
לפני שקניתי טלפון עשיתי סקר שוק בבאר שבע המכשיר הזה עולה מעל 2000 שקל ומתצאתי בזרם הכי זול בראשון גם מחיר טוב גם המשלוח הגיע מהר המצופה סהכ חסכתי כסף שקיבלתי שירות מעולה

לפני שקניתי טלפון עשיתי סקר שוק בבאר שבע המכשיר הזה עולה מעל 2000 שקל ומתצאתי בזרם הכי זול בראשון גם מחיר טוב גם המשלוח הגיע מהר המצופה סהכ חסכתי כסף שקיבלתי שירות מעולה

לאחר חיפוש קצר הגעתי לחנות בו סייל סלולר לקנות אוזניות ביררתי בטלפון שנוצר נמצא במלאי במחיר של האתר נעניתי בחיוב הגעתי שילמתי ויצאתי מרוצה הקניה היתה מהירה הוצע לי כיסוי אך סירבתי רציתי רק את האוזניות שקיבלתי שירות עם חיוך מרמון נחזור לקנות. שוב האווירה בחנות מאוד חיובית

המליצו לי על החנות זה כי קנו שםפעם חברים שלי וארממו שיש בחנות זה שירות טוב לאנשים אמינים לכן באנו היום קנינו טאבלט סמסונג היה שני דגמים המליצו על הדגם הזול כי אין לנו צורך במשהו יותר יקר ויצאנו מרוצים תודה לתמיר

קנינו אייפון לפני חודש ימים מיניה בו תקלה של מסך הוא קפא מייד התקשרנו לחנות הרגיעו אותנו במקום שאין מה לדאוג והסבחרו לנו איך לכבות ולהגליק את המכשיר מחדש פשוט מקצוענים לא צפינו את הסבלנות הזאת עד שהמכשיר חסר לעבוד לא ניתקו לנו שאפו

עשיתי הזמנה של סמסונג 10פלוב באתר של החברה חזר אליי נצגי בשם רמון עבר על הפרטים בכדי לוודא שבכל נכון השלמנו את העסקה לאחר כ 5 ימים המוצר הגיע כמו שהובטח הקניה מול רמון היתה נעימה מרוצה מהשירות בינתיים

קנינו טלפון ביום שישי לילד מתמףנה והוא החליט שלא רוצה שיומי על הבוקר יוןם ראשון חזרנו לחנות בגלל שהמכשיר היה סגור בקופסה מקורית ולא משומש הסכימו להחזיר לנו את הכסץ במלואו ללא דמי ביטול אין דברים כאלה באמת שהפתיעו לטובה זה חנות ששווה לקנות בו גם בגלל ש ם זולים אבל בעיקר בגלל השירות

חיפשתי טלפון של אפל איקס החמות בסט סל היו במחיר הכי טוב והתקשרתי להזמין היו מאוד נחמדים בטלפון הזמנו גם כיסויים ומגן נסך הם הדביקו וסדירות הכל השירות ממש טוב נקנה שוב

חיפשתי אייפון x החנות בראשון היתה הכי זולה בדגם הזה בזרם כי באיזור מגורים שלנו יותר יקר משמעותית התקשרתי אמרו שיש במלאי וניתן להגיע טאכן הגעתי וטוב שכך מיכאל הפך את תהליך הקניה לחוויה נעימה שירות ידע נרחב בתחום מקצועי והכי חשוב אדם נעים הליכות

אני ממש מרוצה , שירות מהיר , אדיב נגישים ביותר קבלתי מגן שונה מהצבע שבקשתי ומיד כשהודעתי התנצלו ושלחו מגן נוסף לפי בקשתי שווה לקנות מהם אני ממש ממליצה!!!

חיפשתי טלפון לילדה במחיר מוזל 440שקל סמארטפו מגניב של שיומי המוכר תמיר היה נחמד נתן הסבר פשוט ולעניין אחלה מקום נעים לקנות שם

שירות הכי מדעים שקיבלתי בחנות מיקי קיבל אותי הסביר על המכשיר עזר בהעברת נתונים קצר וקולע

לחנות הזאת מגיע רק שבחות מילים טובות ביותר שיש לפני שנה קניתי טלפון ונכד שלי מחק לי את כל הטלפונים ותמונות באתי לחנות אתמול ושיחזרו לי את הכל ובלי תשלום אין לי מילים רק אלף תודות לתמיר ולרמון

אני ממש שמח מההזמנה. חנות מעולה עם שירות מקצועי ומשלוח מהיר עד דלת הבית. המחיר הכי טוב בזאפ שזה דבר טוב מאוד. אני קונה את המוצרים לא בפעם הראשונה בסניף BestCell אשר בראשון לציון, המוכרים מעולים. אני מאחל הצלחה לחנות ומציע לאחרים לרכוש מחנות זאת. תודה רבה.

היום רכשתי טלפוו סלולרי ומגינים ילדה. פגש אותנו מיכאל שנתן שירות אדיב ומצויין . טיפל גם בטלפון שלי והכל בחיוך. אדיב, חייכן, סבלני. נתן שירות קצר וקולע נותן את כל הנתונים בלי לסבן ובלי לדחוף מה שלא ביקשו. ממליצה בחום על החנות ועל השירות. שלא לדבר על המחירים של המוצרים בחנות. החנות מסודרת ומאורגנת והכל מתוקתק.

לפני פחות מחודש קנינו סלולרי והיינו מאוד מרוצים רק היינו צריכים עזרה בכל מיני פעולות לגבי המכשיר אייפון לא הצד החזק אצלי דיברנו עם החנות והיו סבלניים הסבירו בפירוט זה עזר מגיע כל מילה ולא אחת מיותר המשיכו

לפני כמה ימים קנינו כמה טלפונים הרכישה ביתה מהירה טובה עם אביזרים כיסויים אחוריים לכל הטלפונים הילדים לא אהבו את הכיסויים ולכן חזרנו להזדכות עליהם חזרנו לחנות תוך כמה דק מנהל החזיר לנו את הכסף על הכיסויים במלאו כל הכבוד חנות שמכבדת את עצמה זה הדרךנ

לפני כעשרה ימים חיפשנו טלפון נייד המחיר הכי זול בקרבה שלנו היה בחנות הזאת אנחנו מרחובות ואצלנו עוד כ30 אחוז יותר אותו מכשיר שווה ביותר אצלם

לזה באמת לא ציפיתי יש לי קורקינט שקניתי לפני 10 חודש והיה בעיה חשמלית מהאחריות סידרו לי את הקורקינט לאחר התערבות של סיימון שאפו

שירות היה הכי הכי טוב שאפשר לקבל והנה הסר רכשתי מכשיר לפני חצי שנה התקקל שמע לא שמעו כלום שלחתי דרך החנוות אתה המכשיר לתיקון וחזר תוך שבוע תקין לגמרי בלי סיפורים תודה רבה לאקו ותמיר על השירות

אתמול רכשתי טלפון של שלומי הפתעה לחבר שלי והיום החזרנו את הטלפון כי הוא לא רוצה את הטלפון בגלל שלא פתחנו את הקופסה הסכימו לזכות אותנו רק הורידו לנו 30 שח חנות של אלופים

קניתי לפני כמה ימים טאבלט של סמסונג החמות המליצו על המוצר לאחר בדיקה של כננה ימיםמהם צדקו באמת תמורה טובה מאוד למחיר אני מרמלה המחירים אצלנו יקרים ב300 יותר

הזמנה דרך האתר הייתה בשישי. ביום ראשון בערב יצרו איתי קשר לתיאום ובירור לגבי צבע ותוספות. לאחר שהוצע לי שדרוג ליבואן רשמי בעלות נמוכה מאשר מופיע באתר (ומכשיר בצבע לבן ולא ורוד), קיבלתי את ההצעה. למרות שנאמר לי שהמשלוח יכול לקחת עד 21 יום ( לא תלוי בהם אלה בספק השליחויות - תקופת הקורונה), המשלוח הגיע תוך יומיים אם כל הפריטים כמובטח.

חיפשתי אייר פודס פרו ומצאתי את החנות הזאת כי היתה יחידה שענו לטלפון תהליך הזמנה היה מהיר יעיל עם הסבר טוב והמוצר הגיע מהר פעם ראשונה אך לא אחרונה

בס"ד. רכשתי נייד וקיבלתי אותו בו ביום . התייעצתי עם רמון ואקו, ולאחר קבלתו, סיימון הדריך על הנייד . כולם נציגים אדיבים,מקצועיים ונעימים. כיף לקנות מוצר חדש עם שירות טוב, תודה :)