
הציאו לי מכשיר חזק יותר במחיר דומה. למרות שלא היה במלאי הזמינו והתקשרו. שירות מצויין

הציאו לי מכשיר חזק יותר במחיר דומה. למרות שלא היה במלאי הזמינו והתקשרו. שירות מצויין

רכשתי 2 שואבי אבק של דייסון. לא נאמר לי שהמכשיר מצריך מתאם לחשמל. כשהגענו לקחת את המכשירים והבנו שצריך מתאם ביקשנו לבטל את העסקה. עבור מכשיר אחד זוכיתי במקום ועבור המכשיר השני אמרו שיבצעו את הזיכוי יום למחרת. לאחר חודש התקשרתי אליהם לברר מה קורה עם הזיכוי שמגיע לי והבנתי שכלל לא זיכו אותי ושהתשלום כבר ירד. ניסיתי כמה פעמים לדבר איתם על מנת שיזכו ואמרו שהמנהלת צריכה לחזור אלי ולא חזרה אלי כעבור יומיים לאחר שהעליתי טונים ואיימתי עליהם בתביעה אחרי 5 דקות חזר אלי מישהו וזיכה אותי.

רכשתי galaxy note 10 lite והמוכר הבטיח לי אריזה שלא נפתחה, חדשה מהיצרן. אני רואה סרטונים ביוטיוב של אנשים אחרים שקנו את המוצר וכולם ללא יוצא מן הכלל קבלו מטען מהיר מקורי ואני לאומת זאת קיבלתי את המטען הישן והפחות מהיר, אני מאוכזב לגלות שרימו אותי וכן פתחו את האריזה ולקחו את המטען שהיה שם כנראה כדי למכור אותו בנפרד.
לקוח קנה יבוא מקביל . מופיע חד משמעית באתר שהמטען בערכה לא מקורי . הציעו לו להוסיף 149 ש"ח ליבואן רשמי ולקבל ערכה מקורית מלאה . בחר שלא . אנחנו מציגים באתר שני סוגי ייבוא לבחירת הלקוח כך שלא ברור על מה חוות הדעת השלילית.

בחנות הקפידו מאוד על חוקי הריחוק החברתי. שירות מהיר וטוב. הסכים להוסיף מדבקת מגן למסך והדבקה על חשבון הבית :)

רכשתי אתמול דרך האתר את המכשיר שהגיע עוד באותו יום עם שליח בערב (בתוספת תשלום). כשהתחלתי להטעין ולסנכרן המכשיר לאחר כ5 ד' המכשיר כבה ולא נדלק שוב. יצרתי איתם קשר טלפוני בבוקר ואמרו לי להגיע אליהם לבדיקה - כשבאתי בדקו את המכשיר וקבעו שמדובר בפגם בייצור ומיד החליפו למכשיר חדש מקורי מקופסא אטומה בלי כל טיעון או ויכוח מצידי. איציק וצוות השירות היו אדיבים ונפלאים - בארץ (לצערי) אין זה מובן מאליו לקבל שירות שכזה, ואני אמשיך לרכוש אצלם ולהיות לקוח נאמן שלהם.

לא חשבתי לכתוב ביקורת על הרכישה, אך רמת השירות הייתה ברמה כה גבוהה שלא קיבלתי בשום מקום אחר. ההזמנה בוצעה ביום חמישי וקיבלתי את הטלפון ביום שישי. קיבלתי הודעה בטלפון שלי על אפשרות לעקוב אחר החבילה והודעה שהבלדר בדרך ומספר הטלפון שלו. מדהים!

הגעתי לקנות טלפון נייד לילד. קיבלתי מהמוכרת שחר שירות אדיב ומקצועי, עזרה לנו לבחור מכשיר מתאים, ואפילו סייעה לנו לעדכן את הגדרותיו. ממליץ בחום

תודה לכם על שירות מצויין ! משלוח מהיר הגיע אליי תוך יום ! קיבלתי טלפון חדש בניילון עם אחריות מלאה של אפל ! וכמובן תודה לעובדת שחר, השירות שאת נותנת ללקוחות מובייל לנד ראוי לשבח !!

רכשתי אייפון ואירפודס פרו במוביל לנד בסניף הרצליה. אני חייב לציין לטובה את השרות הנפלא של המוכרת שחר. מקצועית ולבבית שאין כמוה. העבירה בחינם ובמקצועיות את כל התוכן לאייפון החדש ובכלל נתנה לי ולאחרים תחושה חמה ואמיתית של שרות. תמיד אחזור לשם וממליץ בכל פה לכולם. כל הכבוד. ליאור דה ברושי.

עשיתי רכישה טלפונים עם אדם המקסים נתן לי פרטים מא ועד ת עזר לי פיזית עם הפעלת המכשיר העביר לי ולףחתך לי תשים ממליץ לכולם

שביעות רצון מלאה מהקנייה בחנות זו. השארתי פרטי הזמנה באתר ולפי בקשתי מסרתי פרטי אשראי בטלפון לאחר שחזרו אלי למחרת. תוך שבוע קבלתי את ההזמנה בדואר רשום (ללא תשלום נוסף) למרות שנאמר לי שלוקח כ-21 יום. החבילה הגיעה ארוזה היטב ,שלמה עם מוצר תקין הכולל מפרט כמובטח. אשמח להמשיך להזמין מוצרים בחנות זו.

הזמנתי סמארטפון גלקסי 10e ,מרגע ההזמנה הגיע פחות מכמה שעות בודדות. ממליץ בחום שירות אדיב!!

בימי הקורונה הקשים קניתי שואב אבק קיבלתי אותו עם שליח עד הבית עוד באותו היום יום למחרת צלצלתי לחנות והנציג היה סבלני איתי בטלפון מעל חצי שעה כדי להסביר לי שלב אחרי שלב על הפעלתו. אדיבים ושירותיים מאוד ובהחלט אמליץ עליהם ואשוב לרכוש שם . תודה על העזרה וחג שמח

אדם עזר לי לבחור טלפון מצויין ונתן לי שירות מצויין. לא יכולתי לבקש שירות יותר טוב

באתי ולא התאכזבתי היה יעיל מהיר ואדיב. שירות קיבלתי מאדם שהיה פיקס. אני ממליץ על מוביילנד

קניתי מכשיר xiaomi redmi note 8 במוביילנד כמו תמיד שרות מצויין, לא היה את הדגם המדוייק שרציתי אז הציעו חלופה מתאימה בלי תוספת עלות משמעותית המון תודה ותהיו בטוחים שאחזור

הזמני טאבלט ואוזניות BT. התקשרו והתחילו לספר לי שאני לא קראתי את התקנון ואי אפשר להזמין שני מוצרים "מקבילים" בלה בלה בקיצור ניסו לעבוד עלי ולמכור לי "מהיבואן הרשמי" יותר ביוקר, וכאשר התעקשתי על מה שהוזמן, ביטלו את ההזמנה וסירבו לספק במחיר שהובטח. זאת למעשה הונאה אינטרנטית מספר הזמנה 4876470 השיחה מוקלטת שבסופה הם מסרבים לספק כל מוצר.
לקוח עשה הזמנה באתר ללא פרטי אשראי ואכן הזמין 2 יחידות מיבוא מקביל כאשר מופיע בכל עמוד באתר שיבוא מקביל מוגבל ליחידה אחת ללקוח . מהרגע שצלצלו אליו לטפל בהזמנה רק תעק ולא נתן להשחיל מילה ואיים בתביעות ובהכפשות בסוגי המדיה השונים ולעשות לנו שיימינג. שיהיה לו בהצלחה . אנחנו לא מתרגשים לא מצעקות ולא מאיומים .

זה כבר מכשיר שלישי שאני קונה כאן. סה"כ מחירים סבירים מאוד למכשירים סלולריים ושירות טוב.

רכשתי טלפונית דרך מוביילנד שירות מהיר ואדיב אדם טיפל בי היא מאוד סבלני נתן הסבר לכל שאלה ממליץ בחום לכל לקוח במיוחד מאדם המקסים תמשיכו לתת בראש חברים והמון הצלחה

קנינו היום טלפון של סמסונג. מוכרנית חייכנית ומקסימה בשם שחר, ענתה בסבלנות רבה על כל שאלות, עשתה העברה של כל המידע והייתה לבבית, מקצועית ונעימה. ממליצים...

הגעתי לרכוש מכשיר לילדה, קיבלתי משחר ואדם שירות מעולה, מסביר פנים והמון סובלנות. בהחלט אחזור לרכוש בחנות זו. 😉

רכשתי היום מכשיר מסניף הרצליה.קיבלתי שירות מאדם. שירות מעולה, מקצועי מהיר. קונה שם כבר כמה שנים מגוון מוצרים ותמיד מרוצה. מחירים אטרקטיביים ונוחים. כייף שיש על מי לסמוך. יש גם את בן הטכנאי שהוא מקסים. כייף שיש עוד מקומות שיודעים שירות מהו

רכשתי מכשיר טלפון... למרות שעדיין לא קיבלתי את המכשיר(עברו רק 18 שעות מזמן הרכישה).. ,היה צורך לתקשר מס. פעמים עם החנות למספר שאלות ,היו זמנינם ואדיבים בכל פעם.

קניתי מכשירים עם אדם עם שירות טוב מאוד. ממש שבה לקנות פה. אני ממליץ את הנות לכל החברים שלי