
הגעתי לחנות עם בת זוגתי במהלך חול המועד פסח על מנת לקנות מחשב נייד ספציפי לאחר שדיברתי בטלפון עם עובדי החנות כדי לדעת אם הדגם קיים במלאי וכבר בטלפון הבנתי שמדובר בחנות שנותנת יחס אישי מעולה, מי שדיבר איתי היה מאוד סבלני והבטיח להתקשר אלי ברגע שהם יקבלו את הדגם מהיבואן וכך היה. ברגע שהגענו לחנות מיד קיבלו אותנו בנעימות והציעו לנו לשבת. המוכר היה מקצועי והסביר על המחשב ועל היכולות שלו. לאחר מכן אמרתי לו שאני מעוניין גם בתיק ספציפי שראיתי באתר שלהם ולשמחתי הוא היה במלאי בחנות. המוכר הציע לי עכבר למחשב אך לא ניסה לדחוף אותו בכוח. מכיוון שאני מבין בתחום המחשבים יכולתי להבחין באמינות של המוכר שלא מעוות את המציאות כדי למכור יותר. אני חייב לציין שזו הייתה חוויית הקניה הכי טובה שהייתה לי בחנויות מהסוג הזה. היחס היה אישי, סבלני, מקצועי ומהיר וכמובן שאין מה לדבר על המחיר של המוצר - הכי זול לעומת המתחרים! ללא ספק אחזור לקנות שם ואמליץ לאחרים. תמשיכו כך!























