
ממליץ מאוד, איכות שמע ודיבור מצויינת, נוח ונעים לשימוש, חומרים איכותיים, עושה את העבודה מצויין, יתרון חשוב שיש לו כרטיס קול מובנה, יש כפתורים לשליטה ברמקול ומיקרופון כולל השתקה, תמורה מצויינת למחיר שמשלמים.

ממליץ מאוד, איכות שמע ודיבור מצויינת, נוח ונעים לשימוש, חומרים איכותיים, עושה את העבודה מצויין, יתרון חשוב שיש לו כרטיס קול מובנה, יש כפתורים לשליטה ברמקול ומיקרופון כולל השתקה, תמורה מצויינת למחיר שמשלמים.

יעיל ומהיר ומחיר סביר. ההזמנה בוצעה די מהר, פחות מהזמן המשוער. ההרכבה הייתה מהירה ומקצועית.

רכשתי מחשב נייח ב-13 לספטמבר אחרי 10 ימים ב-23 לספטמבר מתקשר ספק ומודיע שנגמר המלאי. רק למחרת נציג וואלה שופס מודיע שאכן אין מלאי. וקודם התקשרתי אמרו אין בעיה נספק לך. לא בודקים שאכן יש מלאי למה צריך לחכות כל כך הרבה
במסגרת טיפול פנייתך , הזמנתך זוכתה

בושם מדהים במחיר מנצח,אספקה מהירה פחות מ 48 שעות,אין על השרות של וואלה שופס,לקוח נאמן כבר שנים רבות.

הנציגה עדי במרכז שרות הלקוחות נותנת שרות מצויין אישי ומקצועי. כל הכבוד.היתה בעיה והיא טיפלה במקצועיות רבה.

רכשתי כסא באפלקציה המוצר הגיע בתוך 3 ימים עם שליח עד הדלת! הכסא נהדר בדיוק כמו בתיאור!

אומנם המחיר משך אותי אך חווית הקניה בוואלה גורמת לי להמליץ לכל מכריי, ואיכות השירות היא רמה מעל אתרי מכירות אחרים...

הזמנתי משאבת מים מואלה שופ, הגיע תוך ימים ספורים, עובדת מעולה. מצאתי את מה שחיפשתי.

אתר ידידותי למשתמש, הזמנה בוצעה תוך שניות ללא בעיה. אספקה הגיעה תוך זמן קצר המוביל היה סופר נחמד ואדיב. חוויה כוללת מצוינת!!!

נתקלתי בחוויה לא נעימה מול הספק של המוצר שקניתי 'גלאור ריהוט גן' שהביאו לי נדנדה שבורה ומאז ניתקו קשר ודחו אותי כל הזמן בשירות הלקוחות שלהם, אבל בשירות הלקוחות של וואלה שופס התייחסו אלי ברצינות ובאדיבות יוצאת דופן, במיוחד עדי היקרה שעזרה וסייעה לי במאמצים רבים בטיפול מול הספק 'גלאור' ולא התייאשה עד שהכל הסתדר על הצד הטוב ביותר לשביעות רצון הלקוח. תודה רבה!

שרות מאולץ , קניתי דרך אתר wallashops, משלוח עד הבית, תמיד יש תמיכה בטלפון קווי, הכול מטופל במקום, קניה בטוחה,לקוח הרבה שנים!

חיפשתי מזגן נייד. המחיר בוואלה שופס היה המחיר הטוב ביותר שמצאתי. ביצעתי הזמנה ותוך מספר ימים המוצר היה אצלי.

סה"כ הארונית עושה את העבודה. שירות ההרכבה היה מקצועי. אם כי הארונית הגיעה עם ידיות מתקלפות ועם מעט כתמים מה שמראה על איחסון לקוי של המוצר. סה"כ מרוצים

היו בעיות עם הספק ואתר וואלה גיבה אותי והחזיר לי זיכוי מלא ואני מרוצה מאוד

יניב היקר, נתן שירות אדיב, מקצועי, ומכל הלב! תודה רבה לך יניב על שירות אמין ואיכותי! כן ירבו כמוך, פשוט אלוף!!

קניתי באתר ותוך יומיים קיבלתי את המוצר. שירות מצוין ומהיר. ממליצה בחום, תודה רבה לכם.

לאור תקלה שהייתה לי בסלון של חברת ויטוריו דיוואני, לילך מנהלת שירות לקוחות נלחמה עלי ועל זכויותי כלקוח, אני חייב לציין שמסירות ומקצועיות בשירות הטובים ביותר שקיבלתי אי פעם. הצדק היה איתי אבל בגלל הקורונה ויטוריו דיוואני מרחו זמן, ובסוף טענו שעבר יותר מדי זמן להחלפה, לילך לא ויתרה והסלון הוחלף.

ב- 31/08/2020 רכשתי סיר מחברת וואלה שופס, התלבטתי בין כמה סירים ולבסוף צמצמתי את ההבדל לכדי השורה הבאה שרשומה בעמוד המוצר: "מכסה פטנט חדשני מאפשר הוספת נוזלים בזמן הבישול". השליח הביא את המוצר ב- 6/09/2020 וכשפתחתי אותו שמתי לב שהמכסה שונה, חשבתי לעצמי טוב אולי התמונה היא רק אילוסטרציה ואז בחנתי לעומק וראיתי שאין במכסה שום פטנט חדשני ושום יכולת להוספת נוזלים. התקשרתי, והפקידה שלהם אמרה שתבדוק עם הספק ותחזיר לי תשובה תוך 48 שעות - היא לא חזרה אליי. התקשרתי פעם נוספת, פקידה אחרת אמרה לי שהספק השיב כי "כיסויי הידיות נמצאים בתוך סיר" כששאלתי איך זה עונה על שאלתי לגבי המכסה היא הודתה שאין קשר, וסיכמנו שכיוון שהביאו לי מוצר שונה מהמפורסם הם יבואו לקחת אותו וישיבו לי כספי. שאלתי את הפקידה, מתי יבואו? והיא ענתה שעד יום לאחר מכן בשעה 16 יצרו איתי קשר כדי לתאם איתי איסוף. שאלתי: ואם שוב לא תיצרו איתי קשר, האם אתם השירות שלכם פתוח גם אחרי שעה 16 ואני אוכל להתקשר? היא ענתה בלי היסוס שכן (יש לי את זה מוקלט). אף אחד לא התקשר, ואחרי 16 כשהתקשרתי אליהם, ענה לי מענה קולי שאמר כי השירות שלהם נסגר ב 16. פניתי אליהם בכתב גם בדוא"ל, גם באתר (שהבטיחו לחזור אלי תוך 24 שעות ולא חזרו), וגם דרך הפייסבוק - מהפייסבוק חזרה מישהי שהציגה עצמה כמנהלת והבטיחה שתבדוק ותחזור אליי יום למחרת - גם היא לא חזרה. לצערי נאלצתי לפנות לגורם צד ג כדי לחייב אותם לנהוג כחוק. למותר לציין, שאני לא מתכוון לעשות עסקים עם החברה הזו בשום אופן בעתיד, ואת מה שאני חושב עליהם לא יאה לרשום פה.
הנושא נמצא בטיפול שירות הלקוחות של וואלה שופס, הובטח לך כי הזמנתך תזוכה במסגרת 14 יום לפי חוק.

הזמנתי מחשב. ואחר כך נאלצתי לבטל את ההזמנה. בטלפון טיפל בי בחור בשם דניאל. שהיה אדיב ומקצוען. ופתר את כל הבעיות לשביעות רצוני. תודה צימרמן אלי.

מעולם לא עברתי חווית קנייה כה גרועה ואני מרבה לקנות דרך האינטרנט. גם כוכב אחד זה מוגזם. בתאריך 24.08.20 הזמנתי באתר את מייבש הכביסה לאבי הקשיש בתור אורח. התשלום ירד מיידית. לא קיבלתי כל אישור או מספר הזמנה. לא ניתן היה לשחזר סיסמה או פרטים באתר. רק ב2.9.20 אחרי 7 ימי עסקים ולמעלה משבוע ולאחר שפניתי טלפונית קיבלתי מספר הזמנה. לא ידעו להסביר מדוע. העבירו את פנייתי לספק א.י. כתר אלקטריק בע"מ. למרות הבטחה שתוך 24 שעות אקבל תשובה לא חזרו אלי. גם לאחר שהעלו לאחראית בכירה יותר לא קיבלתי תשובה. ב6.9.20 החלטתי לבטל את הקנייה. אז חזרו אלי מהספק ומסרו שתוך 48 שעות המוצר יגיע אלי ולצערי התפתתי. אחרי 48 שעות לא שמעתי מהם כלום ולא יכלו גם לתת לי מועד משלוח לאותו יום. כמעט שבועיים (ו- 11 ימי עסקים) אחרי, מסרו שלמחרת יגיע המוצר. החל מאמצע שעות הבוקר במספר שיחות ניסיתי להבין מתי יגיעו. לא ידעו להגיד לי. בצהריים אחרי ששוב צלצלתי מסרו שהמוביל התעכב ושיגיע עד 20:00. כשצלצל אלי המוביל סוף סוף אחה"צ רצה להביא ב 22:45 מוגזם בשביל אבי הקשיש והחלטתי לבטל את העסקה. דיברתי עם הנציגה בא.י.אלקטריק שוב והציעה שיביאו למחרת בצהריים אבל אני איבדתי כל אמון וביטלתי את ההזמנה. למחרת אבי הלך לחנות בקרבת הבית קנה מייבש כביסה והביאו לו עוד באותו היום. לא שמעתי כל התנצלות או הסבר מוואלה שופס או מהספק שידועים בדירוגים המופלאים שלהם. ממליץ להתרחק. אני לא אתקרב יותר אליהם ואני מקווה שאקבל את ההחזר הכספי המלא.
פנייתך טופלה במסגרת שירות הלקוחות של וואלה שופס, במהלך פנייתך ההזמנה טופלה לשביעות רצונך ובנוסף דאגנו לתת פיצוי בנוגע להתנהלות עצמה. חג שמח !

מחווית הקנייה שלי, המחירים שלהם טובים , לצד שירות אמין ואדיב. שירות הלקוחות שלהם אדיב

הזמינות של המוצר נוחות ההזמנה בחירת אופן המשלוח המחיר טוב מאד מרוצה בהחלט אחזור לקנות שוב

רכשתי כיסוי איכותילשולחן פינג פונג מתקפל.אתר מאד ידידותי שירות לקוחות מהיר אדיב ומצוין ,מחיר סביר.בקיצור מרוצה.

חוויה מדהימה פשוט קל ומהיר משלוח הגיע תוך כמה ימים השליח היה נחמד מאד בטוח יקנה שוב פעם בוואלה שופס והמוצר חוץ מזה שהוא יפייפה עובד גם מצויין

ההזמנה הגיעה מהר מאוד, והמוצר עובד טוב, אם כי צריך להיות מודעים לכך שהוא כבד מהרגיל.