
הייתי מרוצה מאוד מהשירות ומההזמנה, בטוחה שאזמין מהם גם בפעם הבאה, וכמובן שהם לא מוכרים בעלייה חיים, ממליצה מאוד :)

הייתי מרוצה מאוד מהשירות ומההזמנה, בטוחה שאזמין מהם גם בפעם הבאה, וכמובן שהם לא מוכרים בעלייה חיים, ממליצה מאוד :)

מרוצה מאוד מהתנהלותה של החנות, שירות מעולה. דאגו למשלוח עד שהגיע לפתח ביתי היו איתי בטלפון.

הזמנה קלה ונוחה, שירות לקוחות אדיב - התקשרו לוודא את ההזמנה ולתאם משלוח. המשלוח היה מהיר, באותו היום שהתקשרו והשליח הגיע בזמן.

קונה אצלהם כבר שנים. מחירים טובים ושירות מצויין. מבחר טוב. ההזמנה תמיד מגיעה יום למחרת, אחרי שיחת טלפון שבה מוודאים את כל הפרטים

לא רק שהחנות זולה בהשוואה למתחרים, הם פשוט נחמדים והשירות אדיב בודקים אם המשלוח הגיע אם ביקשתי שישאירו ליד הדלת מקצוענים ומעדכנים אם יש מוצר חלופי יותר מתאים

חנות מצויינת. שירות מעולה, משלוחים מגיעים מהר ומחירים זולים. מזמין שם כבר כמה שנים ותמיד ללא תקלותץ מומלץ!

הזמנה נוחה ומהירה. מחיר טוב. שירות נעים ואדיב ומשלוח שמגיע בזמן ובלי בעיות. מומלץ ביותר.

חנות נוחה וקלה, המשלוח הגיע בזמן, עם מתנה מושלמת - 2 עצמות (לא הזולות - של הביוקר :) )

קניתי מהם מזון כלבים במחיר הכי זול בארץ! מחיר טוב, שירות מצויין, אין צורך להוסיף.

חוויה כצפוי מאתר קניות . הקניה התבצעה בנוחות ההספקה הייתה כמצופה . אין לי יותר מה להוסיף על קניה זו

ה-מקום לקנות דברים לכלב. ההזמנה פשוטה ומהירה באתר. המשלוח מהיר מאוד, לעתים אפילו באותו היום. השירות מעולה ובנוסף לכל זה - קיבלנו פינוק לכלב במתנה. מומלץ מומלץ!!

ממשק הזמנה קל ונוח. שירות מעולה. האוכל הגיע בזמן יום אחרי שהזמנתי באינטרנט במחיר זול מאוד.

האתר קצת בעייתי - אחרי שמוסיפים דברים לעגלה ומנסים להמשיך לקנות הרבה פעמים היא מתרוקנת מה שמעצבן מאוד, אחר כך - הטיפול מצויין, מהיר, אדיב, הם מתקשרים ומודיעים, ומספקים את המוצרים מהר מאוד וכפי שהוזמנו

שרות ומחיר מעל כולם. אני מרוצה כי: 1)לאחר בדיקה מקיפה רכשתי שק בונזו 20 ק"ג במחיר הכי טוב שקיים 144 ש"ח 2)ההזמנה בוצעה בשעות הלילה המאוחרות ולמחרת יצרו איתי קשר וההזמנה הגיעה. 3)שרות טלפוני אדיב ובנוסף היה נחמד לגלות שפינקו אותי עם מתנה: ממתקים לכלב

הזמנתי מהחנות אוכל כלבים. בלמעלה מעשר חניות שזאפ מפרסמים היה חסר במלאי. אז עברתי חנות, חנות ואתר אתר עד שמצאתי חנות שהציע את המוצר. בשום מקום באתר לא היה כתוב שיש בעיות מלאי (למרות שבאתרים אחרים היה כתוב שאין במלאי). הזמנה והתשלום שלי עברו בשעות הבוקר וקיבלתי אישור למייל שההזמנה בוצעה והתשלום התקבל. הבוקר קיבלתי מהחנות טלפון בו נאמר לי בשיא התמימות שאין את המוצר במלאי (אז למה הקנייה עברה????) ואם בא לי משהו אחר. מיד ביטלתי את כל ההזמנה, התלוננתי למה לא נכתב באתר (לא היה לה מה לענות לי). עברו כבר מספר שעות ועדיין לא קיבלתי מייל אישור על הביטול ועל החזר של הכסף שגבו אתמול סתם.
שלום אין דיוק בדברים : ההזמנה לא חויבה ולא גבינו תשלום .אף פעם איננו מחייבים אשראי לפני שאנחנו בקשר טלפוני עם הלקוח . הלקוחה ביצעה את ההזמנה בלילה ולמחרת ב8 בבוקר בבוקר הנציגה התקשרה אלייה להתנצל שהמוצר חסר במלאי והציעה לה מוצר חלופי או שיקח כמה ימים והמוצר יחזור למלאי אך הלקוחה בחרה לבטל את ההזמנה . אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר ומצרים על כך שמיקי בחר להכפיש את שמנו . בברכה צוות all4pet

מחירים מצוינים, אולי הכי זולים שיש, מבחר גדול שו מוצרים, משלוח מגיע תמיד בזמן ושירות אדיב וענייני. לא קרה שהייתי לא מרוצה.

אני מזמינה מהחנות דרך האתר, המוצרים תמיד מגיעים בזמן. אם יש חוסר במלאי מתקשרים אליי ומעדכנים. שירות לקוחות מצויין ואמין.

מחיר מאוד זול לעומת חנויות אחרות, אתר קל לתיפעול, וההזמנות מטופלות מהר. בכל בעיה מענה מהיר ופתרון מיידי, משלוח סופר מהיר, וכולם נחמדים ואדיבים. מומלץ מאוד

האתר מאוד נוח וידידותי למשתמש, יש מגוון רב של מוצרים במחירים מעולים, המשלוח בחינם ומדוייק וגם מגיע במהירות, שירות לקוחות מצויין להפליא ומהיר. מרגישים שזאת חנות שאיכפת לה... והכל פשוט מעל המצופה! מעל ל-10 שנים קונה בחנויות שונות ותמיד מתאכזבת מטיב המוצרים, מחיר או שירות, אך כעת מאוד מרוצה מהכל! כבר חודש רביעי שרוכשת אצלהם ושמחה שסוף סוף מצאתי חנות כזאת מצויינת מכל הבחינות. אני ובן זוגי בעלי 4 חתולים ו-2 כלבות ומזמינים מהחנות בתדירות גבוהה (לפחות פעם בחודש) וממליצה לכולם בחום ומכל הלב לעבור לקנות רק אצלהם באמת שמגיע!!! :)

שירות מדהים, אדיבים כל הזמן, תמיד מוודאים ומודים על כל הזמנה שעושים באתר שלהם, הכל הגיע בסדר ובזמן, כמו תמיד. שירות אדיב ומעולה. מומלץ מאד

שירות מצוין. הזמנתי בלילה, בבוקר כבר התקשרו לתאם הגעה ובצהריים המשלוח היה אצלי. גם הנציג שהתקשר וגם השליח היו אדיבים. המחירים היו מצויינים! ממליצה בחום להזמין מהחנות.

המשלוח הגיע באותו היום , השליח תיאם איתי שעה והיה אפשרי אפילו לשלם במזומן. כאשר לא יכל להכנס למקום שבו הייתי הוא היה מאופק ולא כעס וחיכה בחוץ. כל המוצרים הגיעו האופן איכותי , אני מרוצה מהחנות

המוצר הגיע במהירות תוך פחות מ-24 שעות. שירות אדיב ומהיר ומוצרים איכותיים. קונים בקביעות אוכל לכלבים וחתולים רק מהם. מומלץ!

ההזמנה בוצעה בצהריים, השליח הגיע בערב, הציע בנימוס להכניס את השק(8 ק"ג) לתוך חדר פנימי בדירה. בהמשך קיבלתי מייל מהחנות, בבירור האם הכל עבר תקין,ואם אני מרוצה. בקיצור, שירות תענוג. מיכאל

רוכש מזה שנים בחנות. שירות אדיב ויעיל מאד. אם יש חוסר במוצר המוזמן מיידעים מיד. המשלוח מגיע באותו יום או למחרת.