה. רכשתי מכשיר חדש בשיחת טלפון רגע לפני כניסת החג. בשיחה זריזה סיימנו את תהליך הרכישה ותאמנו מועד מסירה בעזרת שליח ups שהגיע עד הבית. הכל תיקתק כמו שעון. בהחלט מרוצה אשמח לקנות מהם שוב

קניתי אייפון פרו 11 בחנות בשם מובילנד בהרצליה פיתוח, קניתי את המוצר אצל שחר המוכרת, בראשונה היא הייתה אדיבה ונעימה התלבטתי איזה דגם לקנות והיא נתנה לי לקרוא את ההסבר מה ההבדלים בינהם בסוף החלטתי את הדגם הספציפי הזה , אני ואייפון לא מסתדרים וזה הדבר הכי מסורבל בעיני ואני לא מתמצאת בו בכלל,למרות שהיו אנשים בחנות ושחר יכלה בקלות להגיד אני עסוקה, היא הייתה שם בשבילי עזרה לי להוריד אפליקציות , הסבירה לי איך האייפון עובד הסבירה בנועם ובסבלנות והייתה סופר מקסימה ולדעתי עשתה מעל ומעבר , עזרה להוריד דברים הסבירה כל דבר למה זה ככה שאלה מה עוד אני רוצה לדעת בקיצור חוית שירות נהדרת וטובה

מעולה!!! למרות העומס שהיה קיבלתי יחס אישי ושירות מהיר ונעים!! ממליצה בחום..הגיע אליי אחרי יום הפלא שירות מדהים

פשוט שמח , צוות מקסים טוב ודואג , אחלה שירות בעת הקניה ובעת המשלוח , חווית קניה כיפית ונוחה שירות שלא ראיתי עד עכשיו עוד בתקופה שכזו ואחלה מוצר שווה לקנות בחנות הזאת ובמיוחד להזמין .

גם בימים כאלה קשים הצוות עושה הכל בשביל לתת שירות מעולה איציק התותח נתן לנו שירות עזר לנו בבחירת המכשיר לקחנו a70 של סמסונג ערכה מקורית וכל האביזרים מקוריים יום אחרי זה חזרנו והבאנו עוד חבר לקנות עוד מכשיר הם הכי חזקים בתחום לא להתפשר על איכות רק מהם

חוויה נוראית בקניית טלפון מהמקום הזה,הזמנתי טלפון דרך האתר ובחרתי במשלוח דואר רשום עד 7 ימי עסקים,עברו 19 יום מאז ביצוע ההזמנה באתר והטלפון לא הגיע,דיברתי עם החנות והם טענו שיש עיכובים במשלוחי הדואר וזה יגיע תוך 21 יום עסקים!!!,תשובה הזויה ואין לה שום בסיס,בדואר אין שום הודעה על כך ,עובדה שעשיתי הזמנה לעוד מוצר מרשת אחרת והמוצר הגיע לפני ארבעה ימי עסקים,החנות מתנער מהאחריות והמחויבות כלפי לקוחותיו וזורק את זה על הדואר,לציין שאחרי מלא קניות דרך האינטרנט אני רוצה להגיד ששירות לקוחות כזה עוד לא ראיתי,אין להם טיפת אחריות,שלושה עובדים שעונים לטלפון כל אחד עם תשובה שונה,לאחר שנמאס לי מכל התירוצים שלהם החלטתי לבטל את העסקה ,הם תופסים לי את מסגרת האשראי עד שהדואר יחזיר להם את הטלפון,אני מציע לאנשים שקונים דרך האינטרנט שלא יתקרבו למקומות כאלה,ההבדל במחיר הוא פלוס מינוס מאה שקל,לא שווה כל הכאב ראש,ראיתי כמה אנשים שכתבו כאן שהיה להם סיפורים דומים עם אותו בית עסק ,זה חוזר כנראה על עצמו,עדיף לקנות ממקומות שמכבדים את עצמם ואת הלקוחות שלהם
בזמן שהמדינה נלחמת בנגיף הקורונה ורוב האוכלוסיה נלחמת על הפרנסה - ודואר ישראל עדכן את ימי האספקה שלו ל21 ימי עסקים - בחר בכל זאת הלקוח לפגוע בשמנו הטוב למרות שהוסבר לו שאין הדבר תלטוי בנו - לקוח עשה הזמנה ב12-3 , עוד באותו יום היא יצאה למשלוח בדואר והלקוח קיבל מס מעקב , לאחר כשבוע פנה לחנות - הוסבר לו שדואר ישראל עדכן את זמני האספקה ל21 ימי עסקים - לא מצאה חן בעיניו התשובה - ביקש ביטול עיסקה - הוסבר לו שברגע שהמשלוח יחזור אלינו - יזכו אותו אך כרגע זה בדרך אליו וגם עדיין לא עברו אפילו 7 ימי עסקים - מאותו רגע החל לדבר לא יפה , לשלוח עשרות מיילים ולרשום עלינו חוות דעת שליליות בכל מדיה אפשרית כאילו עשינו לו משהו רע... עצוב שבימים טרופים אלה - אנשים עדיין בוחרים לפגוע בפרנסה של עסק על לא עוול בכפו.

קניתי בשביל הבת שלי מכשיר אייפון פרו מקס רשמי אוזניות אייר פודס 2 הכל מקורי המוכרים היו מקסימים שחר טיפלה בי והסבירה לי הכל עשתה לי גם מחיר על הדרך השאירה לנו טעם של עוד נחזור ונמליץ

קניתי אייפון 11 בהרצליה, נתנו שירות מצוין ומהיר כבר יום אחרי יכלתי לאסוף את ההזמנה, המוכרת הייתה אדיבה, הסבירה לי איך לתפעל את הטלפון ועזרה להחליף סים.

שלום לכולם, ברצוני להמליץ על מוביילנד. מכשיר שני שקניתי שם ומאוד מאוד שמחה. איציק נתן לי שירות מעולה. כדאי לכל מי שמחפש טלפון

היום קניתי בMobileLand כמה מוצרים. איני יודע איך הם יעבדו, אבל שרות קיבלתי טוב מאוד. נציג בחנות נחמד ומקצוען.

הייתי בחנות וקיבלתי שירות שלא יאמן שירות שאין דברים כאלה אדיבות אנשים טובים תמיד קונה אצלם באמת הפעם יצאתי עם הרגשה מצויינת שאי אפשר להסביר, תודה בן תמשיך לחייך ולתת את הלב...😊😊😊

קניתי אצל שחר וקבלתי שרות מצויין מרוצה מהמכשיר יבוא אירופאי מעולה תודה רבה לכם מובילנד