
חיפשתי אוזניות חדשות והגעתי לדירקט ליין בגלל המחיר הזול והביקורות החיוביות.ביצוע ההזמנה היה קל מאוד,ברור ונוח.ההזמנה הייתה בשבת,ביום ראשון קיבלתי אימל שהחבילה כבר באשדוד,ולמחרת זה הגיע לבייתי.יומים לחבילה בדואר רשום זה מאוד מהיר(מנסיון).החבילה הגיע במצב טוב עם כל הדברים.שלא הבנתי נכנסתי לאתר כדי לחפש עזרה וצוטטתי עם נציג לקוחות בשם ערן.ערן עזר מאוד וענה לכל השאלות שלי מהר.אני בטוח יחזור לקנות בחנות זאת.







