
הזמנתי נייד חדש. הגיע אחרי יום בלבד. הנציג שצילצל לוודא את ההזמנה הסביר הכל כמו שצריך. מומלצים בחום

הזמנתי נייד חדש. הגיע אחרי יום בלבד. הנציג שצילצל לוודא את ההזמנה הסביר הכל כמו שצריך. מומלצים בחום

קניתי שעון של אפל וגם איירפודס והחנות נתנה שירות מעולה ומיידי יום אחרי כבר קיבלתי את שני המוצרים שהיו ארוזים בצורה מאוד טובה :)

קניתי אצלם את ה Pixel 4a. היו מקצועיים ואדיבים, ובנוסף אחלה של מחיר. תודה לכם.

עניינים מאוד, יש מעבדה מתקדמת של oneplus לדבריהם שהם מתקנים במקום. המחירים הכתובים ב זאפ מחזיקים גם בזמן קניה, ללא המשפטים הידועים (זה לא כלול...על זה יש תוספת, וכדו')

נאלצתי להחליף מסך שבור. בחרתי במעבדה זו לאור חוות הדעת שקראתי באתר. אכן כפי שציינו רבים לפני קיבלתי שרות מעולה. עמדו בזמנים והתיקון נראה מושלם. לצערי כעבור יום הסתבר לי שחיישן טביעת האצבע אינו מגיב. לכאורה אין קשר בין המסך לחיישן (בטלפון הזה, LG V30, החיישן נמצא בגב הטלפון) וזו התשובה לה ציפיתי. אולם לא, שי ביקש שאביא את הטלפון לבדיקה ואכן תוקן ללא תשלום נוסף. והנה כעבור יומיים שוב החיישן הפסיק לתפקד. שוב נסעתי למעבדה. הפעם התקבלתי ללא תור וכעבור 10 דקות יצא אלי דני הטכנאי, התנצל והסביר לי בפרוטרוט מה הייתה התקלה וכיצד תיקן אותה. כפי שרבים לפני כבר ציינו תודעת שרות, יעילות ואדיבות כאלה ראויים לציון ולצערנו נדירים במקומותינו. כל הכבוד.

בחורים אדיבים, חרוצים ומקסימים עם תודעת שירות גבוהה. כיף להיכנס לחנות עם חווית איכפתיות ושירות שכזאת בשילוב של מחיר הוגן. מומלץ!!

צילצלתי לחנות בבוקר - שי ענה שהוא עסוק ויחזור מאוחר יותר. אכן חזר. היה סבלני ואדיב. אמר שהטלפון יגיע (לירושלים) תוך ארבעה ימים - הוא הגיע תוך יומיים . בזאפ הואתר מוגדר כקניה טובה - וכך אכן היה המחיר היה הזול ביותר והשירות מצוין. כך צריך להיות.

הזמנתי מכשיר Pixel 4a, תוך שעה הטלפון הגיע אלי עד הבית ומיד גם הגיע טלפון מבעל הבית לוודא שאני מרוצה. אהבתי. דרך אגב גם הגיע אחלה מגן מסך שהודבק בצורה מושלמת.

חווית שירות מעולה בסניף רמת גן , יחס מצוין , עזרה לגבי כל שאלה , חנות של מקצוענים . בחור בשם בראל ובחור בשם אסף מראים בקיאות ועוזרים לכל לקוח גם בשעת לחץ . מחירים זולים ושירות מקצועני , אין עליהם בארץ.

לאחר 2 חנויות סלולר שאמרו לי שהטלפון שלי אנו בר תיקון באתי לקנות מכשיר חדש אצל סלפי. הצוות שם הציע לבדוק לפני הרכישה אם בכל זאת אפשר לתקן והם תיקנו. בגלל האמינות והמקצועניות שלהם חסכתי כ 1500 שקל... מעכשיו תיקונים רק אצלהם...

שירות מעולה, ממליצה בחום על החנות, חווית קניה מצויינת, תמיד מסבירים פנים עוזרים בכל דבר

הבאתי טאבלט לתיקון, השארתי לבדיקה ואחרי כשעה הודיעו שהמכשיר מתוקן ועלה פחות ממה שאמרו בהתחלה. יחס אדיב ואמין ושרות מצויין. בני ישוב

מקום בטוח, צוות מקצועי, שירות מעולה והכי חשוב תמיד זמינים לכל שאלה. אחלה חברה! מומלץ!!!

רכשתי טלפון נייד מסוג samsung galaxy note 10 plus בחנות הזאת, ואני רוצה להגיד ששירות שקיבלתי מצוות העובדים היה מושלם. הייתי מאוד מרוצה מהמכשיר שרכשתי, אך בשיחת טלפון ראשונה שעשיתי באותו המכשיר, גיליתי כי יש איזה סנסור מעפעף. ישירות פניתי למוכרים בחנות עם הבעיה הזו. המוכרים הסכימו לשלוח לי מכשיר חדש אליי הביתה ולאסוף ממני את המכשיר הישן בעזרת השליח. טלפון חדש הגיע אליי תוך יומיים. בטלפון חדש היה אותו סנסור מעופעף, אז הבאנו שהמכשיר הוא תקין, פשוט יש את הסנסור הזה בכל הסמארטפונים של סאמסונג. (מצאנו אותו סנסור גם במכשיר סלולר של סמסונג S8 של בעלי). אז תודה רבה על השירות והסבלנות של המוחרים העובדים בחנות זו. ואני ממליצה בחום על החנות הזו !!!

רוכש ומתקן בסלפי מספר שנים. חנות עם צוות מקצועי ואדיב. השירות מצויין ומעל הכל - אמינים מאד והגונים. לא פעם הגעתי עם בעיה שחשבתי שהתיקון יהיה יקר מאד אבל איתרו את הבעיה ופתרו אותה כמעט ללא הוצאות.

לקחתי את המכשיר של הבן שלי (שיאומי רדמי נוט 8) לצורך החלפת מסך. בטופס תיקון שנתנו לי כתוב עלות משוערת 200 ש"ח (כפי המחיר שמופיע באתר). אבל בפועל חייבו אותי לאחר התיקון 234 ש"ח על החלפת מסך רדמי נוט 8 כמו הדגם הפרו במקום 199 ש"ח כמו שמופיע בזאפ ובאתר שלהם. כשדיברתי עם הטכנאי הוא אמר שהמחיר באתר לא נכון והמחיר של הדגם הרגיל והפרו זה אותו מחיר והוסיף שהמוכר שנתן את עלות המשוערת, לא יודע את המחירים (נשמע לי לא כל כך רציני ומקצועי). אולי זה היה תירוץ כדי לא להודות בטעות, אולי לא. (נראה אם יעדכנו את המחיר באתר). רק תשימו לב שזה לא יקרה גם לכם שיחייבו אותכם יותר מהמחיר שמופיע באתר. חייב לציין כי בסוף החזירו את ההפרש (למרות שלטענתם הם מחזירים את הכסף, אבל אני לא צודק) והתנצלו על אי הנעימות ואף נתנו מגן מסך מתנה. בגדול המחירים שלהם מצויינים וגם הם מקצועיים מאוד (החליפו את המסך במקצועיות ובזמן קצר), אבל הייתה לי חווית קנייה ממש לא נעימה והייתי צריך לבזבז שעה כדי לקבל את ההחזר ולהוכיח שאני לא מנסה להוציא מהם כסף לא בצדק. מחנות שמופיע באתר שלו הסלוגן "אמינות מעל הכל", הייתי מצפה לקצת יותר.
שלום רב לקהל הגולשים ראשית צר לנו על המקרה הלקוח התקשר לקבל הצעת מחיר לתיקון מכשיר שיאומי , נאמר לו שהמחיר הוא כפי שמופיע באתר 234 ש"ח שהגיע לחנות קיבל אותו נציג שטעה בתמכור המסך מפאת ריבוי הדגמים בתת הדגם, והלקוח לצערנו ניצל זאת "ותפס אותו במילה", למרות שקיבל הצעת מחיר מעודכנת בטלפון מכיוון שחשוב לנו להוציא כל לקוח מרוצה, קיבל מגן זכוכית מתנה שעלותו ההפרש שהלקוח מעלה פה,וגם זיכוי של ההפרש. למרות הכל החליט הלקוח לרשום חוות דעת עלינו - ותודה גם על הדברים הטובים שרשמת. צר לנו על ההרגשה שלך, נשמח לשרת אותך בעתיד.

מאוד מרוצה תודה רבה נמסר מהר מאוד מחיר אטרקטיבי ואנשים נחמדים מאוד אקנה עוד )

היום נכנסתי למקום בסניף רמת גן , קיבל אותי בחור צעיר אלוף ומקצוען אמיתי , מעבר לקניה של סמסונג 10 s סידר לי את המכשיר הישן ללא עלות , שמדברים על שירות ומקצוענות הם מספר 1 בארץ , אלופים

שירות מקצועי, משלוח מהיר, מחיר תחרותי. וידאו כי המשלוח הגיע בזמן וכי אני מרוצה מהקנייה. אשוב לרכוש בחנות

שרות מעולה ומקצועי. מחיר ללא תחרות. הגעתי מירושלים ובשמחה ממליץ. יצאתי עם 2 סלולרים ולא מעט ידע

הייתה לי חווית קניה מושלמת עם יחס סבלני משלוח מהיר ומוצרר מושלםם (הכי זולל אחרי ברורים) ממליצה בחוםם אני יצאתי מרוצה ב100% תודה שבזכותכם הצלחתי לשמח את בעלי

בקשתי שיתקשרו ודיבר איתי מוכר נחמד שהציע לי אופציות, חלקן רלוונטיות וחלקן לו. הוא כיבד את רצוני בכבוד ובנכונות. בסיום השיחה שנערכה בשעות אחר הצהרים, הוא הפתיע אותי בכך שאמר שביכלת החנות לספק את הטלפון עד 9 בערב של אותו היום. קבלתי את הטלפון שהזמנתי, בקונפיגורציה שבקשתי באותו הערב. שירות מעולה עם מחיר טוב מביא אותי להמליץ על החנות