
הגעתי לחנות דרך זאפ קיבל אותי בחור בשם מולי ונתן לי שירות יוצא מן הכלל. העביר לי את כל החומר מהמכשיר הישן לחדש ללא חיוב. יצאתי מרוצה ובהחלט אמליץ לכולם. תודה

הגעתי לחנות דרך זאפ קיבל אותי בחור בשם מולי ונתן לי שירות יוצא מן הכלל. העביר לי את כל החומר מהמכשיר הישן לחדש ללא חיוב. יצאתי מרוצה ובהחלט אמליץ לכולם. תודה

חנות אמינה וזריזה. תיקנו לי את הטלפון על המקום. אני ממליץ לכולם לתקן פה את המכשירים. תודה רבה לכם צוות סים פרי

שירות מקצועי ומהיר אני לקוחה קבועה והצוות של סים פרי כובש אותי כל פעם מחדש ממליצה בחום!!!

קבלתי שירות מעולה מבני תיקן לי את המסך תוך 10 דק מצוען אמיתי בהחלט יודע את העבודה מומלץ בחום

ביתי רכשה לי במתנה מכשיר סלולרי הגעתי לאחר שבוע לחנות כדי להעביר נתונים מהמכשיר הישן לחדש ועזרו לי שתי בחורים מאוד נחמדים בשם מולי ובני בהמון סבלנות וחיוך אין ספק שאני ממליצה עליהם

הגעתי לחנות דרך זאפ לאחר שבדקתי כמה חנויות והם היו הכי נחמדים בטלפון. קיבל אותי בחנות בחור בשם מולי כבר מהרגע הראשון נתן לי שירות מעולה והסביר לי על המכשיר עם המון סבלנות. אני חייבת לציין שמנסיון עם חנויות אחרות בקשו ממני תוספת כסף על העברת מידע ובסים פרי באור יהודה עשו לי את השירות ללא תשלום דבר שלא מובן מאליו. יצאתי מהחנות מרוצה ובהחלט אמליץ לכולם תודה רבה לכם סים פרי

שירות נעים מאוד ואדיב בהחלט נותן ומשרה תחושה של איכות ומקצועיות מאמין שאזכור זאת בזמן האמת לטובת מכרים אשר בוררים רכישה

זה המכשיר השני שאני קונה בחנות שירות יוצא מן הכלל ענו לי על כל השאלות בסבלנות והעבירו לי אנשי קשר. יצאתי מהחנות מרוצה ואני ממליץ לכולם להגיע לסניף באור יהודה. יישר כח תמשיכו ככה

בעקבות הפניה שלי חזרו אליי ישר למחרת מהחנות , התנצלו ואמרו שהייתה אי הבנה ואפילו פיצו אותי על האי ההבנה שהייתה. מעטות החנויות שיודעות לקחת אחריות על אי הבנות ודואגות להשאיר טעם טוב ללקוח ולכן אמליץ לקנות שוב בחנות שכן מאותו רגע היה טיפול מיידי ומצויין וסך הכל המחירים מאוד אטרקטיביים ייחסית לשאר החנויות.

שירות מעולה, ואמין, ביקשתי מהבחור לשמור לי את המוצר בצבע שרציתי והם שמרו לי באמת אני ממליץ עליהם מאוד יש להם יחס מעולה!!! וזה הכי חשוב!!

התקשרתי לברר אם הטלפון קיים במלאי, נאמר לי שכן. הגעתי אחרי שעה קניתי במהירות ובאדיבות :-)

אני חייב לציין שמתוך 10 חנויות בערך שמפרסמות את המכשיר הזה (G610F 32GB), זו החנות היחידה שבאמת החזיקה במלאי את המכשיר שאותה היא מפרסמת. עשיתי טלפונים במשך מעל שעה לחנויות שונות שמוכרות לכאורה את הדגם הזה, רובם בכלל מפרסמות את המכשיר תחת המודל G610F ובפועל מדובר ב-G6100 שזה דגם מקביל מסין/הונג קונג שזה פשוט הונאה גסה. ל-G610F יש גרסת תוכנה זהה לשל היבואן הרשמי עם עברית מובנית ועדכוני תוכנה בניגוד לדגם השני. וחלק חנויות לא מחזיקות את המכשיר במלאי, הצבע שבאתר לא באמת זמין במלאי, או שבכלל מדובר בדגם 16GB עם כרטיס הרחבה נוסף של 16.. בסופו של דבר הגעתי לחנות הזאת ושמחתי לשמוע שמדובר בדיוק בדגם שחיפשתי. קניתי את המכשיר מהחנות באור יהודה. מולי היה אדיב מאד נתן שירות מעולה, ופינק אותי בנוסף במגן מסך קדמי ואחורי ללא תשלום נוסף. בסופו של יום יצאתי מרוצה מאד, ממליץ בחום.

הזמנתי את המוצר והמחיר היה מעולה! השרות היה אדיב מאוד והמכשיר הגיע במהירות באריזתו המקורית! היה כיף לרכוש מחנות זו!

קניתי סמסונג J7. הגיע דגם שונה ממה שהופיע באתר, עם כל הכיתוב בסינית. לא ניתן להפעלה. לאחר פניות חוזרות לחנות - כולל מספר נסיונות - כל פעם על ידי נציג אחר לפתור את הבעיה - בקשו ממני לגשת "למי שנותן את השירות" - שזה לא הם, "כי הם רק מוכרים" - כמו שרמי לוי מוכר גבינה....(הדוגמא במקור!). לאחר שעמדתי על דעתי כי מדובר בטלפון חדש - נאמר לי להגיע לחנות - והובטח כי יוחלף.בחדש. כמובן שלא עמדו בדיבור - והטלפון נלקח ממני ונשלח ,לעדכון גירסא". בקיצור - חווית קניה מפוקפקת, ובעיקר נותנים הרגשה כאילו אנטי אשם שמוצר חדש שמכרו לי לא פועל....חודש לאחר הקניה - ועדיין אין ברשותי טלפון תקין.
הלקוח קיבל את השירות המהיר והטוב ביותר גרסת המכשיר שודרגה ללא עלות למרות שהוא קנה יבוא מקביל הוא קיבל שירות של יבואן רשמי ללא עלות!!!!

בקצרה : נמכר לבת זוגתי מגן מסך שלא מכסה את כל המסך וכיסוי סיליקון ב200 שח. בת זוגתי שאינה מבינה כלל הנציגים רכשה מכשיר Redmi note 4. הוצא לה לקנות מגן מסך וכיסוי פלסטיק זול, מלבד המחיר ההזוי של 200 שח ל2 המוצרים, המוכר הדביק לה מגן מסך שכלל לא תואם לדגם, לא מכסה את כלל המסך. כנראה המגן שנשאר לו במלאי. אשמח לשלוח תמונות לחפץ בכך... בקיצור שיטת הדחוף הישראלי ללקוחות שאינם מבינים. אמינות באה לפני מחיר ופה הפסדתם אותי ולא ממליץ לקנות מכם.
הלקוחה קיבלה שירות מעולה ומחיר אטרקטיבי אם היה איזה בעיה עם המגן מסך היא יכלה להגיע לחנות והיינו מחליפים ללא עלות. חבל שבן זוגה שלא היה נוכח בחנות החליט להכפיש את שמינו הטוב שיהיה לך בהצלחה מיכאל ואתה עדיין מוזמן לחנות לקבל מגן מסך מתנה!

קניתי מאור יהודה גלקסי 5 בחורים מאוד נחמדים ושירות טוב מולי ועוד בחור שם. מי שרוצה לקנות מכשיר חדש מהיבואן הרשמי אין שום בעיה. מה שצריך לדעת מי שרוצה לקנות מהיבואן המקביל שלהם זה כמו לקנות מכשיר יד שנייה קניתי גלקסי 5 חדש מהיבואן המקביל וכבר היה איתו בעיות וחזרתי לחנות החליפו לי אותו בחדש וגם בחדש לצערי היה בעיה אחרת. מה שבזול לפעמים עולה ביוקר אז תחשבו פעמיים.
אלי היקר תודה על הפירגון אנחנו נשמח למכור לך רק יבואן רשמי במחיר הכי זול בארץ בהתחייבות

הטלפון הופיע באתר במחיר 1082 ש"ח התקשרתי על מנת להגיע ומסרו שיש במלאי וזה המחיר, כשהגעתי (40 דקות נסיעה) אמרו לי שהמחיר 1400 ש"ח והמחיר באתר זה ללא אחריות וככה זה גם אצל האחרים. התקשרתי לחנות אחרת שמסרה שהמחיר 1099 עם אחריות לשנה או 1199 עם אחריות לשנתיים, הראתי למוכר (מולי) בפריסים שאמר טוב אם ככה תקבל ב 1200 עם אחריות לשנתיים אבל לאחר שתקנה תדרג אותנו 5 כוכבים לפני שאתה הולך. התכוונתי לרכוש ואז ביקשתי לראות את האחריות - רשום שנה על המכשיר ועוד שנה על התכנה - פשוט הונאה! הלכתי משם וקניתי ב 1199 עם אחריות כוללת לשנתיים.
ללקוח הוסבר כל הפרטים הוא אף אמר שבמקום אחר המכשיר נמכר בכמה שקלים פחות אז השוואנו לו את המחיר הזול ביותר כדי לשמח אותו ומה הוא עשה? הכפיש את שימנו הטוב חבל שהלקוח בחר להכפיש את שמינו הטוב לאחר שהסכמנו לתת לו את המחיר הזול בארץ

קבלתי המלצה מהבן שלי שקנה בסניף ברמת גן סלולרי מספר פעמים. קניתי מכשיר טבלאט ,הרכישה נעשתה דרך הטלפון מול בחור ששמו דוד קיבלתי שירות מעולה ומחיר טוב אין ספק שאחזור שוב לקנות בחנות זו. ושוב תודה רבה לדוד.

קיבלנו שירות מהיר ואדיב בסניף באור יהודה אין ספק שנחזור שוב לקניות הבאות ממליצים בחום על החנות הזאת

קניתי מכשיר סלולרי מהסניף אור יהודה קיבלתי שירות מעולה החבר'ה פינקו אותי במחיר טוב האווירה ממש נעימה חבר'ה מקצוענים אין ספק שאחזור שוב לקנות בחנות זו

הגעתי לחנות דרך זאפ לסניף באור יהודה קיבל אותי בחור נחמד בשם שמואל נתן לי שירות מצויין והיה מאוד סובלני יצאתי עם מכשיר חדש ומאוד מרוצה ממליץ לכולם לקנות באור יהודה

אני הזמנתי ב 27-10 בלילה את הטלפון הנ"ל (גלאקסי 5 ) בטעות כיוון שרציתי 6 . למחרת התקשר דוד (מנהל ההזמנות) והסברתי לו את המצב והוא אמר לי שיום ראשון הוא יחזור אלי לבדוק האם לו את המכשיר . ביום ראשון התקשרתי (לא שאלתי עם מי אני דיברתי ) והסברתי כי אני רוצה לבטל לגמרי ואמר לי שאין בעיה וזה מבוטל . כבר באותו יום שרציתי לשלם עם הכרטיס היו לי בעיות כיוון שזה מילא את הכרטיס . ביום שני התקשרתי ודיברתי עם דוד והוא אמר לי שהוא לא ידע והוא יתקשר עוד כמה דקות לבטל איתי את ההזמנה . לא חזר אלי והתקשרתי אחרי כשעה הוא לקח ממני את פרטי האשראי (הוא טען שאין לו אותם ) ושהוא מזכה באותו רגע . היום ביררתי באתר שלהם מה סטאטוס ההזמנה והופתעתי לגלות כי היא עדיין בטיפול ולא מבוטלת . שוב הייתי צריך להמתין כבודו (דוד ) יתקשר אלי . בסופו של דבר לאחר כמה שעות הוא עשה לי טובה שהוא חוזר אלי ואמר שהוא "שכח " לבטל והפעם הביא לי אישור הזמנה. אני מציע לכולכם להתרחק מהחנות זאת כמו מאש !!! היזהרו
הלקוח עשה הזמנה באתר לגלקסי 5 לאחר שהמשלוח כבר נשלח אליו התקשר הלקוח להגיד שהוא עשה טעות ורצה להזמין גלקסי 6. הוסבר ללקוח שכאשר המשלוח יחזור אלינו אנחנו נזכה אותו ובאמת שהמשלוח חזר כספו הוחזר במלואו. חבל שהלקוח החליט להכפיש את שמינו הטוב סים פרי נותנת שירות ברמה הכי גבוהה בארץ ותמשיך לתת!

חווית הקנייה בסים פרי היתה חוויה שלילית , מוכר שאינו רוצה להוכיח שאכן מדובר במכשיר המצויין בחנות אשר מבקש לבטל את הקנייה בשל בקשתי להוכחה כזו, קריאות גנאי וחוסר יחס מצד המוכרים שם. התאריך שמונפק על המכשיר עצמו לא תואם את תאריך ההכרזה על המכשיר. המחיר השתנה יום לאחר מכן בZAP ובאתר האינטרנט מ875 שקל ל900 שקל. בסופו של דבר החויה לא היתה נעימה אני לא ממליץ לאף אדם לעבור אותה ולנסות לקנות שם.

על אף שרשום באתר החברה שהם נותנים אחריות מלאה לשנה (יבואן מקביל), בחנות עצמה התברר שהאחריות היא על "מערכת ההפעלה בלבד" לדבריהם, ללא כיסוי תקלות חומרה. להוספת אחריות מלאה של החברה לשנתיים נדרשתי לשלם עוד 299 ש"ח. כמובן שעזבתי את המקום ולא קניתי.מאוד מעצבן.

שדרגנו לאחריות יבואן רשמי ואז התברר לנו שהטלפון מוחדש ולא חדש. שירות גרוע. לא הסכימו להחזיר את הכסף או להחליף למכשיר חדש. לא אקנה שם יותר ולא אמליץ לאף אחד לקנות שם. אין תודעת שירות, אין אמינות ואין מקצועיות.