
רכשתי כוסות מלמיו הכוסות מצוינות חבל שלא הי את מבחר הצבעים שהיו בתצוגה ונאלצתי לבחור צבעים מן המלאי בסך העכל השירות היה טוב ומהיכ

רכשתי כוסות מלמיו הכוסות מצוינות חבל שלא הי את מבחר הצבעים שהיו בתצוגה ונאלצתי לבחור צבעים מן המלאי בסך העכל השירות היה טוב ומהיכ

שרות מהיר ביותר, מחיר מצוין, מכונת קליית הקפה עושה את העבודה מצוין ופולי הקפה הירוקים שהגיעו איתה נהדרים. תענוג לעשות איתכם עסקים

קל לקנות, הגיע במהירות ועובד באפן מעולה. אני מרוצה לגמרי במכשיר הזה והייתי קונה אותו עוד פעם אם יש צורך

שירות מהדר !! קיבלתי את המשליח יום למחרת (: הכל הגיע ארוז יפה ומסודר ! מאוד ממליצה לקנות מהם! והמחירים שלהם הוגנים! ממליצה בחום

שירות נוראי, להתרחק כמו מאש. שלחו אלינו מוצר שגוי. אחרי שלא ענו לנו במייל, התקשרנו לחברה. ביקשנו שיחליפו את המוצר לזה שהזמנו. התייחסו אלינו בטלפון בצורה מגעילה, קיללו והאשימו אותנו בניסיון לגנוב מהם. אמרו לנו שסכום הקנייה לא כזה משמעותי אז מה אנחנו רוצים. בקיצור, השירות הכי גרוע שקיבלנו מחברה. בסוף סוכם שיגיע שליח שיאסוף את המוצר (בלי כמובן להביא את הנכון, כי למה לתת שירות). רק אחרי שהמוצר יאסף והם יראו שלא פגענו בו, הם יואילו בטובם לזכות אותנו. עד היום - שבוע ומשהו אחרי השיחה, השליח שהיה אמור להגיע "מחר" עדיין לא הגיע. נפנה לחברת האשראי שייסיעו לנו בקבלת הכסף שלנו בחזרה. אם אתם רוצים לקבל את המוצר ששילמתם עבורו, אל תקנו מהם.

חווית רכישה מוצלחת למדי. הזמנתי מקינטה בריקה של ביאלטי ב10.01.21, קיבלתי אותו בצהרי ה 11.01.21 שני שוקולדים לפינוק. הזמנה קטנה, אבל הטיפול היה מהיר מאוד וחלק מאוד!

רמת שירות לקוחות הכי גרועה שנתקלתי בה. איבדו את החבילה שלי למשך 3 שבועות, ובשיחות לבירור התייחסו בזלזול ולא נתנו פתרון רציני. אחרי 3 שבועות הגיעה חבילה מעוכה ושבורה. לקח שבוע לקבל מהם תשובה שהם יבואו לאסוף את החבילה, עוד 5 ימים שיגיעו לאסוף ועדיין לא מוכנים לזכות אותי עד שהחבילה תגיע אליהם, כאילו שזה אחריותי. והכל תוך צורת התייחסות ללקוח שהיא פשוט מבזה. לא להתקרב.

לאחרר 4 ימים התקשרו להודיעה שאין חצי מהזמנה של 517 שח בשירות לקוחות חצופה שלא אכפת לה מרימה תקול לא טוב לך תביא כרטיס אשראי ולהתראות הפעם ראשונה שהזמנתי עקב מחיר תחרותי שלא שווה כלל את החוויה ובטח לא תזמן

קפה זול שירות על הפנים .נציגי מרשים לעצמם לשקר ולזרוק טלפון . יש לך בעיה עם השירות שלכם. אין לכם עם מי לדבר, מנהל אין לו זמן עליך והוא עסוק כל הזמן. אז אם יש לך בעיה אין לך עם מי לדבר אף אחד לא יצא לך פתרון

שרות לקוחות זועתי. ביטלתי את ההזמנה דרך פניה באתר, כשלא קיבלתי אישור טלפנתי והגעתי למרכז הודעות שאמרו לי שיחזרו אלי. כמובן שלא חזרו, לא ביטלו את ההזמנה, יומיים לאחר הביטול שלחו את ההזמנה, וקיבלתי את המוצר שלא רציתי.

שרות גרוע! !!! !!!! אין מענה! מכונה משומשת! קפה שהופתח לא סופק!!!לא ממליץ!!חנות לא עומדת בהתחייבות שלה!

הייתי לקוח שלהם 5 שנים. הזמנתי מהם משלוח של קפה ב20 לנובמבר ב6 לדצמבר עדיין לא נראו עקבותיו. אחרי שיחה עם נציגה שהיתה חצופה ואגרסיבית, הבטיחה לי שעד סוף השבוע זה יוצא. ב14 עדיין לא הגיע! התקשרתי שוב ורק אחרי שאיימתי לבטל את ההזמנה ראו איזה פלא תוך שעתיים הגיע עלי הקפה, ללא התנצלות מאף נציג וגם ללא אף פיצוי. להתרחק מהאתר שלהם כמו ממגיפה החוויה בחנויות קצת יותר סבירה אבל לא בהרבה. נתתי 2 כוכבים ולא אחד כי לפחות הקפה טוב. אבל זה לאווצה אז לא ממש מגיע להם קרדיט.

אמיגו - בית עסק נפלא בניהול של שחקן נשמה. עומד בעצמו וקולה את הקפה לא נותן לגרגיר סורר להיכנס לשקית. בעיינים שלי ראיתי כן ירבו אנשים וחרוצים תענוג של קפה ושרות מעולה.

מבחר טוב מאוד הן מבחינת סוגי קפה הן מבחינת אריזות. תהליך הזמנה, הספקה, הכול מהיר וחלק. קונים גם בחנות פ"ת ונמשיך עם זה.

הזמנה נוחה ,הגיעו עדכונים לגבי סטטוס המשלוח .ומבחר טוב לגבי איסוף המשלוח .לא רכישה ראשונה שלי ובהחלט ארכוש שוב.

אתר אינטרנט ברור ונוח לביצוע הזמנות. שרות טלפוני מהיר ואדיב. מחירים ברי תחרות. פעם שניה שאני מזמין אצלם והכל בסדר.

שירות מקצועי ,מהיר ולעניין. תודה. חיסרון - המחיר של הבלאק פריידי היה אותו דבר כמו לפני (רק רשמו מחיר גבוה יותר ומחקו ,כדי להראות שירד המחיר)

שרות מצויין קבלתי משלוח בזמן ובדיוק כמו שהזמנתי גם תודה רבה עבור השי אשמח לקבל עדכונים עבור המבצעים

קניה מקוונת. התאור באתר משביע רצון. המבצע היה כמתואר וגם המתנה שהובטחה היתה מצוינת. משלוח היה זריז רק חבל שהגיע אחרי 22:00 בלילה . הקפה שהזמנתי היה טרי וענה על ציפיותי

החוויה הייתה נוראית בשל שירות גרוע ביותר של המשלוח מחברה CHITA איש הקשר של המשלוח לא היה מנומס. ניתק לי את הטלפון בפרצוף. המשלוח היה אמור להגיע בין 7 ו- 9, והוא הגיע רק ב-16 איבדתי יום עבודה שלם בניסיון לדבר עם מישהו מהמשלוח או מהחברה קופסת המוצר היה פתוח ובתוך עוד קופסה. ספל שבא יחד עם המכונה היה בתוך עוד ספל, וכשניסיתי לחלץ אותו, ספל אחד נשבר, בקיצור סיוט!

בוצעה הזמנה, עודכנתי שהמוצר לא במלאי... מאז ממתין לזיכוי... לא ניתן להשיג את השירות בטלפון... לא חוזרים במיילים... ראו הוזהרתם. בדיוק פותח תלונה ברשות להגנת הצרכן.

הזמנתי את הקפה שרשום שיקבל עד 7 ימים ובפועל לא התקבל אחרי שבועיים כבר. נאלצתי לקנות עוד קפה במקום אחר.

הזמנתי כוסות אספרסו. באחת מהן יש סדק קטן. אני כבר שבוע משאיר להם הודעות בכל דרך אפשרית - מייל, מוקד הודעות, צור קשר באתר...ולא חוזרים אלי.

מחירים מצוינים,יש הנחות, הרבה מבחר לכל אוהבי הקפה, קפה מכל סוג ומחברות מובילות בשוק קפסולות ופולי קפה

הזמנתי קפסולות למכונת קפה נספרסו יאניסיה. פעם ראשונה - קפסולות תועמת נספרסו של MAURO. קיבלתי למחרת עד הבית. חבילה מסודרת ודי מהר לדעתי. קפסולות מאורו - הקפה נהדר, אבל לפעמים מכונה לא רוצה לקבל אותם... פעם שניה הזמנתי קפסולות מקוריות של נספרסו . הגיע תוך יוםים לנקודה היסוף על יד הבית. מכונה מקבלת אותם כמובן. איכות כפסולות ברמה! טעם שונה. מחיר ליחידה 2 ש"ח, בתנאי כמות לא פחות מי 70 יח. MAURO, מחיר ליחידה 1.45 ש"ח, בתנאי כמות רכישה - 110 יח.